Nee joh mafkees, je bent hartstikke eerlijk!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
misschien ben ik wel gewoon te picky enzo
Ga het nou niet bij jezelf zoekenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
misschien ben ik wel gewoon te picky enzo
Ik denk dat kwaliteit EN kwantiteit ook wel mogelijk is hoor;) Het is natuurlijk wel zo dat er zo veel verschillende finishes en kleuren bestaan, iedereen vindt wat anders mooi. Ik weet niet hoeveel er op het moment in de doos zit(het is al weer een tijd geleden dat ik hem voor het laatst had) maar vindt het wel belangrijk dat er voor iedereen wel een redelijk aantal aan leuke lakjes tussen zit. Maar dat vergt wel van de deelnemers dat er gelijkwaardig geruild wordt. Vindt het heel jammer voor de organisators dat ze er veel leuks in hebben gestopt maar weinig leuks er uit kunnen halen.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:20 schreef milka82 het volgende:
Zonde! Ik probeer der altijd van alles in te gooien maar ik moet zeggen, ik heb ook wel moeite gehad met wat ik er uit wilde halen (vond hetgene wat er in ging leuker dan eruit, maar toch).
Ik wil nog wel een ronde doen, heb wel wat variatie wat er in kan, maar dan moet het idd niet zo zijn dat ik niks der uit kan halen. Oja, ik vond dat er wel heul veel lakjes in zaten, kan dat misschien gehalveerd? Dus, kwaliteit voor kwantiteit.
oh, hai.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Voordat ik het verslag ga posten moet mij iets van het hart. En niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen, want ik weet dat er ook een aantal dames zijn die wel hun best doen voor de koffer. Die mensen waardeer ik enorm en die mensen hebben we ook echt nodig.
Ik heb zojuist de koffer ontvangen en van de misschien wel 80 lakjes die ik er in aantrof waren er welgeteld 3 waar ik blij van werd. De rest... had ik al of dacht ik van: ja, aardig, maar niet
Princess-a en ik steken ongelooflijk veel tijd en ook heel veel geld in deze doos. Dat doen we belangeloos. Maar elke keer als dat ding weer bij ons komt is alles leeggeplunderd en gewoon meh. Ik loog niet over al die sheer dingen. Ook zit er gewoon veel van hetzelfde in of lakken die de jaren negentig nog hebben gezien. Als je er voor een waarde van 100 euro in pleurt is dat gewoon ronduit kut. Ik gun iedereen een leuke buit maar alsjeblieft, dit is voor de organisatoren ook gewoon niet leuk meer. Nu hebben we nog goede moed maar dit is wel de laatste kans om het leuk te maken.
Ik zie mezelf daarom echt genoodzaakt om nog strenger te zijn. Een aanvullende regel is dat alles wat er in terug gaat, op de foto moet en eerst naar mij wordt gestuurd. We zullen kritischer worden bij het toelaten van deelnemers. Slechte ervaringen uit het verleden helpen daar niet bij.
En ik wil iedere deelnemer verzoeken om wat empathischer te zijn. (naja, niet iedereen, maar you get the point). Na alles wat wij er voor hebben gedaan willen wij ook wel eens een mooie buit. Ik ben geen charitatieve instelling. Ik kan veel hebben, maar ik ben het nu echt kits- en kitsbeu.
Als mensen door dit bericht willen afhaken; be my guest. Maar ik geloof nog steeds dat met de juiste instelling, deze door voor iedereen leuk kan blijven! En daar wil ik voor vechten! En ik weet zeker dat daar medestanders voor zijn!
Mja hier kan de organisatie, naar mijn mening, weinig aan doen. Hier wordt gerekend op de eerlijkheid van de swappers; maar zo te zien wordt er toch wat 'bedrogen' hierin; en dan krijg je dus inderdaad zoiets zoals nu...quote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh dat snap ik wel hoor; er zijn namelijk mensen die denken laat ik de doos een beetje upgraden en die stoppen dat er dus inEn er zijn genoeg vette buiten uit gekomen de laatste tijd
Maar er worden ook dingen ingetiefd waarvan ik heb gezegd dat ik ze er niet in wil hebben, weet echt niet wat wij hier nou aan moeten doen. Of van vage lakjes waar ik geen swatches van kan vinden wordt een beschrijving gegeven die niet helemaal accuraat is. Vastgedroogde lakjes enzo, ik kan het niet zien aan de naam van het lakje
welnee, gewoon streng zijn met wat er terug in gaat.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef kieskleurig het volgende:
Is het een heel raar idee om mensen die zich op willen geven, alvast een selectie van wat ze te swappen hebben op de foto te laten zetten en door te sturen bij het aanmelden?
Dat er op basis daarvan al bekeken kan worden of het zinvol is om diegene op dat moment op te nemen in de route?
Hier ben ik het wel mee eens. Als er gezegd wordt dat iets er niet in mag en het gaat er toch in, dan schiet dat dus gewoon niet op. En de organisatie kan natuurlijk niet door de computer heen zien dat een lakje oud/uitgedroogd/bijna leeg is...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mja hier kan de organisatie, naar mijn mening, weinig aan doen. Hier wordt gerekend op de eerlijkheid van de swappers; maar zo te zien wordt er toch wat 'bedrogen' hierin; en dan krijg je dus inderdaad zoiets zoals nu...
nouja, als er mensen zijn die er iets inlazeren nadat er gezegd is het niet te doen, lijkt het me vrij duidelijk; volgende keer niet meer meedoen toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Als er gezegd wordt dat iets er niet in mag en het gaat er toch in, dan schiet dat dus gewoon niet op. En de organisatie kan natuurlijk niet door de computer heen zien dat een lakje oud/uitgedroogd/bijna leeg is...
die ga ik hier niet postenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
ik ben benieuwd naar een foto van nu![]()
Nou, dat lijkt me juist geen probleem, dat bevorderd de doorstroom en dat houd de doos gevarieerd. Als er dan maar evenveel en even gevarieerde lakjes teruggestopt worden voor de volgende.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef Juud- het volgende:
Wordt er ook een maximum gesteld aan wat eruit gevist wordt? Misschien mag ik me hier niet eens mee bemoeien hoor want ik heb alleen in ronde 1 meegeswappert, maar als ik zie wat er soms uit de doos wordt gehaald.. Met alle respect hoor, maar bijv. de laatste buit (en dit is echt geen persoonlijke aanval)..16 lakjes (+nog wat losse dingen) en echt wel toffe dingetjes (en duurdere merken). Hoeveel en wat blijft er dan nog over voor de volgende ?
Dat wel, maar ik snap Juud- wel. Maar Princess zou strenger worden wat betreft tof voor tof. Haal je er een ChG uit, doe er dan één terug. Ongeveer dan. Als het maar niet is dat je 15 OPI's eruit haalt en 20 essences erin terug stopt. Maar dat lijkt me niet meer dan logisch dat dat goed in de gaten wordt gehouden. Nu even verder bijlezennnquote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me juist geen probleem, dat bevorderd de doorstroom en dat houd de doos gevarieerd. Als er dan maar evenveel en even gevarieerde lakjes teruggestopt worden voor de volgende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |