nee, ze staakten gisteren he... En ik heb helaas geen t&t code gekregen, dus geen idee waar het ding uithangtquote:
Hoe heet die blauwe van China Glazequote:Op zaterdag 13 november 2010 10:22 schreef beautyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is mijn buit. Ik heb er ook nog 2 mini orly's uit gehaald.
China glaze gr8
china glaze your touch
orly purple pleather
p2 nail polish thinner
color club rule breaker
color club soft as cashmere
OPI what's with the cattitude
china glaze upp all night
Claires moodpolish
INGLOT 709
LA girl nagellak 125
Sinful colors nail junkie
models own lemon merinque
new york nr 48 en 24
Sweetly you bodybutter
Herome handcreme
WIC frankfurt
konad imageplate
you've really nailed it.
En ik duw niets terug. En de volgende is:
SQ !
Up all nightquote:Op woensdag 17 november 2010 12:12 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Hoe heet die blauwe van China Glaze
er zijn gisteren wél pakketjes bezorgd hoor.. Heb gisteren van TNT namelijk een pakketje ontvangenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ze staakten gisteren he... En ik heb helaas geen t&t code gekregen, dus geen idee waar het ding uithangt
ohnoesquote:Op woensdag 17 november 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoor dat het pakje met DHL is verzonden en gezien mijn ervaringen van gisteren is de kans dus dik aanwezig dat bleiblei ook dit pakket vrijdag op de fiets kan gaan halen in Eindhoven Noord
ik neem voorzorgsmaatregelen; ik geef 'm een ondertekende brief voor bevoegdheid en een kopie van mijn paspoort mee, plus de vrachtbriefjes uit mijn brievenbusquote:Op woensdag 17 november 2010 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil vrijdag best na mijn werk naar DHL rijden hoor ! Ik beloof echter niet dat je de doos nog terugziet mouwhaha![]()
Trouwens... kan een ander dat ophalen? Bij tnt moet het echt de persoon zelf zijn (heb een keer mijn id meegegeven aan mijn vriend en hij kreeg mijn pakketje toen ook niet mee). Weet even niet meer hoe dit bij DHL is geregeld.
Misschien een nieuwe regel dat er alleen met TNT verstuurd mag worden?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoor dat het pakje met DHL is verzonden en gezien mijn ervaringen van gisteren is de kans dus dik aanwezig dat bleiblei ook dit pakket vrijdag op de fiets kan gaan halen in Eindhoven Noord
Goed bezig gijquote:Op woensdag 17 november 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik neem voorzorgsmaatregelen; ik geef 'm een ondertekende brief voor bevoegdheid en een kopie van mijn paspoort mee, plus de vrachtbriefjes uit mijn brievenbus
helemaal mee eens. Er staat al iets over in de OP, maar dat gaan we even versterkenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe regel dat er alleen met TNT verstuurd mag worden?
Ik zou namelijk niet zo blij zijn als ik erachter kwam dat mijn verwachte pakket met DHL zou komen en ik dan niet thuis zou zijn want DHL servicepunt zit niet in de buurt. Plus is DHL For You ont-zet-tend langzaam.
Dus je hebt 'm ?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
princess-a heeft lopen liegen tegen mij! De doos is heul niet met DHL verstuurd!
Oh god!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
princess-a heeft lopen liegen tegen mij! De doos is heul niet met DHL verstuurd!
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh god!![]()
Dat was ja maar een grapje! Hahaha wist ik veel dat jij dat hier zou zeggen
Sorry SQ'tje
nee dat hoefde sowieso al niet, daar heb ik mijn menneke voor, die werkt maar 36 uur per weekquote:Op donderdag 18 november 2010 13:07 schreef fehaflits1 het volgende:
Je hoeft in iedergeval niet naar eindhoven-noord te fietsen
Oh dat snap ik wel hoor; er zijn namelijk mensen die denken laat ik de doos een beetje upgraden en die stoppen dat er dus inquote:Op donderdag 18 november 2010 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap ook niet hoe iedereen nfu ohs en nubars eruit vist.
De enige OPI's en andere dingetjes die ik tegenkwam was nude of sheer. en dat al 3x Lawl
LOLquote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh dat snap ik wel hoor; er zijn namelijk mensen die denken laat ik de doos een beetje upgraden en die stoppen dat er dus inEn er zijn genoeg vette buiten uit gekomen de laatste tijd
Maar er worden ook dingen ingetiefd waarvan ik heb gezegd dat ik ze er niet in wil hebben, weet echt niet wat wij hier nou aan moeten doen. Of van vage lakjes waar ik geen swatches van kan vinden wordt een beschrijving gegeven die niet helemaal accuraat is. Vastgedroogde lakjes enzo, ik kan het niet zien aan de naam van het lakje
Nee joh mafkees, je bent hartstikke eerlijk!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
misschien ben ik wel gewoon te picky enzo
Ga het nou niet bij jezelf zoekenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
misschien ben ik wel gewoon te picky enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |