Verkeerde account?quote:
haha erg he! ik ben ook veeel te ongeduldigquote:Op zondag 25 april 2010 18:00 schreef PartyHardy het volgende:
Al 5 dagen geen verslagje..afkicken haha
kun je in dat geval dan niet even aan iemand anders vragen om 'm weg te brengen?quote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef MissJ het volgende:
Spannend![]()
alvast ter info... voor als ik de doos ga ontvangen.. ik heb alleen op vrijdags (en dan is het a.s. vrijdag koninginnedag, dus postkantoor dicht denk ik op vrijdag en die vrijdag daarna de 7e ben ik niet thuis...) de mogelijkheid 'm naar het postkantoor te brengen, dus kan zijn dat ie dus bij mij wat langer blijft hangen
zou kunnen, maar gaat helaas wel lastig worden.quote:Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je in dat geval dan niet even aan iemand anders vragen om 'm weg te brengen?
buurvrouw, vriendin, moeder, collega....quote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
zou kunnen, maar gaat helaas wel lastig worden.
Ik woon namelijk alleen.
Dat kan ook nogquote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef PartyHardy het volgende:
Kunnen we anders niet zorgen dat Miss J hem een tijdje nog niet krijgt, en dan wanneer het beter uitkomt? dat is misschien voor iedereen fijner dan..
quote:Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
buurvrouw, vriendin, moeder, collega....Denk namelijk dat er echt mensen gek worden als de doos ergens 3 weken staat
ik vind het prima hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef PartyHardy het volgende:
Kunnen we anders niet zorgen dat Miss J hem een tijdje nog niet krijgt, en dan wanneer het beter uitkomt? dat is misschien voor iedereen fijner dan..
Ja dat kan natuurlijk, dat je echt geen mogelijkheid hebt, maar drie weken is voor de meeste ongeduldige nagelmeissies echt veel te langquote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik vind het prima hoor.
Sorry ladies, ik werk 4 dagen, 9 uur per dag en werk in een andere stad dan waar ik woon, dus heb gewoon echt geen andere mogelijkheid dan de doos op mijn vrije dag dag (en dat is vrijdags) naar het postkantoor te brengen
En nu komen er 2 vrijdagen aan waarop er ook dan geen mogelijkheid is, aankomende ivm koninginnedag en die daarna omdat ik dan waarschijnlijk niet thuis ben een aantal dagen.
nee gaat niet lukken, ga niet met die megadoos de trein inquote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk, dat je echt geen mogelijkheid hebt, maar drie weken is voor de meeste ongeduldige nagelmeissies echt veel te lang![]()
Maar wegbrengen kan toch wel in de stad waar je werkt, dat maakt toch niet uit waar je het doet?
Ah okee, nee dan schiet het inderdaad niet opquote:Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee gaat niet lukken, ga niet met die megadoos de trein in+ in de buurt waar ik werk is geen postkantoor te bekennen
loopt wel los inderdaadquote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef princess-a het volgende:
Er is vast wel een mogelijkheid om als MissJ de volgende zou zijn dit even om te draaien met een volgende omdat de doos anders zo lang stil ligten misschien is het wel helemaal niet nodig
dat dus, even afwachten, wie weet is het niet nodig jaquote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef princess-a het volgende:
Er is vast wel een mogelijkheid om als MissJ de volgende zou zijn dit even om te draaien met een volgende omdat de doos anders zo lang stil ligten misschien is het wel helemaal niet nodig
Op zaterdag kan toch ook???quote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik vind het prima hoor.
Sorry ladies, ik werk 4 dagen, 9 uur per dag en werk in een andere stad dan waar ik woon, dus heb gewoon echt geen andere mogelijkheid dan de doos op mijn vrije dag dag (en dat is vrijdags) naar het postkantoor te brengen
En nu komen er 2 vrijdagen aan waarop er ook dan geen mogelijkheid is, aankomende ivm koninginnedag en die daarna omdat ik dan waarschijnlijk niet thuis ben een aantal dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |