Natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als mijn moeder terug is uit de VS gaan ik zekers te weten meedoen aan de swapkoffert! EINZ!!1!! (als het mag)
En en en gaat 'ie alweer eens op padquote:Op woensdag 30 november 2011 16:12 schreef Lindytje het volgende:
De swapkoffer is hier aangekomen!
[ afbeelding ]
Hij gaat waarschijnlijk overmorgen na een telling en aanvulling weer verder op pad
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:45 schreef Incantrix het volgende:
Ik had eerst nog bedacht om een beyu 209 te gaan halen voor in de koffer, da's voor mij weinig moeite, maar volgens mij heeft iedreen die onderhand wel, dus nouja.. Had toch nog genoeg te ruilen![]()
Ennuhm, wazzup mit dem koffert?
quote:Op woensdag 7 december 2011 07:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
WÃl je 'm ook? Ik kom straks in de stad..
Lindy, ben benieuwd
Ik kijk zo ff voor jequote:Op woensdag 7 december 2011 08:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]als hij er nog is! Ik was elke keer te laat...
Toch bedankt voor het kijken, waardeer ik heel ergquote:Op woensdag 7 december 2011 14:00 schreef Incantrix het volgende:
Helaasch, in geen velden of wegen te bekennen
Ja nee ik merk het alweerquote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef Mss het volgende:
OOOH LEUK REN! Dan krijgen we een leuk verslagje. No pressure he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm ik zie nog 2 titels die ik anders wil neerzetten.. Maar dat doe ik morgen wel. Verbeteringen/aanpassingen; wat dan ook. Geef maar even door. Kan ik er morgen nog even naar kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom bij de Nagelswapkoffer!
[ afbeelding ]
DE SPELREGELS
• Als je mee wil doen met de nagelswapdoos, stuur je een PM naar Lindytje en Puckzzz. Zij maken de route. Deze wordt niet vooraf bekend gemaakt.
• De Doos moet uiterlijk een week na ontvangst weer op reis zijn. Dit om te voorkomen dat mensen erg lang moeten wachten. Mocht je door vakantie of andere redenen een tijdlang verhinderd zijn, meld dit dan via PM aan Lindytje of Puckzzz. Dan kunnen zij er voor zorgen dat je eventueel opschuift in de route.
• Je haalt minimaal 5 items uit de doos. Dit is om er voor te zorgen dat de variatie er in blijft. Je stopt voor de items die je er uit haalt, ook weer spullen terug. Hierbij ruil je eerlijk
• Alle spullen die in de doos gaan, zijn nagelgerelateerd. Onder nagelgerelateerd vallen nagellakken, nailartspullen, nagelverzorging. Dus geen badschuim, parfum, sieraden, snoep, andere cosmetica en make-up, enzovoorts.
• Voordat de doos weer op reis kan, stuur je een PM aan Lindytje en Puckzzz met een lijstje wat je er uit haalt en wat je er in stopt. Pas als dit lijstje is goedgekeurd mag je het verslag online zetten. Zonder goedkeuring wordt de nieuwe naam niet vrijgegeven. Het klinkt flauw, maar dit is de enige manier om te waarborgen dat de Doos niet verandert in een troepbak. Zodra deze PM erdoor is krijg je het adres van de volgende eigenaresse.
• Je ruilt eerlijk. Geen toffe, unieke, hard to find items tegen HEMA of Essence die iedereen om de hoek kan kopen voor een kruimel. Ook niet tegen tien Essence. HEMA/Essence ruil je tegen iets van HEMA/Essence. Iets wat alleen online te koop is, ruil je voor iets wat ook alleen online te koop is. Veel verscheidene kleuren ruil je voor een andere verscheidenheid aan kleuren, niet voor 6 nudes. Probeer zelf ook te bedenken wat eerlijk ruilen is. Het is ook voor ons niet fijn om jou te moeten vertellen dat je niet eerlijk ruilt. Als je twijfelt over je ruil, neem je contact op met Lindytje en Puckzzz, zij kunnen dan helpen.
• De variatie moet gewaarborgd blijven. Als er al twee vijlen in de doos zitten, spreekt het voor zich dat er geen derde bij hoeft. Hetzelfde geldt voor kleuren lak: als er al een paar van dezelfde kleur in zitten, gooi er dan niet nog meer van hetzelfde bij. Dit ging de eerste keer goed mis. En dit is ook de reden dat er nu streng op gecontroleerd wordt.
• Om dit alles nog even kracht bij te zetten zullen de mama's steekproefsgewijs degene die de Doos op dat moment heeft vragen een lijst te maken met alles wat er in zit.
• Als De Doos bij jou is geweest post je in dit topic een leuk verslagje met foto's over wat je allemaal uit de doos hebt gehaald
[*]Het verzenden van de koffer kost 6,75 via TNT post!![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zo streng?
Omdat het nodig blijkt. En om het voor iedereen leuk te houden. Want voor de laatste moet het net zo tof zijn als voor de eerste!
Nog even dit:
Als je denkt dat je niet aan de spelregels kan voldoen, moet je je niet aanmelden. Schat dit dus even in. Het is heus niet zo dat er alleen hele dure dingen in de doos mogen, maar als je eigenlijk niets te ruilen hebt, kun je het beter niet doen.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarmee het allemaal begon! De allereerste swapdoos; opgericht door Nune
Vorige verslagjes:
Nagelswapdoos 1
01. Loqi (met kapotte foto's !)
02. Debsterr (met kapotte foto's !)
03. Zoeperzazke
04. Crientj (met kapotte foto's !)
05. Ijsdraakje
06. Juud-: Deel 1 & Deel 2 (met kapotte foto's !)
07. Princess-a
08. Daph-
09. Puckzzz
10. Joysa
11. Diconnected
12. Tammymara (met kapotte foto's !)
13. miss--moana
14. bernies (met kapotte foto's !)
Nagelswapdoos 2.0
01. Lindytje
02. MissJ (met kapotte foto's !)
03. Mirjam
04. PartyHardy
05. Nune:
-- Poes...
-- Het gaat echt niet goed met poes...
-- Een mini-nune doos
-- Poes is van ons heen gegaan.. *insert moment of silence here*
-- En het eigenlijke verslag
06. Milka82 (met kapotte foto's !)
07. Vamperotica
08. SpaceInvaders
09. Zoeperzazke
10. Princess-a: Deel 1 & Deel 2
11. Liiszle
12. Ooi86
13. Mirannie
14. MinderMutsig
15. -ladybird-
16. Deerntie
17. Diconnected
18. DeltaCephei
19. Puckzzz
20. StormQueen
21. Joysa
22. Mss
23. Samsuus (met kapotte foto's !)
24. Milka82
25. SpaceInvaders
26. RenRen-
27. DevilsAndDust (met kapotte foto's !)
28. Mirannie
29. Miss--moana
30. Princess-a
Toen viel de doos van ellende uit elkaar; vandaar de:
Nagelswapkoffer
01. Zoeperzazke
02. Mirjam
03. Dwyn
04. Diconnected[/url[
05. [url=http://forum.fok.nl/topic/1535242/5/50#87778242]Friekin_
06. DeltaCephei
07. Cynthiaa (met kapotte foto's !)
08. SpaceInvaders
09. Beautyfreak
10. StormQueen
11. RenRen-
12. MissJ
13. Lindytje
14. Mirannie
15. Fehaflits1 (met kapotte foto's !)
16. Deerntie
17. De_Taartjesfee
18. Miasan & VGA4xZoom
19. Milka82
20. Princess-a
En na een winterslaap; met nieuwe koffermama's:
Nagelswapkoffer; the sequel
01. Diconnected
02. Nagelschaartje
03. Incantrix
04. Milka82
05. PriemGirl
Deelnemers nieuwe ronde:
Sharana_LV
Milka82
RenRen
Zoeperzazke
Sokkepok
Ninjaninja
Puckzzz
Joysa
Diconnected
Stormqueen
Deelnemers komen met naam in een pot. Elke keer als iemand zich aanmeldt gooi ik haar naam in de pot. Elke keer als de doos verder reist trek ik een nieuwe naam uit de pot!!
AANMELDEN VIA PM BIJ LINDYTJE EN PUCKZZZ!Game on, girlz!
Hmm true idd. Ik zal hem vanavond opnieuw indelen in spoilers. En dat enkel de huidige ronde zichtbaar is ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:22 schreef RenRen- het volgende:
Hij is wel kneiterlang, misschien een idee om de oude rondds in eem spoiler te zetten? Ronde 1 spoiler, ronde 2 spoiler? Oh en superlief datt je er zo je tijd in hebt gestoken!
Ja ik ben alleeen zo duf en inspiratieloos als..... Een koe. Ofzo.
Omdat die niet zo actief is bedoel je? Zoeperzazke is ook over overgeslagen omdat die al een tijd niet aanwezig is.. Misschien dat dat met ninja ook beter gedaan wordt.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:24 schreef Joysa het volgende:
En ik zie trouwens dat ninjaninja op de lijst staat.. Is deh wel hendig?
Ik denk eerder omdat zij inmiddels gebanned is wegens het niet nakomen van verkoopafspraken in het ruiltopicquote:Op donderdag 8 december 2011 09:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat die niet zo actief is bedoel je? Zoeperzazke is ook over overgeslagen omdat die al een tijd niet aanwezig is.. Misschien dat dat met ninja ook beter gedaan wordt.
Ninja is uit onze lijst, zij krijgt de koffer dus niet!quote:Op donderdag 8 december 2011 09:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat zij inmiddels gebanned is wegens het niet nakomen van verkoopafspraken in het ruiltopic
Ze is gebannedquote:Op donderdag 8 december 2011 09:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat die niet zo actief is bedoel je? Zoeperzazke is ook over overgeslagen omdat die al een tijd niet aanwezig is.. Misschien dat dat met ninja ook beter gedaan wordt.
Whut?? Heb ik weer een rel gemist?? GOFFERquote:Op donderdag 8 december 2011 09:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat zij inmiddels gebanned is wegens het niet nakomen van verkoopafspraken in het ruiltopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nagelswapdoos 2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen viel de doos van ellende uit elkaar; vandaar de:
NagelswapkofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En na een winterslaap; met nieuwe koffermama's:
Nagelswapkoffer; the sequel
01. Diconnected
02. Nagelschaartje
03. Incantrix
04. Milka82
05. PriemGirl
Deelnemers nieuwe ronde:
Sharana_LV
Milka82
RenRen
Zoeperzazke
Sokkepok
Puckzzz
Joysa
Diconnected
Stormqueen
Deelnemers komen met naam in een pot. Elke keer als iemand zich aanmeldt gooi ik haar naam in de pot. Elke keer als de doos verder reist trek ik een nieuwe naam uit de pot!!
AANMELDEN VIA PM BIJ LINDYTJE EN PUCKZZZ!Game on, girlz!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Is idd een stuk beter met die spoilers![]()
Volgens mij heb ik nu alles geïntegreerd. Als we dit topic even volstouwen; kan de volgende deze op gebruikenkthxbye
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
*stouwt topic vol*Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
Goeien stouwquote:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |