abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83269117
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:53 schreef MinderMutsig het volgende:
De doos is er!
snel zeg!
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
pi_83273284
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Verslagje wordt morgen, daar heb ik vanavond geen puf meer voor.
Oehh ik ben benieuwd
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:07:55 #203
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_83284804
Verslagjeeee
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_83297581
Morgen is vandaag Verslagje! Verslagje!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:07:48 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_83297679
miiiimuuu?
disclaimer
pi_83298809
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:05 schreef Ooi86 het volgende:
Morgen is vandaag Verslagje! Verslagje!
exactly my thoughts
pi_83310026
Ik was er mee bezig maar toen wilde ik de foto's uploaden en die zijn allemaal mislukt.
Morgen komt het echt-echt! Ga morgen vroeg gelijk nieuwe foto's maken, uploaden, en dan kan hij morgen ook weer op weg naar de volgende.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_83310362
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik was er mee bezig maar toen wilde ik de foto's uploaden en die zijn allemaal mislukt.
Morgen komt het echt-echt! Ga morgen vroeg gelijk nieuwe foto's maken, uploaden, en dan kan hij morgen ook weer op weg naar de volgende.
Hoe frustrerend Voor jezelf dan hoor, wil je een leuk verslag posten, heb je alles weer netjes terug, moet je alles weer opnieuw doen omdat de foto's mislukt zijn
Doe rustig aan joh Je hebt hem net.
pi_83310431
quote:
Oh, das balen. Doe rustig aan, we zien het morgen wel.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 15:21:14 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_83326725
Ja, het postkantoor is natuurlijk allang dicht nu
disclaimer
pi_83330898
Ik ben benieeeuuwd
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 26 juni 2010 @ 22:00:59 #212
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_83339167
Spannend! Ben benieuwd wat je eruit gevist hebt
pi_83342837
quote:
Dat is heel irritant voor je zeg!!
Maar ben wel heel benieuwd wat je eruit gehaald hebt, zeker nu ik weet wat erin zin
pi_83359040
Verslagje staat klaar maar SQ moet nog even haar goedkeuring geven over wat erin gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83359105
Leuke spulletjes allemaal .

Vraagje, droogt jullie lak ook zo langzaam op door het warme weer (blijft erg kleverig voor een lange tijd) of heb ik gewoon klote lak gekocht?
pi_83359843
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:17 schreef Franneh het volgende:
Leuke spulletjes allemaal .

Vraagje, droogt jullie lak ook zo langzaam op door het warme weer (blijft erg kleverig voor een lange tijd) of heb ik gewoon klote lak gekocht?
Dat is meer een vraag voor het gewone topic maar het kan inderdaad langzamer gaan als het warm is. Ligt ook een beetje aan de lak en welke topcoat je gebruikt. Even een tijdje onder de koude kraan houden wil ook nog wel eens helpen om het sneller te laten drogen.
pi_83359868
Waar blijft het verslag
pi_83359946
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:42 schreef friekin_ het volgende:
Waar blijft het verslag
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Verslagje staat klaar maar SQ moet nog even haar goedkeuring geven over wat erin gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83360221
Hihi, we hebben hier ook echt geen geduld he!?
pi_83360452
Ach weet je wat, ik gok het erop en als SQ het er niet mee eens is dan hoor ik dat wel en kan ik die dingen altijd nog aanpassen.
pi_83360578
Doe maar ja Ik gok zomaar dat jij er wel kijk op hebt
pi_83360941
Vrijdag was het geweldig weer dus wij zijn op de fiets boodschappen gaan doen in het volgende dorp. Helaas duurde dat allemaal wat langer dan gepland waardoor ik de postbode gemist had.

Ik was al bang dat De Doos een nachtje door moest brengen bij de heksen van het lokale postagentschap maar mijn postbode, geweldig als ze is, had het pakketje gelukkig in de schuur gelegd omdat ze weet dat in mijn pakketjes meestal nagellak zit en ik die dingen altijd liever gisteren dan vandaag krijg.

*bedenk hier een foto van een pakketje in een schuur aangezien die foto mislukt was*

Die foto kon ik dus ook niet opnieuw maken omdat het mooie sterretjespapier volledig naar zijn grootje was. De honden hadden namelijk geholpen met uitpakken.

*bedenk hier een foto van drie honden die veel voorzichtig flintertjes papier vastpakken om het vervolgens in een ruk te verwijderen*

Omdat de tuintafel vol met boodschappen stond en ik niet kon wachten heb ik De Doos op de grond gezet om de inhoud te bekijken maar dat was niet zo'n goed idee...

Zoek de verschillen. Wat ligt er eerst nog in de doos en op de tweede foto niet meer?

BEER!!!

En Liiszle had nog zo gezegd dat we er voorzichtig mee moesten zijn....

Dus ik heb beer zo snel mogelijk uit de allesverslindende kaken van Wammes gered en op de tuintafel gezet zodat hij van veilige afstand toe kon kijken. Gelukkig heeft hij het er zonder kleerscheuren vanaf gebracht.

Maar ik had me nog niet omgedraait of...

En nu had hij een nagellakje te pakken!

Ook die heb ik dus maar snel gered en toen De Doos toch maar even veilig weggezet tot ik de tuintafel vrij had gemaakt van boodschappen en de inhoud van De Doos rustig kon bekijken.

Nadat ik alle kaartjes, het swapschrift en alle lakjes bekeken had was het tijd om mijn keuze te maken en dit heb ik eruit gehaald:

China Glaze Anklets of Amethyst
OPI Teal The Cows Come Home
Sinful Spakie
Groen nail-art-balletjes-dingen

En dit heb ik er weer ingestopt:

En nu staat De Doos klaar om weer op weg te gaan!

Ze hadden hier lief met z'n drieën omheen moeten zitten maar een van de honden ging steeds vol op het papier zitten. Dit is de enige foto waarop het briefje wel goed leesbaar was.
SPOILER
pi_83361007
Sinful Spakie is echt mooooi Leuk verslag!!!
pi_83361215
Haha geweldig verslag En wat een heerlijk beestje heb je
Goeie buit ook, alleen wat je er in hebt gestopt he, dat groen met oranje ding, ik zal wel scheef kijken ofzo maar zit me echt af te vragen wat dat is

Veel plezier Ladybird
pi_83361262
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:18 schreef Holyme het volgende:
Haha geweldig verslag En wat een heerlijk beestje heb je
Goeie buit ook, alleen wat je er in hebt gestopt he, dat groen met oranje ding, ik zal wel scheef kijken ofzo maar zit me echt af te vragen wat dat is

Veel plezier Ladybird
Da's natuurlijk een verrassing.
pi_83361478
Hey wat cool! Alle 3 de lakjes van mij!

Leuk verslagje MiMu. En Wammes heeft de tijd van zijn leven gehad
pi_83361542
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Da's natuurlijk een verrassing.
Denk dat ik het wel weet Maar maakt ook niet uit, voorlopig duurt het wel weer even voor ik aan de beurt ben En ik zeg mooi niks!
pi_83361547
Jeej! Superleuk verslagje! Ladybird, alvast veel plezier!
  zondag 27 juni 2010 @ 16:27:04 #229
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_83361588
Leuke spulletjes heb je eruit gehaald! En wat een leuke wollejtes heb je

Enne Holyme volgens mij weet ik het maar ik zeg niets
pi_83361671
Oh ja, en natuurlijk heel veel plezier voor Ladybird!!
pi_83361730
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:25 schreef mirannie het volgende:

[..]

Denk dat ik het wel weet Maar maakt ook niet uit, voorlopig duurt het wel weer even voor ik aan de beurt ben En ik zeg mooi niks!
Ik heb het een keer voorbij zien komen in het nagellaktopic dus het zou kunnen maar ik weet niet meer wie het gekocht had.
pi_83362948
Aah Wammes, wat is het toch een schatje.
Euh, als je die in de doos doet mag die wel richting mij

* DeltaCephei googled op Sinful Spakie maar kan niets vinden
pi_83363300
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:50 schreef DeltaCephei het volgende:
Aah Wammes, wat is het toch een schatje.
Euh, als je die in de doos doet mag die wel richting mij

* DeltaCephei googled op Sinful Spakie maar kan niets vinden
Ik heb ook het vermoeden dat het stickertje niet helemaal klopt. Het is in ieder geval een heldere basis met kleine blauwe ronde en wat grotere stervormige glittertjes en er staat ook een nummer op: #286.
pi_83363505
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb ook het vermoeden dat het stickertje niet helemaal klopt. Het is in ieder geval een heldere basis met kleine blauwe ronde en wat grotere stervormige glittertjes en er staat ook een nummer op: #286.
Ah ik ben erg benieuwd hoe die is
Oh hij heet Sparkie ziet mijn oog op Google
pi_83363812
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:03 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Ah ik ben erg benieuwd hoe die is
Oh hij heet Sparkie ziet mijn oog op Google
Volgens mijn stickertje niet.
Heb nog drie keer gechecked of ik het wel goed zag.
pi_83363852
Sparkle heet ie toch gewoon? Dacht ik tenminste, haha
pi_83364095
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:41 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat is meer een vraag voor het gewone topic maar het kan inderdaad langzamer gaan als het warm is. Ligt ook een beetje aan de lak en welke topcoat je gebruikt. Even een tijdje onder de koude kraan houden wil ook nog wel eens helpen om het sneller te laten drogen.
Oh verdomd ik zit gewoon in het verkeerde topic. Sorry! Zal ook wel door de warmte komen. Bedankt voor de tip!
pi_83364109
Yeayyy!!! It's my turn!!
Kan niet wachten, mn swapspullen staan klaar om erin te duiken. Moet ik de doos echt persoonlijk aannemen of wordt hij ook bij de buren afgeleverd?
Wie is daar?
pi_83365422
Wat een ontzettend leuk verslag zeg! En een goede buit weer
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_83369869
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:19 schreef -ladybird- het volgende:
Yeayyy!!! It's my turn!!
Kan niet wachten, mn swapspullen staan klaar om erin te duiken. Moet ik de doos echt persoonlijk aannemen of wordt hij ook bij de buren afgeleverd?
Ik wil er wel een briefje opplakken dat hij ook bij de buren afgeleverd mag worden als je dat graag wilt?
pi_83371020
Ja! als dat werkt, prima! Werk overdag namelijk!
Wie is daar?
  zondag 27 juni 2010 @ 21:07:01 #242
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83373066
MiMu: wat een leuk verslag!!!
En je pup.... ik blijf er maar naar kijken...
Don't come closer, I might hurt you
pi_83373196
Nog voorkeur voor een bepaald huisnummer? Weet natuurlijk niet of ze daar ook iets mee doen maar we kunnen het allicht proberen.
pi_83373362
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik wil er wel een briefje opplakken dat hij ook bij de buren afgeleverd mag worden als je dat graag wilt?
Ik heb je toch even een PB'the gestuurd over de verzending!
Wie is daar?
  zondag 27 juni 2010 @ 21:58:51 #245
152787 liiszle
Illusion
pi_83375789
wat een verslag heerlijk!
leuk dat de honden ook zo genoten

goede buit
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  zondag 27 juni 2010 @ 22:13:48 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_83376624
Dat hundje!
disclaimer
pi_83377295
wat een geweldig verslag
en wat een poepiedoepie hondjes.
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
pi_83409742
De Doos ligt bij de heksen van het postagentschap en moet daar alsnog een nachtje door gaan brengen.
Blijkbaar komen ze de pakketpost hier al rond een uur of vier halen en ik was dus net te laat.

Ik kreeg nog gezeik over het inpakpapier. Die heksen kunnen ook nooit hun mond houden en gewoon pakjes frankeren maar moeten altijd commentaar hebben.
pi_83411788
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:22 schreef MinderMutsig het volgende:
De Doos ligt bij de heksen van het postagentschap en moet daar alsnog een nachtje door gaan brengen.
Blijkbaar komen ze de pakketpost hier al rond een uur of vier halen en ik was dus net te laat.

Ik kreeg nog gezeik over het inpakpapier. Die heksen kunnen ook nooit hun mond houden en gewoon pakjes frankeren maar moeten altijd commentaar hebben.
Kunnen ze er lekker nog een nachie tegenaan kijken
Wie is daar?
pi_83411904
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:22 schreef MinderMutsig het volgende:

Was het niet mooi genoeg?
Hoe irritant, kun je niet ergens een klacht indienen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')