goed, hier mijn verslag.
toen de doos aankwam, was het al aardig laat en ik wilde eigenlijk alleen maar naar bed, dus ben ik zo vrij geweest om de doos ook een lekker bedje voor de nacht te gunnen, om bij te komen van al dat reizen, grabbelen en graaien.
![]()
na een stevig ontbijt, was het hoog tijd om de doos te openen en te kijken wat er allemaal voor moois in zat.
![]()

![]()
na eens rustig ervoor gezeten te hebben, en al dat moois bekeken en gelezen te hebben, heb ik de volgende keus kunnen maken:
![]()
palmer's handcreme, china glaze beauty & the beach, china glaze cruisin, deborah 17, la colors live, barry m bright pink, doosje essence fimo fruitjes, silk wraps en nagelwielen.
en een kleine sneak preview van de dames die ik (onder andere) terug heb gestopt om verder te reizen:
![]()
en naar wie mogen ze verder reizen?
bereid je maar voor partyhardy, want de doos komt jouw kant op!
******************************************************************************************************************************
en dan nog een kleine personlijke noot:
zullen we elkaar gewoon even gezellig netjes de tijd geven om rustig in de doos te snuffelen?
de doos mag max. 7 (!) dagen in iemand's bezit zijn, er breekt nergens brand uit als iemand na 2 dagen (of misschien wel langer) een verslag plaatst. tuurlijk, iedereen is lekker nieuwsgierig en wil een leuk verslag zien, maar dit ging even iets verder dan een gezonde dosis nieuwsgierigheid voor mijn gevoel.
ik kreeg een negatief, opgejaagd gevoel door enkele reacties hier, iets dat ik niet kan waarderen, en het zeker wat minder leuk voor me heeft gemaakt. ik voelde me niet rustig genoeg om alle tijd te nemen en lekker relaxed te kunnen kijken. iets wat ik wél gewoon gedaan heb overigens.
laten we gewoon in acht nemen dat we allemaal lekker rustig kunnen en willen kijken, snuffelen en uitzoeken.
het is tenslotte een leuk initiatief, niet iets waar we onze nagels op stuk moeten krabben.