Als je nog mee wil doen, ja! Zonder meer!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Mirjam het volgende:
ik zat nog in ronde 1, ben ik automatisch ingesloten qua deelnemer?
als 1 van de eersten dan, dan blijft het voor mij bij 1 ronde en ben ikd aarna gewoon klaar en kan ik rustig nadenken of ik een tweede keer mee wil doenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je nog mee wil doen, ja! Zonder meer!
Ja, zoals gezegd krijgen de dames van ronde 1 die niet aan de beurt zijn gekomen netjes voorrangquote:Op maandag 3 mei 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als 1 van de eersten dan, dan blijft het voor mij bij 1 ronde en ben ikd aarna gewoon klaar en kan ik rustig nadenken of ik een tweede keer mee wil doen
hmm, okay, zet me er dan maar bijquote:Op maandag 3 mei 2010 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zoals gezegd krijgen de dames van ronde 1 die niet aan de beurt zijn gekomen netjes voorrang
Dat dus! Super gedaan!quote:
Goeie, dit zet ik er nog even bij. 6,75 via TNTquote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat dus! Super gedaan!
Nog even een vraag, wat zijn ook alweer de kosten van het verzenden van de doos?
You read my mindquote:Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Lindytje het volgende:
Mooie OP en duidelijke regels SQ!!![]()
Oh, en wat mij betreft mag je de doos dan op de meet overhandigen (of in de auto, op het station, wat het handigst is), scheelt je weer 7 euro verzendkosten
Nou dat kan ik wel aanquote:Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goeie, dit zet ik er nog even bij. 6,75 via TNT
QFT. En daar willen princess-a en ik dus wat op gaan sturenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik denk dat het ook een beetje misloopt op de verschillende insteken die iedereen heeft m.b.t. nagellak. Voor de een is nagellak nagellak en die kijkt dus alleen naar geldwaarde, de ander is meer een verzamelaar en kijkt dus veel meer naar hoe uniek een lakje is. Neem de LÓréal Star Magnets. Kosten bij die ene winkel 2,50 per stuk maar voor een verzamelaar zijn ze veeeeeel meer waard. Die dingen gaan soms voor $20-30 op Ebay juist omdat ze zeldzaam en HTF zijn.
Zo'n lakje ruilen tegen een sheer pink China Glaze zal voor die eerste persoon een eerlijke ruil zijn terwijl de tweede dat een erg slechte deal vindt.
Als hoeveelste wil jij? Aangezien jij ook de inhoud kent straksquote:Op maandag 3 mei 2010 19:40 schreef princess-a het volgende:
Volgens mij had ik heul nog niet gezegd dat ik ook wel mee wil doen, bij deze dus! Moet wel nog lakkies verzamelen die weg mogen maar dat komt goed
Hoop wel dat iedereen er nog zin in heeft! Regels lijken wat strenger, maar door die regels worden de spullen die er in komen waarschijnlijk veel leuker en dat is ook wat waard vind ik![]()
Afgesproken is dat princess-a als tiende, dertigste, etc gaatquote:Op maandag 3 mei 2010 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als hoeveelste wil jij? Aangezien jij ook de inhoud kent straks
JIj zegt precies hoe ik het bedoelde, Ik heb totáál geen idee wat een eerlijke ruil is en wat niet, aangezien ik ook totaal geen idee heb wat "zeldzaam"is en wat niet.Ik zou ook eerder qua geldwaarde ruilen,Want Uniek? Dat zegt mij nou helemáál niks! (Weet niet eens wat Sheer pink is, hahahahaha...dat zegt genoeg denk ik)quote:Op maandag 3 mei 2010 15:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik denk dat het ook een beetje misloopt op de verschillende insteken die iedereen heeft m.b.t. nagellak. Voor de een is nagellak nagellak en die kijkt dus alleen naar geldwaarde, de ander is meer een verzamelaar en kijkt dus veel meer naar hoe uniek een lakje is. Neem de LÓréal Star Magnets. Kosten bij die ene winkel 2,50 per stuk maar voor een verzamelaar zijn ze veeeeeel meer waard. Die dingen gaan soms voor $20-30 op Ebay juist omdat ze zeldzaam en HTF zijn.
Zo'n lakje ruilen tegen een sheer pink China Glaze zal voor die eerste persoon een eerlijke ruil zijn terwijl de tweede dat een erg slechte deal vindt.
Daar helpen prinsesje en ik je meequote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef k_i_m het volgende:
Ben benieuwd hoe deze ronde verloopt! Ik laat hem ook even aan mij voorbij gaan maar ik wil wel mee gluren.
Ikzelf ben inmiddels wel in het bezit van genoeg nagellak, maar teveel n00b om in te kunnen schatten wanneer iets waardevol is, afgezien van de aanschafwaarde.
Het hoeft ook niet speciaal, duur, exclusief of weet ik wat meer. Dat staat ook nergens. Het gaat er om dat er reeel geruild wordt. Het kan toch anders niet zo zijn dat een doos begint met 15 merklakken en na 14 deelnemers alleen nog essence en action bevat? En jij weet ook wel wat mooi is. Jij vindt blauwe glitters denk ik ook mooier dan flets roze. Dus dat vertrouwen heb ik nog wel in de mensquote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef Tammymara het volgende:
[..]
JIj zegt precies hoe ik het bedoelde, Ik heb totáál geen idee wat een eerlijke ruil is en wat niet, aangezien ik ook totaal geen idee heb wat "zeldzaam"is en wat niet.Ik zou ook eerder qua geldwaarde ruilen,Want Uniek? Dat zegt mij nou helemáál niks! (Weet niet eens wat Sheer pink is, hahahahaha...dat zegt genoeg denk ik)
Wens de mensen die aan deze doos meedoen,veel succes en plezier!
(Ik mag "helaas"niet meer)
PS SQ:
Ik wilde nog iets zeggen,Toen ik zei dat ik dingen wilde kopen (in een van de eerste swapdoostopics) toen werd er gezegd dat dat niet mocht,Omdat het de bedoeling was dat je dingen erin deed die je zelf niet gebruikte/niet mooi vond. Dat heb ik dus nu dus gedaan (lakjes die ik één keer op heb gehad en niet mooi vond etc,met een paar dingen die ik gekocht heb omdat mijn lakjes, op de flakies na, niet bijzonder waren) Hoe zit dat nu dan? mag het nu wel dan, dingen kopen? niet iedereen heeft toch veel dat ze kunnen/willen ruilen dat speciaal is?
dat wordt toch nergens gezegd?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:40 schreef silliegirl het volgende:
Ik lees ook al een tijdje mee, maar sta er nu wel een beetje raar van te kijken dat mensen die eerst kennelijk de "mist" ingingen met het omruilen van spullen nu niet meer mee mogen doen
Dat staat nergens!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:40 schreef silliegirl het volgende:
Ik lees ook al een tijdje mee, maar sta er nu wel een beetje raar van te kijken dat mensen die eerst kennelijk de "mist" ingingen met het omruilen van spullen nu niet meer mee mogen doen; zoals hierboven wordt gezegd is alles subjectief; wat super is voor de een kan bagger zijn voor de ander. Ik weet ook niet wat een lijstje met ruil-items PM'en voor nut heeft; dat subjectieve hou je altijd.
Maargoed, ik blijf het een leuk initatief vinden, dus ik lurk lekker mee
Waar, maar dat maakte ik (misschien onterecht) hieruit op:quote:
Oh, Gaat Poes weer wel mee op reis?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef Tammymara het volgende:
[..]
JIj zegt precies hoe ik het bedoelde, Ik heb totáál geen idee wat een eerlijke ruil is en wat niet, aangezien ik ook totaal geen idee heb wat "zeldzaam"is en wat niet.Ik zou ook eerder qua geldwaarde ruilen,Want Uniek? Dat zegt mij nou helemáál niks! (Weet niet eens wat Sheer pink is, hahahahaha...dat zegt genoeg denk ik)
Wens de mensen die aan deze doos meedoen,veel succes en plezier!
Misschien mag ze van d'r man niet meerquote:Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Waar, maar dat maakte ik (misschien onterecht) hieruit op:
[..]
Ik denk dat ze doelt op wat Tammymara schreef:quote:
quote:Wens de mensen die aan deze doos meedoen,veel succes en plezier!
Ja joh, die gooi ik weer in de Doos, maar het kan altijd zijn dat iemand d'r pakt hequote:Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef silliegirl het volgende:
Oh, Gaat Poes weer wel mee op reis?Ik heb wat af gelachen om haar avonturen
![]()
![]()
Ik denk dat ik Poes ruil voor een doosje fimo-figuurtjesquote:Op maandag 3 mei 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joh, die gooi ik weer in de Doos, maar het kan altijd zijn dat iemand d'r pakt he
Voor fimo poesjesquote:Op maandag 3 mei 2010 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Poes ruil voor een doosje fimo-figuurtjes
Aardbeiers?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:01 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb wel appels, en kiwi's, sinaasappels, grapefruit, sterfruit, en er zat nog iets in.....
Neh... nog nooit gedaan. Maar aangezien ik wel vrij werkeloos ben, zou ik het natuurlijk eens kunnen proberen...quote:
Ja, sorry!!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien mag ze van d'r man niet meerMaar van mij mag iedereen zich aanmelden!
Of misschien kan ik wel hele dunne maken van acryl!!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neh... nog nooit gedaan. Maar aangezien ik wel vrij werkeloos ben, zou ik het natuurlijk eens kunnen proberen...
Owww leuk!! lekker zomers! Ik ben ook nog op zoek naar fruit fimo's ben ook heftig aan het hopen dat die essence fimo's snel hier te koop zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 23:01 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb wel appels, en kiwi's, sinaasappels, grapefruit, sterfruit, en er zat nog iets in.....
Neeheequote:Op maandag 3 mei 2010 23:05 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Owww leuk!! lekker zomers! Ik ben ook nog op zoek naar fruit fimo's ben ook heftig aan het hopen dat die essence fimo's snel hier te koop zijn![]()
Is het trouwens niet handig om een lijstje te maken met wel geaccepteerde nagellakjes voor in de doos en welke niet ??
Ik snapte je welquote:Op maandag 3 mei 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet speciaal, duur, exclusief of weet ik wat meer. Dat staat ook nergens. Het gaat er om dat er reeel geruild wordt. Het kan toch anders niet zo zijn dat een doos begint met 15 merklakken en na 14 deelnemers alleen nog essence en action bevat? En jij weet ook wel wat mooi is. Jij vindt blauwe glitters denk ik ook mooier dan flets roze. Dus dat vertrouwen heb ik nog wel in de mens![]()
Dus ik hoop dat mensen zich niet laten afschrikken door de regels! Waar het mij om gaat is dat de doos voor iedereen even spannend en leuk blijft. En iets kopen mag altijd, maar is niet de insteek en moet ook niet de overhand krijgen. Want, wat krijg je al snel... dat er binnen no time weer keiveel lakjes inzitten die bij elke kruidvat zo te halen zijn![]()
Is het zo wat begrijpelijker? Ik snap dat ik soms wat verwarrend kan zijn met mijn lange lappen tekst, vandaar
Jij moet es ophouen met onzeker zijn over allesquote:Op maandag 3 mei 2010 23:42 schreef Tammymara het volgende:
Ik vind haar ook geen trutje![]()
Ik hou wel van mensen die duidelijk zijn
Mocht het storend zijn (mijn berichtjes) dan haal ze maar weg hoor...Ik ga weer braaf gewoon meelezen!
Bedankt SQ
Bwaha, mijn man zei juist gelijk: je doet toch wel weer mee he????quote:Op maandag 3 mei 2010 23:03 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ja, sorry!!
Dat had ik wat duidelijker mogen zeggen,Mijn man vind het niet goedEn dat is ook weer erg "zwaar"uitgedrukt,maar hij zei "als je maar niet weer meedoet", dus dan doe ik dat niet
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij moet es ophouen met onzeker zijn over allesEn die berichtjes blijven staan. EN NU IS HET GVD AFGELOPEN MET DIE OUWE KOEI JA!!!
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:46 schreef Diconnected het volgende:
SQ is een trutje. oeps offtopic. sorreeeeeh
Jaaaa en we gaan weer verder Tha Doos!
Is ze ookquote:Op maandag 3 mei 2010 23:58 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik vind haar een heul goede regelnicht
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Prima als Poes meegaat maar verwacht van mij geen poezelverhaaltje. Ik krijg er een beetje jeuk van.
Ik doe dat ook niet hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Prima als Poes meegaat maar verwacht van mij geen poezelverhaaltje. Ik krijg er een beetje jeuk van.
Per PM hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:54 schreef deerntie het volgende:
Heel leuk initiatief, ik heb de vorige doos ook gevolgt maar ik heb me toen niet aangemeld omdat ik even wou zien hoe het liep. Aangezien de regels en controle nu wat beter zijn, durf ik het nu wel aan om me ook aan te melden voor de swapdoos! Dus bij deze![]()
Dat is het vast waardquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja ze moet een dagje langer wachten de op CENSUUR !
duh! morgen alquote:
nee natuurlijk niet, eerst inventariserenquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:56 schreef Tammymara het volgende:
Ik hoop alleen dat je al een nieuwe doos hebt gekocht want ik denk niet dat die oude het nog lang houdt
Nou...quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef Joysa het volgende:
Wat gaat er nou eigenlijk met die oude doos gebeuren?
Jep, op de bodem van de kliko. Ongeveer dan. Er lagen al 2 vuilniszakken in namelijkquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, op de bodem van de kliko. Ongeveer dan. Er lagen al 2 vuilniszakken in namelijk
Mine!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef snakelady het volgende:
Die mag je wel met inhoud naar me toesturen hoor.
Omdat het dertig dezelfde dingen, verdroogde dingen, totaal-niet-relevante dingen etc waren. Die nooit ooit iemand uit die doos gaat halen. Dus dan gaat het weg.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef Tamashii het volgende:
Waarom ligt er een deel dan in de container? Waren de spullen in zo'n slechte staat? Dan denk ik aan kapot/vies/blegh?
Niet vanzelf, maar ik wil je er best bijzettenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:31 schreef mirannie het volgende:
tvp
net terug van vakantie, lees net het gedoe in het swapdoos topic, maar ga eerst eens even koffers uitpakken en mijn doggie ophalen.
(hoop overigens wel dat ik nu dan eindelijk op de lijst staheb echt nog wel wat moois hier liggen)
Graag!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet vanzelf, maar ik wil je er best bijzettenGoeie vakantie gehad?
Serieus? Dan is er echt wel heel erg vals gespeeld vind ik. Ik begrijp echt wel dat iemand een vijl of roze nagellakje weggeeft. Maar verdroogde nagellak.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat het dertig dezelfde dingen, verdroogde dingen, totaal-niet-relevante dingen etc waren. Die nooit ooit iemand uit die doos gaat halen. Dus dan gaat het weg.
Naja, vals spelen wil ik het niet noemen, ik denk dat de regels gewoon niet duidelijk genoeg waren. Maar dat gaat nu wel goed komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Serieus? Dan is er echt wel heel erg vals gespeeld vind ik.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
Swapdoos 2.0 reporting for duty!
[ afbeelding ]
En ik jou maar pm-en dat ik ergens achteraan wil.. Ben NU alweer nieuwsgierigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ach, ik wilde de eerste keer niet als eerste, ik kwam uiteindelijk nooit aan de beurtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
En ik jou maar pm-en dat ik ergens achteraan wil.. Ben NU alweer nieuwsgierig
Ja, tussen tweede en vierde ben je nu, dus zonder meer snel!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, ik wilde de eerste keer niet als eerste, ik kwam uiteindelijk nooit aan de beurt
maar nu kom ik als het goed is wel snel aan de beurt
Die hele doos is inmiddels beschreven...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef Debsterr het volgende:
Heb je niet de flap van de oude doos erbij gedaan? Want ik had daar iets op geschreven.
Oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die hele doos is inmiddels beschreven...
Ik maak er anders wel een foto van en print die uit, ok?
Hee, een caviakaart bovenop!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
duhh! jij moet het toch ook allemaal lezen?quote:
Vorige heb ik helemaal niet meegekregen omdat ik niet wist of dat wel mochtquote:Op maandag 10 mei 2010 @ 12:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
duhh! jij moet het toch ook allemaal lezen?
Geloof me. Later ben je me dankbaarquote:Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef Diconnected het volgende:
Leuke buit! En die Stormqueen, lekker bezig geweest met de ductape
Yay!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef MissJ het volgende:
Lindy leuk verslag en toffe dingen heb je eruit gehaald!
En joehoeoeoeoe hij is nu onderweg naar mij![]()
morgen en woensdag moet ik gewoon werken, dusss hoop dat ie morgen bezorgd wordt en dat mijn lieve buren thuis zijn om de doos aan te nemen
doet ie het inmiddels wel? Ach, een dagje langer houden we wel vol toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Waarschijnlijk niet...
Ik heb de doos gisteren om 17.30 bij de Jumbo afgeleverd, maar ik heb zo;n flauw vermoeden dat meneer de pakketman al was geweest, want vandaag overdag deed de Track&Trace code nog niks....
Ja dat dus!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:33 schreef Lindytje het volgende:
Ah, ja, hij doet het!! Was toch nog opgehaald gisteren!
11.05.2010:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
Joehoeeeeeeeequote:12.05.2010:
Zending afgeleverd bij buren
*bounce*quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeee![]()
maarrr eerst nog even werken
Jeeeejquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeee![]()
Jeeeeeeejjjquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeee![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef MissJ het volgende:
Doos opgehaald bij buren![]()
Nu eerst even eten en daarna de inhoud van de doos bekijken![]()
Verslag volgt of vanavond nog of uiterlijk morgenmiddag
Vanavond vanavond toeee?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef MissJ het volgende:
Doos opgehaald bij buren![]()
Nu eerst even eten en daarna de inhoud van de doos bekijken![]()
Verslag volgt of vanavond nog of uiterlijk morgenmiddag
ooow jammerrrr! Maar ja, dan wordt het vast wel bij je buren afgeleverd toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:09 schreef Mirjam het volgende:
hehe, eindelijk
wel jammer, zaterdag ben ik niet thuis
Doospoesquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk verslag!
Leuke poezen! Waren ze niet bang van het douglas-aroma van de doospoes?
En mooie buit!
jaaa ben er ook echt heel blij meequote:
geen idee, ik merk het welquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow jammerrrr! Maar ja, dan wordt het vast wel bij je buren afgeleverd toch?
[..]
Doospoes![]()
![]()
Maar nee, niks gemerkt van bangheid hoor haha![]()
[..]
jaaa ben er ook echt heel blij mee
hahaha grappige was dat ik een veel grotere doos had verwachtquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Oooh wat een prachtige buit!!!!!!! Leuk! En SQ, je hebt een veel kleinere doos genomen haha! In verband met goede voornemens?
Veel plezier met wachten Mirjam!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:04 schreef MissJ het volgende:
"hee vrouwtje, wat hoor ik nu? Een doos vol nagellak? Kan je mijn nageltjes ook ffkes lakken?"![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:36 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk!!!
Zijn er ook swapdoosdames zonder katten?
* mirannie steekt vinger opquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:36 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk!!!
Hier geen katquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:36 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk!!!
quote:
deze foto lag ik zelf ook helemaal dubbel omquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Ik vind het meer zo'n koppie van
"OK, je hebt je lakjes, dus lakken!!...NU!!"![]()
Mooie buit, leuk verslag en vreselijke mooie poezen!
Ik denk dat ik hem vandaag op ga doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:47 schreef Ooi86 het volgende:
Joehoe! Ziet er goed uit!!!
Ik heb mijn nagels gister gelakt met Chainmail Charm en dat is inderdaad echt een prachtig kleurtje
viel mij ook al op ja dat veel dames hier katten hebbenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb geen hekel aan katten hoor
Maar ik begin stiekem een link te leggen tussen nagels lakken en katten
LOL
Nou ja, 60% van de nederlandse huishoudens heeft een kat dacht ik, dus tel uit je winstquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb geen hekel aan katten hoor
Maar ik begin stiekem een link te leggen tussen nagels lakken en katten
LOL
Jeps! Zonder katten, maar wel 2 honden. (en een konijn, en een rat, en een hamster....quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:36 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk!!!
Ik heb 4 katten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
viel mij ook al op ja dat veel dames hier katten hebben
Ja, ik had al het vermoeden dat die er niet lang in zou zittenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:18 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een broer, telt dat ook?
Leuk verslag MissJ!Die Chainmail dinges is echt zooo nice
*wantz*
ahh nee ik heb er op gekliktquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik had al het vermoeden dat die er niet lang in zou zitten![]()
Overigens is Chainmail Charm voor een vriendelijk prijsje te krijgen op www.boozyshop.nl . Verzendkosten zijn er ook laag!
Twee honden en tegen de tijd dat de doos hier is zijn het er drie.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:36 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk!!!
hier, op de fauteuilquote:
Buuffquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier, op de fauteuil![]()
ik ben een kleine 3 kwartier thuis, op het moment dat ikd e kofferbak opendeed om wat te pakken, stormde de buurvrouw naar buiten met een doos, bwhehe
maar ik heb hem nu
en wat een doos johik verwachtte een veel kleinere doos
ik weet nog niet of ik er zo naar ga kijken of rustig morgen, ik ben helemaal kapot namelijk
niet alleen dat, zie ik nu.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon zwaar nieuwsgierig![]()
het duurt lang?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef Tamashii het volgende:
Mja, ik vind wel dat het lang duurt, soms is dat wel vervelend, zeker als je de vaart erin wilt houden omdat er nog zoveel dames mee willen doen.
me 2, ben echt heel nieuwsgierigquote:Op zondag 16 mei 2010 22:12 schreef Juud- het volgende:
Je houdt ons wel in spanning hoor Mirjam, ben heel benieuwd naar je aanwinsten en je verslag!!
Nou, twee dagen wachten is wel suuuuuuperlang zeg! Lijkt wel een jaar!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef Tamashii het volgende:
Mja, ik vind wel dat het lang duurt, soms is dat wel vervelend, zeker als je de vaart erin wilt houden omdat er nog zoveel dames mee willen doen.
De smiley vind ik een beetje TE, maar ik ben het wel met je eens. Laat Mir lekker ff De Doos bekijken, uitzoeken en weer dingetjes terugstoppen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
het duurt lang?
Jij denkt dat de dames hier niks anders te doen hebben dan nagels lakken en op Fok! zitten ofzo
Ik vind het niet TE.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De smiley vind ik een beetje TE, maar ik ben het wel met je eens. Laat Mir lekker ff De Doos bekijken, uitzoeken en weer dingetjes terugstoppen.
Laat haar ff lekker!!
Bij deze eenquote:Op maandag 17 mei 2010 06:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind het niet TE.
Ik ga dingen niet mooier maken dan ze zijn hoor. Beetje afdoen met een lach om de lieve vrede te bewaren, nee bedankt, dat noem ik schijnheilig. Ik werd gewoon even pissed om die opmerking en wilde het opnemen voor Mirjam en de rest, dus sja dan maar eenom mijn mening duidelijker te maken.
En trouwens, we zijn hier op Fok!, dus dan kan het helemaal
Ja, hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef Nune het volgende:
Lekker sfeertje hier.![]()
Ik ben benieuwd naar de buit!
dat dus ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
en al helemaal niet als je zelf niet meedoet. Niet mauwen, er is gezegd maximaal een week, vrijwel iedereen doet het sneller maar als het ff niet meteen lukt moet dat geen probleem zijn![]()
Zo, en nu over tot de orde van de Doos
jij doet for god's sake niet eens mee, dus wat doe je raar?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Tamashii het volgende:
Ohmygod, ik ben blij dat ik niet mee doe met mutsen die twee dagen over een uitspraak kunnen vallen.
Haha jij was gewoon bang dat de Doos pootjes had en weg zou rennenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:55 schreef Mirjam het volgende:
goed, hier mijn verslag.
toen de doos aankwam, was het al aardig laat en ik wilde eigenlijk alleen maar naar bed, dus ben ik zo vrij geweest om de doos ook een lekker bedje voor de nacht te gunnen, om bij te komen van al dat reizen, grabbelen en graaien.
[ afbeelding ]
na een stevig ontbijt, was het hoog tijd om de doos te openen en te kijken wat er allemaal voor moois in zat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
na eens rustig ervoor gezeten te hebben, en al dat moois bekeken en gelezen te hebben, heb ik de volgende keus kunnen maken:
[ afbeelding ]
palmer's handcreme, china glaze beauty & the beach, china glaze cruisin, deborah 17, la colors live, barry m bright pink, doosje essence fimo fruitjes, silk wraps en nagelwielen.![]()
en een kleine sneak preview van de dames die ik (onder andere) terug heb gestopt om verder te reizen:
[ afbeelding ]
en naar wie mogen ze verder reizen?
bereid je maar voor partyhardy, want de doos komt jouw kant op!
******************************************************************************************************************************
en dan nog een kleine personlijke noot:
zullen we elkaar gewoon even gezellig netjes de tijd geven om rustig in de doos te snuffelen?
de doos mag max. 7 (!) dagen in iemand's bezit zijn, er breekt nergens brand uit als iemand na 2 dagen (of misschien wel langer) een verslag plaatst. tuurlijk, iedereen is lekker nieuwsgierig en wil een leuk verslag zien, maar dit ging even iets verder dan een gezonde dosis nieuwsgierigheid voor mijn gevoel.
ik kreeg een negatief, opgejaagd gevoel door enkele reacties hier, iets dat ik niet kan waarderen, en het zeker wat minder leuk voor me heeft gemaakt. ik voelde me niet rustig genoeg om alle tijd te nemen en lekker relaxed te kunnen kijken. iets wat ik wél gewoon gedaan heb overigens.
laten we gewoon in acht nemen dat we allemaal lekker rustig kunnen en willen kijken, snuffelen en uitzoeken.
het is tenslotte een leuk initiatief, niet iets waar we onze nagels op stuk moeten krabben.
Ik moest lachen om De Doos onder het dekbedquote:Op maandag 17 mei 2010 19:55 schreef Mirjam het volgende:
goed, hier mijn verslag.
toen de doos aankwam, was het al aardig laat en ik wilde eigenlijk alleen maar naar bed, dus ben ik zo vrij geweest om de doos ook een lekker bedje voor de nacht te gunnen, om bij te komen van al dat reizen, grabbelen en graaien.
[ afbeelding ]
na een stevig ontbijt, was het hoog tijd om de doos te openen en te kijken wat er allemaal voor moois in zat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
na eens rustig ervoor gezeten te hebben, en al dat moois bekeken en gelezen te hebben, heb ik de volgende keus kunnen maken:
[ afbeelding ]
palmer's handcreme, china glaze beauty & the beach, china glaze cruisin, deborah 17, la colors live, barry m bright pink, doosje essence fimo fruitjes, silk wraps en nagelwielen.![]()
en een kleine sneak preview van de dames die ik (onder andere) terug heb gestopt om verder te reizen:
[ afbeelding ]
Oeh, leuk verslag! En die Palmers is zo lekker, mijnes is vandaag net op!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:55 schreef Mirjam het volgende:
goed, hier mijn verslag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
******************************************************************************************************************************
en dan nog een kleine personlijke noot:
zullen we elkaar gewoon even gezellig netjes de tijd geven om rustig in de doos te snuffelen?
de doos mag max. 7 (!) dagen in iemand's bezit zijn, er breekt nergens brand uit als iemand na 2 dagen (of misschien wel langer) een verslag plaatst. tuurlijk, iedereen is lekker nieuwsgierig en wil een leuk verslag zien, maar dit ging even iets verder dan een gezonde dosis nieuwsgierigheid voor mijn gevoel.
ik kreeg een negatief, opgejaagd gevoel door enkele reacties hier, iets dat ik niet kan waarderen, en het zeker wat minder leuk voor me heeft gemaakt. ik voelde me niet rustig genoeg om alle tijd te nemen en lekker relaxed te kunnen kijken. iets wat ik wél gewoon gedaan heb overigens.
laten we gewoon in acht nemen dat we allemaal lekker rustig kunnen en willen kijken, snuffelen en uitzoeken.
het is tenslotte een leuk initiatief, niet iets waar we onze nagels op stuk moeten krabben.
tuurlijk! Zijn toch prima lakjes? Leuke oogst partyhardy!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:25 schreef Tammymara het volgende:
Hé, die bourjois dingetjes zijn nog uit de oude doos (Van mij!Er zit nog iets van mij in de nieuwe doos. JEEJ! )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |