Veel plezier ermee!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:21 schreef Diconnected het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik krijg de doos![]()
Doe je em vandaag op de post ofniet? naja ik wacht ik wel een evt PM af
Ik was net al bij de bruna om hem op de post te doen, maar die was nog gesloten.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:21 schreef Diconnected het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik krijg de doos![]()
Doe je em vandaag op de post ofniet? naja ik wacht ik wel een evt PM af
Superquote:Op maandag 12 juli 2010 12:14 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ik was net al bij de bruna om hem op de post te doen, maar die was nog gesloten.Maar ik ga vanmiddag nog een keertje!
Het is voor SQ overzichtelijker als aanmeldingen via de PM gaan, dus als je haar PM't wordt je er weer bijgegooidquote:Op maandag 12 juli 2010 16:31 schreef PartyHardy het volgende:
Oh leuk leuk!ik heb het de laatste tijd te druk om elke dag op het topic te kijken maar vind dat er erg mooie dingen uit de doos worden gehaald!
Stormqueen? Ik weet niet of je mij ondertussen al weer in de grabbelhoed gedaan hebt? maar bij deze zou ik daar wel weer in terug willen, we zijn nu zo ongeveer op de helft van deze ronde denk ik?
Bedankt alvast!
Jeej voor zo nu en dan reorganiserenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:23 schreef Diconnected het volgende:
Nou, ik heb gesnuffeld, geoverlegd met SQ en ingepakt! Verslag komt er aan
Er zijn wat dingen uit de Doos gehaald. Enkele lakjes zijn gedeleted, omdat deze te lang in De Doos zaten. Dit is in overleg met SQ gebeurd. Er is nu ook een goede up-to-date inventarisatie van De Doos.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:12 schreef Diconnected het volgende:
Morgen komt het verslag ladies. Ik ben te lui om nu een heel verhaal en pics te maken
dingen die definitief weg gaan wegens overcompleet? Nee. Die spullen brengen we wel mee naar de meet zodat men kan graaien... Als je dat hier gaat posten worden er hoogstwaarschijnlijk weer mensen gekwetst en niemand zit op een emotionele rel te wachtenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Komt er ook een foto van wat er allemaal uit is gegaan?
Goede zaak.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:23 schreef Diconnected het volgende:
Nou, ik heb gesnuffeld, geoverlegd met SQ en ingepakt! Verslag komt er aan
Er zijn wat dingen uit de Doos gehaald. Enkele lakjes zijn gedeleted, omdat deze te lang in De Doos zaten. Dit is in overleg met SQ gebeurd. Er is nu ook een goede up-to-date inventarisatie van De Doos.
ja maar, als het mijn lakjes zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dingen die definitief weg gaan wegens overcompleet? Nee. Die spullen brengen we wel mee naar de meet zodat men kan graaien... Als je dat hier gaat posten worden er hoogstwaarschijnlijk weer mensen gekwetst en niemand zit op een emotionele rel te wachten
euwja... da's ook weer zo!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dingen die definitief weg gaan wegens overcompleet? Nee. Die spullen brengen we wel mee naar de meet zodat men kan graaien... Als je dat hier gaat posten worden er hoogstwaarschijnlijk weer mensen gekwetst en niemand zit op een emotionele rel te wachten
Doe maar rustig aan joh!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:51 schreef Diconnected het volgende:
Vandaag ergens komt het verslag, moet teveel dingen doenmorgen gaat ie op de post naar de volgende
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
euwja... da's ook weer zo!
En wie zegt dat er niemand op een emotionele rel zit te wachten? Ik wil best vast popcorn en cola gaan halen en klaar gaan zitten
Die staan nu allemaal centraalquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:43 schreef PartyHardy het volgende:
Wanneer komt er weer een meet?![]()
(ik kan het gewone nageltopic niet meer vinden?)
Leuke buitquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:53 schreef Diconnected het volgende:
*drumroll*
TatatattaatatataaaaaMijn verslag van DE Doos!
Dinsdagmiddag aangekomen, kon hem helaas niet gelijk uitpakken, aangezien ik moest werken. Dus ik had hem heel mooi op de bank gezet zodat ie een beetje tv kon kijken enzo.
[ afbeelding ]
Rond half 9 's avonds ging De Doos dan open... En my gosh! Wat een hoop moois!Ik werd er helemaal gelukkig van. Ben op de grond gaan zitten, Doos naast me, en alle lakjes eruit halen (het waren er 41!!!) en bekijken. En toen had Stormqueen de leuke vraag of ik ook nog even kon inventariseren. Natuurlijk kon ik dat
maar daardoor zag mijn woonkamer er dus zo uit:
[ afbeelding ]
helemaal bezaaid met lakjes haha.Zelfs op de tafel, kast, stoel.. Overal. Maar ze zitten er allemaal weer in
Met een uitzondering van een paar lakjes, zoals eerder vermeld. Die zijn er uitgehaald en gaan mee naar de meet, kan iedereen nog even graaien als ze willen!
Maargoed, dit is dus mijn buit geworden:
[ afbeelding ]
OPI - Venus Di Violet
Orly - Iron Butterfly
P2 - Artful
Nailed Polish - Princess 45
Allemaal mooie kleurtjesme likey! En er zijn weer mooie spullies terug in de Doos gegaan
.
...En nu dan de volgende eigenaresse van De Doos #2...
*drumroll*
...
...
Spannend he?
...
DeltaCephei!
zo ziet men maar weer dat De Hoed geen rekening houdt met inschrijftijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Toffe buit
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*spulletjes klaarzetten doet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |