quote:
Laat je het weten? Zaterdag kan mama thuisblijven, maandag/dinsdag ikzelf hahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:10 schreef milka82 het volgende:
Oja,de koffer staat nog hier,wordt morgen of zaterdag verzonden
Ik zeg doen! Hij is het helemaal waardquote:Op zondag 30 januari 2011 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Wanneer hij verder gaat zit ik vast al i mijn eigen woning dus dan ga ik ook mee doen
I didquote:Op maandag 31 januari 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
Wat leuk gedaan!! En je hebt een hoop toffe lakkies kunnen grabbelen
Spannend!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
I didStop ook hele vette weer terug, maar die sneak peak komt als de koffert weer op pad gaat!
Die ligt in diepe rustquote:Op donderdag 7 april 2011 09:09 schreef DeltaCephei het volgende:
Toffe buit![]()
Hoe staat het eigenlijk met de swapkoffert?
Eigenlijk hebben we afgesproken dat niet meer te doen, maar als je een tijdje mee post mag het natuurlijk welquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef Incantrix het volgende:
Ehm. in het kader van de nieuwe inschrijvingen..Ik ben niet echt een regulair poster hier, maar wel een lurkster.. Mag ik ook meedoen misschien? Heb het één en ander staan om te ruilen (Nubar, Zoya, Sally Hansen en such).
Dan zou ik het ook niet doen inddquote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het lijkt mij wel leuk om ook eens mee te doen, maar ik heb niet zoveel spannends te bieden. Het meeste is budget. Heb wel een zooi Amerikaanse merken, maar ook veelal drogisterij-prijzen ben ik bang.. (en blijf bij het dilemma: als ik iets wegdoe, kloppen m'n wielen niet meer)
gewoon je er tussen gooien en meeouwehoeren, het gaat 9 van de 10 keer toch over nixquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:56 schreef Incantrix het volgende:
Dat snap ik wel, jahIk zal het proberen, ik vind het alleen zo'n drempel, tussen zo'n groep met mensen die elkaar al eeuwen lijken te kennen enzo.. Maar ik zal eens kijken of ik mijn verlegenheid kan overwinnen
daarom heb k nieuwe wielen besteldquote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het lijkt mij wel leuk om ook eens mee te doen, maar ik heb niet zoveel spannends te bieden. Het meeste is budget. Heb wel een zooi Amerikaanse merken, maar ook veelal drogisterij-prijzen ben ik bang.. (en blijf bij het dilemma: als ik iets wegdoe, kloppen m'n wielen niet meer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |