quote:Leuke lakjes! Helemaal mijn smaakOp vrijdag 29 oktober 2010 11:55 schreef DeltaCephei het volgende:
Gisteren kwam Hans met DE DOOS. Ik had hem nog niet verwacht dus ik dacht WAT IS DIT?! Tot ik hem aanpakte en mijn armen bijna braken, toen wist ik het natuurlijk.![]()
![]()
Toen ik hem open maakte zag ik dit:
[ afbeelding ]
Snoezel en Beer opgerakeld, wat blijkt? Ze zijn onwijs moe van de lange reis!
[ afbeelding ]
Ik heb lekker gesnuffeld en in de boekjes geschreven en dit is mijn buit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- China Glaze Wagon Trail
- China Glaze Watermelon Rind
- P2 crackle tc
- L'oreal Star Magnet
- OPI baby
- Models Own Magneta Divine
Leuke lakjes ! Helemaal mijn smaak![]()
- Nailart fimo & pailetgevallen
- Herome desinfectie tas-spray (niet op foto)
Natuurlijk heb ik ook leuke dingetjes terug erin gedaan, maar daar heb ik express geen foto van gemaakt![]()
![]()
Wie is de volgende? Ik heb geen ideeDe doos staat al ingepakt en klaar om verder te gaan!
quote:Ik wist niet of er iemand allergisch was die meedoet, ik wilde eerst Snoezel en Beer bij mijn Beer in de kooi doen maar als er dus dan iemand allergisch was zou dat geen goed idee zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 12:05 schreef Joysa het volgende:
Mooie buit
Ik had wel een foto met een cavia verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij gaat vandaag nog op weg!
quote:Hij is onderweg!Op vrijdag 29 oktober 2010 13:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat gaaaaf! Als hij vandaag met de post gaat dan is hij er morgen, ben toch de hele dag thuis![]()
Ben benieuwd naar de reactie van mijn vriend, die vindt me maar een raar meisje haha! Al die lakjes..![]()
quote:Groupie idd, er zit geen stickertje opOp vrijdag 29 oktober 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Goede buit Delta![]()
Je bent alleen vergeten te schrijven welke LA Girl dat is(of ik lees er overheen, want onwijs moe) maar denk dat het Groupie is
quote:Groupie is echt 1 van mijn favoriete lakjes, echt mooi! En dankzij Bubsel heb ik Punk nu ookOp vrijdag 29 oktober 2010 16:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hij is onderweg!
Ik zal je even de T&T mailen!
[..]
Groupie idd, er zit geen stickertje op
quote:Echt he, vooral onder fel tl-licht is Groupie prachtigOp vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Groupie is echt 1 van mijn favoriete lakjes, echt mooi! En dankzij Bubsel heb ik Punk nu ook
quote:JaOp vrijdag 29 oktober 2010 17:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Eindelijk ook mijn fimo's, hart en wiel, er uit! Ze zijn zo leuk
Kan niet wachten!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:00 schreef Cyntiaa het volgende:
De doos is binnenIk ga hem vandaag uitgebreid bekijken
Verslag volgt!![]()
* princess-a wacht geduldig op de PMquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:00 schreef Cyntiaa het volgende:
De doos is binnenIk ga hem vandaag uitgebreid bekijken
Verslag volgt!![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vannacht gedroomd dat ik de doos kreeg en dat er niks meer in zat
quote:Volgens mijn verzonden berichten heb je die al hoorOp dinsdag 2 november 2010 13:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik wacht nog op een PM terug van princess-a. De foto's staan al op mijn laptop dus een verslagje is vanavond zo gepiept!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *tromgeroffel*
[ Bericht 21% gewijzigd door Cyntiaa op 02-11-2010 19:45:45 ]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:53 schreef princess-a het volgende:
Moejje wel laten zien wat voor doosje er om Back to Earth van KOH zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wieeequote:Op donderdag 4 november 2010 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is bij de buren bezorgt!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |