abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:34:08 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_82519524
Een aantal maanden geleden startte Nune de swapdoos. De swapdoos is een ontzettend leuk initiatief, waarbij er 1 doos is en een hele rits meiden. In de doos zit nagellak en wat nagelgerelateerde spulletjes zoals nailart, crèmepjes en verzorging. De doos reist het hele land door waarbij er steeds dingetjes uit worden gehaald en er weer terug in worden gestopt.

Helaas eindigde de eerste Doos in een klein fiasco. Door onduidelijke regels en gebrek aan naleving hiervan verzandde het initiatief al snel in een dumpdoos vol afgedankte spullen, maar vooral met dingen die niets meer met het oorspronkelijke idee te maken hadden. Het gevolg: teleurstelling alom.

Lees meer hier: [Show hier je nagels] De Swapdoos #4

Toch zou het jammer zijn als dit initiatief een vroege dood stierf en daarom heb ik besloten om Nune op te volgen als hoedster van de swapdoos. Nieuwe ronden, nieuwe kansen! En hopelijk dit keer met duidelijker spelregels zodat de Doos van begin tot eind een ontzettend leuk verrassingspakket blijft!

INTRODUCING NAGELSWAPDOOS 2.0!

De spelregels. Goed lezen graag.

• Als je mee wil doen met de nagelswapdoos, stuur je een PM naar Stormqueen. Zij maakt de route. Deze wordt niet vooraf bekend gemaakt.
  • De Doos moet uiterlijk een week na ontvangst weer op reis zijn. Dit om te voorkomen dat mensen erg lang moeten wachten. Mocht je door vakantie of andere redenen een tijdlang verhinderd zijn, meld dit dan via PM aan Stormqueen. Dan kan zij er voor zorgen dat je eventueel opschuift in de route.
  • Je haalt minimaal 5 items uit de doos. Dit is om er voor te zorgen dat de variatie er in blijft. Je stopt voor de items die je er uit haalt, ook weer spullen terug. Er is een marge van drie minder, vijf meer. Rekenvoorbeeld: je haalt 8 spullen uit de doos. Je moet minimaal 5 en maximaal 13 spullen er voor terug stoppen.
  • Alle spullen die in de doos gaan, zijn nagelgerelateerd. Onder nagelgerelateerd vallen nagellakken, nailartspullen, nagelverzorging. Dus geen badschuim, parfum, sieraden, snoep, andere cosmetica en make-up, enzovoorts.
  • Voordat de doos weer op reis kan, stuur je een PM aan Stormqueen met een lijstje wat je er uit haalt en wat je er in stopt. Zonder dit lijstje wordt de nieuwe naam niet vrijgegeven. Het klinkt flauw, maar dit is de enige manier om te waarborgen dat de Doos niet verandert in een troepbak. Zodra deze PM erdoor is krijg je het adres van de volgende eigenaresse.
  • Je ruilt eerlijk. Geen toffe, unieke, hard to find items tegen HEMA of Essence die iedereen om de hoek kan kopen voor een kruimel. Ook niet tegen tien Essence. Als je twijfelt, neem je contact op met Stormqueen.
  • De variatie moet gewaarborgd blijven. Als er al twee vijlen in de doos zitten, spreekt het voor zich dat er geen derde bij hoeft. Hetzelfde geldt voor kleuren lak: als er al een paar van dezelfde kleur in zitten, gooi er dan niet nog meer van hetzelfde bij. Dit ging de eerste keer goed mis. En dit is ook de reden dat er nu streng op gecontroleerd wordt.
  • Om dit alles nog even kracht bij te zetten zal Stormqueen steekproefsgewijs degene die de Doos op dat moment heeft vragen een lijst te maken met alles wat er in zit.
  • Uiteraard blijft het Swapschrift gehandhaafd.
  • Als De Doos bij jou is geweest post je in dit topic een leuk verslagje met foto's over wat je allemaal uit de doos hebt gehaald
  • Meisjes die de vorige ronde wel aangemeld waren maar niet aan de beurt zijn gekomen krijgen voorrang!
  • Het verzenden van de doos kost 6,75 via TNT post!

Waarom zo streng?

Omdat het nodig blijkt. En om het voor iedereen leuk te houden. Want voor de laatste moet het net zo tof zijn als voor de eerste!

Stormqueen is eerste aanspreekpunt, maar alles gaat in overleg met princess-a. Zo blijft het enigszins democratisch. Princess-a en stormqueen overleggen dus onderling als er vragen en/of opmerkingen zijn.
    We hebben geen definitief aantal deelnemers. Dus inschrijven loopt gewoon door. Wel is het zo dat de coördinator de Doos ook nog een keer krijgt. Om te voorkomen dat hier ruzie over komt bepaal ik nu dat ik als 20e zelf weer aan de beurt ben. (aangezien ik weet wat er in en uit gaat wil ik dat nu alvast vast hebben liggen zodat ik niet achteraf het verwijt kan krijgen dat ik de doos op een goed moment naar me toe heb gehaald). Mocht het animo enorm zijn loopt dit gewoon door per 20 (dus dan ben ik ook weer als 40e, enz.). Princess-a gaat als 10e, en daarna eventueel als 30e.

Nog even dit:
    Als je denkt dat je niet aan de spelregels kan voldoen, moet je je niet aanmelden. Schat dit dus even in. Het is heus niet zo dat er alleen hele dure dingen in de doos mogen, maar als je eigenlijk niets te ruilen hebt, kun je het beter niet doen.

Tenslotte:

Ik wil eigenlijk op de meet van 8 mei de Doos weer verder sturen. En Lindytje zal de eerste zijn! We starten dus al snel. Hopelijk wordt Doos 2.0 superleuk, supertof en een geweldige verrassing voor iedereen die meedoet! Ik reken op jullie!

LIJST VAN DEELNEMERS:
    klik op de naam voor het verslagje
    AANMELDEN VIA PM BIJ STORMQUEEN!

Het restje eerste ronders:
    Lindytje
    Mirjam
    MissJ
    PartyHardy
    Nune (scrollen voor het hele verslag)

En dan gaan we verder met...
    Zoeperzazke
  • Diconnected
    Milka82
  • MinderMutsig
  • princess-a
  • Ooi86
  • miss--moana
  • deerntie
  • snakelady
    SpaceInvaders
  • Joysa
  • liizsle
  • mirannie
    Vamperotica
  • Stormqueen
  • PartyHardy
  • -ladybird-
  • beautyfreak
  • Renren-
  • Mirjam

Deelnemers komen met naam in een pot. Elke keer als iemand zich aanmeldt gooi ik haar naam in de pot. Elke keer als de doos verder reist trek ik een nieuwe naam uit de pot!!

Game on, girlz!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirjam op 15-06-2010 20:15:02 ]
  • disclaimer
      dinsdag 8 juni 2010 @ 21:35:50 #2
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82519659
    Kut, mijn pc doet stom, ik kan geen tekst selecteren om linkjes te maken
    disclaimer
    pi_82519731
    tvp

en stiekem ben ik de draad een beetje kwijt wie 'm nou al gehad heeft
      dinsdag 8 juni 2010 @ 21:37:10 #4
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82519770
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef mirannie het volgende:
    tvp

en stiekem ben ik de draad een beetje kwijt wie 'm nou al gehad heeft
    Ja ik wil wel de OP repareren. Maar het lukt me niet
    disclaimer
    pi_82520196
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja ik wil wel de OP repareren. Maar het lukt me niet
    Gewoon een nieuw lijstje maken? Hoeft toch niet per se met linkjes?
    En anders ga ik wel even de vorige topics doorspitten als ik vandeweek zin heb.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 21:43:48 #6
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82520372
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef mirannie het volgende:

[..]

Gewoon een nieuw lijstje maken? Hoeft toch niet per se met linkjes?
    En anders ga ik wel even de vorige topics doorspitten als ik vandeweek zin heb.
    jawel, dat mot!
    Maar heb het in Word gedaan nu
    disclaimer
    pi_82520507
    Helleuuu allemaal die tvp's mogen niet meer

The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
    pi_82520514
    De doos is op weg naar Princess-a!
    I had a signature once. It was awful.
    pi_82521717
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jawel, dat mot!
    Maar heb het in Word gedaan nu
    Hahaha, ok, ik zie het nu
    En ik was in de veronderstelling dat we al verder waren het zal mijn ongeduld wel weer zijn dat de kop opsteekt
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:02:59 #10
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_82521867
    Whoei ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben, moet nog ff m'n swaplakkies doorspitten
    it's the map in my mind that sends me on my way.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 23:40:48 #11
    164755 Mss
    kutHOEr
    pi_82528533
    Ik ben weer benieuwd!
    Aids.
    pi_82528752
    Mijn broer blijft morgenmiddag thuis om De Doos aan te nemen (ik doe mn gebruikersnaam eer aan )
    Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
    pi_82536315
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    pi_82537377
    Ik ben jaloers op deze:

De CG Techno. Is die nog ergens te krijgen?
    pi_82537525
    Jullie zijn FOEI
    pi_82538150
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 10:14 schreef friekin_ het volgende:
    Ik ben jaloers op deze:

[ afbeelding ]

Vast nog wel ergens op eBay.
    pi_82538436
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 10:34 schreef mirannie het volgende:

[..]

Vast nog wel ergens op eBay.
    Is mooi.
    pi_82549615
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 10:14 schreef friekin_ het volgende:
    Ik ben jaloers op deze:

[ afbeelding ]

Ik heb techno, en ik ben er verliebt op!

Anyway. Heb nog zat leuke lakjes die in de swapdoos kunnen gaan als ik aan de beurt kom. ( NEE TECHNO NIET , hihi )

[ Bericht 9% gewijzigd door beautyfreak op 09-06-2010 14:33:34 ]
    www.beautyfreak.nl
    Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
    pi_82549765
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 14:22 schreef beautyfreak het volgende:

[..]

Ik heb techno, en ik ben er verliebt op!
    [ afbeelding ]
    Hail!!!
      woensdag 9 juni 2010 @ 14:36:32 #20
    215872 PartyHardy
    Live life to the fullest
    pi_82550538
    Is die techno niet hetzelfde als dat essence nailart lakje?
    What if the hokey-pokey is really what it's all about?
      woensdag 9 juni 2010 @ 14:54:25 #21
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_82551613
    Dag doos!!
    Don't come closer, I might hurt you
    pi_82553756
    Oeh, ik vond het ook su leuk!
    pi_82564268
    Volgens mij staat mijn naam verkeerd in de lijst in de OP. Er staat -ladylike- ?
    Wie is daar?
    pi_82564308
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef PartyHardy het volgende:
    Bedankt voor de tip, heb m gehaald.
      woensdag 9 juni 2010 @ 19:27:52 #25
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82564564
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 19:22 schreef -ladybird- het volgende:
    Volgens mij staat mijn naam verkeerd in de lijst in de OP. Er staat -ladylike- ?
    Hersteld, scusi
    disclaimer
    pi_82565104
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hersteld, scusi
    Thanx ik wil em natuurlijk niet missen
    Wie is daar?
      woensdag 9 juni 2010 @ 19:48:19 #27
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82565657
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef -ladybird- het volgende:

[..]

Thanx ik wil em natuurlijk niet missen
    Je zit goed in de hoed
    disclaimer
    pi_82567770
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef PartyHardy het volgende:
    Ik heb die van Essence en die is bagger, je ziet ´m haast niet, pas bij heeel veel laagjes. Terwijl Louise wel prefect werkt.
    pi_82569799
    Joehoeeeeeeeee

is hier nog iemand?

Ik heb iets leuks
    Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
    pi_82569967
    Ik ben er
    pi_82570009
    me too
    pi_82570032
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef Tammymara het volgende:
    Ik ben er
    No farewell could be the last one.
    If you long to meet again...
      woensdag 9 juni 2010 @ 20:56:05 #33
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82570107
    disclaimer
    pi_82570543
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef princess-a het volgende:
    Joehoeeeeeeeee

is hier nog iemand?

Ik heb iets leuks
    Ik wil iets leuks zien
    pi_82571276
    Goed, ik moet dus wat vertellen.
    Mijn uberbelangrijke presentatie van morgen viel uit en toen blablablablabla, oké oké; IK HEB DE DOOOOOSSS!

Mijn mama wist dat ik naar huis zou komen en heeft dus De Doos voor me klaargezet en is zelf vertrokken, meine liebe Dus het eerste wat ik zag toen ik binnen kwam was dit;

Jullie snappen de hartkloppingen he? Wat een mooierd
    En zelfs nadat ik haar hardhandig van het eerste laagje papier had ontdaan (Sorry Zoeper, ik vond het echt heel leuk papier maar heb geen geduld ) was het nog steeds een mooie doos

Mama had er geen rekening mee gehouden dat De Doos huuuuge wordt als ie opengaat dus heb ik hem even verplaatst

(de oplettende lezer ziet rechtsonderin dat ik mijn ov chipkaart, huissleutels en weekendtas zo heb neer gesmeten.. zoals ik al zei, geduld is niet mijn ding)

En na een eerste kleine selectie ga ik straks ienemienemutte doen met DIT

Maar eerst even eten maken want ik heb vandaag nog niks gegeten
    Totzo!
    pi_82571468
    Smakelijk!! En ben benieuwd naar de buit
      woensdag 9 juni 2010 @ 21:11:41 #37
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82571620
    ZOMG wat zit er ook veel in
    disclaimer
    pi_82571978
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
    ZOMG wat zit er ook veel in
    Dat weet jij toch hoeveel erin zit?
      woensdag 9 juni 2010 @ 21:16:30 #39
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82572036
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dat weet jij toch hoeveel erin zit?
    Klopt, maar in excel ziet dat er heel anders uit dan op de foto
    disclaimer
    pi_82572656
    Smakelijk Princess-a, en jeutje wat zit ie vol inderdaad
      woensdag 9 juni 2010 @ 21:37:36 #41
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82574141
    ik heb de verzegelde naam van de volgende al naast me liggen
    disclaimer
    pi_82574454
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef princess-a het volgende:
    En zelfs nadat ik haar hardhandig van het eerste laagje papier had ontdaan (Sorry Zoeper, ik vond het echt heel leuk papier maar heb geen geduld ) was het nog steeds een mooie doos
    Jeej, je hebt de doos~!Fijn dat hij goed is aangekomen!
    En dat papier is ook om te scheuren hoor, maar ik vond het wel zo netjes om er een laagje overheen te doen en het beschermt de doos zelf nog een beetje

Ben heeeel benieuwd welke lakjes je er uit gaat halen! (ik zie sowieso al 1 heel bekende op tafel liggen! )
    pi_82574779
    Woei, the doos haz arrived!
      woensdag 9 juni 2010 @ 23:38:21 #44
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82586624
    Prinsesje!
    disclaimer
      woensdag 9 juni 2010 @ 23:44:52 #45
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_82587149
    Oehhhh, spannend!!!!!
    pi_82593357
    Spanniiiiinngg!

Ik ben dus net pas klaar, heb alles door mn grijpgrage handen gehad, opnieuw ingepakt, strikjes omgedaan, verhaaltje geschreven, lijst gemaakt voor SQ met wat er in zit en mooie foto's gemaakt van de BUIT

Of nouja, die foto's zijn dus niet zo mooi geworden omdat het donker is hier, vandaar dat ik morgen om 9 uur op ga staan om foto's bij daglicht te maken en meteen de volgende bekend ga maken. Vind het zonde als mijn superbuit niet zo goed over komt, alleen omdat het donker is

Tot morgenvroeg!
    pi_82600845
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 01:12 schreef princess-a het volgende:
    Spanniiiiinngg!

Ik ben dus net pas klaar, heb alles door mn grijpgrage handen gehad, opnieuw ingepakt, strikjes omgedaan, verhaaltje geschreven, lijst gemaakt voor SQ met wat er in zit en mooie foto's gemaakt van de BUIT

Of nouja, die foto's zijn dus niet zo mooi geworden omdat het donker is hier, vandaar dat ik morgen om 9 uur op ga staan om foto's bij daglicht te maken en meteen de volgende bekend ga maken. Vind het zonde als mijn superbuit niet zo goed over komt, alleen omdat het donker is

Tot morgenvroeg!
    nog geen foto's Kom ik daar nou vroeg mn bed voor uit?
    pi_82601071
    Aaahhhh de doos is al weer uitgepakt

En princess-a is net zo ongeduldig als ik

Erg benieuwd naar je buit!! En zo te zien zit er echt veeeeel in de doos, wat me nog nieuwsgieriger maakt
    pi_82601387
    Ik moet om 9 uur op mn werk zitten zie ik het nog niet
    pi_82601918
    Ik ben er klaar voor
    Ik ga nu pauzeren en heel hard hopen dat als ik straks terug ben van mijn pauze, ik mijn naam zie staan als volgende "doos-ontvangster"
    pi_82603671
    Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten

Maar goed, na de eerste selectie, waar zo'n 20 lakken uitkwamen die ik leuk vond Ben ik gaan zitten googelen, swatches opzoeken, zelf swatchen etc. Alle dingen die je doet voor je een goede keuze kunt maken *ahum*

En nou zou ik willen dat ik kunnen zeggen dat ik heel beschaafd alleen DIT er heb uitgehaald
    vlnr China Glaze OMG, H&M My favorite jeans, Nfu Oh 49

Maar hoewel ik het heel beschaafd heb gehouden en echt uberlakjes heb laten zitten, heb ik wel dit nog meegegraaid
    vlnr; Ailisha nr6, Art de Lautrec 12B, Nubar Reclaim en La Colors fuel

En nét toen ik De Doos dicht wilde doen zag ik deze en met hoe ik me voel nu (heeel erg verliefd ) moest die er ook uit

Maar no worries ladies, ik heb veel nieuwe buit toegevoegd, op mijn duim zat een swatch van een lakje dat niet is gebleven dus vandaar dat ik die even heb weggewerkt

Ook wel leuk; Mijn moeder kwam even kijken wat ik er allemaal uitgepakt had, en vroeg helemaal uit zichzelf; blijven die BOOBIES hier?? Mijn nagellaknoobje Weet zomaar even dat het boobies zijn

Met alle leuke dingetjes eruit, en nieuwe stuff erin, gaat De Doos nu verder naaarrrrrrrrr

Jaaaaaaaaaaa??

LIISZLE!

Geniet ervan meid
    pi_82603918
    Woah gave buit!
    Veel plezier met de Doos Liiszle!
      donderdag 10 juni 2010 @ 09:46:24 #53
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82603946
    Whiej!
    disclaimer
    pi_82604041
    Mooie lakjes!
    All good things are wild and free.
    pi_82604768
    Zo, mg het topic weer openen.
    Ik wil ook graag meedoen, ik heb SQ een PM gestuurd, dus. Ja. .
    pi_82604817
    Topic openen mag, bericht editten niet, wou nog zeggen, princess, leuke buit
    pi_82606017
    Damn!! Wat een onwijs gave buit Echt super leuk!! De buiten worden steeds mooier

Veel plezier Liiszle

Ik weet het nu zeker, ik ben als 1-na-laatste aan de beurt, dat heb ik altijd met dit soort dingen.
      donderdag 10 juni 2010 @ 10:55:38 #58
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82606422
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 10:45 schreef mirannie het volgende:
    Damn!! Wat een onwijs gave buit Echt super leuk!! De buiten worden steeds mooier

Veel plezier Liiszle

Ik weet het nu zeker, ik ben als 1-na-laatste aan de beurt, dat heb ik altijd met dit soort dingen.
    geduld, er staat nog niets vast ik ben zelfs nooit aan de beurt gekomen, eigenlijk
    disclaimer
    pi_82606668
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

geduld, er staat nog niets vast ik ben zelfs nooit aan de beurt gekomen, eigenlijk
    Oh nee, geduld heb ik sowieso niet Maar bedoelde er serieus niks mee hoor, ik heb gewoon een voor gevoel, maar ik zal dan zorgen dat ik er voor jou wat leuks inprop hoor, aangezien jij dan na mij komt
    pi_82606730
    Die buit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eigenlijk zou ik gewoon elke keer wel even willen spieken als ie verder gaat... wat een boel moois gaat er elke keer in!
      donderdag 10 juni 2010 @ 11:12:22 #61
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_82607095
    Wat een toffe dingen heb je er uit gehaald!!!! Super!

Liizle: veel plezier met De Doos!!!!
    pi_82611877
    ooeeeh ik lees het nu pas spannnnnnennnddd

en wat een buit super!
    But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
    pi_82615922
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef princess-a het volgende:
    Ook wel leuk; Mijn moeder kwam even kijken wat ik er allemaal uitgepakt had, en vroeg helemaal uit zichzelf; blijven die BOOBIES hier?? Mijn nagellaknoobje Weet zomaar even dat het boobies zijn
    Hahaha

Leuke dingetjes heb je eruit gehaald, veel bekends voor mij hihi Hoop dat je er veel plezier mee hebt!

Veel plezier met de doos Liiszle!
    pi_82675000
    Even een schopje tegen dit topic hoor! Ik wil op de hoogte blijven van alles!!!

Is het pakketje al onderweg naar Liiszle?
    pi_82675921
    Prachtige lakjes heb je er uit gehaald princess! Bijna allemaal lakjes die ik er ook uit had kunnen halen
    pi_82676676
    fantastische buit Princess, vooral die van Art de Lautrec is
    pi_82677418
    Wat een enorm leuk initiatief ik lurk even mee
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_82693418
    @allemaal, goede buit he! Ben er ook heeeel blij mee! Heb ook geprobeerd allemaal leuks terug te stoppen en op het laatst nog weer een leukerd erbij in gegooid. Gewoon omdat ik mijn spullies zo leuk vind en hoop dat de rest ook zoiets leuks krijgt

@zoeper, indd veel van jou he en meid wat ben je creatief met je in en uit lijst reclaim had ik vandaag op en al mn collegas gaven complimentjes

De doos is inmiddels weer op pad maar Liiszle is dit weekend niet thuis dus het wordt even wachten

Oh en Lurken mag altijd
    pi_82753983
    zojuist even gekeken waar het pakketje uithangt, en das momenteel nog op het distributie centrum.. even wachten nog
    But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
      zondag 13 juni 2010 @ 19:43:26 #70
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82754284
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 19:34 schreef liiszle het volgende:
    zojuist even gekeken waar het pakketje uithangt, en das momenteel nog op het distributie centrum.. even wachten nog
    Oh, dan komt ie morgen
    disclaimer
      zondag 13 juni 2010 @ 21:46:10 #71
    290138 miss--moana
    *Lak aan alles*
    pi_82761832
    spannend! Vind het wel leuk dat er elke keer wat dagen tussen zitten, dat bouwt lekker de spanning op
    En super mooie lakjes worden er uit gehaald!
    pi_82772772
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 19:34 schreef liiszle het volgende:
    wat slecht, heb hem vrijdagochtend al weggebracht! Nouja zo komt het jou ook goed uit toch? Ben echt verschrikkelijk benieuwd wat je er uit gaat halen
    pi_82776335
    morggggen zal ik het jullie laten zien ik ben ook benieuwd
    pi_82816944
    hijs binnnnnnen
    alles uitgezocht, morgen komt het verslag!
    pi_82820975
    Ben zeer nieuwsgierig!
      dinsdag 15 juni 2010 @ 07:53:18 #76
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82821007
    Ik heb nog geen pm-metje, maar ik wacht rustig af
    disclaimer
    pi_82825609
    Pm is arived denk ik zo!
      dinsdag 15 juni 2010 @ 11:48:36 #78
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82827444
    Klopt... Maar ik ben nu op mijn werk. Dus ik kan pas rond 18:00 reageren
    disclaimer
    pi_82831789
    Joehoe! Weer een vervolg van het doos-avontuur!
    pi_82835868
    Toffe dingen en jeetje wat zit die doos VOL!

Veel plezier ermee Liiszle!
    There is no love sincerer than the love of food.
    pi_82837985
    Ah, ben benieuwd naar het verslagje Liiszle!!
      dinsdag 15 juni 2010 @ 19:30:04 #82
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82847816
    *kick*

Liiszle, kom er maar in
    disclaimer
    pi_82848369
    oké... komtie dan he!
    pi_82848397
      dinsdag 15 juni 2010 @ 19:45:20 #85
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_82848513
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_82848832
    de doos, hoe hij op mij lag te wachten..

heel mooi ingepakt, ik wilde hem helemaal niet ontdoen van zijn mooie jasje

maar ja, wil je bij de buit, moet je toch graaien..
    daar gaat ie dan
    voorzichtig stukje bij beetje...

oe das spannend.. even pauze, kwam deze sticker tegen dus even rustig aan.

verder en verder...

en noggg verder

JUIST! hijs open!
    alle kaartjes en schriften weg, uiteraard na alles grondig gelezen te hebben heeerlijk al die leuke berichtjes

en toen lekker rommelen in de doos. een sneak-a-peek

na even wikken en wegen een zooitje er uit gehaald
    (op de foto niet volledig)

en toen was het tijd hem weer dicht te doen
    afscheid nemen van alle leuke berichtjes

en tot slot nog even het schrift signeren, en de doos is readdddy to go!

ik hou nog eventjes in spanning naar wie de doos toe mag maaar dit zal snel bekend gemaakt worden!
    stay tuned...
      dinsdag 15 juni 2010 @ 19:55:06 #87
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82848961
    Lis, je mot wel ff je PM lezen

Leuk verslagje en buit
    disclaimer
    pi_82849035
    Tof, doe je ook laten weten wat je eruit hebt gehaald?
      dinsdag 15 juni 2010 @ 19:56:28 #89
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_82849046
    toffe buit lisszle, had je er nou nog meer uitgehaald ook?

ik wil ook wel weer meedoen met de doos
    kanda?
      dinsdag 15 juni 2010 @ 19:58:35 #90
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82849153
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 19:56 schreef Mirjam het volgende:
    toffe buit lisszle, had je er nou nog meer uitgehaald ook?

ik wil ook wel weer meedoen met de doos
    kanda?
    Tuuk kanda!
    disclaimer
      dinsdag 15 juni 2010 @ 19:59:01 #91
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_82849172
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tuuk kanda!
    ok dan, gooi me maar in tha hat
      dinsdag 15 juni 2010 @ 19:59:39 #92
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82849207
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 19:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ok dan, gooi me maar in tha hat
    disclaimer
      dinsdag 15 juni 2010 @ 19:59:46 #93
    290138 miss--moana
    *Lak aan alles*
    pi_82849215
    Welke lakjes heb je eruit gehaald? Ze zien er wel leuk uit!
    pi_82849554
    mijn buit :
    la paz itively hot matte
    http://www.nitrolicious.c(...)2009/06/l1140355.jpg

limcoln park after dark
    http://juicy.mashkulture.(...)-park-after-dark.jpg

Bellas choice
    http://4.bp.blogspot.com/(...)hm-bellas-choice.jpg

chainmail charm
    http://1.bp.blogspot.com/(...)+chainmail+charm.JPG

Goldenrose flakies
    http://deltacephei.nl/wp-(...)denroseflakies_1.jpg

en een opi mini top coat

ohjaaa en nagelwielen

that was it

zie dat ik van wat fokkers de pics genomen heb,m bij deze.. de mooie nagels zijn van hen, niet van mij
    pi_82849630
    Oeh, nou wil ik ook wel weten welke lakjes het zijn! Ik zie een Bella's Choice? En een Chainmill Charm?
    pi_82849668
    Whhaa, toch 2 van de 2 goed
    pi_82849679
    Goede keus Lis
      dinsdag 15 juni 2010 @ 20:09:50 #98
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82849713
    en nog steeds niet posten wie de volgende is he
    disclaimer
      dinsdag 15 juni 2010 @ 20:16:26 #99
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82850021
    Laat ik de spanning dan maar breken

disclaimer
    pi_82850051
    IIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat ben ik!!!

* Doet vreugdedansje *
      dinsdag 15 juni 2010 @ 20:18:00 #101
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82850092
    hihi
    disclaimer
      dinsdag 15 juni 2010 @ 20:20:17 #102
    290138 miss--moana
    *Lak aan alles*
    pi_82850201
    Owww!! Mooie lakjes en Ooi86 heel veel plezier met DE doos!
    pi_82850298
    Leuke buit weer!! En Ooi86: veel plezier met de doos!!
    pi_82850320
    geduld is een schone zaak
    maar ik zie dat jullie liever direct 2 afleveringen na elkaar zien

nou Ooi86, veel plezier!
      dinsdag 15 juni 2010 @ 20:23:54 #105
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82850387
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 20:22 schreef liiszle het volgende:
    geduld is een schone zaak
    maar ik zie dat jullie liever direct 2 afleveringen na elkaar zien

nou Ooi86, veel plezier!
    Ik kan die arme dames toch niet zo lang in spanning houden
    disclaimer
    pi_82851141
    Bella's Choice Die wil ik ook zo graag nog eens Geweldige buit!
      dinsdag 15 juni 2010 @ 20:37:11 #107
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_82851187
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 20:36 schreef zoeperzazke het volgende:
    Bella's Choice Die wil ik ook zo graag nog eens Geweldige buit!
    volgens mij zag ik die in grote aantallen hangen in de H&M in alkmaar van de week
    pi_82852332
    Mooie buit Lis!
    En veel plezier Ooi!
    pi_82852362
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:

[..]

volgens mij zag ik die in grote aantallen hangen in de H&M in alkmaar van de week
    Ik kom nooit in de stad Ben dit jaar nog helemaal niet in de stad geweest geloof ik
      dinsdag 15 juni 2010 @ 21:00:18 #110
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_82852372
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 21:00 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik kom nooit in de stad Ben dit jaar nog helemaal niet in de stad geweest geloof ik
    pi_82852463
    Dus als iemand anders er nog komt
      dinsdag 15 juni 2010 @ 21:16:58 #112
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_82853374
    Liszzle: toffe buit joh!!!

Ooi86: Heel veel plezier met De Doos!!
      donderdag 17 juni 2010 @ 13:30:50 #113
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82928306
    Schopje voor Ooi
    disclaimer
    pi_82928838
    Is ie al gearriveerd bij Ooi dan??
    pi_82929128
    .

[ Bericht 100% gewijzigd door zoeperzazke op 17-06-2010 13:47:42 ]
    pi_82941250
    Nog geen doos gearriveerd hier....
      donderdag 17 juni 2010 @ 18:08:05 #117
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_82942513
    pi_82944328
    is ook nog niet onderweg ben hele dag weg geweest. en postkantoor is dicht wegens verbouwing, dus moet even paps vragen
      donderdag 17 juni 2010 @ 18:57:16 #119
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_82944407
    disclaimer
    pi_82945489
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 18:55 schreef liiszle het volgende:
    is ook nog niet onderweg ben hele dag weg geweest. en postkantoor is dicht wegens verbouwing, dus moet even paps vragen
    Doe rustig aan, ik zie hem wel verschijnen!
    pi_82952132
    hij gaat morgen op de posssst
    pi_82966482
    Jeej!
    pi_82969679
    hijs onderweg! paps heeft hem net weggebracht, stuur strakjes de T&T door
    pi_82971718
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 11:11 schreef liiszle het volgende:
    hijs onderweg! paps heeft hem net weggebracht, stuur strakjes de T&T door
    pi_83006636
    Jeej! Ik heb er zin in! Hopelijk heeft mijn pakketjesbezorger er ook zin in, want ik ben alleen 's ochtends thuis.
      vrijdag 18 juni 2010 @ 23:42:41 #126
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83006689
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 23:41 schreef Ooi86 het volgende:
    Jeej! Ik heb er zin in! Hopelijk heeft mijn pakketjesbezorger er ook zin in, want ik ben alleen 's ochtends thuis.
    op zaterdag rijden ze dacht ik alleen 's morgens
    disclaimer
    pi_83007036
    Mijn pakketjesbezorger komt hier op zaterdag ook 's middags. Maargoed, ik hoop dat ie er vroeg is, dan kan ik vast wel neuzen voor ik naar mijn werk ga.
    pi_83007224
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

op zaterdag rijden ze dacht ik alleen 's morgens
    hier rijden ze de hele dag en dit is Friesland
    pi_83014257
    IK HEB HEM!!!!!

En de meiden voor mij hebben het al gezegd, maar wat zitten er een gave dingen in!! Ik kan die halve doos wel bijna houden, zoveel leuke dingen zitten erin.

Ik ben nu lekker aan het rommelen en lezen enzo (en foto's maken natuurlijk) en daarna moet ik naar mijn werk. Morgen ergens ga ik de foto's enzo posten.

pi_83014841
    Veel plezier, ben benieuwd
    pi_83016368
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 10:58 schreef Ooi86 het volgende:
    IK HEB HEM!!!!!

En de meiden voor mij hebben het al gezegd, maar wat zitten er een gave dingen in!! Ik kan die halve doos wel bijna houden, zoveel leuke dingen zitten erin.

Ik ben nu lekker aan het rommelen en lezen enzo (en foto's maken natuurlijk) en daarna moet ik naar mijn werk. Morgen ergens ga ik de foto's enzo posten.

Jippie!!
    En ik word steeds nieuwsgieriger naar de inhoud!!
    pi_83047324
    Nou ladies, gisterochtend was het dus zover. THA doos kwam bij mij thuis aan.

Het mooie rode rozen papiertje kon mij niet tegen houden om het er zo snel mogelijk vanaf te trekken.

THA doos revealed.

Aanwijzingen voor de pakketjesbezorger. Just in case....

Eenmaal open trof ik het volgende aan:

1,5 uur vol plezier!! En er zitten echt onwijs veel lakjes in!

Vanaf een afstandje werd ik bekeken door mijn kattenkind Lola. Afkeurend keek ze naar de ravage die ik veroorzaakte.

Uiteindelijk werden het de volgende lakjes die bij mij mochten komen wonen.

Ik heb in het schrift geswatched en geschreven wat ik eruit heb gehaald. Kunnen jullie het lezen?

Ook de volgende extraatjes bleven bij mij. Een lekker klein tubetje creme voor in mijn tas naar het werk, een glasvijltje en een plate met een peaceteken en een anker (= mijn achternaam).

Hier een kleine selectie van de spullen die ik erin heb gestopt. Oeh... Spannend! Wat zal het zijn?!

Alle spulletjes in gepakt en klaar om in de doos te verdwijnen.

De doos heb ik zorgvuldig ingepakt. Om in de lakjes sfeer te blijven heb ik er een leuk holo papiertje omheen gedaan.

Ik heb ontzettend genoten van de doos. Er zitten zoveel leuke lakjes en dingetjes in. Ik heb SQ 3 x moeten pm'en om een uiteindelijke selectie door te geven!! Echt, het is heul moeilijk kiezen.

Maar nu is natuurlijk de vraag naar wie de doos nu toe gaat.....

Het is geworden.......

MIRANNIE!

Morgen gaat hij op reis. Mirannie, alvast veel plezier!
    pi_83047365
    Hé,weer eens iets van mij! Leuke buit!!

Maar euh, Ik weet niet of het iemand opvalt maar die "aanwijzigen voor de postbode"hebben erg weinig zin als er cadeaupapier om de doos zit hoor, HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! (op de eerste foto's dan met dat rozen papier, ik kan niet zien wat er op dat stukje papier linksboven staat dus misschien zit het daar nu wel )
    pi_83047404
    Oeh Mirannie gaat uit dr dak geloof ik

En wat een super leuke buit
    pi_83047640
    Ah, weer een super leuk verslagje!!! Goede buit en heb geprobeerd om te ontcijferen wat je erin gestopt hebt want ik ben de volgende!!!! I can't believe it!!

Ik ben blijijijijijijij!!!!
    pi_83047729
    pi_83047949
    Wat een leuk verslag!!!!

(en wat leuk dat je ook de nagellakstipjes in het schrift doet haha, was een ingeving van me om het op te vrolijken )

Mooie buit, ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft en Mirannie: sterkte met wachten!
    pi_83052402
    Oh, btw, bij mij er liever niet opzetten dat het bij de buren afgeleverd mag worden. Woon in een appartementen complex en juist degenen die overdag wel thuis zijn, vertrouw ik niet zo Dan maar liever een dagje langer wachten.
    pi_83053192
    Wat een buit Ooi86 Waren precies de dingen waarover ik getwijfeld had en die met pijn in het hart in De Doos gebleven zijn Heel leuk!

Oh en mirannie veel plezier Ben je toch niet als laatste aan de beurt
    pi_83053319
    quote:
    Op zondag 20 juni 2010 14:00 schreef princess-a het volgende:
    Wat een buit Ooi86 Waren precies de dingen waarover ik getwijfeld had en die met pijn in het hart in De Doos gebleven zijn Heel leuk!

Oh en mirannie veel plezier Ben je toch niet als laatste aan de beurt
    haha nee, en dat gevoel had ik dus echt. Ik verwachtte de doos pas rond september. Heb ook nog wat dingetjes onderweg die ik er graag in had gestopt, maar ach, heb nog genoeg andere dingen ook om erin te doen
      zondag 20 juni 2010 @ 14:22:23 #141
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_83053995
    Tof verslag, en wat een buit!!

Mirannie, veel plezier met De Doos!!
    pi_83055441
    Superleuk verslag

Mirannie, veul plezier gewenst
      zondag 20 juni 2010 @ 15:06:56 #143
    290138 miss--moana
    *Lak aan alles*
    pi_83055677
    Heel leuk verslag en een hele mooie buit en wat een mooi cadeaupapier zit er omheen
    Mirannie heel veel plezier met De Doos, ik ben benieuwd hoe het wachten je vergaat Dat De Doos maar snel bij je is!
    pi_83055748
    Leuk verslag! MAAH en Verushka.

Veel plezier met de doos Mirannie!
      zondag 20 juni 2010 @ 15:20:52 #145
    152787 liiszle
    Illusion
    pi_83056191
    leuk leuk leuk!
    zijn een hoop dingen uit waar ik zooo over heb zitten twijfelen.. maar ja, blij dat jij er blij mee bent
      zondag 20 juni 2010 @ 15:48:58 #146
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_83057224
    Wat een leuke buit !

En mirrannie, heel veul plezier met de Doos!
      zondag 20 juni 2010 @ 15:58:09 #147
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_83057602
    Ik was het topic helemaal kwijt!
    gaa goed met De Doos!! Wat zit er een moois in zeg!
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_83058541
    Wow, gave lakken.
    en je holografische inpakpapier is ook supertop, heel veel plezierrr marannie
    www.beautyfreak.nl
    pi_83058699
    quote:
    Op zondag 20 juni 2010 13:40 schreef mirannie het volgende:
    Oh, btw, bij mij er liever niet opzetten dat het bij de buren afgeleverd mag worden. Woon in een appartementen complex en juist degenen die overdag wel thuis zijn, vertrouw ik niet zo Dan maar liever een dagje langer wachten.
    Haha! Nee, het staat er niet op hoor. Alleen dat het breekbaar is
    pi_83061921
    Leuk om weer een verslagje te lezen, wordt steeds minder geduldig....
    Wie is daar?
    pi_83075359
    Dank jullie wel dames!! Ik ga morgen avond op m´n gemak vast wat verschillende lakjes uitzoeken voor jullie Heb er helemaal zin in!
    pi_83117854
    Hij is onderweg naar Mirannie!
    pi_83121463
    Morgen of overmorgen dan verslagje!!
      maandag 21 juni 2010 @ 22:08:15 #154
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83121498
    Whiej
    disclaimer
    pi_83122141
    Spannend Mirannie, ben benieuwd!!

En Ooi: mooie buit! Die 3e, is dat zwart of donkergrijs? Heb dat merk nog nooit gezien..mooie kleur zo in het flesje!
    pi_83132971
    Driver is on the way
    pi_83135240
    Ja, ja, hij is er!!!

Samen met TD en de swap met SQ werd hij een half uurtje geleden gebracht.

Meteen sprongen de beesies die ik vanmorgen bij de boodschappen kreeg bovenop de doos. Wie zegt dat rood beesten aantrekt?? Net als bij de meeste dames hier, zijn ze erg gevoelig voor holo!!

Vanmiddag volgt de rest. Heb mijn dochter beloofd te wachten tot zij er bij is. Nu staat ie veilig onder mijn bed, geheel uit het zicht, anders weet ik niet of het mij lukt me in te houden en te wachten tot vanmiddag
    pi_83135369
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 11:02 schreef mirannie het volgende:
    Ja, ja, hij is er!!!

Samen met TD en de swap met SQ werd hij een half uurtje geleden gebracht.
    [ afbeelding ]
    Meteen sprongen de beesies die ik vanmorgen bij de boodschappen kreeg bovenop de doos. Wie zegt dat rood beesten aantrekt?? Net als bij de meeste dames hier, zijn ze erg gevoelig voor holo!!

Vanmiddag volgt de rest. Heb mijn dochter beloofd te wachten tot zij er bij is. Nu staat ie veilig onder mijn bed, geheel uit het zicht, anders weet ik niet of het mij lukt me in te houden en te wachten tot vanmiddag
    Jeeeeejj! Wat een post ook met nog een swap én TD erbij! Ik ben heeel benieuwd naar je verslag, veel plezier
    pi_83136647
    Oh oh, dat je je kunt inhouden zeg! Ik zou hem meteen openscheuren
    pi_83136833
    Hahaha, tja, heb het mijn dochter beloofd. En ja, dan moet ik me daar aan houden vind ik. Daarbij moet ik toch zo weg, dus heb ook niet de tijd om er op mijn gemak doorheen te gaan.
    pi_83140363
    Whaaah, wat een mooie vangsten allemaal weer, ik vind het nog steeds zo leuk, kunnen we al vast weer inschrijven voor doos 3.0? Haha!
      dinsdag 22 juni 2010 @ 16:17:15 #162
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_83148250
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef milka82 het volgende:
    Whaaah, wat een mooie vangsten allemaal weer, ik vind het nog steeds zo leuk, kunnen we al vast weer inschrijven voor doos 3.0? Haha!
    Je kunt er bij doos 2.0 weer bij geloof ik. Die blijft als ik het toen begrepen is eindeloos doorverhuizen tot niemand meer wil...
    pi_83153605
    Goed, ik moest dus wachten tot m´n dochter thuis was uit school...

maar omdat ik zo nieuwsgierig was, toch maar even een klein stukje opengemaakt...

En toen toch het papier eraf en de beesies keken mij aan alsof ze wilden zeggen: "komt er nog wat van? OPEN DIE DOOS"

Dus toen kind thuis was eindelijk geopend

Wat zat er veel in!!

Alles op tafel uitgestald en grabbelen maar

En Big Bear bleef dus tijdelijk alleen achter met wat schuimchippy´s

Om hem ook maar even mee te laten delen in het feest, mocht hij de lakjes showen die weer terug De Doos in gaan

En dan nu.....

De BUIT!

Konad white, Golden Rose 70, Sally Hansen base&top, OPI suzi skis suede, CG LOL, Zoya raine, CG orange knockout (speciaal voor het WK, want had nog geen oranje )

Nu gaat de doos door naar
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    * tromgeroffel*
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    nog geen idee, sorry.... ben nog aan het wachten op SQ
    pi_83153668
    Leuk verslag weer
    pi_83153669
    Leuk!!!
    pi_83154059
    Jeej Mirannie! Wat een gave buit!

En drie lakjes van mij

Die CG LOL heb ik met pijn in mijn hart terug in de doos gedaan. Heel veel plezier ermee!!
      dinsdag 22 juni 2010 @ 18:02:33 #167
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_83154068
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 17:47 schreef mirannie het volgende:
    Goed, ik moest dus wachten tot m´n dochter thuis was uit school...
    [ afbeelding ]
    maar omdat ik zo nieuwsgierig was, toch maar even een klein stukje opengemaakt...

En toen toch het papier eraf en de beesies keken mij aan alsof ze wilden zeggen: "komt er nog wat van? OPEN DIE DOOS"
    [ afbeelding ]

Dus toen kind thuis was eindelijk geopend
    [ afbeelding ]
    Wat zat er veel in!!

[ afbeelding ]
    Alles op tafel uitgestald en grabbelen maar

En Big Bear bleef dus tijdelijk alleen achter met wat schuimchippy´s
    [ afbeelding ]

Om hem ook maar even mee te laten delen in het feest, mocht hij de lakjes showen die weer terug De Doos in gaan [ afbeelding ]

En dan nu.....

De BUIT!

[ afbeelding ]
    Konad white, Golden Rose 70, Sally Hansen base&top, OPI suzi skis suede, CG LOL, Zoya raine, CG orange knockout (speciaal voor het WK, want had nog geen oranje )

Nu gaat de doos door naar
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    * tromgeroffel*
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    nog geen idee, sorry.... ben nog aan het wachten op SQ
    Toffe buit!!!

En dat laatste stukje
    pi_83154211
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 18:02 schreef Ooi86 het volgende:
    Jeej Mirannie! Wat een gave buit!

En drie lakjes van mij

Die CG LOL heb ik met pijn in mijn hart terug in de doos gedaan. Heel veel plezier ermee!!
    CG LOL heb ik voor een vriendin eruit gevist, zelf heb ik ´m al, net zoals Suzi suede.

Ik ben vooral blij met de Zoya Erg mooi om te layeren
    pi_83154735
    Oehhh niiiiiiice

En mooie stoelen
      dinsdag 22 juni 2010 @ 18:35:33 #170
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_83155499
    Leuke buit

Ik moest wel lachen om het tromgeroffel gedeelte
    pi_83156480
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 18:05 schreef mirannie het volgende:

[..]

CG LOL heb ik voor een vriendin eruit gevist, zelf heb ik ´m al, net zoals Suzi suede.

Ik ben vooral blij met de Zoya Erg mooi om te layeren
    Die komt bij mij vandaan Mooi parelmoer kleurtje.
    pi_83157233
    oeehhhh spannenddddd!!!
    Wat een gaaaave stoelen heb je trouwens
    Wie is daar?
    pi_83157451
    Wat een mooie buit Die Zoya ook Vind je stoelen ook echt tof! Ben benieuwd wie de volgende wordt
      dinsdag 22 juni 2010 @ 19:32:11 #174
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83158062
    ik moest werken en eten koken enzo
    Tof verslag
    disclaimer
    pi_83158100
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
    ik moest werken en eten koken enzo
    Tof verslag
    Je hoeft je niet te verantwoord gek

Engelengeduld hier
      dinsdag 22 juni 2010 @ 19:33:15 #176
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83158128
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 19:32 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te verantwoord gek

Engelengeduld hier
    Uhuh
    disclaimer
      dinsdag 22 juni 2010 @ 19:54:41 #177
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83159230
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef milka82 het volgende:
    Die is er niet, we lopen gewoon door
    disclaimer
    pi_83161048
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

In that case... 'zet vragende oogjes op'.....
      dinsdag 22 juni 2010 @ 20:28:35 #179
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83161090
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef milka82 het volgende:

[..]

*in hoed pleurt*
    disclaimer
      dinsdag 22 juni 2010 @ 20:29:42 #180
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_83161155
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Spuit 11
    pi_83161327
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef milka82 het volgende:

[..]

En dan ben je volgende week alweer aan de beurt
      dinsdag 22 juni 2010 @ 21:46:03 #182
    290138 miss--moana
    *Lak aan alles*
    pi_83165451
    Mooie lakjes heb je eruit gehaald Mirannie!
    Vooral die ssitp en die Zoya
    Ben benieuwd wie de volgende is.
    pi_83166660
    Zo, had even visite van een vriendinnetje die ik al lang niet gezien had. Ze woont tegenwoordig in Dublin, vandaar.

Anyway, bedankt voor alle complimenten voor de stoelen Eigenlijk wil ik andere hebben. Zelfde soort, maar met een ander kleur stofje. Dus zal jullie tegen die tijd wel op de hoogte brengen als ze in de sale gaan

Oh ja, dan nu het moment waar jullie al de hele avond op zitten te wachten....

wederom tromgeroffel

MiMu
    wat ik dan persoonlijk weer extra leuk vind omdat MiMu onwijs haar best heeft gedaan bij een vermist swaplakje naar mij

Veel plezier MiMu!!!
    pi_83167123
    Veel plezier MiMu En leuk verslag mirannie! Niet echt mijn smaak, maar goed.
    pi_83167145
    Heel veel plezier MiMu !!!
    pi_83175940
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 22:04 schreef mirannie het volgende:
    Zo, had even visite van een vriendinnetje die ik al lang niet gezien had. Ze woont tegenwoordig in Dublin, vandaar.

Anyway, bedankt voor alle complimenten voor de stoelen Eigenlijk wil ik andere hebben. Zelfde soort, maar met een ander kleur stofje. Dus zal jullie tegen die tijd wel op de hoogte brengen als ze in de sale gaan

Oh ja, dan nu het moment waar jullie al de hele avond op zitten te wachten....

wederom tromgeroffel

MiMu
    wat ik dan persoonlijk weer extra leuk vind omdat MiMu onwijs haar best heeft gedaan bij een vermist swaplakje naar mij

Veel plezier MiMu!!!

Yay!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Leuke spullies heb je eruit gevist! Die ChG is prachtig.
    Mooie eettafel en stoelen ook inderdaad!
    pi_83176430
    Oh en dat vermiste lakje is inmiddels weer hier! De enveloppe was helemaal naar zijn grootje en jouw adres volledig onleesbaar geworden (volgens mij hebben ze die enveloppe laten zwemmen in een haaientank ) maar de afzender was nog wel net leesbaar dus ze hebben hem terug gestuurd. Met hoe die enveloppe eruit zag mag het een wonder heten dat het lakje nog heel was maar hij is in ieder geval terecht!
    Kan ik hem toch nog in mijn swappakket meesturen naar de VS.
    pi_83179260
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 00:57 schreef MinderMutsig het volgende:
    Oh en dat vermiste lakje is inmiddels weer hier! De enveloppe was helemaal naar zijn grootje en jouw adres volledig onleesbaar geworden (volgens mij hebben ze die enveloppe laten zwemmen in een haaientank ) maar de afzender was nog wel net leesbaar dus ze hebben hem terug gestuurd. Met hoe die enveloppe eruit zag mag het een wonder heten dat het lakje nog heel was maar hij is in ieder geval terecht!
    Kan ik hem toch nog in mijn swappakket meesturen naar de VS.
    Ongelofelijk dat ie nog terug is gekomen
    Maar inderdaad, dan is er in ieder geval geen lakje verloren gegaan, dat is wel heel fijn!!

Veel plezier met de doos, ik ga hem straks naar het postkantoor brengen.
    pi_83184236
    De swapdoos is weer onderweg

Overigens krijg ik net toen ik op de terugweg van het postkantoor was een sms´je van de vriendin voor wie de suzi suede en cg lol bedoeld was. Ze heeft ze al besteld

Nou ja, dan gaan ze voor de swap. Ook prima.
    pi_83190167
    Leuke buit mirannie!
    www.beautyfreak.nl
    pi_83210479
    Toffe buit!
    En veel plezier Mimu

Als het mag wil ik nog wel een keertje meedoen
      woensdag 23 juni 2010 @ 20:38:46 #192
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_83210834
    MiMu: veel plezier met De Doos!!!
      woensdag 23 juni 2010 @ 22:26:29 #193
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83219415
    Wil ook iedereen die opnieuw wil meedoen een PM sturen? Dan hou ik het overzicht tenminste. Bedanckt!
    disclaimer
    pi_83241165
    De doos is er!
    pi_83241432
    Yaaay. veel plezier.
    pi_83241547
    Jeeeeejj Sneupse
      donderdag 24 juni 2010 @ 15:53:15 #197
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_83246272
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 13:53 schreef MinderMutsig het volgende:
    De doos is er!
    Hurray!!
    pi_83249537
    quote:
    De doos is er!
    Ah, mooi zo, lekker snel haha
    pi_83258254
    quote:
    De doos is er!
    Ik zit met smart te wachten op een verslagje
    pi_83259420
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 20:17 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ik zit met smart te wachten op een verslagje
    Verslagje wordt morgen, daar heb ik vanavond geen puf meer voor.
    pi_83269117
    quote:
    De doos is er!
    snel zeg!
    www.beautyfreak.nl
    pi_83273284
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Verslagje wordt morgen, daar heb ik vanavond geen puf meer voor.
    Oehh ik ben benieuwd
      vrijdag 25 juni 2010 @ 14:07:55 #203
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_83284804
    Verslagjeeee
    pi_83297581
    Morgen is vandaag Verslagje! Verslagje!
      vrijdag 25 juni 2010 @ 19:07:48 #205
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83297679
    miiiimuuu?
    disclaimer
    pi_83298809
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2010 19:05 schreef Ooi86 het volgende:
    Morgen is vandaag Verslagje! Verslagje!
    exactly my thoughts
    pi_83310026
    Ik was er mee bezig maar toen wilde ik de foto's uploaden en die zijn allemaal mislukt.
    Morgen komt het echt-echt! Ga morgen vroeg gelijk nieuwe foto's maken, uploaden, en dan kan hij morgen ook weer op weg naar de volgende.
    pi_83310362
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
    Ik was er mee bezig maar toen wilde ik de foto's uploaden en die zijn allemaal mislukt.
    Morgen komt het echt-echt! Ga morgen vroeg gelijk nieuwe foto's maken, uploaden, en dan kan hij morgen ook weer op weg naar de volgende.
    Hoe frustrerend Voor jezelf dan hoor, wil je een leuk verslag posten, heb je alles weer netjes terug, moet je alles weer opnieuw doen omdat de foto's mislukt zijn
    Doe rustig aan joh Je hebt hem net.
    pi_83310431
    quote:
    Oh, das balen. Doe rustig aan, we zien het morgen wel.
      zaterdag 26 juni 2010 @ 15:21:14 #210
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83326725
    Ja, het postkantoor is natuurlijk allang dicht nu
    disclaimer
    pi_83330898
    Ik ben benieeeuuwd
      zaterdag 26 juni 2010 @ 22:00:59 #212
    290138 miss--moana
    *Lak aan alles*
    pi_83339167
    Spannend! Ben benieuwd wat je eruit gevist hebt
    pi_83342837
    quote:
    Dat is heel irritant voor je zeg!!
    Maar ben wel heel benieuwd wat je eruit gehaald hebt, zeker nu ik weet wat erin zin
    pi_83359040
    Verslagje staat klaar maar SQ moet nog even haar goedkeuring geven over wat erin gaat.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_83359105
    Leuke spulletjes allemaal .

Vraagje, droogt jullie lak ook zo langzaam op door het warme weer (blijft erg kleverig voor een lange tijd) of heb ik gewoon klote lak gekocht?
    pi_83359843
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 15:17 schreef Franneh het volgende:
    Leuke spulletjes allemaal .

Vraagje, droogt jullie lak ook zo langzaam op door het warme weer (blijft erg kleverig voor een lange tijd) of heb ik gewoon klote lak gekocht?
    Dat is meer een vraag voor het gewone topic maar het kan inderdaad langzamer gaan als het warm is. Ligt ook een beetje aan de lak en welke topcoat je gebruikt. Even een tijdje onder de koude kraan houden wil ook nog wel eens helpen om het sneller te laten drogen.
    pi_83359868
    Waar blijft het verslag
    pi_83359946
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 15:42 schreef friekin_ het volgende:
    Waar blijft het verslag
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 15:15 schreef MinderMutsig het volgende:
    Verslagje staat klaar maar SQ moet nog even haar goedkeuring geven over wat erin gaat.
    SPOILER
    pi_83360221
    Hihi, we hebben hier ook echt geen geduld he!?
    pi_83360452
    Ach weet je wat, ik gok het erop en als SQ het er niet mee eens is dan hoor ik dat wel en kan ik die dingen altijd nog aanpassen.
    pi_83360578
    Doe maar ja Ik gok zomaar dat jij er wel kijk op hebt
    pi_83360941
    Vrijdag was het geweldig weer dus wij zijn op de fiets boodschappen gaan doen in het volgende dorp. Helaas duurde dat allemaal wat langer dan gepland waardoor ik de postbode gemist had.

Ik was al bang dat De Doos een nachtje door moest brengen bij de heksen van het lokale postagentschap maar mijn postbode, geweldig als ze is, had het pakketje gelukkig in de schuur gelegd omdat ze weet dat in mijn pakketjes meestal nagellak zit en ik die dingen altijd liever gisteren dan vandaag krijg.

*bedenk hier een foto van een pakketje in een schuur aangezien die foto mislukt was*

Die foto kon ik dus ook niet opnieuw maken omdat het mooie sterretjespapier volledig naar zijn grootje was. De honden hadden namelijk geholpen met uitpakken.

*bedenk hier een foto van drie honden die veel voorzichtig flintertjes papier vastpakken om het vervolgens in een ruk te verwijderen*

Omdat de tuintafel vol met boodschappen stond en ik niet kon wachten heb ik De Doos op de grond gezet om de inhoud te bekijken maar dat was niet zo'n goed idee...

Zoek de verschillen. Wat ligt er eerst nog in de doos en op de tweede foto niet meer?

BEER!!!

En Liiszle had nog zo gezegd dat we er voorzichtig mee moesten zijn....

Dus ik heb beer zo snel mogelijk uit de allesverslindende kaken van Wammes gered en op de tuintafel gezet zodat hij van veilige afstand toe kon kijken. Gelukkig heeft hij het er zonder kleerscheuren vanaf gebracht.

Maar ik had me nog niet omgedraait of...

En nu had hij een nagellakje te pakken!

Ook die heb ik dus maar snel gered en toen De Doos toch maar even veilig weggezet tot ik de tuintafel vrij had gemaakt van boodschappen en de inhoud van De Doos rustig kon bekijken.

Nadat ik alle kaartjes, het swapschrift en alle lakjes bekeken had was het tijd om mijn keuze te maken en dit heb ik eruit gehaald:

China Glaze Anklets of Amethyst
    OPI Teal The Cows Come Home
    Sinful Spakie
    Groen nail-art-balletjes-dingen

En dit heb ik er weer ingestopt:

En nu staat De Doos klaar om weer op weg te gaan!

Ze hadden hier lief met z'n drieën omheen moeten zitten maar een van de honden ging steeds vol op het papier zitten. Dit is de enige foto waarop het briefje wel goed leesbaar was.
    SPOILER
    pi_83361007
    Sinful Spakie is echt mooooi Leuk verslag!!!
    pi_83361215
    Haha geweldig verslag En wat een heerlijk beestje heb je
    Goeie buit ook, alleen wat je er in hebt gestopt he, dat groen met oranje ding, ik zal wel scheef kijken ofzo maar zit me echt af te vragen wat dat is

Veel plezier Ladybird
    pi_83361262
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 16:18 schreef Holyme het volgende:
    Haha geweldig verslag En wat een heerlijk beestje heb je
    Goeie buit ook, alleen wat je er in hebt gestopt he, dat groen met oranje ding, ik zal wel scheef kijken ofzo maar zit me echt af te vragen wat dat is

Veel plezier Ladybird
    Da's natuurlijk een verrassing.
    pi_83361478
    Hey wat cool! Alle 3 de lakjes van mij!

Leuk verslagje MiMu. En Wammes heeft de tijd van zijn leven gehad
    pi_83361542
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Da's natuurlijk een verrassing.
    Denk dat ik het wel weet Maar maakt ook niet uit, voorlopig duurt het wel weer even voor ik aan de beurt ben En ik zeg mooi niks!
    pi_83361547
    Jeej! Superleuk verslagje! Ladybird, alvast veel plezier!
      zondag 27 juni 2010 @ 16:27:04 #229
    290138 miss--moana
    *Lak aan alles*
    pi_83361588
    Leuke spulletjes heb je eruit gehaald! En wat een leuke wollejtes heb je

Enne Holyme volgens mij weet ik het maar ik zeg niets
    pi_83361671
    Oh ja, en natuurlijk heel veel plezier voor Ladybird!!
    pi_83361730
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 16:25 schreef mirannie het volgende:

[..]

Denk dat ik het wel weet Maar maakt ook niet uit, voorlopig duurt het wel weer even voor ik aan de beurt ben En ik zeg mooi niks!
    Ik heb het een keer voorbij zien komen in het nagellaktopic dus het zou kunnen maar ik weet niet meer wie het gekocht had.
    pi_83362948
    Aah Wammes, wat is het toch een schatje.
    Euh, als je die in de doos doet mag die wel richting mij

* DeltaCephei googled op Sinful Spakie maar kan niets vinden
    pi_83363300
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 16:50 schreef DeltaCephei het volgende:
    Aah Wammes, wat is het toch een schatje.
    Euh, als je die in de doos doet mag die wel richting mij

* DeltaCephei googled op Sinful Spakie maar kan niets vinden
    Ik heb ook het vermoeden dat het stickertje niet helemaal klopt. Het is in ieder geval een heldere basis met kleine blauwe ronde en wat grotere stervormige glittertjes en er staat ook een nummer op: #286.
    pi_83363505
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 16:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb ook het vermoeden dat het stickertje niet helemaal klopt. Het is in ieder geval een heldere basis met kleine blauwe ronde en wat grotere stervormige glittertjes en er staat ook een nummer op: #286.
    Ah ik ben erg benieuwd hoe die is
    Oh hij heet Sparkie ziet mijn oog op Google
    pi_83363812
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 17:03 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Ah ik ben erg benieuwd hoe die is
    Oh hij heet Sparkie ziet mijn oog op Google
    Volgens mijn stickertje niet.
    Heb nog drie keer gechecked of ik het wel goed zag.
    pi_83363852
    Sparkle heet ie toch gewoon? Dacht ik tenminste, haha
    pi_83364095
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 15:41 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat is meer een vraag voor het gewone topic maar het kan inderdaad langzamer gaan als het warm is. Ligt ook een beetje aan de lak en welke topcoat je gebruikt. Even een tijdje onder de koude kraan houden wil ook nog wel eens helpen om het sneller te laten drogen.
    Oh verdomd ik zit gewoon in het verkeerde topic. Sorry! Zal ook wel door de warmte komen. Bedankt voor de tip!
    pi_83364109
    Yeayyy!!! It's my turn!!
    Kan niet wachten, mn swapspullen staan klaar om erin te duiken. Moet ik de doos echt persoonlijk aannemen of wordt hij ook bij de buren afgeleverd?
    Wie is daar?
    pi_83365422
    Wat een ontzettend leuk verslag zeg! En een goede buit weer
    pi_83369869
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 17:19 schreef -ladybird- het volgende:
    Yeayyy!!! It's my turn!!
    Kan niet wachten, mn swapspullen staan klaar om erin te duiken. Moet ik de doos echt persoonlijk aannemen of wordt hij ook bij de buren afgeleverd?
    Ik wil er wel een briefje opplakken dat hij ook bij de buren afgeleverd mag worden als je dat graag wilt?
    pi_83371020
    Ja! als dat werkt, prima! Werk overdag namelijk!
    Wie is daar?
      zondag 27 juni 2010 @ 21:07:01 #242
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_83373066
    MiMu: wat een leuk verslag!!!
    En je pup.... ik blijf er maar naar kijken...
    pi_83373196
    Nog voorkeur voor een bepaald huisnummer? Weet natuurlijk niet of ze daar ook iets mee doen maar we kunnen het allicht proberen.
    pi_83373362
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik wil er wel een briefje opplakken dat hij ook bij de buren afgeleverd mag worden als je dat graag wilt?
    Ik heb je toch even een PB'the gestuurd over de verzending!
    Wie is daar?
      zondag 27 juni 2010 @ 21:58:51 #245
    152787 liiszle
    Illusion
    pi_83375789
    wat een verslag heerlijk!
    leuk dat de honden ook zo genoten

goede buit
      zondag 27 juni 2010 @ 22:13:48 #246
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83376624
    Dat hundje!
    disclaimer
    pi_83377295
    wat een geweldig verslag
    en wat een poepiedoepie hondjes.
    www.beautyfreak.nl
    pi_83409742
    De Doos ligt bij de heksen van het postagentschap en moet daar alsnog een nachtje door gaan brengen.
    Blijkbaar komen ze de pakketpost hier al rond een uur of vier halen en ik was dus net te laat.

Ik kreeg nog gezeik over het inpakpapier. Die heksen kunnen ook nooit hun mond houden en gewoon pakjes frankeren maar moeten altijd commentaar hebben.
    pi_83411788
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 18:22 schreef MinderMutsig het volgende:
    De Doos ligt bij de heksen van het postagentschap en moet daar alsnog een nachtje door gaan brengen.
    Blijkbaar komen ze de pakketpost hier al rond een uur of vier halen en ik was dus net te laat.

Ik kreeg nog gezeik over het inpakpapier. Die heksen kunnen ook nooit hun mond houden en gewoon pakjes frankeren maar moeten altijd commentaar hebben.
    Kunnen ze er lekker nog een nachie tegenaan kijken
    Wie is daar?
    pi_83411904
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 18:22 schreef MinderMutsig het volgende:

Was het niet mooi genoeg?
    Hoe irritant, kun je niet ergens een klacht indienen?
    pi_83415808
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 19:28 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Was het niet mooi genoeg?
    Hoe irritant, kun je niet ergens een klacht indienen?
    Nee, zo hoor je geen pakketjes te versturen want TNT maakt die doosjes niet voor niets en dat pakpapier is vast niet stevig genoeg etc. Ze doen ook moeilijk over andere doosjes maar inpakpapier was weer eens wat nieuws blijkbaar.
      maandag 28 juni 2010 @ 20:50:13 #252
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83415947
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 20:47 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee, zo hoor je geen pakketjes te versturen want TNT maakt die doosjes niet voor niets en dat pakpapier is vast niet stevig genoeg etc. Ze doen ook moeilijk over andere doosjes maar inpakpapier was weer eens wat nieuws blijkbaar.
    Het inpakpapier houdt de doos toch niet bij elkaar?
    Mensen die hun werk al veel te lang doen
    disclaimer
    pi_83417494
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 20:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het inpakpapier houdt de doos toch niet bij elkaar?
    Mensen die hun werk al veel te lang doen
    Het is een drogisterij annex soort van blokker-achtige winkel annex cadeauwinkel annex apotheek annex postkantoor en zit al jaren in de familie. Volgens mij zijn de enige klanten die ze nog hebben de mensen die zich verplicht voelen omdat hun voorvaderen drie eeuwen geleden ooit iets op de pof mochten kopen toen ze krap zaten. De rest van de klanten komt na een keer niet meer terug omdat die heksen niet te genieten zijn en overal een probleem van maken.

Jammer want op zich is het een leuk winkeltje wat echt goed bij het soort dorp past maar iedereen die ik ken komt er alleen als het echt noodzakelijk is.
    pi_83418530
    Ben zo blij dat er hier geen moeilijke mensen op het postkantoort zitten. Over het algemeen zijn ze vriendelijk en doen ze niet moeilijk. En ze roepen altijd: "tot volgende week" aangezien ik er toch wel minstens 1x per week kom om pakketjes af te leveren of op te halen
      maandag 28 juni 2010 @ 21:34:24 #255
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_83418663
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef mirannie het volgende:
    Ben zo blij dat er hier geen moeilijke mensen op het postkantoort zitten. Over het algemeen zijn ze vriendelijk en doen ze niet moeilijk. En ze roepen altijd: "tot volgende week" aangezien ik er toch wel minstens 1x per week kom om pakketjes af te leveren of op te halen
    Ik vraag me dan altijd af of die mensen zich afvragen wat je allemaal verstuurt en binnenkrijgt...
    Ik vraag me dat van mijn pakjesman ook wel eens af, aangezien die minstens 1x p.w. aan de deur staat hier..
    pi_83455181
    Morgen wordt de doos bij de autogarage waar mijn vriend werkt afgeleverd.......met roze papiertje eromheen

[ Bericht 15% gewijzigd door -ladybird- op 29-06-2010 21:41:37 ]
    Wie is daar?
    pi_83459338
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik vraag me dan altijd af of die mensen zich afvragen wat je allemaal verstuurt en binnenkrijgt...
    Ik vraag me dat van mijn pakjesman ook wel eens af, aangezien die minstens 1x p.w. aan de deur staat hier..

Die van mij wist het vroeger toen ik nog veel A&F kleding in- en verkocht. Maar dat waren ook wel erg grote dozen, dus toen heb ik het maar een keer uitgelegd. En toen verhuisde ik en toen bleek hij nog steeds mijn pakketjesman te zijn Inmiddels weet ie ook wanneer ik wel en niet thuis ben, dus vorige keer stond ie al een briefje te schrijven en toen bleek ik ineens wel thuis te zijn, hij helemaal verbaasd, haha
    pi_83463109
    foutje
    Wie is daar?
      woensdag 30 juni 2010 @ 11:14:27 #259
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83482080
    Hup Doos!
    disclaimer
    pi_83500713
    Vanavond krijg ik de doos eindelijk in mijn bezit!!
    Als alles lukt met uitzoeken en goedkeuren lijstje dan hoop ik hem uiterlijk zaterdag weer op de post te doen!
    Wie is daar?
    pi_83504979
    Jeeej! De doos!!!
    pi_83508101
    Hmm hij is vandaag nog niet afgeleverd, terwijl hij gister mee is gegaan met de post. Of duurt dit vaker langer dan 1 werkdag?
    Wie is daar?
    pi_83510456
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 21:20 schreef -ladybird- het volgende:
    Hmm hij is vandaag nog niet afgeleverd, terwijl hij gister mee is gegaan met de post. Of duurt dit vaker langer dan 1 werkdag?
    Zou niet moeten volgens mij.
    pi_83510708
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zou niet moeten volgens mij.
    Had je een track en trace code?
    Wie is daar?
    pi_83513781
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef -ladybird- het volgende:

[..]

Had je een track en trace code?
    Niet dat ik weet. Hoe werkt dat?
    pi_83514106
    Ik denk serieus dat ze last hadden van gladheid op de weg, sneeuw en zo.
    pi_83514193
    ?
    pi_83518110
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 23:17 schreef RenRen- het volgende:
    Ik denk serieus dat ze last hadden van gladheid op de weg, sneeuw en zo.
    wtf?
    I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
    pi_83539044
    hup doos hup. Ik wil verslagjes lezen. Track & trace staat op dat bonnetje wat je krijgt
    www.beautyfreak.nl
    pi_83540915
    HIJ IS GEARIVEEERDD !!!!!! Eindelijk!!! Eerste foto's zijn al gemaakt, ga vanavond en morgen op mn gemakkie kijken Verslag volgt zsm!
    Wie is daar?
      donderdag 1 juli 2010 @ 20:45:40 #271
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83545619
    Oeh, spannend!
    disclaimer
    pi_83546087
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 17:17 schreef beautyfreak het volgende:
    hup doos hup. Ik wil verslagjes lezen. Track & trace staat op dat bonnetje wat je krijgt
    Echt? Nooit op gelet. Dat is bij iedere soort pakketverzending zo?
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 18:37 schreef -ladybird- het volgende:
    HIJ IS GEARIVEEERDD !!!!!! Eindelijk!!! Eerste foto's zijn al gemaakt, ga vanavond en morgen op mn gemakkie kijken Verslag volgt zsm!
    Gelukkig!
    pi_83577867
    Yeahhh eindelijk tijd om het verslagje te maken (onder NL-Brazilie nog wel!) Hij kwam aan met een schattig papiertje eromheen van Mindermutsig, ik kon gisteravond niet wachten om de doos open te maken, net zoals m'n ratsels:

M'n vriend kon ook niet wachten (let niet op zn vieze kleding hij is automonteur )

En de logeerhong ook niet:

Beer was blij dat hij er even uit kon lekker een luchtje scheppen, de ratsels waren erg lief voor hem en lieten hem zelfs even chillen bij ze:

En na al dat gewoel en gedoe in onze geliefde doos heeft ze nog even van de WK wedstrijd genoten:

Nog even wat lekkermaak fotos's

De foto van de buit krijgen jullie te zien wanneer SQ heeft bevestigd, dan zal ik nog even een teaser plaatsen wat er weer terug gaat en naar wie oh wie de doos nu toegaat!!

[ Bericht 3% gewijzigd door -ladybird- op 02-07-2010 19:36:03 ]
    Wie is daar?
    pi_83578120
    Ratten, ieeh. Flauwe foto's hoor, ikzieniets
    pi_83578784
    Hmmzzz en nu?
    1e 3 zijn van Tinpic, de rest van Imageshack...ik zie ze trouwens gewoon.
    Wie is daar?
    pi_83579049
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 17:29 schreef -ladybird- het volgende:
    Hmmzzz en nu?
    1e 3 zijn van Tinpic, de rest van Imageshack...

Ik denk dat ze bedoeld dat ze geen dingen ziet behalve de doos en ratjes enzo.
    I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
    pi_83579268
    ohh op die fiets...foto van de buit komt er nog aan, zal dan nog even wat tease foto's van de inhoud posten. zo goed dan
    Vind je mn beessies niet leuk genoeg

[ Bericht 18% gewijzigd door -ladybird- op 02-07-2010 19:41:49 ]
    Wie is daar?
    pi_83581484
    Ik zie ze ook Spannend!
    pi_83581690
    Whehehe dus nu ruikt die doos naar kat, hond en rat! Ben benieuwd wiens huisdier als eerste gaat flippen van al die luchtjes.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 19:11:04 #280
    92756 es70
    Nee! Nu! Even! Niet!
    pi_83583799
    Leuk topic om te volgen . Mooie spullen zitten er ook in de doos .

Een Japje . Zijn die andere Cinnamons?
    Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
    "The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
      vrijdag 2 juli 2010 @ 19:19:15 #281
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_83584055
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 18:09 schreef MinderMutsig het volgende:
    Whehehe dus nu ruikt die doos naar kat, hond en rat! Ben benieuwd wiens huisdier als eerste gaat flippen van al die luchtjes.
    toen ik de doos kreeg, heb ik Poes knetterhard aan de kant gesmeten, die zat helemaal onder de kattenharen
    zo smerig
    pi_83584585
    Zooo nog even 2 foto's van de inhoud toegevoegd (zie hierboven)...hopelijk nu wel genoeg voor de nieuwsgierigen....
    Wacht nog even de reactie van SQ af
    Wie is daar?
    pi_83584648
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 19:11 schreef es70 het volgende:
    Leuk topic om te volgen . Mooie spullen zitten er ook in de doos .

Een Japje . Zijn die andere Cinnamons?
    Ja 2 cinnamons en heb nog 1 agouti, alleen de kleine cinnamon is helaas beetje een bijtertje en erg brutaal dus ze kan nog niet bij de anderen in de kooi. Op de bank met de grote cinnamon gaat goed, die is echt heel tolerant die laat alles gewoon over zich heen komen.
    Wie is daar?
    pi_83585581
    Die foto met de Doos vor de tv
    pi_83586115
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 20:10 schreef Holyme het volgende:
    Ik was gelukkig alleen thuis
    Wie is daar?
      zaterdag 3 juli 2010 @ 08:01:47 #286
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_83599273
    Zo weer even helemaal lekker bijgelezen. Wat een leuke verslagjes
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_83599798
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 20:10 schreef Holyme het volgende:
    Haha, die foto vind ik zo leuk!
      zaterdag 3 juli 2010 @ 15:20:57 #288
    290138 miss--moana
    *Lak aan alles*
    pi_83609108
    Spannend hoor wat je eruit hebt gehaald
    Al wat van SQ vernomen
      zaterdag 3 juli 2010 @ 16:17:58 #289
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_83611161
    Wat een leuke ratjes!! Die bruine vooral (een zwart-witte heb ik zelf al )
    pi_83612636
    Nog steeds geen berichtje van SQ, de volgende zal moet dus nog eventjes wachten De buit staat hier geduldig op me te wachten...
    Wie is daar?
    pi_83613480
    ratjes !
    www.beautyfreak.nl
      zaterdag 3 juli 2010 @ 21:48:28 #292
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83624258
    Nee, ben vandaag nog niet online geweest, maar je krijgt zo antwoord!
    disclaimer
    pi_83635797
    Dit is de buit

Golden rose 102, catrice sold out forever, essie eternal optimist, trind nail balsam, china glaze avalanche, orly gumdrop

En jajaja de doos gaat nu naar:

Deerntie
    Wie is daar?
    pi_83636138
    Leuke buit!!

En heel veel plezier Deerntie!
    pi_83636247
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 10:28 schreef mirannie het volgende:
    Leuke buit!!

En heel veel plezier Deerntie!
    Dat dus!
    pi_83636753
    Leuke spullies veel plezier ermee deerntie!
    pi_83637060
    leuke buit, dat orly lakje (l) wat een prachtige kleur
    www.beautyfreak.nl
      zondag 4 juli 2010 @ 11:51:36 #298
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_83637937
    * Puckzzz zit ook weer in de hoed

Gave buit zeg!
    pi_83638958
    Hihi, zijn er alweer twee van mijn dingen uit.

Veel plezier Deerntie!
    pi_83639935
    Ja ik zag het! Bedankt hoor!
    Morgen gaat hij op de post!
    Wie is daar?
      zondag 4 juli 2010 @ 12:57:10 #301
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_83640403
    ik maak wel een nije

[Show hier je nagels] Nagelswapdoos!

[ Bericht 73% gewijzigd door SQ op 04-07-2010 13:13:20 ]
    disclaimer