ja maar, als het mijn lakjes zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dingen die definitief weg gaan wegens overcompleet? Nee. Die spullen brengen we wel mee naar de meet zodat men kan graaien... Als je dat hier gaat posten worden er hoogstwaarschijnlijk weer mensen gekwetst en niemand zit op een emotionele rel te wachten
euwja... da's ook weer zo!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dingen die definitief weg gaan wegens overcompleet? Nee. Die spullen brengen we wel mee naar de meet zodat men kan graaien... Als je dat hier gaat posten worden er hoogstwaarschijnlijk weer mensen gekwetst en niemand zit op een emotionele rel te wachten
Doe maar rustig aan joh!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:51 schreef Diconnected het volgende:
Vandaag ergens komt het verslag, moet teveel dingen doenmorgen gaat ie op de post naar de volgende
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
euwja... da's ook weer zo!
En wie zegt dat er niemand op een emotionele rel zit te wachten? Ik wil best vast popcorn en cola gaan halen en klaar gaan zitten
Die staan nu allemaal centraalquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:43 schreef PartyHardy het volgende:
Wanneer komt er weer een meet?![]()
(ik kan het gewone nageltopic niet meer vinden?)
Leuke buitquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:53 schreef Diconnected het volgende:
*drumroll*
TatatattaatatataaaaaMijn verslag van DE Doos!
Dinsdagmiddag aangekomen, kon hem helaas niet gelijk uitpakken, aangezien ik moest werken. Dus ik had hem heel mooi op de bank gezet zodat ie een beetje tv kon kijken enzo.
[ afbeelding ]
Rond half 9 's avonds ging De Doos dan open... En my gosh! Wat een hoop moois!Ik werd er helemaal gelukkig van. Ben op de grond gaan zitten, Doos naast me, en alle lakjes eruit halen (het waren er 41!!!) en bekijken. En toen had Stormqueen de leuke vraag of ik ook nog even kon inventariseren. Natuurlijk kon ik dat
maar daardoor zag mijn woonkamer er dus zo uit:
[ afbeelding ]
helemaal bezaaid met lakjes haha.Zelfs op de tafel, kast, stoel.. Overal. Maar ze zitten er allemaal weer in
Met een uitzondering van een paar lakjes, zoals eerder vermeld. Die zijn er uitgehaald en gaan mee naar de meet, kan iedereen nog even graaien als ze willen!
Maargoed, dit is dus mijn buit geworden:
[ afbeelding ]
OPI - Venus Di Violet
Orly - Iron Butterfly
P2 - Artful
Nailed Polish - Princess 45
Allemaal mooie kleurtjesme likey! En er zijn weer mooie spullies terug in de Doos gegaan
.
...En nu dan de volgende eigenaresse van De Doos #2...
*drumroll*
...
...
Spannend he?
...
DeltaCephei!
zo ziet men maar weer dat De Hoed geen rekening houdt met inschrijftijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Toffe buit
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*spulletjes klaarzetten doet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |