Geniaalquote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik mag er niet bij van Streepsel McSnauw
[ afbeelding ]
Heb hem omgekocht en toch een selectie kunnen maken.
Nu nog even uitzoeken wat er allemaal in terugmag en afwachten of dat goedgekeurd wordt.
Wordt vervolgd!
Awww wat lief!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog even uitzoeken wat er allemaal in terugmag en afwachten of dat goedgekeurd wordt.
Wordt vervolgd!
hahaha geweldig, wat een baas zeg!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd!
Wat is dat toch met iedereen die zijn beesten er in laat. Ik heb hier zelf 7 katten rond lopen, en ik kan heel wat hebben wat betreft haren enz. Maar je laat toch niet in een koffer die nog naar andere mensen moet je kat lekker liggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd!
Dan wil ik 'm na jouquote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ik de swapkoffer krijg laat ik mijn varkens in de koffer rollen.
smeerpijpquote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ik de swapkoffer krijg laat ik mijn varkens in de koffer rollen.
Nah, dat is het niet. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die allergisch zijn of het gewoon minder fris vinden. Niets meer, niets minder. Ik vind de foto heel schattig though.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hij heeft er welgeteld 10 seconden in gelegenen hij ruit niet ofzo hoor! En verder zeg ik er niks over want heb er geen zin in met te moeten verdedigen ofzo
Wat zij zegt. Niet iedereen is gecharmeerd van kattenharen of uberhaubt dierenharen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nah, dat is het niet. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die allergisch zijn of het gewoon minder fris vinden. Niets meer, niets minder. Ik vind de foto heel schattig though.
als iedereen zoiets doet... en ik inderdaad mn varkens los laat...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het ook een beetje overdreven eerlijk gezegd. Komop, de bacterieen in die koffer van de tientallen handen die er al doorheen hebben gegraaid zijn tien keer schadelijker dan drie kattenharen
* RenRen- ligt klaar om in de koffer te rollenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Mirjam het volgende:
goed plan, en ik ben benieuwd naar de varkens van fiets
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
* RenRen- ligt klaar om in de koffer te rollen
ajoh, niets van aantrekken. Ik wacht in iedergeval met smart op wat je uit de doos vistquote:Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De lol ontgaat me wel een beetje zo moet ik eerlijk zeggen
welnee, nergens voor nodigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De lol ontgaat me wel een beetje zo moet ik eerlijk zeggen
Ik vond 'm grappigquote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef RenRen- het volgende:
Okéee, nvmAls ik mensen ga kwetsen met een grapje gericht op luchtigheid hou ik mn kop wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I`m not weird. I`m limited edition.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I`m not weird. I`m limited edition.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef Mirjam het volgende:
krijgen we dan ook pics van de bitchfight om dat éne lakje?
Oh god, daar heb ik nog helemaal niet bij stil gestaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef Mirjam het volgende:
krijgen we dan ook pics van de bitchfight om dat éne lakje?
hebben jullie niet nog een broer die kan filmen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:28 schreef Miasan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yessss!
[..]
Oh god, daar heb ik nog helemaal niet bij stil gestaan.Maar het komt denk ik wel goed, onze smaken verschillen wel een beetje. En anders zal ik er een mooie paint van maken voor jullie! Fotografeert zo moeilijk als je elkaar de haren uit het hoofd aan het trekken bent hè?
![]()
ik weet het niet.quote:
Ja, precies dat dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet het niet.
ik denk wel dat ik het aankan, maar heb niet bepaald de financiele middelen om de koffer een grote schoonmaakbeurt te geven als het nodig is.
maar on the other hand, als het goed gemonitord wordt, zou het ook niet nodig hoeven zijn lijkt me...
Hoe hard kun je zijn?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet het niet.
ik denk wel dat ik het aankan, maar heb niet bepaald de financiele middelen om de koffer een grote schoonmaakbeurt te geven als het nodig is.
maar on the other hand, als het goed gemonitord wordt, zou het ook niet nodig hoeven zijn lijkt me...
Stiekem vind ik dit lelijke steken, en meestal is het SQ die er dan weer iets over durft te zeggen en ik die het dan maar inslik. Maar ik ga toch heel even reageren, en dat bedoel ik niet heel gemeen, maar wij weten dingen die niet iedereen weet. Of iedereen weet het mss wel, maar ziet het niet (? ) Kan natuurlijk ook..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |