snel zeg!quote:
Oehh ik ben benieuwdquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Verslagje wordt morgen, daar heb ik vanavond geen puf meer voor.
Hoe frustrerendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik was er mee bezig maar toen wilde ik de foto's uploaden en die zijn allemaal mislukt.![]()
Morgen komt het echt-echt! Ga morgen vroeg gelijk nieuwe foto's maken, uploaden, en dan kan hij morgen ook weer op weg naar de volgende.
Oh, das balen. Doe rustig aan, we zien het morgen wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik was er mee bezig maar toen wilde ik de foto's uploaden en die zijn allemaal mislukt.![]()
Morgen komt het echt-echt! Ga morgen vroeg gelijk nieuwe foto's maken, uploaden, en dan kan hij morgen ook weer op weg naar de volgende.
Dat is heel irritant voor je zeg!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Dat is meer een vraag voor het gewone topic maar het kan inderdaad langzamer gaan als het warm is. Ligt ook een beetje aan de lak en welke topcoat je gebruikt. Even een tijdje onder de koude kraan houden wil ook nog wel eens helpen om het sneller te laten drogen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:17 schreef Franneh het volgende:
Leuke spulletjes allemaal.
Vraagje, droogt jullie lak ook zo langzaam op door het warme weer (blijft erg kleverig voor een lange tijd) of heb ik gewoon klote lak gekocht?
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Verslagje staat klaar maar SQ moet nog even haar goedkeuring geven over wat erin gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Da's natuurlijk een verrassing.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:18 schreef Holyme het volgende:
Haha geweldig verslagEn wat een heerlijk beestje heb je
![]()
Goeie buit ook, alleen wat je er in hebt gestopt he, dat groen met oranje ding, ik zal wel scheef kijken ofzo maar zit me echt af te vragen wat dat is![]()
Veel plezier Ladybird
Denk dat ik het wel weetquote:
Ik heb het een keer voorbij zien komen in het nagellaktopic dus het zou kunnen maar ik weet niet meer wie het gekocht had.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Denk dat ik het wel weetMaar maakt ook niet uit, voorlopig duurt het wel weer even voor ik aan de beurt ben
En ik zeg mooi niks!
Ik heb ook het vermoeden dat het stickertje niet helemaal klopt.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:50 schreef DeltaCephei het volgende:
Aah Wammes, wat is het toch een schatje.
Euh, als je die in de doos doet mag die wel richting mij
* DeltaCephei googled op Sinful Spakie maar kan niets vinden![]()
Ah ik ben erg benieuwd hoe die isquote:Op zondag 27 juni 2010 16:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb ook het vermoeden dat het stickertje niet helemaal klopt.Het is in ieder geval een heldere basis met kleine blauwe ronde en wat grotere stervormige glittertjes en er staat ook een nummer op: #286.
Volgens mijn stickertje niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah ik ben erg benieuwd hoe die is
Oh hij heet Sparkie ziet mijn oog op Google
Oh verdomd ik zit gewoon in het verkeerde topic. Sorry! Zal ook wel door de warmte komen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is meer een vraag voor het gewone topic maar het kan inderdaad langzamer gaan als het warm is. Ligt ook een beetje aan de lak en welke topcoat je gebruikt. Even een tijdje onder de koude kraan houden wil ook nog wel eens helpen om het sneller te laten drogen.
Ik wil er wel een briefje opplakken dat hij ook bij de buren afgeleverd mag worden als je dat graag wilt?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:19 schreef -ladybird- het volgende:
Yeayyy!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It's my turn!!
![]()
![]()
Kan niet wachten, mn swapspullen staan klaar om erin te duiken. Moet ik de doos echt persoonlijk aannemen of wordt hij ook bij de buren afgeleverd?
Ik heb je toch even een PB'the gestuurd over de verzending!quote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil er wel een briefje opplakken dat hij ook bij de buren afgeleverd mag worden als je dat graag wilt?
Kunnen ze er lekker nog een nachie tegenaan kijkenquote:Op maandag 28 juni 2010 18:22 schreef MinderMutsig het volgende:
De Doos ligt bij de heksen van het postagentschap en moet daar alsnog een nachtje door gaan brengen.![]()
Blijkbaar komen ze de pakketpost hier al rond een uur of vier halen en ik was dus net te laat.
Ik kreeg nog gezeik over het inpakpapier. Die heksen kunnen ook nooit hun mond houden en gewoon pakjes frankeren maar moeten altijd commentaar hebben.
Was het niet mooi genoeg?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:22 schreef MinderMutsig het volgende:
De Doos ligt bij de heksen van het postagentschap en moet daar alsnog een nachtje door gaan brengen.![]()
Blijkbaar komen ze de pakketpost hier al rond een uur of vier halen en ik was dus net te laat.
Ik kreeg nog gezeik over het inpakpapier. Die heksen kunnen ook nooit hun mond houden en gewoon pakjes frankeren maar moeten altijd commentaar hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |