Kun je hem dan versturen zodat ik hem zaterdag krijg? (of vrijdag, of donderdag, dat maakt niet veel uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
nog geen envelop gehad! Hopelijk vanavond
kom je niet op de meet dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kun je hem dan versturen zodat ik hem zaterdag krijg? (of vrijdag, of donderdag, dat maakt niet veel uit) Maandag en dinsdag ben ik hele dagen niet thuis en kan ik er niets mee zegmaar.
Als het lukt hoor, om hem dan al te versturen
no wurries, die doos is er zaterdag zekerquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet dus niet zeker of ik kan, omdat geld enzo. Dus wil het risico niet nemen
Voor op de doos ja.quote:Op zondag 21 november 2010 11:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zijn die stickers voor in de doos?
SQ, doe lekker rustig aan met het verzenden hoorIk wacht wel op die stickers
Oh, ik kan best wachten tot ze er zijn, is voor een goed doelquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef beautyfreak het volgende:
[..]
Voor op de doos ja.maar SQ heeft ze nog steeds niet. Kun je deze bij tnt halen? ik vraag het morgen gewoon. Voordeel van in een drogisterij werken waar òòk een tnt punt is
TNT plakt ze er zelf gewoon op hoor, wanneer je de koffer erheen gebracht hebt voor verzending doen zij die stickers eropquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef beautyfreak het volgende:
[..]
Voor op de doos ja.maar SQ heeft ze nog steeds niet. Kun je deze bij tnt halen? ik vraag het morgen gewoon. Voordeel van in een drogisterij werken waar òòk een tnt punt is
Het zijn jullie regels.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
als ze er morgen niet zijn gaat de koffer gewoon zonder stickers verder
Dat indd.. En mochten ze later nog bij SQ aankomen kan ze ze ook naar mij sturen, dan zitten ze er na de 'pauze' gewoon weer in.quote:
Wist ik toen nog nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want je komt 'm zelf halen
Lezen scheelt zoveelquote:Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef zoeperzazke het volgende:
huh? is die rol breekbaar stickers die ik erin had gegooid nu alweer op dan?
als je ff terug leestquote:Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef zoeperzazke het volgende:
huh? is die rol breekbaar stickers die ik erin had gegooid nu alweer op dan?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou perfect zijn! Dan ontvang ik hem zaterdag (en dan ben ik thuis) en dan kan ik hem woensdag volgende week weer doorsturen naar de volgendequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef RenRen- het volgende:
Ik hoop dat ik hem vrijdag op de post kan doen, tot die tijd geen tijdSuperdrukke week, ik haat het.
Doe ik ook niet hoor, ik wacht het rustig afquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef RenRen- het volgende:
Pin me er asjeblieft niet op vast.Ik ga morgen dat ding inpakken, dan ligt het iig klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |