abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91120006
quote:
Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik mag er niet bij van Streepsel McSnauw }:|
[ afbeelding ]

Heb hem omgekocht en toch een selectie kunnen maken.
Nu nog even uitzoeken wat er allemaal in terugmag en afwachten of dat goedgekeurd wordt.
Wordt vervolgd!
Geniaal :D
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_91129043
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]

Nu nog even uitzoeken wat er allemaal in terugmag en afwachten of dat goedgekeurd wordt.
Wordt vervolgd!
Awww wat lief! O+
pi_91129483
quote:
[ afbeelding ]

Wordt vervolgd!
hahaha geweldig, wat een baas zeg! O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_91132455
quote:
[ afbeelding ]

Wordt vervolgd!
Wat is dat toch met iedereen die zijn beesten er in laat. Ik heb hier zelf 7 katten rond lopen, en ik kan heel wat hebben wat betreft haren enz. Maar je laat toch niet in een koffer die nog naar andere mensen moet je kat lekker liggen.
  PR/Manusje van alles maandag 10 januari 2011 @ 20:56:13 #105
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_91133037
Als ik de swapkoffer krijg laat ik mijn varkens in de koffer rollen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_91133086
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan wil ik 'm na jou O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_91133368
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
smeerpijp :')

maar ik ben het echt zó eens met de post van bibi :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91133729
Hij heeft er welgeteld 10 seconden in gelegen :o en hij ruit niet ofzo hoor! En verder zeg ik er niks over want heb er geen zin in met te moeten verdedigen ofzo :{
On zeh laptop
pi_91134027
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hij heeft er welgeteld 10 seconden in gelegen :o en hij ruit niet ofzo hoor! En verder zeg ik er niks over want heb er geen zin in met te moeten verdedigen ofzo :{
Nah, dat is het niet. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die allergisch zijn of het gewoon minder fris vinden. Niets meer, niets minder. Ik vind de foto heel schattig though. O+
  maandag 10 januari 2011 @ 21:15:32 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_91134121
ik vind het ook een beetje overdreven eerlijk gezegd. Komop, de bacterieen in die koffer van de tientallen handen die er al doorheen hebben gegraaid zijn tien keer schadelijker dan drie kattenharen :P
disclaimer
pi_91134351
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nah, dat is het niet. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die allergisch zijn of het gewoon minder fris vinden. Niets meer, niets minder. Ik vind de foto heel schattig though. O+
Wat zij zegt. Niet iedereen is gecharmeerd van kattenharen of uberhaubt dierenharen.
  PR/Manusje van alles maandag 10 januari 2011 @ 21:20:18 #112
Toezicht is gezond!
pi_91134386
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het ook een beetje overdreven eerlijk gezegd. Komop, de bacterieen in die koffer van de tientallen handen die er al doorheen hebben gegraaid zijn tien keer schadelijker dan drie kattenharen :P
als iedereen zoiets doet... en ik inderdaad mn varkens los laat... 8-)

kat op koffer = lief O+
kat in koffer = bijna lief!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_91134421
welnee, het gaat helemaal niet om wel/niet vies :D

het is meer als je geen beesten hebt, zit je niet te wachten op al die haren, verder is er niks aan de hand hoor :D
  maandag 10 januari 2011 @ 21:21:16 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_91134444
nou, laten we het daar dan maar gewoon bij houden :)
disclaimer
pi_91134480
goed plan, en ik ben benieuwd naar de varkens van fiets B-)
pi_91134625
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Mirjam het volgende:
goed plan, en ik ben benieuwd naar de varkens van fiets B-)
* RenRen- ligt klaar om in de koffer te rollen
  PR/Manusje van alles maandag 10 januari 2011 @ 21:29:58 #117
Toezicht is gezond!
pi_91134980
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef RenRen- het volgende:

[..]

* RenRen- ligt klaar om in de koffer te rollen
_O- _O- _O-
  maandag 10 januari 2011 @ 21:39:09 #118
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91135619
De lol ontgaat me wel een beetje zo moet ik eerlijk zeggen :{
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 10 januari 2011 @ 21:41:42 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_91135776
nee, dat is helemaal nergens voor nodig! Iedereen heeft bijna huisdieren van de deelnemers, dus een haarcocktail ligt er allang in ;)
En aan de rest: wat minder bot mag best wel :)
disclaimer
  PR/Manusje van alles maandag 10 januari 2011 @ 21:41:49 #120
Toezicht is gezond!
pi_91135784
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ajoh, niets van aantrekken. Ik wacht in iedergeval met smart op wat je uit de doos vist O+ :9~
pi_91137645
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
welnee, nergens voor nodig :*
gewoon lekker graaien en genieten :Y
pi_91137840
Okéee, nvm :') Als ik mensen ga kwetsen met een grapje gericht op luchtigheid hou ik mn kop wel.
pi_91155199
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef RenRen- het volgende:
Okéee, nvm :') Als ik mensen ga kwetsen met een grapje gericht op luchtigheid hou ik mn kop wel.
Ik vond 'm grappig :*
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_91157129
Laat ik er straks wel mijn hond in wroeten. Die ruit vreselijk veel en dan wil niemand de koffer meer en en en... DE KOFFER WILL BE MINE !! *insert evil laugh* :+

Ik vind het een schattige foto hoor taartje ;) HF met grabbelen! ^O^
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:02:45 #125
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91165252
Nou ik ben uitgegraaid hoor :o
Was een kittige euh een pittige opgave :P
Zoveel verschillende lakjes en kleuren! Maar het is gelukt :s)
Ik heb het volgende weten bemachtigen O+

Models own pleisterkleur, Nubar Dreamers Island, CG Passion, Orly Turquoise Charm, CC Tru Passion, P2 rebel P2 Gracious P2 electric

ennnnnn natuurlijk heb ik er ook wat in gestopt *O* O-)

De volgende die de koffer mag ontvangen is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91166889
Goede buit!! *O*
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:01:50 #127
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_91170822
Leuke lakjes!!

Ik ben benieuwd wie de volgende is! Spannend..
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:47:39 #128
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91172660
En de volgende naar wie de koffer gaat, is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91172735
huh? 2?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:50:19 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_91172796
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:49 schreef Mirjam het volgende:
huh? 2?
ja het zijn zussies ;)
disclaimer
pi_91172841
lulz
pi_91172852
krijgen we dan ook pics van de bitchfight om dat éne lakje? :9
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:52:19 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_91172890
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef Mirjam het volgende:
_O-
disclaimer
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:28:44 #134
139770 Miasan
Roemer has it
pi_91174737
:o :o :o *O* *O* *O* Yessss!
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef Mirjam het volgende:
Oh god, daar heb ik nog helemaal niet bij stil gestaan. :') Maar het komt denk ik wel goed, onze smaken verschillen wel een beetje. En anders zal ik er een mooie paint van maken voor jullie! Fotografeert zo moeilijk als je elkaar de haren uit het hoofd aan het trekken bent hè? :+
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_91174817
Oeh! Die eerste P2 is mooi ^^
Had 'm vroeger, ben balen dat ik 'm kwijt ben :P

Mooie buit hoor!
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_91174876
Leuke buit!
Veel plezier miasan & VGA4xZoom :D
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:32:39 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_91174897
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:28 schreef Miasan het volgende:
:o :o :o *O* *O* *O* Yessss!

[..]

Oh god, daar heb ik nog helemaal niet bij stil gestaan. :') Maar het komt denk ik wel goed, onze smaken verschillen wel een beetje. En anders zal ik er een mooie paint van maken voor jullie! Fotografeert zo moeilijk als je elkaar de haren uit het hoofd aan het trekken bent hè? :+
hebben jullie niet nog een broer die kan filmen? O-)
disclaimer
pi_91275479
Kick! Is er nog iemand die eventueel de koffert over wil nemen?

SQ is een beetje koffermoe, ik stiekem ook wel maar wil het op zich nog wel even doen. Na de eerste week van februari ga ik 49 uur per week werken en dan lijkt het me wel een beetje lastig te combineren, al wil ik het na de 'stop' eerst wel een kansje geven. Zou wel fijn zijn om dan alvast te weten wie er eventueel voor open staat om mij hierbij te helpen of het totaal over te nemen.

Ik denk dat ik ook namens SQ spreek als ik zeg dat ie niet naar zomaar iemand gaat. Iemand die zich bij wijze van spreke een week geleden heeft aangemeld en al 30 posts heeft hoeft zich niet aan te melden. Wij hebben veel tijd maar ook veel geld in de koffer gestopt dus dat geven we niet zomaar weg. Liefst aan iemand die we kennen en die ook de koffer tot een succes wil maken. De koffer gaat sowieso een aantal weken uit de lucht om iedereen de kans te geven frisse moed en lakkies te sparen.

Het is dus nog een beetje mits en als maar graag horen wij of er animo voor is..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:39:44 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_91275550
ik wil even toevoegen dat ik ook te allen tijde bereid ben om bij te staan met raad!
disclaimer
pi_91276166
Ik heb gesolliciteerd 8-)
Maar als andere ook willen, doe je ding :D
pi_91276632
Ik durf het niet aan :@
pi_91276961
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik durf het niet aan :@
ik weet het niet.

ik denk wel dat ik het aankan, maar heb niet bepaald de financiele middelen om de koffer een grote schoonmaakbeurt te geven als het nodig is.
maar on the other hand, als het goed gemonitord wordt, zou het ook niet nodig hoeven zijn lijkt me...
pi_91277001
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik weet het niet.

ik denk wel dat ik het aankan, maar heb niet bepaald de financiele middelen om de koffer een grote schoonmaakbeurt te geven als het nodig is.
maar on the other hand, als het goed gemonitord wordt, zou het ook niet nodig hoeven zijn lijkt me...
Ja, precies dat dus.
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:13:52 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_91277039
quote:

[..]

ik weet het niet.

Hoe hard kun je zijn?
Ik raad sowieso aan om het met twee mensen op te pakken, princess-a en ik hebben echt heel veel aan elkaar gehad :Y
disclaimer
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:14:28 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_91277065
en ik ben echt een softie vergeleken met princess-a :')
disclaimer
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:16:36 #146
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_91277177
Ik denk er even over na :)

Ennn, toffe buit weer!! *O*
Don't come closer, I might hurt you
pi_91278173
quote:

[..]

ik weet het niet.

Stiekem vind ik dit lelijke steken, en meestal is het SQ die er dan weer iets over durft te zeggen en ik die het dan maar inslik. Maar ik ga toch heel even reageren, en dat bedoel ik niet heel gemeen, maar wij weten dingen die niet iedereen weet. Of iedereen weet het mss wel, maar ziet het niet (? ) Kan natuurlijk ook..

Kijk, SQ heeft de doos gestart en daarvoor een doos gekocht (eurotje of 7 geloof ik) en gevuld met een stuk of 30 toffe lakkies. Die is daarna langs 30 swapperts gekomen en viel zo goed als uit elkaar. Niemand gaat die doos vervangen. Goed SQ heeft al een doos gekocht dus dan is P-A aan de beurt (op zich niet erg). P-A besluit om er een sjorband omheen te doen en 1 in de koffer te stoppen, paar swappers later is er nog maar één sjorband over, maar goed hoor, wij kopen wel een nieuwe.
De koffer an sich is stevig dus die kan wel heel wat swaprondes mee, maar als er dan niet helemaal goed voor gezorgd wordt, gaat ook die kapot, maar dat is niet erg hoor, want wij kopen wel een nieuwe
Dan heb je nog een paar mensen die helemaal top of omhoog ruilen, hartstikke goed, maar dan heb je ook mensen die nét niet 100% terug ruilen. Dit zal je bij één swap niet opvallen (trust me!!) en na 3 swaps denk je als coordinator "Heh? Waar zijn die.." vul maar iets vets in. Maar geeft niet hoor, wij vullen wel aan met nieuwe vette lakkies (samen met andere mensen die ook aanvullen met vette lakkies *O* )

Het gaat je hoe dan ook geld kosten, omdat dus niet iedereen zich daar helemaal verantwoordelijk voor voelt. En hoewel 1 zo'n koffer (15 euro volgens mij) niet direct in de cijfers loopt, is het toch inclusief verzenden alweer zon 22 euro die je verder bent, waar je niets voor terug krijgt. En dan heb ik de extra lakjes die je als coordinator er in stopt nog niet meegetelt. Goede coordinatie of niet, dat geld ben je kwijt.

Dan wil ik ook nog wel even beloven dat we al minstens 3 keer op het essence koffer punt hadden kunnen zitten als SQ en ik niet samen er bovenop zaten. Om dus je laatste zin even aan te passen naar de werkelijkheid

Als iedereen gewoon eerlijk en verantwoordelijk zou swappen, zou een monitor ook niet nodig hoeven zijn

Maar zo werkt het dus niet :) Ben benieuwd naar verdere aanmeldingen *O*
pi_91279116
lolwqhut, lelijke steken?
ach wqelnee, hou toch op.
het was gewoon en brainfart, gericht naar mezelf
pi_91280056
oh, en sorry als die post wat snappy overkomt, maar ik bedoelde dus echt helemaal niks, 0,0 met die post, dus het ergert (en verbaast!) me dat hij compleet anders geinterpreteerd wordt.
  donderdag 13 januari 2011 @ 20:15:17 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_91280279
geeft niks mir, we zijn gewoon wat prikkelbaar qua doosaangelegenheden momenteel :*
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')