Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten
Maar goed, na de eerste selectie, waar zo'n 20 lakken uitkwamen die ik leuk vond

Ben ik gaan zitten googelen, swatches opzoeken, zelf swatchen etc. Alle dingen die je doet voor je een goede keuze kunt maken *ahum*
En nou zou ik willen dat ik kunnen zeggen dat ik heel beschaafd alleen DIT er heb uitgehaald
vlnr China Glaze OMG, H&M My favorite jeans, Nfu Oh 49
![]()
Maar hoewel ik het heel beschaafd heb gehouden en echt uberlakjes heb laten zitten, heb ik wel dit nog meegegraaid

vlnr; Ailisha nr6, Art de Lautrec 12B, Nubar Reclaim en La Colors fuel
![]()
En nét toen ik De Doos dicht wilde doen zag ik deze en met hoe ik me voel nu (heeel erg verliefd

) moest die er ook uit
Maar no worries ladies, ik heb veel nieuwe buit toegevoegd, op mijn duim zat een swatch van een lakje dat niet is gebleven dus vandaar dat ik die even heb weggewerkt
![]()
Ook wel leuk; Mijn moeder kwam even kijken wat ik er allemaal uitgepakt had, en vroeg helemaal uit zichzelf; blijven die BOOBIES hier?? Mijn nagellaknoobje

Weet zomaar even dat het boobies zijn
Met alle leuke dingetjes eruit, en nieuwe stuff erin, gaat De Doos nu verder naaarrrrrrrrr
Jaaaaaaaaaaa??

LIISZLE!
Geniet ervan meid
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain