You go girl!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil mij ook wel aanmelden als het mag
Ik heb veel verschillende lakjes te swappen omdat ik mijn hele stash uitgezocht heb
afspraak met vrienden met bierquote:
Hehe want anders doe je wel normaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
afspraak met vrienden met bier
en ik ga niet dronken een verslagje typen wat da word ik raar
dat is wel weer een origineel verslagquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
afspraak met vrienden met bier
en ik ga niet dronken een verslagje typen wat da word ik raar
Er is ook meer teruggegaan hoor, en zo heb ik ook een aantal dingen er niet in mogen doen. ( OPI / CG oa omdat er al in die kleuren iets in zit. Ik kwam erachter dat ik ook 2 dikke/stroperige uitgehaald heb. Voor zover ik weet heb ik geen droge lakjes erin geduwd. Mocht het toch het geval zijn geweest hoor ik het graag.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef Juud- het volgende:
Wordt er ook een maximum gesteld aan wat eruit gevist wordt? Misschien mag ik me hier niet eens mee bemoeien hoor want ik heb alleen in ronde 1 meegeswappert, maar als ik zie wat er soms uit de doos wordt gehaald.. Met alle respect hoor, maar bijv. de laatste buit (en dit is echt geen persoonlijke aanval)..16 lakjes (+nog wat losse dingen) en echt wel toffe dingetjes (en duurdere merken). Hoeveel en wat blijft er dan nog over voor de volgende ?
Zijn die stickers voor in de doos?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:09 schreef beautyfreak het volgende:
[..]
Er is ook meer teruggegaan hoor, en zo heb ik ook een aantal dingen er niet in mogen doen. ( OPI / CG oa omdat er al in die kleuren iets in zit. Ik kwam erachter dat ik ook 2 dikke/stroperige uitgehaald heb. Voor zover ik weet heb ik geen droge lakjes erin geduwd. Mocht het toch het geval zijn geweest hoor ik het graag.
En leuke buit @ SQ .
* er is nog een pakketje onderweg naar je met de breekbaar stickers *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |