abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2010 @ 12:12:34 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_80963375
Een aantal maanden geleden startte Nune de swapdoos. De swapdoos is een ontzettend leuk initiatief, waarbij er 1 doos is en een hele rits meiden. In de doos zit nagellak en wat nagelgerelateerde spulletjes zoals nailart, crèmepjes en verzorging. De doos reist het hele land door waarbij er steeds dingetjes uit worden gehaald en er weer terug in worden gestopt.

Helaas eindigde de eerste Doos in een klein fiasco. Door onduidelijke regels en gebrek aan naleving hiervan verzandde het initiatief al snel in een dumpdoos vol afgedankte spullen, maar vooral met dingen die niets meer met het oorspronkelijke idee te maken hadden. Het gevolg: teleurstelling alom.

Lees meer hier: [Show hier je nagels] De Swapdoos #4

Toch zou het jammer zijn als dit initiatief een vroege dood stierf en daarom heb ik besloten om Nune op te volgen als hoedster van de swapdoos. Nieuwe ronden, nieuwe kansen! En hopelijk dit keer met duidelijker spelregels zodat de Doos van begin tot eind een ontzettend leuk verrassingspakket blijft!

INTRODUCING NAGELSWAPDOOS 2.0!

De spelregels. Goed lezen graag.

• Als je mee wil doen met de nagelswapdoos, stuur je een PM naar Stormqueen. Zij maakt de route. Deze wordt niet vooraf bekend gemaakt.
  • De Doos moet uiterlijk een week na ontvangst weer op reis zijn. Dit om te voorkomen dat mensen erg lang moeten wachten. Mocht je door vakantie of andere redenen een tijdlang verhinderd zijn, meld dit dan via PM aan Stormqueen. Dan kan zij er voor zorgen dat je eventueel opschuift in de route.
  • Je haalt minimaal 5 items uit de doos. Dit is om er voor te zorgen dat de variatie er in blijft. Je stopt voor de items die je er uit haalt, ook weer spullen terug. Er is een marge van drie minder, vijf meer. Rekenvoorbeeld: je haalt 8 spullen uit de doos. Je moet minimaal 5 en maximaal 13 spullen er voor terug stoppen.
  • Alle spullen die in de doos gaan, zijn nagelgerelateerd. Onder nagelgerelateerd vallen nagellakken, nailartspullen, nagelverzorging. Dus geen badschuim, parfum, sieraden, snoep, andere cosmetica en make-up, enzovoorts.
  • Voordat de doos weer op reis kan, stuur je een PM aan Stormqueen met een lijstje wat je er uit haalt en wat je er in stopt. Zonder dit lijstje wordt de nieuwe naam niet vrijgegeven. Het klinkt flauw, maar dit is de enige manier om te waarborgen dat de Doos niet verandert in een troepbak. Zodra deze PM erdoor is krijg je het adres van de volgende eigenaresse.
  • Je ruilt eerlijk. Geen toffe, unieke, hard to find items tegen HEMA of Essence die iedereen om de hoek kan kopen voor een kruimel. Ook niet tegen tien Essence. Als je twijfelt, neem je contact op met Stormqueen.
  • De variatie moet gewaarborgd blijven. Als er al twee vijlen in de doos zitten, spreekt het voor zich dat er geen derde bij hoeft. Hetzelfde geldt voor kleuren lak: als er al een paar van dezelfde kleur in zitten, gooi er dan niet nog meer van hetzelfde bij. Dit ging de eerste keer goed mis. En dit is ook de reden dat er nu streng op gecontroleerd wordt.
  • Om dit alles nog even kracht bij te zetten zal Stormqueen steekproefsgewijs degene die de Doos op dat moment heeft vragen een lijst te maken met alles wat er in zit.
  • Uiteraard blijft het Swapschrift gehandhaafd.
  • Als De Doos bij jou is geweest post je in dit topic een leuk verslagje met foto's over wat je allemaal uit de doos hebt gehaald
  • Meisjes die de vorige ronde wel aangemeld waren maar niet aan de beurt zijn gekomen krijgen voorrang!
  • Het verzenden van de doos kost 6,75 via TNT post!

Waarom zo streng?

Omdat het nodig blijkt. En om het voor iedereen leuk te houden. Want voor de laatste moet het net zo tof zijn als voor de eerste!

Stormqueen is eerste aanspreekpunt, maar alles gaat in overleg met princess-a. Zo blijft het enigszins democratisch. Princess-a en stormqueen overleggen dus onderling als er vragen en/of opmerkingen zijn.
    We hebben geen definitief aantal deelnemers. Dus inschrijven loopt gewoon door. Wel is het zo dat de coördinator de Doos ook nog een keer krijgt. Om te voorkomen dat hier ruzie over komt bepaal ik nu dat ik als 20e zelf weer aan de beurt ben. (aangezien ik weet wat er in en uit gaat wil ik dat nu alvast vast hebben liggen zodat ik niet achteraf het verwijt kan krijgen dat ik de doos op een goed moment naar me toe heb gehaald). Mocht het animo enorm zijn loopt dit gewoon door per 20 (dus dan ben ik ook weer als 40e, enz.). Princess-a gaat als 10e, en daarna eventueel als 30e.

Nog even dit:
    Als je denkt dat je niet aan de spelregels kan voldoen, moet je je niet aanmelden. Schat dit dus even in. Het is heus niet zo dat er alleen hele dure dingen in de doos mogen, maar als je eigenlijk niets te ruilen hebt, kun je het beter niet doen.

Tenslotte:

Ik wil eigenlijk op de meet van 8 mei de Doos weer verder sturen. En Lindytje zal de eerste zijn! We starten dus al snel. Hopelijk wordt Doos 2.0 superleuk, supertof en een geweldige verrassing voor iedereen die meedoet! Ik reken op jullie!

LIJST VAN DEELNEMERS:
    AANMELDEN VIA PM BIJ STORMQUEEN!

Het restje eerste ronders:
  • Lindytje
  • Stormqueen
  • Mirjam
  • MissJ
  • PartyHardy
  • Nune

En dan gaan we verder met...
  • Zoeperzazke
  • Diconnected
  • Milka82
  • MinderMutsig
  • princess-a
  • Ooi86
  • miss--moana
  • deerntie
  • snakelady
  • SpaceInvaders
  • Joysa
  • liizsle
  • mirannie

Game on, girlz!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirjam op 07-05-2010 14:34:02 ]
  • disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 12:13:26 #2
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_80963408
    ik zat nog in ronde 1, ben ik automatisch ingesloten qua deelnemer?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      maandag 3 mei 2010 @ 12:14:15 #3
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80963442
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Mirjam het volgende:
    ik zat nog in ronde 1, ben ik automatisch ingesloten qua deelnemer?
    Als je nog mee wil doen, ja! Zonder meer!
    disclaimer
    pi_80963443
    Netjes SQ!
      maandag 3 mei 2010 @ 12:15:06 #5
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_80963471
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je nog mee wil doen, ja! Zonder meer!
    als 1 van de eersten dan, dan blijft het voor mij bij 1 ronde en ben ikd aarna gewoon klaar en kan ik rustig nadenken of ik een tweede keer mee wil doen
    pi_80963512
    Netjes! Ik kijk het nog even aan.
    I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
      maandag 3 mei 2010 @ 12:16:38 #7
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80963519
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:

[..]

als 1 van de eersten dan, dan blijft het voor mij bij 1 ronde en ben ikd aarna gewoon klaar en kan ik rustig nadenken of ik een tweede keer mee wil doen
    Ja, zoals gezegd krijgen de dames van ronde 1 die niet aan de beurt zijn gekomen netjes voorrang
    disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 12:17:07 #8
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_80963543
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, zoals gezegd krijgen de dames van ronde 1 die niet aan de beurt zijn gekomen netjes voorrang
    hmm, okay, zet me er dan maar bij
    pi_80963585
    zeer goed opgesteld die regels
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    pi_80963590
    Ik meld me weer aan, je hebt een pb! Hopelijk wordt het weer een razend succes!
    I had a signature once. It was awful.
      maandag 3 mei 2010 @ 12:18:44 #11
    240439 samsuus
    Twijfelgeval
    pi_80963612
    Ik durf het risico niet te nemen! Ik heb best wat leuke lakjes om te ruilen, maar je zal net zien dat er al soortgelijke kleuren in de doos zitten. Het gaat me net te ver dat ik dan "verplicht" word nieuwe spullen te kopen om in de doos te doen.

Hopelijk gaat het beter met de nieuwe regels!

Iedereen die wel mee gaat doen; Have fun!
    Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
    Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
    pi_80963656
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:14 schreef Nune het volgende:
    Netjes SQ!
    Dat dus! Super gedaan!

Nog even een vraag, wat zijn ook alweer de kosten van het verzenden van de doos?
    All good things are wild and free.
      maandag 3 mei 2010 @ 12:21:04 #13
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_80963694
    Mooie OP en duidelijke regels SQ!!

Oh, en wat mij betreft mag je de doos dan op de meet overhandigen (of in de auto, op het station, wat het handigst is), scheelt je weer 7 euro verzendkosten
    Don't come closer, I might hurt you
      maandag 3 mei 2010 @ 12:21:11 #14
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80963697
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dat dus! Super gedaan!

Nog even een vraag, wat zijn ook alweer de kosten van het verzenden van de doos?
    Goeie, dit zet ik er nog even bij. 6,75 via TNT
    disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 12:21:25 #15
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80963712
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Lindytje het volgende:
    Mooie OP en duidelijke regels SQ!!

Oh, en wat mij betreft mag je de doos dan op de meet overhandigen (of in de auto, op het station, wat het handigst is), scheelt je weer 7 euro verzendkosten
    You read my mind
    disclaimer
    pi_80963732
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Goeie, dit zet ik er nog even bij. 6,75 via TNT
    Nou dat kan ik wel aan
      maandag 3 mei 2010 @ 12:23:34 #17
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_80963775
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

You read my mind
    Well, great minds think alike.... ( )
      maandag 3 mei 2010 @ 12:24:51 #18
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_80963817
    Leuk SQ, bedankt voor je moeite! En Nune bedankt voor het opzetten van de eerste versie

Ik kijk het even aan tot na de meet, ik neem dan m'n swaplakkies mee, dus ik weet niet of ik dan nog genoeg over heb voor in De Doos.
    Knoei
      maandag 3 mei 2010 @ 12:37:25 #19
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_80964206
    Terug Versie2.0 Vind Post
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_80964491
    Tvp, ik ga even kijken wat ik te ruilen heb voordat ik me aanmeld.
      maandag 3 mei 2010 @ 12:55:57 #21
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_80964961
    Leuk initiatief SQ! Meld me bij deze dus ook aan!
    it's the map in my mind that sends me on my way.
      maandag 3 mei 2010 @ 12:56:51 #22
    215872 PartyHardy
    Live life to the fullest
    pi_80964996
    Ik heb er weer zin in !
    tvp
    What if the hokey-pokey is really what it's all about?
    pi_80965776
    tvp
    Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
      Licht Ontvlambaar maandag 3 mei 2010 @ 13:22:38 #24
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_80965979
    Ik moest ineens denken aan de ruildoosjes die we vroeger op de lagere school hadden. Met allemaal frutsels, gummetjes, potloodjes, lineaaltjes en dat soort prul om te ruilen. En dan naderhand spijt hebben als haren op je hoofd dat je iets geruild had. Op den duur is het ook verboden op school, vanwege de vele catfights die het opleverde

SQ, super dat je het overneemt, kan me voorstellen dat Nune er zo geen zin meer in had. Goede regels ook

Maar ik doe toch niet mee Ik kan geen afstand doen van mijn soppies Ik kan helemaal geen afstand doen van welk flesje dan ook, mine, mine, mine En ik begrijp de reden van snkr-xxx om minder op FOK! te komen persoonlijk niet echt

Anyway, ik wens de swapdames heel veel swapplezier!!!
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
    pi_80966909
    Hoi
    There is no love sincerer than the love of food.
      maandag 3 mei 2010 @ 13:53:32 #26
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80967265
    oh leuk, komop dames, het gaat al goed met de aanmeldingen
    disclaimer
    pi_80967489
    tvp
    pi_80967735
    Netjes! Ik kijk het ook even aan
      maandag 3 mei 2010 @ 14:25:44 #29
    164755 Mss
    kutHOEr
    pi_80968422
    Het is een leuk idee van Nune, jammer dat het zo gelopen is. Daarom ook erg leuk van SQ en princess-a om het weer over te nemen. Ik hoop dat het deze keer ook zo blijft!

Ik doe zelf niet mee, ik heb namelijk niks om te ruilen.
    Aids.
    pi_80968633
    Ik heb er vertrouwen in, stuur je vanavond een pm SQ
    The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
    pi_80969908
    Ik denk dat het ook een beetje misloopt op de verschillende insteken die iedereen heeft m.b.t. nagellak. Voor de een is nagellak nagellak en die kijkt dus alleen naar geldwaarde, de ander is meer een verzamelaar en kijkt dus veel meer naar hoe uniek een lakje is. Neem de LÓréal Star Magnets. Kosten bij die ene winkel 2,50 per stuk maar voor een verzamelaar zijn ze veeeeeel meer waard. Die dingen gaan soms voor $20-30 op Ebay juist omdat ze zeldzaam en HTF zijn.

Zo'n lakje ruilen tegen een sheer pink China Glaze zal voor die eerste persoon een eerlijke ruil zijn terwijl de tweede dat een erg slechte deal vindt.
      maandag 3 mei 2010 @ 15:10:11 #32
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80970052
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 15:05 schreef MinderMutsig het volgende:
    Ik denk dat het ook een beetje misloopt op de verschillende insteken die iedereen heeft m.b.t. nagellak. Voor de een is nagellak nagellak en die kijkt dus alleen naar geldwaarde, de ander is meer een verzamelaar en kijkt dus veel meer naar hoe uniek een lakje is. Neem de LÓréal Star Magnets. Kosten bij die ene winkel 2,50 per stuk maar voor een verzamelaar zijn ze veeeeeel meer waard. Die dingen gaan soms voor $20-30 op Ebay juist omdat ze zeldzaam en HTF zijn.

Zo'n lakje ruilen tegen een sheer pink China Glaze zal voor die eerste persoon een eerlijke ruil zijn terwijl de tweede dat een erg slechte deal vindt.
    QFT. En daar willen princess-a en ik dus wat op gaan sturen
    disclaimer
    pi_80970319
    Teeveepee Ik denk er nog even over na of ik in de tweede ronde mee doe!
    pi_80970755
    Ik ga niet meedoen, veel plezier iedereen
      maandag 3 mei 2010 @ 15:39:23 #35
    242690 IJsdraakje
    Womansplainer
    pi_80971029
    Ook een teeveepee, ik wacht het nog even af. Moet wel wat te ruilen hebben immers
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
    pi_80979747
    Volgens mij had ik heul nog niet gezegd dat ik ook wel mee wil doen, bij deze dus! Moet wel nog lakkies verzamelen die weg mogen maar dat komt goed

Hoop wel dat iedereen er nog zin in heeft! Regels lijken wat strenger, maar door die regels worden de spullen die er in komen waarschijnlijk veel leuker en dat is ook wat waard vind ik
    Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
      maandag 3 mei 2010 @ 19:40:59 #37
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80979791
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 19:40 schreef princess-a het volgende:
    Volgens mij had ik heul nog niet gezegd dat ik ook wel mee wil doen, bij deze dus! Moet wel nog lakkies verzamelen die weg mogen maar dat komt goed

Hoop wel dat iedereen er nog zin in heeft! Regels lijken wat strenger, maar door die regels worden de spullen die er in komen waarschijnlijk veel leuker en dat is ook wat waard vind ik
    Als hoeveelste wil jij? Aangezien jij ook de inhoud kent straks
    disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 20:17:14 #38
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80981368
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 19:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als hoeveelste wil jij? Aangezien jij ook de inhoud kent straks
    Afgesproken is dat princess-a als tiende, dertigste, etc gaat
    Mooi in het midden OP aangepast
    disclaimer
    pi_80982910
    Ik wil meedoen!!!!
    pi_80988017
    TVP om te kijken hoe deze gaat!
      maandag 3 mei 2010 @ 22:31:26 #41
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_80988108
    Ben benieuwd hoe deze ronde verloopt! Ik laat hem ook even aan mij voorbij gaan maar ik wil wel mee gluren .

Ikzelf ben inmiddels wel in het bezit van genoeg nagellak, maar teveel n00b om in te kunnen schatten wanneer iets waardevol is, afgezien van de aanschafwaarde .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
    pi_80988144
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 15:05 schreef MinderMutsig het volgende:

JIj zegt precies hoe ik het bedoelde, Ik heb totáál geen idee wat een eerlijke ruil is en wat niet, aangezien ik ook totaal geen idee heb wat "zeldzaam"is en wat niet.Ik zou ook eerder qua geldwaarde ruilen,Want Uniek? Dat zegt mij nou helemáál niks! (Weet niet eens wat Sheer pink is, hahahahaha...dat zegt genoeg denk ik)

Wens de mensen die aan deze doos meedoen,veel succes en plezier!
    (Ik mag "helaas"niet meer)

PS SQ:
    Ik wilde nog iets zeggen,Toen ik zei dat ik dingen wilde kopen (in een van de eerste swapdoostopics) toen werd er gezegd dat dat niet mocht,Omdat het de bedoeling was dat je dingen erin deed die je zelf niet gebruikte/niet mooi vond. Dat heb ik dus nu dus gedaan (lakjes die ik één keer op heb gehad en niet mooi vond etc,met een paar dingen die ik gekocht heb omdat mijn lakjes, op de flakies na, niet bijzonder waren) Hoe zit dat nu dan? mag het nu wel dan, dingen kopen? niet iedereen heeft toch veel dat ze kunnen/willen ruilen dat speciaal is?
    pi_80988545
    Ik lees ook al een tijdje mee, maar sta er nu wel een beetje raar van te kijken dat mensen die eerst kennelijk de "mist" ingingen met het omruilen van spullen nu niet meer mee mogen doen; zoals hierboven wordt gezegd is alles subjectief; wat super is voor de een kan bagger zijn voor de ander. Ik weet ook niet wat een lijstje met ruil-items PM'en voor nut heeft; dat subjectieve hou je altijd.

Maargoed, ik blijf het een leuk initatief vinden, dus ik lurk lekker mee
      maandag 3 mei 2010 @ 22:41:47 #44
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80988609
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef k_i_m het volgende:
    Ben benieuwd hoe deze ronde verloopt! Ik laat hem ook even aan mij voorbij gaan maar ik wil wel mee gluren .

Ikzelf ben inmiddels wel in het bezit van genoeg nagellak, maar teveel n00b om in te kunnen schatten wanneer iets waardevol is, afgezien van de aanschafwaarde .
    Daar helpen prinsesje en ik je mee Waarde moet ook niet te letterlijk worden genomen, maar variatie, tofheid en niet-essence/action kan iedereen denk ik wel een beetje inschatten
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef Tammymara het volgende:

[..]

JIj zegt precies hoe ik het bedoelde, Ik heb totáál geen idee wat een eerlijke ruil is en wat niet, aangezien ik ook totaal geen idee heb wat "zeldzaam"is en wat niet.Ik zou ook eerder qua geldwaarde ruilen,Want Uniek? Dat zegt mij nou helemáál niks! (Weet niet eens wat Sheer pink is, hahahahaha...dat zegt genoeg denk ik)

PS SQ:
    Ik wilde nog iets zeggen,Toen ik zei dat ik dingen wilde kopen (in een van de eerste swapdoostopics) toen werd er gezegd dat dat niet mocht,Omdat het de bedoeling was dat je dingen erin deed die je zelf niet gebruikte/niet mooi vond. Dat heb ik dus nu dus gedaan (lakjes die ik één keer op heb gehad en niet mooi vond etc,met een paar dingen die ik gekocht heb omdat mijn lakjes, op de flakies na, niet bijzonder waren) Hoe zit dat nu dan? mag het nu wel dan, dingen kopen? niet iedereen heeft toch veel dat ze kunnen/willen ruilen dat speciaal is?
    Het hoeft ook niet speciaal, duur, exclusief of weet ik wat meer. Dat staat ook nergens. Het gaat er om dat er reeel geruild wordt. Het kan toch anders niet zo zijn dat een doos begint met 15 merklakken en na 14 deelnemers alleen nog essence en action bevat? En jij weet ook wel wat mooi is. Jij vindt blauwe glitters denk ik ook mooier dan flets roze. Dus dat vertrouwen heb ik nog wel in de mens
    Dus ik hoop dat mensen zich niet laten afschrikken door de regels! Waar het mij om gaat is dat de doos voor iedereen even spannend en leuk blijft. En iets kopen mag altijd, maar is niet de insteek en moet ook niet de overhand krijgen. Want, wat krijg je al snel... dat er binnen no time weer keiveel lakjes inzitten die bij elke kruidvat zo te halen zijn
    Is het zo wat begrijpelijker? Ik snap dat ik soms wat verwarrend kan zijn met mijn lange lappen tekst, vandaar
    disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 22:41:55 #45
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_80988613
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:40 schreef silliegirl het volgende:
    Ik lees ook al een tijdje mee, maar sta er nu wel een beetje raar van te kijken dat mensen die eerst kennelijk de "mist" ingingen met het omruilen van spullen nu niet meer mee mogen doen
    dat wordt toch nergens gezegd?
      maandag 3 mei 2010 @ 22:44:36 #46
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80988746
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:40 schreef silliegirl het volgende:
    Ik lees ook al een tijdje mee, maar sta er nu wel een beetje raar van te kijken dat mensen die eerst kennelijk de "mist" ingingen met het omruilen van spullen nu niet meer mee mogen doen; zoals hierboven wordt gezegd is alles subjectief; wat super is voor de een kan bagger zijn voor de ander. Ik weet ook niet wat een lijstje met ruil-items PM'en voor nut heeft; dat subjectieve hou je altijd.

Maargoed, ik blijf het een leuk initatief vinden, dus ik lurk lekker mee
    Dat staat nergens! Iedereen mag meedoen!

En dat PM-metje is dus om een beetje te monitoren. Ja, wat voor de een troep is is voor de ander leuk, maar het is niet voor niks dat alleen bepaalde lakjes er uit worden gehaald en al die fletsroze dingen en geelmakende basecoats blijven liggen. Da's een teken dat mensen dat niet zo nodig hoeven. En als er geen leuke keus is, stop je er ook niks leuks in terug, zo werkt dat.
    Ik hoop echt dat voor de meesten de opzet WEL duidelijk is, en dat ik die regels opstel JUIST om het leuk te houden voor iedereen
    disclaimer
    pi_80988777
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Waar, maar dat maakte ik (misschien onterecht) hieruit op:
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Oh, Gaat Poes weer wel mee op reis? Ik heb wat af gelachen om haar avonturen
      maandag 3 mei 2010 @ 22:45:41 #48
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80988810
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Waar, maar dat maakte ik (misschien onterecht) hieruit op:
    [..]
    Misschien mag ze van d'r man niet meer Maar van mij mag iedereen zich aanmelden!
    disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 22:49:16 #49
    290138 miss--moana
    *Lak aan alles*
    pi_80989030
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik denk dat ze doelt op wat Tammymara schreef:
    quote:
      maandag 3 mei 2010 @ 22:51:56 #50
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80989164
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef silliegirl het volgende:

Oh, Gaat Poes weer wel mee op reis? Ik heb wat af gelachen om haar avonturen
    Ja joh, die gooi ik weer in de Doos, maar het kan altijd zijn dat iemand d'r pakt he
    disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 22:55:58 #51
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_80989379
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja joh, die gooi ik weer in de Doos, maar het kan altijd zijn dat iemand d'r pakt he
    Ik denk dat ik Poes ruil voor een doosje fimo-figuurtjes
      maandag 3 mei 2010 @ 22:57:34 #52
    290138 miss--moana
    *Lak aan alles*
    pi_80989469
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:55 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik Poes ruil voor een doosje fimo-figuurtjes
    Voor fimo poesjes
      maandag 3 mei 2010 @ 22:58:29 #53
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_80989521
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:57 schreef miss--moana het volgende:

[..]

Voor fimo poesjes
    Die heb ik niet.....
      maandag 3 mei 2010 @ 22:59:10 #54
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80989557
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:58 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Die heb ik niet.....
    * Lindytje van lijst krast
    disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 23:00:19 #55
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_80989609
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

* Lindytje van lijst krast
      maandag 3 mei 2010 @ 23:01:24 #56
    290138 miss--moana
    *Lak aan alles*
    pi_80989672
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:58 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Die heb ik niet.....
    Ben je handig met fimo klei
      maandag 3 mei 2010 @ 23:01:33 #57
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_80989684
    Ik heb wel appels, en kiwi's, sinaasappels, grapefruit, sterfruit, en er zat nog iets in.....
      maandag 3 mei 2010 @ 23:01:56 #58
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80989701
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:01 schreef Lindytje het volgende:
    Ik heb wel appels, en kiwi's, sinaasappels, grapefruit, sterfruit, en er zat nog iets in.....
    Aardbeiers?
    disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 23:02:06 #59
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_80989708
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:01 schreef miss--moana het volgende:

[..]

Ben je handig met fimo klei
    Neh... nog nooit gedaan. Maar aangezien ik wel vrij werkeloos ben, zou ik het natuurlijk eens kunnen proberen...
      maandag 3 mei 2010 @ 23:03:07 #60
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_80989763
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Aardbeiers?
    Kersen!
    pi_80989777
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Misschien mag ze van d'r man niet meer Maar van mij mag iedereen zich aanmelden!
    Ja, sorry!!
    Dat had ik wat duidelijker mogen zeggen,Mijn man vind het niet goed En dat is ook weer erg "zwaar"uitgedrukt,maar hij zei "als je maar niet weer meedoet", dus dan doe ik dat niet
      maandag 3 mei 2010 @ 23:04:05 #62
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_80989807
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:02 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Neh... nog nooit gedaan. Maar aangezien ik wel vrij werkeloos ben, zou ik het natuurlijk eens kunnen proberen...
    Of misschien kan ik wel hele dunne maken van acryl!!
    *Krijgt ineens allemaal wilde ideeën*
      maandag 3 mei 2010 @ 23:05:00 #63
    290138 miss--moana
    *Lak aan alles*
    pi_80989855
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:01 schreef Lindytje het volgende:
    Owww leuk!! lekker zomers! Ik ben ook nog op zoek naar fruit fimo's ben ook heftig aan het hopen dat die essence fimo's snel hier te koop zijn

Is het trouwens niet handig om een lijstje te maken met wel geaccepteerde nagellakjes voor in de doos en welke niet ??
      maandag 3 mei 2010 @ 23:06:40 #64
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_80989928
    Deze fruitjes zijn het:
      maandag 3 mei 2010 @ 23:07:57 #65
    290138 miss--moana
    *Lak aan alles*
    pi_80989977
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:06 schreef Lindytje het volgende:
    Deze fruitjes zijn het:
    [ afbeelding ]
      maandag 3 mei 2010 @ 23:08:38 #66
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_80990008
    En nu ga ik pitten (en stoppen dit topic te vervuilen.... )
      maandag 3 mei 2010 @ 23:09:28 #67
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80990043
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:05 schreef miss--moana het volgende:

[..]

Owww leuk!! lekker zomers! Ik ben ook nog op zoek naar fruit fimo's ben ook heftig aan het hopen dat die essence fimo's snel hier te koop zijn

Is het trouwens niet handig om een lijstje te maken met wel geaccepteerde nagellakjes voor in de doos en welke niet ??
    Neehee
    Sorry, maar nu wordt het meteen weer een verkeerde kant op gebanaliseerd. Er is niet iets wat wel of niet is toegestaan. Er moet reeel geruild worden! Er moeten dingen in de doos die met nagels te maken hebben!

Dus: doe wat goed voelt. Pleur er niet bergen rommel in. En laat princess-a en mij monitoren en als het verkeerd gaat doen wij dat wel zeggen
    disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 23:10:06 #68
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80990078
    Zow, en nu weer geheel ontopic en slapestein!
    disclaimer
    pi_80990109
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet speciaal, duur, exclusief of weet ik wat meer. Dat staat ook nergens. Het gaat er om dat er reeel geruild wordt. Het kan toch anders niet zo zijn dat een doos begint met 15 merklakken en na 14 deelnemers alleen nog essence en action bevat? En jij weet ook wel wat mooi is. Jij vindt blauwe glitters denk ik ook mooier dan flets roze. Dus dat vertrouwen heb ik nog wel in de mens
    Dus ik hoop dat mensen zich niet laten afschrikken door de regels! Waar het mij om gaat is dat de doos voor iedereen even spannend en leuk blijft. En iets kopen mag altijd, maar is niet de insteek en moet ook niet de overhand krijgen. Want, wat krijg je al snel... dat er binnen no time weer keiveel lakjes inzitten die bij elke kruidvat zo te halen zijn
    Is het zo wat begrijpelijker? Ik snap dat ik soms wat verwarrend kan zijn met mijn lange lappen tekst, vandaar
    Ik snapte je wel
    Ik dacht alleen dat er helemaal niks "gekochts"in mocht. aangezien ik vond dat mijn lakjes niet zo heel speciaal waren,maar er stond dat je niets mocht "kopen"of dan..Liever niet. Dus had ik bokkenpootjes,nagelknipper,glasvijl , dat soort dingen erin gedaan.Bovenop de lakjes die ik in het swaptopic had staan en zo. (omdat ik las, het is een SWAPDOOS en je mag er geen nieuwe dingen in doen.

Maar goed daar gaat het niet om, Ik dacht (onterecht) dat bepaalde dingen erin mochten omdat ik telkens mensen zag met zeep,kneipp,verzorgingsspul en toen ik de doos kreeg en zag dat er ook bijv bodylotion inzat dacht ik dat dat mocht.En ja, Ik vind blauwe glitter mooier dan flets roze hahaha.Alleen krijg je hier nergens echt fatsoendelijke/speciale lakjes,Kruidvat,etos,zeeman, dat soort winkels hebben we hier. Van Lush,Sephora of zelfs maar iets waar je CG krijgt hebben wij nog nooit gehoord

Maar wat ik me wel afvraag, als nou iemand iets eruit haalt en "niet de goede dingen"terugstopt,volgens jou/jullie, krijgt die dus geen nieuw adres.Ga je dan echt zeggen "dat is niet (goed) genoeg, dus verander het maar anders krijg je geen adres" (Just curious)

Enne, ik kan er ook wat van hoor,Superlange lappen tekst
    het is dat ik nodig moet gaan slapen anders zat ik nog een uur te typen.
      maandag 3 mei 2010 @ 23:18:25 #70
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80990444
    Okee. Laat ik het dan nog een keer proberen uit te leggen.

Er wordt in dit topic nergens, maar dan ook nergens met een vinger naar iemand gewezen. Het is in zijn algemeenheid uit de hand gelopen en daar heeft iedereen in meer of mindere mate aan bijgedragen. Wie in welke mate is niet boeiend. Dat is gebeurd en dat houden we in het verleden, gaarne

Wat betreft nieuwe dingen: ga nou geen bergen spullen kopen voor die doos. Dat is zonde en de meeste mensen hebben wel wat in hun eigen stash om te ruilen. Als je echt, echt niets hebt, doe dan gewoon niet mee. Dat klinkt hard, maar naar een ruilbeurs gaan om dingen te ruilen zonder dat je zelf iets meebrengt werkt ook niet Iets kleins kopen kan gewoon. Maarrr, wat je ziet als mensen dingen gaan kopen is al snel: er wordt van tevoren een pakketje gemaakt met een vijl, een tang, een topcoat etc (ik noem maar wat). Dan komt die doos... en zitten er al 4 vijlen in. Maar je hebt wel die vijl gekocht voor die doos. Dus gooi je die er toch weer bij. Niet doen. Wacht tot die doos er is, kijk wat er in zit wat je wil hebben. Kijk of je reeele zaken hebt om er tegen te ruilen. Heb je dat, ruil je. Heb je dat niet, ruil je niet, of als je het niet kan laten, koop je wat.

princess-a en ik gaan niet mierenneuken, we willen het in de gaten houden. Dus als we weten dat er al 6 basecoats inzitten, raden we aan om dat achterwege te laten. Bijvoorbeeld. Ik ga echt niet zeggen dat je er een blauwe in moet gooien in plaats van een paarse.

Is het nu wat duidelijker?
    disclaimer
    pi_80990702
    Het was me al duidelijk
    (en ik wilde ook niet dit topic vervuilen dus dit is mijn laatste berichtje erover.)
    En je hebt gelijk,dat had ik ook gedaan, Topcoat,basecoat,ridgefiller, Bovenop mijn swaplakjes. Dat waren er niet veel en ik vond het zonde als ik alleen die erin zou doen.Toevallig had ik van iemand vanalles voor nagels gekregen dat ik NIET zou gaan gebruiken en dat ook erin gedaan (als je veel nagellak draagt komen mensen met de raarste dingen haha!).afwachten tot doos er was, was idd een betere optie geweest. (terwijl ik dacht, iedereen is zo bezig over glasvijl, Die zal er dus altijd wel uitgehaald worden)

Maar als ik dan gezien had wat erin zat, had ik gedacht dat dat dus mocht, en wat had ik dan gedaan? Juist, Essenc of Catrice of hemalakjes gekocht en die erin gedaan,want die zaten erin

Maar goed, nu ben ik er klaar over/mee, Nogmaals, wilde je topic niet verpesten maar het is me nu helemaal duidelijk! (was het net al maar het is leuk dat je nog eens moeite doet om het uit te leggen haha)
      maandag 3 mei 2010 @ 23:27:29 #72
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80990775
    okee, dan laten we het hierbij
    disclaimer
    pi_80991145
    Na 3 pagina's onbehandelde, maar ook al wel behandelde, vragen lijkt het mij leuk als we dit topic voor De Doos part 2 gaan houden. Alle regels zijn tot hier toe wel besproken en voor wie iets niet duidelijk is mag er PM naar SQ (vind je SQ een trutje geworden, PM mij dan maar hihi)
    De oude doos is misgegaan, maar goed op dat topic zit dus ook een slotje. Nu is het zaak dat SQ met een beetje hulp van mij een ontzettend leuke ervaring van De Doos maakt, dat iedereen er flink van gaat genieten en dat we met zijn allen proberen De Doos voor degene na ons net zo leuk te maken als dat wij hem zelf hebben gekregen

Zaterdag gaat ie weer van start en ik kijk erg uit naar het eerste verslag waar Lindytje vast haar best op gaat doen

oja; tevens hoop ik echt dat poes mee blijft reizen, zij valt niet te swappen want ze heeft onbetaalbaar veel levenservaring
      maandag 3 mei 2010 @ 23:40:20 #74
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80991216
    ik ben heul niet een trutje ik ben gewoon direct
    princess-a
    disclaimer
    pi_80991308
    Ik vind haar ook geen trutje
    Ik hou wel van mensen die duidelijk zijn

Mocht het storend zijn (mijn berichtjes) dan haal ze maar weg hoor...Ik ga weer braaf gewoon meelezen!
    Bedankt SQ
      maandag 3 mei 2010 @ 23:44:24 #76
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80991361
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:42 schreef Tammymara het volgende:
    Ik vind haar ook geen trutje
    Ik hou wel van mensen die duidelijk zijn

Mocht het storend zijn (mijn berichtjes) dan haal ze maar weg hoor...Ik ga weer braaf gewoon meelezen!
    Bedankt SQ
    Jij moet es ophouen met onzeker zijn over alles En die berichtjes blijven staan. EN NU IS HET GVD AFGELOPEN MET DIE OUWE KOEI JA!!!
    disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 23:44:53 #77
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_80991377
    klaar nu, over tot de swapdoos
    pi_80991397
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:03 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Ja, sorry!!
    Dat had ik wat duidelijker mogen zeggen,Mijn man vind het niet goed En dat is ook weer erg "zwaar"uitgedrukt,maar hij zei "als je maar niet weer meedoet", dus dan doe ik dat niet
    Bwaha, mijn man zei juist gelijk: je doet toch wel weer mee he????
      maandag 3 mei 2010 @ 23:46:41 #79
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_80991448
    SQ is een trutje . oeps offtopic. sorreeeeeh

Jaaaa en we gaan weer verder Tha Doos!
    pi_80991529
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jij moet es ophouen met onzeker zijn over alles En die berichtjes blijven staan. EN NU IS HET GVD AFGELOPEN MET DIE OUWE KOEI JA!!!

Owkee (ik durf niet meer )
    (truste)
      maandag 3 mei 2010 @ 23:58:02 #81
    215872 PartyHardy
    Live life to the fullest
    pi_80991826
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:46 schreef Diconnected het volgende:
    SQ is een trutje . oeps offtopic. sorreeeeeh

Jaaaa en we gaan weer verder Tha Doos!
    Ik vind haar een heul goede regelnicht
      dinsdag 4 mei 2010 @ 00:09:47 #82
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_80992270
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:58 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Ik vind haar een heul goede regelnicht
    Is ze ook
    pi_80994276
    Prima als Poes meegaat maar verwacht van mij geen poezelverhaaltje. Ik krijg er een beetje jeuk van.
      dinsdag 4 mei 2010 @ 09:22:15 #84
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_80997064
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 01:33 schreef MinderMutsig het volgende:
    Prima als Poes meegaat maar verwacht van mij geen poezelverhaaltje. Ik krijg er een beetje jeuk van.
    ik heb haar echt nog een anti - vlooiedrupje in de nek gedaan!
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_80997813
    Heel leuk initiatief, ik heb de vorige doos ook gevolgt maar ik heb me toen niet aangemeld omdat ik even wou zien hoe het liep. Aangezien de regels en controle nu wat beter zijn, durf ik het nu wel aan om me ook aan te melden voor de swapdoos! Dus bij deze
    pi_80998340
    Heb besloten nu niet mee te doen, heb te weinig leuke lak die ik zelf niet gebruik. (Is dat een goed excuus om weer te bestellen? ) Maar misschien dat ik later mee doe als dat dan nog kan
    In ieder geval lees ik weer lekker mee, en veel plezier allemaal met de Doos!
      dinsdag 4 mei 2010 @ 11:09:12 #87
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81000020
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 01:33 schreef MinderMutsig het volgende:
    Ik doe dat ook niet hoor
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 09:54 schreef deerntie het volgende:
    Heel leuk initiatief, ik heb de vorige doos ook gevolgt maar ik heb me toen niet aangemeld omdat ik even wou zien hoe het liep. Aangezien de regels en controle nu wat beter zijn, durf ik het nu wel aan om me ook aan te melden voor de swapdoos! Dus bij deze
    Per PM he Ik zet je er bij
    disclaimer
      dinsdag 4 mei 2010 @ 14:16:46 #88
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_81007144
    Ik heb ook een PM gestuurd.

Mijn nagels zijn eindelijk weer een beetje gegroeid, ze waren namnelijk een ramp eerste klas!
    Maar nu zien ze er weer wat fatsoenlijker uit.
    "One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
      dinsdag 4 mei 2010 @ 14:21:38 #89
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81007357
    Leuk, al die nieuwe aanwas!
    disclaimer
      woensdag 5 mei 2010 @ 11:51:23 #90
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81044399
    SQ, heb je de doos al gekregen?
      woensdag 5 mei 2010 @ 11:54:14 #91
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81044510
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 11:51 schreef Lindytje het volgende:
    SQ, heb je de doos al gekregen?
    Nee, morgen pas
    disclaimer
      woensdag 5 mei 2010 @ 11:55:30 #92
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81044546
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, morgen pas
    Oh... bummer....
    pi_81048777
    TVP
    pi_81049073
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, morgen pas
    Ja ze moet een dagje langer wachten de op CENSUUR !
      woensdag 5 mei 2010 @ 14:48:54 #95
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81050049
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef bernies het volgende:

[..]

Ja ze moet een dagje langer wachten de op CENSUUR !
    Dat is het vast waard
    disclaimer
    pi_81055263
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat is het vast waard
    duh! morgen al
    pi_81055326
    Ik hoop alleen dat je al een nieuwe doos hebt gekocht want ik denk niet dat die oude het nog lang houdt
      woensdag 5 mei 2010 @ 19:19:16 #98
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81057873
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 17:56 schreef Tammymara het volgende:
    Ik hoop alleen dat je al een nieuwe doos hebt gekocht want ik denk niet dat die oude het nog lang houdt
    nee natuurlijk niet, eerst inventariseren En het postkantoor was dicht vandaag
    disclaimer
    pi_81058109
    Komt die nailart van Essence hierboven ook in Nederland?
    Wie is daar?
    pi_81093487
    Wat gaat er nou eigenlijk met die oude doos gebeuren?
      donderdag 6 mei 2010 @ 16:54:55 #101
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81093621
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef Joysa het volgende:
    Wat gaat er nou eigenlijk met die oude doos gebeuren?
    Nou...
    Ik heb net even e.e.a. gefilterd, en er gaat een deel naar de nieuwe doos, een deel hou ik zelf, en een deel wordt graaibak bij de meet zaterdag. De rest ligt nu op de bodem van mijn kliko
    disclaimer
    pi_81093747
    Hahaha oke!!! Ben wel benieuwd naar de nieuwe
    pi_81105137
    Op de bodem van de kliko ?
      donderdag 6 mei 2010 @ 21:41:10 #104
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81106111
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 21:23 schreef Tammymara het volgende:
    Op de bodem van de kliko ?
    Jep, op de bodem van de kliko. Ongeveer dan. Er lagen al 2 vuilniszakken in namelijk
    disclaimer
      donderdag 6 mei 2010 @ 21:56:36 #105
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81107062
    Ow, er komt ook een nieuwe doos. Deze heeft namelijk een nieuwe bewoner

disclaimer
      donderdag 6 mei 2010 @ 21:57:28 #106
    290138 miss--moana
    *Lak aan alles*
    pi_81107108
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jep, op de bodem van de kliko. Ongeveer dan. Er lagen al 2 vuilniszakken in namelijk
      donderdag 6 mei 2010 @ 21:58:37 #107
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_81107183
    Die mag je wel met inhoud naar me toesturen hoor.
    "One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
      donderdag 6 mei 2010 @ 22:03:02 #108
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81107450
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef snakelady het volgende:
    Die mag je wel met inhoud naar me toesturen hoor.
    Mine!
    disclaimer
    pi_81108650
    Waarom ligt er een deel dan in de container? Waren de spullen in zo'n slechte staat? Dan denk ik aan kapot/vies/blegh?
      donderdag 6 mei 2010 @ 22:26:25 #110
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81108738
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef Tamashii het volgende:
    Waarom ligt er een deel dan in de container? Waren de spullen in zo'n slechte staat? Dan denk ik aan kapot/vies/blegh?
    Omdat het dertig dezelfde dingen, verdroogde dingen, totaal-niet-relevante dingen etc waren. Die nooit ooit iemand uit die doos gaat halen. Dus dan gaat het weg.
    disclaimer
    pi_81132722
    tvp

net terug van vakantie, lees net het gedoe in het swapdoos topic, maar ga eerst eens even koffers uitpakken en mijn doggie ophalen. en moet alle gemiste topics nog bijlezen, al wordt dat denk ik alleen plaatjes kijken.

(hoop overigens wel dat ik nu dan eindelijk op de lijst sta heb echt nog wel wat moois hier liggen)
      vrijdag 7 mei 2010 @ 14:32:14 #112
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81132772
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 14:31 schreef mirannie het volgende:
    tvp

net terug van vakantie, lees net het gedoe in het swapdoos topic, maar ga eerst eens even koffers uitpakken en mijn doggie ophalen.

(hoop overigens wel dat ik nu dan eindelijk op de lijst sta heb echt nog wel wat moois hier liggen)
    Niet vanzelf, maar ik wil je er best bijzetten Goeie vakantie gehad?
    disclaimer
    pi_81133163
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet vanzelf, maar ik wil je er best bijzetten Goeie vakantie gehad?
    Graag!! Overigens vond ik de inhoud ook steeds minder worden. En had het net als Zoeper toen ook aangegeven toen zei het opperde. Ben blij dat er ingegrepen is, werd voor de meiden die nog in de wachtrij stonden er niet leuker op.

Ja, heb een heerlijke vakantie gehad Echt super! Prachtig strand en zee. Heerlijk warm! En nog een mooie tour gedaan over het eiland. Helaas hier erg koud, brrrr, ben in staat mijn winterjas uit de kast te halen.
    Anyway, ik ga nu toch echt uitpakken.
    pi_81133183
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat het dertig dezelfde dingen, verdroogde dingen, totaal-niet-relevante dingen etc waren. Die nooit ooit iemand uit die doos gaat halen. Dus dan gaat het weg.
    Serieus? Dan is er echt wel heel erg vals gespeeld vind ik. Ik begrijp echt wel dat iemand een vijl of roze nagellakje weggeeft. Maar verdroogde nagellak.
      vrijdag 7 mei 2010 @ 14:41:18 #115
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81133240
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 14:40 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Serieus? Dan is er echt wel heel erg vals gespeeld vind ik.
    Naja, vals spelen wil ik het niet noemen, ik denk dat de regels gewoon niet duidelijk genoeg waren. Maar dat gaat nu wel goed komen
    disclaimer
      vrijdag 7 mei 2010 @ 15:44:49 #116
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81136928
    Swapdoos 2.0 reporting for duty!

disclaimer
      vrijdag 7 mei 2010 @ 15:55:19 #117
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81137402
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 15:44 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]
    pi_81137406
    quote:

[ afbeelding ]
    En ik jou maar pm-en dat ik ergens achteraan wil.. Ben NU alweer nieuwsgierig
      vrijdag 7 mei 2010 @ 16:00:44 #119
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81137670
    Ja, sorry
    disclaimer
      vrijdag 7 mei 2010 @ 16:02:10 #120
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_81137752
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 15:55 schreef Joysa het volgende:

[..]

En ik jou maar pm-en dat ik ergens achteraan wil.. Ben NU alweer nieuwsgierig
    ach, ik wilde de eerste keer niet als eerste, ik kwam uiteindelijk nooit aan de beurt
    maar nu kom ik als het goed is wel snel aan de beurt
      vrijdag 7 mei 2010 @ 16:03:52 #121
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81137851
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:02 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ach, ik wilde de eerste keer niet als eerste, ik kwam uiteindelijk nooit aan de beurt
    maar nu kom ik als het goed is wel snel aan de beurt
    Ja, tussen tweede en vierde ben je nu, dus zonder meer snel!
    disclaimer
      vrijdag 7 mei 2010 @ 16:10:26 #122
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_81138221
    Heb je niet de flap van de oude doos erbij gedaan ? Want ik had daar iets op geschreven.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      vrijdag 7 mei 2010 @ 16:14:32 #123
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81138442
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef Debsterr het volgende:
    Heb je niet de flap van de oude doos erbij gedaan ? Want ik had daar iets op geschreven.
    Die hele doos is inmiddels beschreven...
    Ik maak er anders wel een foto van en print die uit, ok?
    disclaimer
      vrijdag 7 mei 2010 @ 16:17:05 #124
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_81138583
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die hele doos is inmiddels beschreven...
    Ik maak er anders wel een foto van en print die uit, ok?
    Oh, dat wist ik niet ! Hihi ja leuk .
    pi_81139937
    quote:

[ afbeelding ]
    Hee, een caviakaart bovenop!
    pi_81142886
    pi_81143411
      vrijdag 7 mei 2010 @ 18:25:11 #128
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81143643
    Zin in?
    disclaimer
    pi_81146565
    Oh, ik sta al op de lijst nu Heb er zin in!!
      zaterdag 8 mei 2010 @ 10:15:20 #130
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81169756
    Jeej, de deksel is gesloten! Plus hypercreatieve oplossing voor de opschriften van de oude Doos
    disclaimer
    pi_81209686
    Wachten op Lindy
      zondag 9 mei 2010 @ 17:42:39 #132
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81219278
    quote:
    Op zondag 9 mei 2010 13:19 schreef princess-a het volgende:
    Wachten op Lindy
    Lindy heeft vandaag van 10 tot 4 na 4 uur slaap en met een kater door bobbejaanland gesjouwd en is nu heeeeeel moe. Dus heel misschien vanavond nog een verslag, maar het kan ook goed morgen worden. Eerst even bank-hangen nu...
    pi_81220948
    Spannend
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
      zondag 9 mei 2010 @ 22:09:05 #134
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81230720
    Sorry dames, vanavond geen verslag meer. Ik heb de vorm van een uitgezakte pudding aangenomen op de bank en het is zelfs te veel moeite om De Doos op schoot te nemen... Morgen in de loop van de dag zal ik een mooi verslag maken!
    pi_81230921
    pi_81232152
    spannend!! vooral nu ik ook in de ronde zit
    pi_81246785
    Mag ik wel tvp'en, ookal doe ik niet mee?
    pi_81247248
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 11:52 schreef RenRen- het volgende:
    Mag ik wel tvp'en, ookal doe ik niet mee?
    duhh! jij moet het toch ook allemaal lezen?
      maandag 10 mei 2010 @ 12:05:17 #139
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81247267
    Er schijnt een verslag onderweg te zijn
    disclaimer
      maandag 10 mei 2010 @ 12:12:45 #140
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81247540
    Jaja, het is in de maak!!! Binnen een uur is het er
    pi_81247640
    Spannend!
    pi_81247656
    woooo spannend!
      † In Memoriam † maandag 10 mei 2010 @ 12:16:51 #143
    43556 miss_dynastie
    pi_81247689
    Oh, ben benieuwd!
      maandag 10 mei 2010 @ 12:52:53 #144
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81248925
    JJJjaaaaaaaaaaa!!!! Daar is ie dan!!! De Doos 2.0

Kijk, kijk, kijk..... Doos!!

Dit zie je als je 'm open doet

(ik kreeg de doos zaterdag in de auto al, en heb toen álle kaartjes, en het hele schrift doorgelezen, wat is dat leuk om te doen )

Poes wilde heel graag meedoen, maar daar had ik geen zin an, dus ze mocht fijn met Konijn toekijken.

Het is dan wel de swapdoos 2.0, maar de oude doos is echt nog niet vergeten!!

Nou, en toen was het graaien maar.... en dat is TOF!! Leuk om te kijken wat er allemaal in zit, en vooral, wat je er uit gaat halen!
    Dat is uiteindelijk dit geworden:

(nagelbreekrepareerwraps, jottem!! Die wilde ik al een hele tijd uitproberen )

En aan lakjes heb ik dit:

OPI Charmed by a snake
    L.A. Colors Atomic
    Herome Paars
    Diamond Cosmetics Blue Diamonds
    Essence SYF Juicy Orange

Enn..... ik heb natuurlijk ook wat terug gedaan... Onder andere dit:

En nu gaat de doos weer op weg....

En hij gaat naar....... MissJ!!!!
    Ik ga hem vanmiddag wegbrengen, dus als het goed is, is ie morgen bij jou!

pi_81249377
    Woehahahaha, Die dingen die eraan geplakt zijn, Geweldig Wel creatieve oplossing hahahahahahahaha.
    pi_81249457
    Leeeeeuuukk een goed begin is het halve werk!

Ook al die opgeplakte berichtjes haha
      maandag 10 mei 2010 @ 13:15:00 #147
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81249803
    Whoei, verslagje! En leuke dingen hebbie gegraaid
    disclaimer
    pi_81249839
    Hahahahaha SQ wat heb je dat goed gedaan met die doosrecycling En leuke dingen zitten er weer in, helemaal super!!! Ben onwijs benieuwd wat er deze ronde weer uitkomt en ingaat!
      maandag 10 mei 2010 @ 13:17:33 #149
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_81249917
    Leuk verslag en buit!
    pi_81250355
    Leuk!
    en veel plezier MissJ
    pi_81252329
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 @ 12:04 schreef princess-a het volgende:

[..]

duhh! jij moet het toch ook allemaal lezen?
    Vorige heb ik helemaal niet meegekregen omdat ik niet wist of dat wel mocht Ik wou eigenlijk ook wel meedoen, maar ik heb dus vrij weinig te ruil of zo Nou ja, veel plezier dames
    pi_81255409
    Oeh, leuk!! Goede buit! Echt weer nagelspulletjes, veel beter!!

MissJ veel plezier ermee
      maandag 10 mei 2010 @ 15:48:34 #153
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_81255650
    Leuke buit! En die Stormqueen, lekker bezig geweest met de ductape
    pi_81259611
    Jaaa, 'het' is onderweg! Ben al door mijn stash gegaan om zoveel mogelijk (en zo variabel mogelijk) leuke dingen te verzamelen.
    pi_81266493
    Lindy leuk verslag en toffe dingen heb je eruit gehaald!

En joehoeoeoeoe hij is nu onderweg naar mij
    morgen en woensdag moet ik gewoon werken, dusss hoop dat ie morgen bezorgd wordt en dat mijn lieve buren thuis zijn om de doos aan te nemen
      maandag 10 mei 2010 @ 20:14:27 #156
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81266817
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef Diconnected het volgende:
    Leuke buit! En die Stormqueen, lekker bezig geweest met de ductape
    Geloof me. Later ben je me dankbaar
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef MissJ het volgende:
    Lindy leuk verslag en toffe dingen heb je eruit gehaald!

En joehoeoeoeoe hij is nu onderweg naar mij
    morgen en woensdag moet ik gewoon werken, dusss hoop dat ie morgen bezorgd wordt en dat mijn lieve buren thuis zijn om de doos aan te nemen
    Yay!
    Veel plezier en we wachten natuurlijk ook met smart op jouw verslagje!
    disclaimer
      maandag 10 mei 2010 @ 21:27:41 #157
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81270790
    De Doos is onderweg!!
    Track&Trace doet nog niks.... dus ik weet niet of ie morgen wel aan komt
      dinsdag 11 mei 2010 @ 16:01:55 #158
    287877 AmNaBa
    heeft het nagellakvirus
    pi_81300484
    Gaat in de meeleesstand zitten
    Leuk verslag lindy'tje en wat een slimme terugdoe foto, goed bedacht.
    Je hebt er leuke spullen uitgehaald
    op naar de volgende....
    pi_81304064
    Ooh doos 2 al, tvp dan om mee te lezen
      dinsdag 11 mei 2010 @ 19:19:45 #160
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81309074
    Ben benieuwd of de buren van missj de doos al hebben
    disclaimer
      dinsdag 11 mei 2010 @ 20:03:18 #161
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81310780
    Waarschijnlijk niet...
    Ik heb de doos gisteren om 17.30 bij de Jumbo afgeleverd, maar ik heb zo;n flauw vermoeden dat meneer de pakketman al was geweest, want vandaag overdag deed de Track&Trace code nog niks....
      dinsdag 11 mei 2010 @ 20:28:32 #162
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81311922
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 20:03 schreef Lindytje het volgende:
    Waarschijnlijk niet...
    Ik heb de doos gisteren om 17.30 bij de Jumbo afgeleverd, maar ik heb zo;n flauw vermoeden dat meneer de pakketman al was geweest, want vandaag overdag deed de Track&Trace code nog niks....
    doet ie het inmiddels wel? Ach, een dagje langer houden we wel vol toch?
    disclaimer
      dinsdag 11 mei 2010 @ 20:33:09 #163
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81312150
    Ah, ja, hij doet het!! Was toch nog opgehaald gisteren!

11.05.2010:
    1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
    pi_81312275
    Leuk verslag Lindytje, mooie buit! Vooral die aquagroenblauweige (merk even vergeten) is pretty!
    MissJ -> veel plezier!
      dinsdag 11 mei 2010 @ 20:43:43 #165
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81312650
    Ik ben trouwens ook heel blij met mijn nieuwe lakjes! Ik heb de groene nu op, die van LA Colors, hij is tof!
    pi_81316542
    Leuk verslag Lin! En ik ben heel benieuwd wat je er nou in hebt gedaan...... Spannend!!!
    pi_81318563
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 20:33 schreef Lindytje het volgende:
    Ah, ja, hij doet het!! Was toch nog opgehaald gisteren!

11.05.2010:
    1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
    Ja dat dus!
    Briefje in brievenbus gevonden dat ze het morgen weer proberen.. maar ja, dan ben ik er natuurlijk weer niet, moet gewoon werken morgen
    Hoop wel dat ze het dan bij de buren afgeven anders gaat het niet tof worden... Donderdag tuurlijk alles dicht, dus dan zou ik de doos vrijdag kunnen halen bij het postkantoor, maar weet nog niet of ik dan wel in de gelegenheid ben. Maar goed, even afwachten dus nog!

Ik ga morgenochtend wel even een briefje bij mijn brievenbus ophangen voor de postbode of hij de doos ajb bij de buren wil afgeven
    pi_81338165
    quote:
    12.05.2010:
    Zending afgeleverd bij buren
    Joehoeeeeeeee
    maarrr eerst nog even werken
      woensdag 12 mei 2010 @ 13:56:55 #169
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81339149
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef MissJ het volgende:

[..]

Joehoeeeeeeee
    *bounce*
    disclaimer
    pi_81342555
    quote:

[..]

Joehoeeeeeeee
    Jeeeej
      woensdag 12 mei 2010 @ 15:22:42 #171
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_81343216
    leuk dat verslag!

MissJ, veel plezier met de doos!
    pi_81350331
    quote:

[..]

Joehoeeeeeeee
    Jeeeeeeejjj Can´t wait.
    pi_81350764
    Doos opgehaald bij buren
    Nu eerst even eten en daarna de inhoud van de doos bekijken
    Verslag volgt of vanavond nog of uiterlijk morgenmiddag
      woensdag 12 mei 2010 @ 18:34:30 #174
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81350900
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef MissJ het volgende:
    Doos opgehaald bij buren
    Hij is bij je in huis!!!
    pi_81351762
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef MissJ het volgende:
    Doos opgehaald bij buren
    Vanavond vanavond toeee?
    Veel plezier ermee!
      woensdag 12 mei 2010 @ 20:37:01 #176
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81356482
    Hup J. !
    disclaimer
    pi_81357870
    Ok ladies, komtie

De doos dus.. na de hele dag, verlangend naar de doos, op mijn werk te hebben gezeten kon ik eindelijk naar huus om de doos te gaan halen bij mijn buren.
    Ik met doos naar boven en nog even in mijn hal laten staan omdat mijn 2 katten anders gelijk de doos gaan aanvallen
    Eerst gegeten en daarna hield ik het niet meer uit, dus hoppa die doos tevoorschijn gehaald.

Poezen wilden gelijk even weten wat dat voor nieuwe doos in huis was

"hee vrouwtje, wat hoor ik nu? Een doos vol nagellak? Kan je mijn nageltjes ook ffkes lakken?"

En toen maakte ik de doos open... ieieieie spannend!!

Poes uit doos kwam natuurlijk tegelijk tevoorschijn en mijn poes ( ) wilde gelijk even kennismaken met haar

En toen was het genieten geblazen, WOOW er zit echt heel veel moois in
    Alles goed bekeken en toen de lakjes eruit gehaald die ik wil hebben...
    deze zijn het geworden:
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    tadadaaaaaaaa

vlnr
    CG Thataway
    CG Moody Blue
    L.A. Colors Electrified
    Diamond Cosmetics Chainmail charm (die staat al heel lang op mijn wishlist!)
    Diamond Cosmetics Party Hearty (stond ook op mijn wishlist)
    Essence colour&go Sundancer

Heb er 6 prachtige lakjes in terug gedaan

De doos gaat vrijdag weer verder reizen en hij gaat naar................................................

MIRJAM
    Veel plezier ermee!
      woensdag 12 mei 2010 @ 21:09:27 #178
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_81358088
    hehe, eindelijk

wel jammer, zaterdag ben ik niet thuis
      woensdag 12 mei 2010 @ 21:09:40 #179
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81358106
    Leuk verslag!
    Leuke poezen! Waren ze niet bang van het douglas-aroma van de doospoes?
    En mooie buit!
    disclaimer
    pi_81358182
    Wat een heerlijke buit
    pi_81358246
    Zeer goede buit MissJ!!! ben stiekem een heel klein beetje jaloers

Leuk verslagje ook weer!

En Mirjam, heeeeeel veel plezier ermee!!!
    pi_81358320
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:09 schreef Mirjam het volgende:
    hehe, eindelijk

wel jammer, zaterdag ben ik niet thuis
    ooow jammerrrr! Maar ja, dan wordt het vast wel bij je buren afgeleverd toch?
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
    Leuk verslag!
    Leuke poezen! Waren ze niet bang van het douglas-aroma van de doospoes?
    En mooie buit!
    Doospoes
    Maar nee, niks gemerkt van bangheid hoor haha
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:11 schreef princess-a het volgende:
    Wat een heerlijke buit
    jaaa ben er ook echt heel blij mee
    pi_81358329
    Oooh wat een prachtige buit!!!!!!! Leuk! En SQ, je hebt een veel kleinere doos genomen haha! In verband met goede voornemens?

Veel plezier met wachten Mirjam!
      woensdag 12 mei 2010 @ 21:15:22 #184
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_81358370
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef MissJ het volgende:

[..]

ooow jammerrrr! Maar ja, dan wordt het vast wel bij je buren afgeleverd toch?
    [..]

Doospoes
    Maar nee, niks gemerkt van bangheid hoor haha
    [..]

jaaa ben er ook echt heel blij mee
    geen idee, ik merk het wel
    en anders maandag 2e afleverpoging
    pi_81358554
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef zoeperzazke het volgende:
    Oooh wat een prachtige buit!!!!!!! Leuk! En SQ, je hebt een veel kleinere doos genomen haha! In verband met goede voornemens?

Veel plezier met wachten Mirjam!
    hahaha grappige was dat ik een veel grotere doos had verwacht
    Maar deze kleine is veel beter, dan kan er niet zo veel troep in worden gegooid + het is handig meenemen om bij het postkantoor af te leveren
      woensdag 12 mei 2010 @ 21:22:59 #186
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81358739
    Tof verslag, en mooie dingen heb je er uit gehaald!!
      woensdag 12 mei 2010 @ 23:54:35 #187
    242690 IJsdraakje
    Womansplainer
    pi_81366463
    Whee, die verslagen blijven leuk om te lezen Toffe buit ook!
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Minä olen tyhjyys
    pi_81366503
    Ohmygod, die tweede foto. Geweldig.
      donderdag 13 mei 2010 @ 00:58:50 #189
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_81368752
    heel leuk verslag en ook een hele leuke buit!
      donderdag 13 mei 2010 @ 10:21:52 #190
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_81372983
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:04 schreef MissJ het volgende:

"hee vrouwtje, wat hoor ik nu? Een doos vol nagellak? Kan je mijn nageltjes ook ffkes lakken?"
    Ik vind het meer zo'n koppie van
    "OK, je hebt je lakjes, dus lakken!!...NU!!"

Mooie buit, leuk verslag en vreselijke mooie poezen!
    pi_81373052
    Leuk verslag

En veel plezier Mirjam!!
    pi_81373279
    Leuk!!!

Zijn er ook swapdoosdames zonder katten?
      donderdag 13 mei 2010 @ 10:38:59 #193
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_81373331
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 10:36 schreef Linnie20v het volgende:
    Leuk!!!

pi_81373479
    quote:
    Leuk!!!

* mirannie steekt vinger op
    pi_81373515
    Joehoe! Ziet er goed uit!!!

Ik heb mijn nagels gister gelakt met Chainmail Charm en dat is inderdaad echt een prachtig kleurtje
    pi_81374097
    quote:
    Leuk!!!

Hier geen kat
    pi_81375164
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 23:55 schreef Tamashii het volgende:
    Ohmygod, die tweede foto. Geweldig.
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 10:21 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik vind het meer zo'n koppie van
    "OK, je hebt je lakjes, dus lakken!!...NU!!"

Mooie buit, leuk verslag en vreselijke mooie poezen!
    deze foto lag ik zelf ook helemaal dubbel om
    Die kop gewoon he. Was een toevalstreffer dat ze zo met haar poot stond, dus ik gelijk bedenken wat ik erbij zou kunnen zetten Deze dame is echt een bitch hoor, zij eist echt aandacht op, maarr verder is ze ook heel lief hoor
    En danke, het zijn inderdaad erg mooie katten

Sorry ladies zonder katten, al dat gezwijmel over katten whehehe
    pi_81375185
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 10:47 schreef Ooi86 het volgende:
    Joehoe! Ziet er goed uit!!!

Ik heb mijn nagels gister gelakt met Chainmail Charm en dat is inderdaad echt een prachtig kleurtje
    Ik denk dat ik hem vandaag op ga doen
    pi_81375269
    Ik heb geen hekel aan katten hoor
    Maar ik begin stiekem een link te leggen tussen nagels lakken en katten

LOL
    pi_81375326
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef Linnie20v het volgende:

LOL
    viel mij ook al op ja dat veel dames hier katten hebben
      donderdag 13 mei 2010 @ 12:00:27 #201
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81375419
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef Linnie20v het volgende:

LOL
    Nou ja, 60% van de nederlandse huishoudens heeft een kat dacht ik, dus tel uit je winst
    disclaimer
      donderdag 13 mei 2010 @ 13:47:18 #202
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81378868
    quote:
    Leuk!!!

Jeps! Zonder katten, maar wel 2 honden. (en een konijn, en een rat, en een hamster.... )
      donderdag 13 mei 2010 @ 13:49:46 #203
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_81378962
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 11:58 schreef MissJ het volgende:

[..]

viel mij ook al op ja dat veel dames hier katten hebben
    Ik heb 4 katten.
      donderdag 13 mei 2010 @ 14:18:43 #204
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_81379980
    Ik heb een broer, telt dat ook?

Leuk verslag MissJ! Die Chainmail dinges is echt zooo nice *wantz*
      donderdag 13 mei 2010 @ 14:21:18 #205
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81380045
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 14:18 schreef Diconnected het volgende:
    Ik heb een broer, telt dat ook?

Leuk verslag MissJ! Die Chainmail dinges is echt zooo nice *wantz*
    Ja, ik had al het vermoeden dat die er niet lang in zou zitten
    Overigens is Chainmail Charm voor een vriendelijk prijsje te krijgen op www.boozyshop.nl . Verzendkosten zijn er ook laag!
    disclaimer
    pi_81380947
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ik had al het vermoeden dat die er niet lang in zou zitten
    Overigens is Chainmail Charm voor een vriendelijk prijsje te krijgen op www.boozyshop.nl . Verzendkosten zijn er ook laag!
    ahh nee ik heb er op geklikt
      donderdag 13 mei 2010 @ 14:53:14 #207
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_81381077
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 14:49 schreef princess-a het volgende:

[..]

ahh nee ik heb er op geklikt
    Me too
      donderdag 13 mei 2010 @ 15:31:52 #208
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81382089
    en, reeds gefaald?
    disclaimer
      donderdag 13 mei 2010 @ 15:35:31 #209
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_81382209
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
    en, reeds gefaald?
    Ik hou me sterk.
    pi_81390078
    quote:
    Leuk!!!

Twee honden en tegen de tijd dat de doos hier is zijn het er drie.

Leuke verslagen en goede buit allebei!
    pi_81412279
    Vanuit de trein: mirjam, de doos is onderweg! Vannochtend heb ik um bij postkantoor afgegeven. Ik pm je straks het track&trace nummer
    pi_81454869
    En, waar is de doos nu?
      zaterdag 15 mei 2010 @ 22:27:17 #213
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_81471554
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 13:23 schreef zoeperzazke het volgende:
    En, waar is de doos nu?
    hier, op de fauteuil

ik ben een kleine 3 kwartier thuis, op het moment dat ikd e kofferbak opendeed om wat te pakken, stormde de buurvrouw naar buiten met een doos, bwhehe
    maar ik heb hem nu

en wat een doos joh ik verwachtte een veel kleinere doos

ik weet nog niet of ik er zo naar ga kijken of rustig morgen, ik ben helemaal kapot namelijk
      zaterdag 15 mei 2010 @ 22:33:15 #214
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81471741
    De doos is gearriveerd!!!
    pi_81472215
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 22:27 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hier, op de fauteuil

ik ben een kleine 3 kwartier thuis, op het moment dat ikd e kofferbak opendeed om wat te pakken, stormde de buurvrouw naar buiten met een doos, bwhehe
    maar ik heb hem nu

en wat een doos joh ik verwachtte een veel kleinere doos

ik weet nog niet of ik er zo naar ga kijken of rustig morgen, ik ben helemaal kapot namelijk
    Buuff Ik zou geloof ik echt niet een nacht kunnen wachten haha, respect voor je eventuele geduld
    pi_81474001
    Joeoeoe de doos is bij Mirjam
    Grappig dat je hem kleiner verwachtte, ik verwachtte hem juist groter
    pi_81474624
    Jeey!! Hij is gearriveerd!!! Ben benieuwd wat er deze keer weer opduikt uit de doos.
      zondag 16 mei 2010 @ 14:29:27 #218
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81488682
    MIR!
    disclaimer
    pi_81488753
    Verslaaaaaaaaaaaag!
      zondag 16 mei 2010 @ 14:40:09 #220
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_81489117
    We want a verslag
      zondag 16 mei 2010 @ 15:09:54 #221
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_81490263
    zo leuk, dat graaien in die doos

een verslag volgt later, moet straks eens rustig zitten en kijken wat ik eruit ga halen + terugstoppen

even geduld nog dames, verslag volgt uiterlijk morgen
    pi_81490576
    oehhhh spannend!! Zeker nu ik zelf de doos gehad heb, want ik weet wat erin zit en ben ook benieuwd of je er 1 van mij uithaalt
      zondag 16 mei 2010 @ 17:15:45 #223
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81495082
    We wachten in spanning af!
    Ik kan morgen overdag echter geen PM's lezen of beantwoorden, want werk
    disclaimer
      zondag 16 mei 2010 @ 21:50:03 #224
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_81510358
    vanavond helaas geen verslag meer, morgenavond deze tijd staat het erop!
    pi_81510634
    Nouhou.
      zondag 16 mei 2010 @ 21:53:59 #226
    287877 AmNaBa
    heeft het nagellakvirus
    pi_81510673
    tot morgenavond dan maar
      zondag 16 mei 2010 @ 21:54:38 #227
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_81510716
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 21:53 schreef AmNaBa het volgende:
    tot morgenavond dan maar
    is 't zo erg?
    pi_81511069
    Mja, ik vind wel dat het lang duurt, soms is dat wel vervelend, zeker als je de vaart erin wilt houden omdat er nog zoveel dames mee willen doen.
      zondag 16 mei 2010 @ 21:59:12 #229
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81511080
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 21:54 schreef Mirjam het volgende:

[..]

is 't zo erg?
    Iedereen is gewoon zwaar nieuwsgierig
    disclaimer
      zondag 16 mei 2010 @ 22:00:13 #230
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_81511156
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Iedereen is gewoon zwaar nieuwsgierig
    niet alleen dat, zie ik nu.
      zondag 16 mei 2010 @ 22:01:41 #231
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81511261
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 22:00 schreef Mirjam het volgende:

[..]

niet alleen dat, zie ik nu.
    Niks van aantrekken. Je hebt die doos pas 24 uur.
    disclaimer
    pi_81511315
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef Tamashii het volgende:
    Mja, ik vind wel dat het lang duurt, soms is dat wel vervelend, zeker als je de vaart erin wilt houden omdat er nog zoveel dames mee willen doen.
    het duurt lang?
    Jij denkt dat de dames hier niks anders te doen hebben dan nagels lakken en op Fok! zitten ofzo
    pi_81512031
    Je houdt ons wel in spanning hoor Mirjam, ben heel benieuwd naar je aanwinsten en je verslag!!
    pi_81513871
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 22:12 schreef Juud- het volgende:
    Je houdt ons wel in spanning hoor Mirjam, ben heel benieuwd naar je aanwinsten en je verslag!!
    me 2, ben echt heel nieuwsgierig
    pi_81517166
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef Tamashii het volgende:
    Nou, twee dagen wachten is wel suuuuuuperlang zeg! Lijkt wel een jaar!
      zondag 16 mei 2010 @ 23:43:09 #236
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_81517353
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 22:02 schreef MissJ het volgende:

[..]

het duurt lang?
    Jij denkt dat de dames hier niks anders te doen hebben dan nagels lakken en op Fok! zitten ofzo
    De smiley vind ik een beetje TE, maar ik ben het wel met je eens. Laat Mir lekker ff De Doos bekijken, uitzoeken en weer dingetjes terugstoppen.

Laat haar ff lekker!!
    pi_81522411
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 23:43 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

De smiley vind ik een beetje TE, maar ik ben het wel met je eens. Laat Mir lekker ff De Doos bekijken, uitzoeken en weer dingetjes terugstoppen.

Laat haar ff lekker!!
    Ik vind het niet TE.
    Ik ga dingen niet mooier maken dan ze zijn hoor. Beetje afdoen met een lach om de lieve vrede te bewaren, nee bedankt, dat noem ik schijnheilig. Ik werd gewoon even pissed om die opmerking en wilde het opnemen voor Mirjam en de rest, dus sja dan maar een om mijn mening duidelijker te maken.
    En trouwens, we zijn hier op Fok!, dus dan kan het helemaal
      maandag 17 mei 2010 @ 18:07:25 #238
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81543586
    Kick
    disclaimer
    pi_81543650
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 06:53 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik vind het niet TE.
    Ik ga dingen niet mooier maken dan ze zijn hoor. Beetje afdoen met een lach om de lieve vrede te bewaren, nee bedankt, dat noem ik schijnheilig. Ik werd gewoon even pissed om die opmerking en wilde het opnemen voor Mirjam en de rest, dus sja dan maar een om mijn mening duidelijker te maken.
    En trouwens, we zijn hier op Fok!, dus dan kan het helemaal
    Bij deze een terug, kattekop.
      maandag 17 mei 2010 @ 18:10:07 #240
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81543704
    Dames
    disclaimer
    pi_81546789
    whehe ik ben een kattekop
    pi_81547930
    Lekker sfeertje hier.

Ik ben benieuwd naar de buit!
      maandag 17 mei 2010 @ 19:37:43 #243
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_81547957
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef Nune het volgende:
    Lekker sfeertje hier.

Ik ben benieuwd naar de buit!
    Ja, hoe zou dat nou komen .
    pi_81548109
    Heel erg gezellig ja
    pi_81548145
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja, hoe zou dat nou komen .
    Omdat kuttekoppen allemaal!

Nee grapje, maar nu kan het wel weer leuk worden toch?
    pi_81548263
    En ik ben de grootste kuttekop hier

Ja laten we nu maar weer relaxed doen en niet zo in de stress raken als iemand niet binnen 1 uur na ontvangst van de doos een verslag post
      maandag 17 mei 2010 @ 19:45:16 #247
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81548340
    en al helemaal niet als je zelf niet meedoet. Niet mauwen, er is gezegd maximaal een week, vrijwel iedereen doet het sneller maar als het ff niet meteen lukt moet dat geen probleem zijn

Zo, en nu over tot de orde van de Doos
    disclaimer
    pi_81548404
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
    en al helemaal niet als je zelf niet meedoet. Niet mauwen, er is gezegd maximaal een week, vrijwel iedereen doet het sneller maar als het ff niet meteen lukt moet dat geen probleem zijn

Zo, en nu over tot de orde van de Doos
    dat dus ja.

Ok orde van de Doos: ik ga straks denk ik een Dooslakje opdoen
    pi_81548622
    Ohmygod, ik ben blij dat ik niet mee doe met mutsen die twee dagen over een uitspraak kunnen vallen.
    pi_81548641
    Dan kan je ook wel kappen met die steekjes onder water want zo word dus wel het topic weer verziekt hé.
      maandag 17 mei 2010 @ 19:52:22 #251
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81548709
    Zo, schone pagina
    disclaimer
      maandag 17 mei 2010 @ 19:55:21 #252
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_81548889
    goed, hier mijn verslag.

toen de doos aankwam, was het al aardig laat en ik wilde eigenlijk alleen maar naar bed, dus ben ik zo vrij geweest om de doos ook een lekker bedje voor de nacht te gunnen, om bij te komen van al dat reizen, grabbelen en graaien.

na een stevig ontbijt, was het hoog tijd om de doos te openen en te kijken wat er allemaal voor moois in zat.

na eens rustig ervoor gezeten te hebben, en al dat moois bekeken en gelezen te hebben, heb ik de volgende keus kunnen maken:

palmer's handcreme, china glaze beauty & the beach, china glaze cruisin, deborah 17, la colors live, barry m bright pink, doosje essence fimo fruitjes, silk wraps en nagelwielen.

en een kleine sneak preview van de dames die ik (onder andere) terug heb gestopt om verder te reizen:

en naar wie mogen ze verder reizen?

bereid je maar voor partyhardy, want de doos komt jouw kant op!

******************************************************************************************************************************

en dan nog een kleine personlijke noot:
    zullen we elkaar gewoon even gezellig netjes de tijd geven om rustig in de doos te snuffelen?
    de doos mag max. 7 (!) dagen in iemand's bezit zijn, er breekt nergens brand uit als iemand na 2 dagen (of misschien wel langer) een verslag plaatst. tuurlijk, iedereen is lekker nieuwsgierig en wil een leuk verslag zien, maar dit ging even iets verder dan een gezonde dosis nieuwsgierigheid voor mijn gevoel.

ik kreeg een negatief, opgejaagd gevoel door enkele reacties hier, iets dat ik niet kan waarderen, en het zeker wat minder leuk voor me heeft gemaakt. ik voelde me niet rustig genoeg om alle tijd te nemen en lekker relaxed te kunnen kijken. iets wat ik wél gewoon gedaan heb overigens.

laten we gewoon in acht nemen dat we allemaal lekker rustig kunnen en willen kijken, snuffelen en uitzoeken.
    het is tenslotte een leuk initiatief, niet iets waar we onze nagels op stuk moeten krabben.
      maandag 17 mei 2010 @ 19:56:16 #253
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_81548944
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Tamashii het volgende:
    Ohmygod, ik ben blij dat ik niet mee doe met mutsen die twee dagen over een uitspraak kunnen vallen.
    jij doet for god's sake niet eens mee, dus wat doe je raar?
    nu is het wel klaar met die onzin hier.
      maandag 17 mei 2010 @ 19:56:41 #254
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81548975
    Tevens goed gesproken
    disclaimer
    pi_81549042
    Leuk verslag
    pi_81549184
    Heel leuk verslag Mirjam en erg goede buit
    pi_81549282
    Jammer dat je zo'n opgejaagd gevoel hebt gekregen, maar goed dat je wel rustig de tijd hebt genomen en een leuk verslag hebt gemaakt!
    pi_81549874
    Heerlijke buit
    & Leuk verslag!
      maandag 17 mei 2010 @ 20:14:47 #259
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_81549927
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 19:55 schreef Mirjam het volgende:
    goed, hier mijn verslag.

toen de doos aankwam, was het al aardig laat en ik wilde eigenlijk alleen maar naar bed, dus ben ik zo vrij geweest om de doos ook een lekker bedje voor de nacht te gunnen, om bij te komen van al dat reizen, grabbelen en graaien.
    [ afbeelding ]

na een stevig ontbijt, was het hoog tijd om de doos te openen en te kijken wat er allemaal voor moois in zat.
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

na eens rustig ervoor gezeten te hebben, en al dat moois bekeken en gelezen te hebben, heb ik de volgende keus kunnen maken:
    [ afbeelding ]

palmer's handcreme, china glaze beauty & the beach, china glaze cruisin, deborah 17, la colors live, barry m bright pink, doosje essence fimo fruitjes, silk wraps en nagelwielen.

en een kleine sneak preview van de dames die ik (onder andere) terug heb gestopt om verder te reizen:
    [ afbeelding ]

******************************************************************************************************************************

zullen we elkaar gewoon even gezellig netjes de tijd geven om rustig in de doos te snuffelen?
    de doos mag max. 7 (!) dagen in iemand's bezit zijn, er breekt nergens brand uit als iemand na 2 dagen (of misschien wel langer) een verslag plaatst. tuurlijk, iedereen is lekker nieuwsgierig en wil een leuk verslag zien, maar dit ging even iets verder dan een gezonde dosis nieuwsgierigheid voor mijn gevoel.

ik kreeg een negatief, opgejaagd gevoel door enkele reacties hier, iets dat ik niet kan waarderen, en het zeker wat minder leuk voor me heeft gemaakt. ik voelde me niet rustig genoeg om alle tijd te nemen en lekker relaxed te kunnen kijken. iets wat ik wél gewoon gedaan heb overigens.

laten we gewoon in acht nemen dat we allemaal lekker rustig kunnen en willen kijken, snuffelen en uitzoeken.
    het is tenslotte een leuk initiatief, niet iets waar we onze nagels op stuk moeten krabben.
    Haha jij was gewoon bang dat de Doos pootjes had en weg zou rennen ! En je hebt mij in je collectie yay!

Leuk verslag Mir en goeie buit .
      maandag 17 mei 2010 @ 20:26:47 #260
    215872 PartyHardy
    Live life to the fullest
    pi_81550613
    Jeahh ik heb er zin in!
    pi_81551339
    Leuk verslag weer!!! Blijft toch iedere keer leuk om te zien wat er allemaal uitkomt

En veel plezier PartyHardy
    pi_81552827
    quote:
    goed, hier mijn verslag.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik moest lachen om De Doos onder het dekbed
    Mooie buit Mirjam, wat zeg ik, geweldige buit!
    En veel plezier Partyhardy

[ Bericht 0% gewijzigd door princess-a op 17-05-2010 21:13:54 ]
      maandag 17 mei 2010 @ 21:04:08 #263
    242690 IJsdraakje
    Womansplainer
    pi_81552937
    Doos met ontbijt
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Minä olen tyhjyys
    pi_81553046
    Leuke spullen Mirjam! Die Barry M Geniet er van en jammer dat je je zo opgejaagd moest voelen, maar ik begrijp het volkomen.

Ik snap dat mensen graag willen weten wie de volgende is want ik zou de doos ook zo snel mogelijk willen hebben als ik mee zou doen maar ik zou ook juist weer lekker op me dooie gemak willen snuffelen tussen de spullen. Daarom irriteer ik me ontzettend aan bepaalde reacties die hier gegeven worden door wat dames. Ik vind het jammer dat de laatste tijd de sfeer was anders is geworden in de nagellak topics.
    pi_81553067
    Ohja, eindelijk geen poes!
      maandag 17 mei 2010 @ 21:17:34 #266
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81553886
    Leuk Mirjam! Toffe dingen heb je er uit gehaald!
    Succes met de fimofruitjes ( )
    pi_81556366
    Inderdaad Poesloos , yay!!
    pi_81556618
    quote:
    goed, hier mijn verslag.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oeh, leuk verslag! En die Palmers is zo lekker, mijnes is vandaag net op!
    pi_81556671
    hihi een poesloos doosverslag
    Klinkt best leuk wel
      maandag 17 mei 2010 @ 22:07:17 #270
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_81556902
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef tliciouz het volgende:
    Ohja, eindelijk geen poes!
      dinsdag 18 mei 2010 @ 08:43:17 #271
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_81567259
    Mooie buit
    pi_81567392
    Leuk verslag en mooie buit Mirjam! En veel plezier met de Doos Partyhardy
      dinsdag 18 mei 2010 @ 10:49:12 #273
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_81570500
    Ik moest echt hardop lachen met die doos onder het dekbed . Leuk verslag Mirjam, en een lekkere buit
    pi_81571277
    Wat zeuren jullie toch allemaal! Wees blij dat er nu tenminste iets fatsoenlijks in de doos zit!!!
    pi_81571332
    Leuke dingen heb je er uit gehaald Mirjam!
    pi_81627579
    Wat een leuke spullen komen er uit de doos
      woensdag 19 mei 2010 @ 19:31:02 #277
    215872 PartyHardy
    Live life to the fullest
    pi_81639523
    De doos is er ik ga snel graaien en (proberen) wat leuke dingetjes uit te kiezen

Morgenavond komt het verslagje!
    pi_81639557
    Oehhh spanneeeeeend!
      woensdag 19 mei 2010 @ 19:53:18 #279
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81640689
    disclaimer
      woensdag 19 mei 2010 @ 19:58:23 #280
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_81640944
    Yay, leuk!!
      woensdag 19 mei 2010 @ 19:58:32 #281
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_81640952
    leuk, ik ben benieuwd wat je er uit haalt
    pi_81641506
    Joehoeoeoe spannend
    pi_81642712
    Leueueueukkkk Ben benieuwd!
    pi_81645064
    Ik zie gewoon nu je verslag pas Mirjam
    Heb me echt kapot gelachen om doos in bed en aan het ontbijt Mooie spulletjes heb je eruit gehaald zeg!

Partyhardy: ben benieuwd naar je verslagje!
    pi_81648892
    Hier zijn jullie......
    Teruglezen gaat ( Way back that is... )
    No farewell could be the last one.
    If you long to meet again...
      donderdag 20 mei 2010 @ 17:01:21 #286
    215872 PartyHardy
    Live life to the fullest
    pi_81680582
    Als de laatste / of een van de eerste was ik aan de beurt voor de Grote Beruchte Swapdoos.

Om iets voor 12:00 's middags kreeg ik, terwijl ik een saaie les op school aan het volgen was, een smsje van mijn zusje: 'De doos is er!!!!'
    Dus uit school (eindelijk) lekker in het zonnetje naar huis gesjeest met mijn auto en toen ik thuis kwam lag hij daar..

DE DOOS!

Ik ben er meteen langs gaan zitten op de bank en heb als een gek de schaar gepakt en mama en mn zusje erbij gehaald, want iedereen hier thuis was nieuwsgierig

Er zitten echt veel leuke dingen in! Sorry dames maar ik heb de doos geplunderd.. ->

Nee hoor, ben er netjes mee om gegaan en heb er echt de hele avond alle spulletjes gebestudeerd Ook lieve kaartjes van heel veel meiden gelezen! (wat kwam daar een geur vanaf zeg haha)

Uiteindelijk heb ik een keuze kunnen maken en dit is het geworden!

Mijn moeder en zusje wilden ook allebei iets ruilen (mama had geluk want speciaal voor haar zat er handcreme voor verouderde handen in haha) m'n zusje heeft dat kleine paarse lakje eruit gehaald.
    En ik heb eindelijk mijn holografische lakje!

Voor de liefhebbers die haar niet kunnen missen.. (en natuurlijk een beetje om mijn lieve huisdier ook te showen, POES:

Poes heeft ook een leuke tijd gehad op het paard
    (ze zit trouwens, gek genoeg, helemaal onder de honden/kattenharen )

Ik stuur de doos morgen op naar Nune, hij komt eindelijk terug naar jou meid !
    pi_81680897
    Leuke spulletjes heb je eruit gehaald, en Poes op cavia
    Veel plezier Nune!
      donderdag 20 mei 2010 @ 17:09:00 #288
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_81680948
    haha, die cavia

en die rooie china glaze heb ik erin gestopt, mooi issie he? (ik had hem dubbel)
    pi_81681300
    Jeej, cavia! Leuk verslagje, op naar Nune!
    pi_81682015
    Leuk!!
    En eindelijk terug naar Nune!
      donderdag 20 mei 2010 @ 18:00:54 #291
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_81683058
    heel leuk!!!

die foto.
    pi_81683158
    Hihi die foto!!
    No farewell could be the last one.
    If you long to meet again...
      donderdag 20 mei 2010 @ 18:09:10 #293
    286690 Velma_Dinkley
    Afasie suits me
    pi_81683424
    Die cavia
    Leuke spulletjes uitgezocht!
    pi_81683849
    Leuk verslag en ik zie hem met verwachting tegemoet!
    pi_81683990
    Eindelijk een cavia Leuk verslag
    pi_81684135
    Hé, die bourjois dingetjes zijn nog uit de oude doos (Van mij! Er zit nog iets van mij in de nieuwe doos. JEEJ! )
      donderdag 20 mei 2010 @ 18:37:05 #298
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_81684630
    Die Cavia Leuk verslag! Veel plezier Nune
      donderdag 20 mei 2010 @ 18:52:52 #299
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81685304
    quote:
    Op donderdag 20 mei 2010 18:25 schreef Tammymara het volgende:
    Hé, die bourjois dingetjes zijn nog uit de oude doos (Van mij! Er zit nog iets van mij in de nieuwe doos. JEEJ! )
    tuurlijk! Zijn toch prima lakjes? Leuke oogst partyhardy!
    disclaimer
    pi_81685826
    Nou, Ik vind het kutlakjes hahahaha, Maar dat ligt meer aan mij dan de lakjes
    Ik vond het gewoon grappig te zien dat ze er nog inzaten
      donderdag 20 mei 2010 @ 19:07:17 #301
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_81685835
    boemdicht

[Show hier je nagels] Nagelswapdoos 2 #2!

[ Bericht 86% gewijzigd door SQ op 20-05-2010 19:14:07 ]
    disclaimer
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')