geduld, er staat nog niets vastquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:45 schreef mirannie het volgende:
Damn!!Wat een onwijs gave buit
Echt super leuk!! De buiten worden steeds mooier
![]()
Veel plezier Liiszle![]()
![]()
Ik weet het nu zeker, ik ben als 1-na-laatste aan de beurt, dat heb ik altijd met dit soort dingen.
Oh nee, geduld heb ik sowieso nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geduld, er staat nog niets vastik ben zelfs nooit aan de beurt gekomen, eigenlijk
Hahahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef princess-a het volgende:
Ook wel leuk; Mijn moeder kwam even kijken wat ik er allemaal uitgepakt had, en vroeg helemaal uit zichzelf; blijven die BOOBIES hier?? Mijn nagellaknoobjeWeet zomaar even dat het boobies zijn
![]()
Oh, dan komt ie morgenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:34 schreef liiszle het volgende:
zojuist even gekeken waar het pakketje uithangt, en das momenteel nog op het distributie centrum.. even wachten nog
wat slecht, heb hem vrijdagochtend al weggebracht! Nouja zo komt het jou ook goed uit toch? Ben echt verschrikkelijk benieuwd wat je er uit gaat halenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:34 schreef liiszle het volgende:
zojuist even gekeken waar het pakketje uithangt, en das momenteel nog op het distributie centrum.. even wachten nog
Tuuk kanda!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:56 schreef Mirjam het volgende:
toffe buit lisszle, had je er nou nog meer uitgehaald ook?
ik wil ook wel weer meedoen met de doos
kanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |