Van RenRen mocht het, dus ik gooi gewoon m'n verslagje erin! Excuses voor de foto's, maar ik heb geen enkel daglichtmomentje gehad.

.
Toen ik gister na een lange dag thuiskwam lag er een briefje van de postbode in de brievenbus. Veel te laat belde ik dus nog aan bij de buren, maar ik moest De Doos gewoon hebben!
Ze was prachtig verpakt.

. En
goed verpakt ook. Toen ik eenmaal door al het plakband heen was kwam ik nog een onmogelijk los te peuteren lintje tegen. Nieuwe nagellakjes, maar ik heb geen nagels meer.

.
![]()
Ik heb hardop zitten lachen om sommige kaartjes die in De Doos zaten! Heerlijk.

. Daarna kon ik gaan ontdekken, maar wacht, waar was Beer...? Uiteindelijk vond ik die helemaal onderin, angstig afwachtend of ik geen enorme hond of krolse kat had...
![]()
Ik heb geen huisdieren, maar wel een soortgenootje. En omdat Beer nogal moe was zo laat op de avond, mocht hij onder het zorgzame oog daarvan lekker een dutje gaan doen terwijl ik De Doos ging doorzoeken.
![]()
Al vrij snel had ik een tafel vol nagellakjes, overige nagelgerelateerde dingen, kaartjes, schriften, en bubbeltjesplastic. Na lang bekijken en twijfelen heb ik uiteindelijk het volgende in mijn bezit genomen:
![]()
Van links naar rechts zie je nagelwielen, H&M Creme de la creme, Claire's moodpolish funky/fabulous, een paarse franken van SQ, David, en CG Fairy Dust.

.
Natuurlijk stop ik er ook weer wat terug in. Beer heeft zijn nieuwe schatjes alvast even verwelkomd, het werd erg gezellig...
![]()
Naar wie ik De Doos mag sturen weet ik nog niet, maar dat wordt ongetwijfeld snel bekend. Ik hoop dat de volgende in ieder geval net zo veel plezier ermee heeft als dat ik had! Bedankt, dames!