Ja ik wil wel de OP repareren. Maar het lukt me nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef mirannie het volgende:
tvp
en stiekem ben ik de draad een beetje kwijt wie 'm nou al gehad heeft
Gewoon een nieuw lijstje maken? Hoeft toch niet per se met linkjes?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik wil wel de OP repareren. Maar het lukt me niet
jawel, dat mot!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw lijstje maken? Hoeft toch niet per se met linkjes?
En anders ga ik wel even de vorige topics doorspitten als ik vandeweek zin heb.
Hahaha, ok, ik zie het nuquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, dat mot!
Maar heb het in Word gedaan nu
Vast nog wel ergens op eBay.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:14 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben jaloers op deze:
[ afbeelding ]
De CG Techno. Is die nog ergens te krijgen?
Ik heb techno, en ik ben er verliebt op!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:14 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben jaloers op deze:
[ afbeelding ]
De CG Techno. Is die nog ergens te krijgen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:22 schreef beautyfreak het volgende:
[..]
Ik heb techno, en ik ben er verliebt op!
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip, heb m gehaald.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef PartyHardy het volgende:
Is die techno niet hetzelfde als dat essence nailart lakje?
Hersteld, scusiquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:22 schreef -ladybird- het volgende:
Volgens mij staat mijn naam verkeerd in de lijst in de OP. Er staat -ladylike- ?
Je zit goed in de hoedquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Thanx ik wil em natuurlijk niet missen
Ik heb die van Essence en die is bagger, je ziet ´m haast niet, pas bij heeel veel laagjes. Terwijl Louise wel prefect werkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef PartyHardy het volgende:
Is die techno niet hetzelfde als dat essence nailart lakje?
Ik wil iets leuks zienquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef princess-a het volgende:
Joehoeeeeeeeee
is hier nog iemand?![]()
Ik heb iets leuks
Jeej, je hebt de doos~!Fijn dat hij goed is aangekomen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef princess-a het volgende:
En zelfs nadat ik haar hardhandig van het eerste laagje papier had ontdaan (Sorry Zoeper, ik vond het echt heel leuk papier maar heb geen geduld) was het nog steeds een mooie doos
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:12 schreef princess-a het volgende:
Spanniiiiinngg!
Ik ben dus net pas klaar, heb alles door mn grijpgrage handen gehad, opnieuw ingepakt, strikjes omgedaan, verhaaltje geschreven, lijst gemaakt voor SQ met wat er in zit en mooie foto's gemaakt van de BUIT![]()
Of nouja, die foto's zijn dus niet zo mooi geworden omdat het donker is hier, vandaar dat ik morgen om 9 uur op ga staan om foto's bij daglicht te maken en meteen de volgende bekend ga maken. Vind het zonde als mijn superbuit niet zo goed over komt, alleen omdat het donker is
Tot morgenvroeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |