Voordat ik het verslag ga posten moet mij iets van het hart. En niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen, want ik weet dat er ook een aantal dames zijn die wel hun best doen voor de koffer. Die mensen waardeer ik enorm en die mensen hebben we ook echt nodig.
Ik heb zojuist de koffer ontvangen en van de misschien wel 80 lakjes die ik er in aantrof waren er welgeteld 3 waar ik blij van werd. De rest... had ik al of dacht ik van: ja, aardig, maar niet

Princess-a en ik steken ongelooflijk veel tijd en ook heel veel geld in deze doos. Dat doen we belangeloos. Maar elke keer als dat ding weer bij ons komt is alles leeggeplunderd en gewoon meh. Ik loog niet over al die sheer dingen. Ook zit er gewoon veel van hetzelfde in of lakken die de jaren negentig nog hebben gezien. Als je er voor een waarde van 100 euro in pleurt is dat gewoon ronduit kut. Ik gun iedereen een leuke buit maar alsjeblieft, dit is voor de organisatoren ook gewoon niet leuk meer. Nu hebben we nog goede moed maar dit is wel de laatste kans om het leuk te maken.
Ik zie mezelf daarom echt genoodzaakt om nog strenger te zijn. Een aanvullende regel is dat alles wat er in terug gaat, op de foto moet en eerst naar mij wordt gestuurd. We zullen kritischer worden bij het toelaten van deelnemers. Slechte ervaringen uit het verleden helpen daar niet bij.
En ik wil iedere deelnemer verzoeken om wat empathischer te zijn. (naja, niet iedereen, maar you get the point). Na alles wat wij er voor hebben gedaan willen wij ook wel eens een mooie buit. Ik ben geen charitatieve instelling. Ik kan veel hebben, maar ik ben het nu echt kits- en kitsbeu.
Als mensen door dit bericht willen afhaken; be my guest. Maar ik geloof nog steeds dat met de juiste instelling, deze door voor iedereen leuk kan blijven! En daar wil ik voor vechten! En ik weet zeker dat daar medestanders voor zijn!