Ohnoes, blijf met je klauwen van mijn OP afquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef Mirjam het volgende:
hey, zitten we een beetje tegelijk de OP te editten
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohnoes, blijf met je klauwen van mijn OP af![]()
Nu wel weer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:18 schreef mirannie het volgende:
Maar SQ, je staat er zelf niet meer bij![]()
En ben eigenlijk wel benieuwd tot hoeveel dames er mee mogen doen.
Oh, en ik heb zoveel leuks staan voor de doos
Lief istie he?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef Mss het volgende:
PH wat een leuke cavia. En welk lakje is die rode CG, die is mooi namelijk!
Wauw wat mooi gedaan zeg en wat een prachtige nagels heb jequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Lief istie he?en al heeel oud!
Dat is Hot lava love, ik vind hem ook heel mooi!![]()
Dit zijn trouwens die french manicure lakjes, dat witte kwastje is anders gevormd en dat lakt heerlijk!
[ afbeelding ]
Thanks Mirjam en Tammymara
huh?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:21 schreef Nune het volgende:
Grapje ik mag niets zeggen want ik verklap het anders.![]()
nee, dat mag inderdaad nog nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen over mijn aankomende verslag.
Eensch!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wauw wat mooi gedaan zeg en wat een prachtige nagels heb je
PRACHTIGquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Lief istie he?en al heeel oud!
Dat is Hot lava love, ik vind hem ook heel mooi!![]()
Dit zijn trouwens die french manicure lakjes, dat witte kwastje is anders gevormd en dat lakt heerlijk!
[ afbeelding ]
Thanks Mirjam en Tammymara
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:56 schreef Nune het volgende:
Nou de doos is aangekomen hoor, ik ben alleen poes kwijt, ff zoeken..
allergisch voor al die kattenharen die er op zittewn, bwhehehequote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef Nune het volgende:
Ik heb poes gevonden, ze lag versuft in de goot. Volgens mij gaat het niet zo goed met haar?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef Nune het volgende:
Ik heb poes gevonden, ze lag versuft in de goot. Volgens mij gaat het niet zo goed met haar?![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat je het minidoosje leuk vindt!! Have fun ermeequote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:02 schreef Nune het volgende:
Goed, weer even verder met de doos. Hij kwam vanochtend aan toen ik net wakker was en ik had eigenlijk nog geen zin om hem open te makenwant ik was GTST aan het kijken. Dus toen kon hij kiezen: meekijken of wegwezen.
![]()
[ afbeelding ]
Hij koos voor het eerste. (Ja ik lig in bed, da's een soort van hobby.) Toen GTST afgelopen was besloot ik de doos maar open te frutselen met grof geschut in de vorm van een grote schaar, want ducttape is zo fijn altijd!Dit is wat ik zag:
[ afbeelding ]
Leuk hé, al die berichtjes! Op de zijkant stonden er nog meer:
[ afbeelding ]
Erg creatief van SQ!Ik besloot om het swapschrift even door te bladeren en daarna ging ik door naar de kaartjes. Maar... wat zag ik?!
[ afbeelding ]
Een minidoosje in de grote doos!En er stond op Nune's Doosje!
![]()
[ afbeelding ]
Dus ik weer mijn lieve schaar pakken om het enige stukje ducttape () door te knippen. Één blik in de doos en mijn hart ging sneller kloppen!
[ afbeelding ]
Wat er ingestopt zat:
[ afbeelding ]
LA Colors Radiation, LA Colors Rainbow Glitter, Paris Hartjestopcoat, Paris Sterretjestopcoat
[ afbeelding ]
Handcreme, Gosh Diva, Orly Peridot Courage en rhinestones en oranje nagellak van Basic.
En er zat een superlief briefje bij!
[ afbeelding ]
Dus, lieve lieve lieve dames, heel erg bedankt voor dit leuke minidoosje.Ben er heel blij mee!
![]()
Het echte swapdoos verslag komt wat later, wanneer weet ik lekker niet.![]()
Nou, ik ging bij Poes checken. Want die lag natuurlijk al even te slapen maar ik hoorde dus ineens allemaal gestommel enzo. Dus ik snel dat verslag afmaken en naar boven gelopen en toen kwam ik dit tegen:quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:07 schreef Nune het volgende:
[..]
Nou, ik ging bij Poes checken. Want die lag natuurlijk al even te slapen maar ik hoorde dus ineens allemaal gestommel enzo. Dus ik snel dat verslag afmaken en naar boven gelopen en toen kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Ik schrok zo erg!!! Dus ik moet hierbij ook helaas vermelden dat Poes er niet meer is, en dat mijn volgende verslag van de Swapdoos zelf dus helaas zonder Poes is.![]()
![]()
[..]
Nou, ik ging bij Poes checken. Want die lag natuurlijk al even te slapen maar ik hoorde dus ineens allemaal gestommel enzo. Dus ik snel dat verslag afmaken en naar boven gelopen en toen kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Ik schrok zo erg!!! Dus ik moet hierbij ook helaas vermelden dat Poes er niet meer is, en dat mijn volgende verslag van de Swapdoos zelf dus helaas zonder Poes is.![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
![]()
[..]
[ afbeelding ]
![]()
nee, dat hebben alleen de dames van de eerste ronde die nog over waren gedaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:40 schreef Tammymara het volgende:
Jammer dat ik dat niet wist, ik had ook graag wat in jou doosje willen doen.
(euh.............................weet je wat? doe maar of je dit niet gelezen hebt)
Ben er ook niet echt rouwig omquote:Op zondag 23 mei 2010 01:20 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat het roze mormel dood is en dat je blij bent met je doosje!
[..]
[ afbeelding ]
![]()
[..]
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Mooie buit!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:29 schreef Nune het volgende:
Om even verder te gaan met de avonturen van de swapdoos... Ik heb hem uitgepakt hoor! Even alles besnuffeld en zorgvuldig op een rijtje gelegd zodat ik kon kiezen!
Wat ik na lang wikken en wegen gekozen heb:
[ afbeelding ]
Catrice Sea of Green, China Glaze Flying Dragon, Sally Hansen Bronze Ruby, Art de Lautrec 68
[ afbeelding ]
Sally Hansen Must-Have Iris, OPI Shim-Merry Chic, P2 Hyper
Ik hoor jullie al denken: 'Wat een geweldige keuze heeft zij toch gemaakt, tjongejongejonge!'![]()
En wat er mee teruggaat (zonder Poes, maar voor de leuke herinneringen even wel met kattenlijk):
[ afbeelding ]
En wie krijgt de doos???
Dat zeg ik lekker nog niet. We sluiten dit verslag af met een pinkstercliffhanger.
ik probeer vanavond nog de lootpot te maken en de volgende te trekken. Maar de doos kan toch op zijn vroegst pas dinsdag weer verderquote:Op zondag 23 mei 2010 19:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mooie buit!![]()
En ik haaaat cliffhangres
ik weet, ik weet... Maar dan weten we waar ie naar toe mag en kunnen we mee zenuwen want DE doos komt er aan enzo....quote:Op zondag 23 mei 2010 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik probeer vanavond nog de lootpot te maken en de volgende te trekken. Maar de doos kan toch op zijn vroegst pas dinsdag weer verder
Doe maar lekker rustig aan hoor, heb dinsdag ALLE tijd.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik probeer vanavond nog de lootpot te maken en de volgende te trekken. Maar de doos kan toch op zijn vroegst pas dinsdag weer verder
Is waar, maar is toch leuk om te zien wie de volgende wordtquote:Op zondag 23 mei 2010 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar. Ik zit te bieren in de tuin met familiequote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is waar, maar is toch leuk om te zien wie de volgende wordt
gewoon rustig doorbierenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar. Ik zit te bieren in de tuin met familie
Vooral lekker blijven zitten meid!! Geniet van de gezelligheid!! Wij blijven gewoon lekker nieuwsgierigquote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezellig bieren gaat uiteraard voor!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehehehehhequote:Op maandag 24 mei 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Nou dames, komt ie dan he!
Ik moest dus bepalen naar wie de doos nu weer gaat reizen en omdat ik al veel goede verhalen had gehoord over de Hoed, heb ik die ook maar gepakt!
[ afbeelding ]
De Hoed is wel wat stoffig
Alle namen in de hoed!
[ afbeelding ]
En wie er nou uit kwam? Dat mag Nune vertellen
BBQ?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:59 schreef milka82 het volgende:
OMGWTFBBQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben helemaal enthousiast..... Joehoe!
Nee johquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de Hoed eng...hij lijkt op die van Harry Potter
yayquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef milka82 het volgende:
Hij is er! Dochterlief en ik hebben alles bekeken en wat moois uitgezocht. Verslag komt later!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef milka82 het volgende:
Hij is er! Dochterlief en ik hebben alles bekeken en wat moois uitgezocht. Verslag komt later!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de nieuwe eigenaresse naar Milka gePM't
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:39 schreef milka82 het volgende:
En de doos gaat op weg naar......... Vamperotica!!!!!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:46 schreef milka82 het volgende:
Li (=is afkorting naam van dochter) moest en zou ook zelf een kaartje schrijven voor in de doos, dus mocht je nu denken, wat een kinderlijk handschrift.....
Vamperotica, hij gaat straks naar het postkantoor!
bwehehehehehhehe dat doen mijn katten ook!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:50 schreef Ooi86 het volgende:
Ik moet een keer een foto maken van mijn kat als ik mijn nagels gelakt heb... Haha, ze trekt dan echt ZO'N vies gezicht!
jij hebt de track en trace codequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef milka82 het volgende:
Issie der al? Gisteren gepost iig
quote:
no worries, de doos kan nooit dit weekend nog bij de volgende arriverenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Diconnected het volgende:
Goed ladies mocht ik de volgende zijn in de lijst ( denk het niet tho ), ik ben er dit weekend nietmaar SQ heeft mijn nummer mocht het nodig zijn!
Nou ja, theoretisch zou het wel kunnen. Doos binnen, foto´s maken, doos terug naar postkantoor voor 18:00 uur. Maar dat lijkt me niet logisch, hahaha, en natuurlijk moet Vamperotica gewoon lekker de tijd nemen om te neuzen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
no worries, de doos kan nooit dit weekend nog bij de volgende arriverenHave fun!
Hij is NET binnenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, theoretisch zou het wel kunnen. Doos binnen, foto´s maken, doos terug naar postkantoor voor 18:00 uur. Maar dat lijkt me niet logisch, hahaha, en natuurlijk moet Vamperotica gewoon lekker de tijd nemen om te neuzen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hij is NET binnen![]()
![]()
Dus voor 18.00 naar t postkantoor gaat niet lukken
![]()
![]()
Eerst mn kinders voederen, die ook heul nieuwsgierig zijn en dan en dan en dan.....
Can't wait!! Altijd leuk die verslagen en ook om te zien wat voor buit je scoortquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:38 schreef vamperotica het volgende:
Oooooooooo wat is dit leueueueueueueueueueueueueueueueueueuk!!!![]()
(foto) verslag volgt snel...
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:20 schreef vamperotica het volgende:
kan de foto's er nie op krijgen
is weg en heeft de laptop meegenomen...Mij achterlatend op een aftands ding waar dus geen kaartje in kan.....
Tell us, tell us, tell us!! Please!? Ben te nieuwsgierig!!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:17 schreef vamperotica het volgende:
De foto's laten nog even op zich wachten....
Maar dat houdt mij natuurlijk niet tegen om wat avonturen van de doos te vertellen....
Zo sprongen de katten er midden in toen ik 'm de eerste keer aan het bekijken was... Ze hadden alleen niet verwacht dat doordat de doos op mn bed stond en dus wiebelde de piepschuimpjes in he trond zouden vliegen... helaas geen camera in de buurt!
De bubbeltjesplastiekjes zijn door de kids onder handen genomen dus de flesjes gaan gewoon nakend naar de volgende *...( Waarvan ik lekker al weet wie dat gaat worden...Willen jullie het ook weten?)
* Nee hoor...Ik voorzie ze allemaal van een mooi nieuw jurkje
Nee, met foto's is veel leukerquote:Op zondag 30 mei 2010 16:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tell us, tell us, tell us!! Please!? Ben te nieuwsgierig!!
En ben benieuwd naar je buitKun je niet vast vertellen wat je eruit hebt gehaald??
Nagellakquote:Op zondag 30 mei 2010 16:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tell us, tell us, tell us!! Please!? Ben te nieuwsgierig!!
En ben benieuwd naar je buitKun je niet vast vertellen wat je eruit hebt gehaald??
Neeeee echt!? oh neee toch, jeeeetje wat verrassend (uh, schrijf je dat zo?)quote:
ik moest lachenquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik moest lachenmijn mama zegt altijd als ik vraag wat we eten vanavond; voedsel! of wat zal ik aantrekken?; kleding! duhh
Vanaaf als de kiddies op bed liggenquote:
niet, vamp heeft m vrijdag tegen de avond pas gekregenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:14 schreef PartyHardy het volgende:
De doos is al een week weg?Ik ben zo nieuwsgierig!
Ooh dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet, vamp heeft m vrijdag tegen de avond pas gekregenGeduld dames
euhw, wie zegt datquote:Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef mirannie het volgende:
Hij gaat dus naar SpaceInvaders??? Dat had ik even gemist.
Have fun SI
Morgen is mijn mams heel de dag thuis! ;oquote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef vamperotica het volgende:
Spaceinvaders ben je morgen of uiterlijk overmorgen thuihuis?
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef vamperotica het volgende:
Spaceinvaders ben je morgen of uiterlijk overmorgen thuihuis?
Daardoor...quote:Op maandag 31 mei 2010 17:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhw, wie zegt dat
edit; ohzo, ik zie de hint
lolquote:Op maandag 31 mei 2010 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgen is mijn mams heel de dag thuis! ;o
Anders moet je ff op het pakketje zetten dat het bij de buren afgelevert moet worden.
Zie nu pas dat ik t ben, spannundd! (Mn andere reactie in dit topic was over het verslag van vamp, toen had ik dit nog niet gezien)![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgen is mijn mams heel de dag thuis! ;o
Anders moet je ff op het pakketje zetten dat het bij de buren afgelevert moet worden.
Zie nu pas dat ik t ben, spannundd! (Mn andere reactie in dit topic was over het verslag van vamp, toen had ik dit nog niet gezien)![]()
![]()
Overmorgen want t postkantoormeneertje was niet liefquote:Op maandag 31 mei 2010 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maarr wanneer komtie? Morgen of overmorgen?
![]()
![]()
Die liggen er allang in....quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die liggen er allang in....
En toen ging Vampje t SD kaartje in de laptop vanstoppen en kreeg het gewoon voor elkaar om t kaartje op de een of andere manier schuin onder t ding te krijgen....
meer dan kwaad... Wilde eerst alles open maken en toen na veul tijd heet Vampje t kaartje er toch nog uit weten te peuteren....
Foto's gaan NU op t laptoppie gezet worden!
Tot zo
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die liggen er allang in....
En toen ging Vampje t SD kaartje in de laptop vanstoppen en kreeg het gewoon voor elkaar om t kaartje op de een of andere manier schuin onder t ding te krijgen....
meer dan kwaad... Wilde eerst alles open maken en toen na veul tijd heet Vampje t kaartje er toch nog uit weten te peuteren....
Foto's gaan NU op t laptoppie gezet worden!
Tot zo
Ik had keurig een nieuw adrespapiertje geplakt.. was prima.. maar ik had de zegeldingetjes doorgekrast en da was nie genoe.. Mocht er ook edaar ter plekke geen papiertje overheen plakken, maar heb al zooo vaak zo pakjes doorgestuurd no problemo dus dat gaan we morgen ook weer doen en anders ga ik 'm echt persoonlijk brengenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:34 schreef princess-a het volgende:
Daar istie danLeuke lakjes heb je er uit gehaald!
Waarom mocht ie niet mee? Weet die man wel wat ie SpaceInvaders aandeed? (die moet nu een dag langer wachten)
vanuit waar vamp woont is dat maar 10 minuutjes met de treinquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tof vamp!
Ik hoop stiekem dat ik dit aantref:
[ afbeelding ]
En persoonlijk brengen, je wilt niet dood gevonden worden in dit kutdorp hoorMaar wel lief!
Legendarisch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanuit waar vamp woont is dat maar 10 minuutjes met de treinjullie station is tevens legendarisch
ergens daar jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Legendarisch?![]()
Waar woont vamp dan? Tilburg? Oisterwijk? Best? Vught? Den Bosch? Eindhoven?
BOXTOOOOOLquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ergens daar jalegendarisch omdat elke eindhovenaar die met de trein reist zo ongeveer door jullie gat komt
En het sint lucas natuurlijk met vreemde pubers.
dat vroeg ik me ook af jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:04 schreef Diconnected het volgende:
Ah dat is shitties Vamp. Maar omg hoe hebben de mensen van het postkantoor naar jou zitten kijken toen jij foto's aan het maken was van de lakjes en doos
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:39 schreef milka82 het volgende:
Aaaaah, das wel heel sneu..... Heb nog wel Overdose voor je, zal ik je die opsturen?
O mijn god! Je lakjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:07 schreef vamperotica het volgende:![]()
A sad, sad thing has happened.................
We wilde allemaal afscheid nemen en de doos uitzwaaien....
Pas op...... schokkende beelden....
Punky was wat ongeduldig en hopte zo uit mn tas......op de stenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo werd de doos door de 4 overgebleven lakjes uitgezwaaid.......
Een afscheid vol gemengede gevoelens... Nog vol van wat er net gebeurd was..... Vol spanning omat ze nu met zn viertjes zich moeten gaan redden in dat huishouden met helicopters en wie weet wat er zal gebeuren als 1 van hen eens wat ongeduldig zou worden... En die kattebeesten........ Komt het allemaal wel goed? Maar Vampje heeft meer nagelspulletjes... allemaal gezellig bij elkaar in een rommelige op slot kunnende beautycase.... dus toch ook met vertrouwen.....
En verheugd en ook hier weer vol spanning voor hen die verder mogen.....
Punky... we zullen je nooit vergeten....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik trek zodra ik thuis ben een naam uit de hoed!
Nou, ik heb getrokken!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:13 schreef zoeperzazke het volgende:
mooie lakjes! Ben ebnieuwd wie de volgende weer is!
Ja, da's het risico van je opnieuw opgevenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Ow jeeDat is snel weer!!! Wat leuk!!!!!!!!!
Ik had ook al van alles klaar staan,maar daar zat t meeste van al in den doosquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Hopelijk morgen De Doos! Moet zelf werken, maarkan de doos aannemen. Zaterdagochtend komt een verslagje (zodra ik uit bed ben)
Denk niet dat ik daar morgenavond nog puf voor heb....
(ik heb al wel 12 superleuke lakjes apart gezet, zodat ik daar tegen kan ruilen, ik zie pas welke het echt worden als ik weet wat er in de doos zit maar ze zijn iig superleuk!)
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
04.06.2010:
Driver is on the way
![]()
Veel plezier zoeper!!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
maar ik wil eerst zeggen:
Milka82, wat heb jij een PRACHTIG handschrift!
jaja, al done, wist ik veel dat jij zo snel was met kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Muts, ff je adres wegblurren van de foto's
Jwtzquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
jaja, al done, wist ik veel dat jij zo snel was met kijken
Goede aanwinsten!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, daar wassie dus: De Doos! Omdat ik doodmoe ben van uit het niets ineens een week fulltime werken (van 9 tot ca.half 8) lekker op bed gaan zitten om alles eens te bekijken.
Ik presenteer: de doos!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De doos was HEUL goed dichtgeplakt, daar kwam grof gereedschaap aan te pas....
[ afbeelding ]
Zo leuk dit
[ afbeelding ]
Tadaa!
[ afbeelding ]
Sorry voor de 'oh-nee-niet-weer-een huisdier-he'-dames, maar vooral Square was toch wel erg nieuwsgierg....
[ afbeelding ]
en de lintjes zijn zooooo leuk!
[ afbeelding ]
En dan wat eruit gehaald is! VLNR:
OPI Dulce de Leche, creative moonlight & roses, CG wireless topcoat, Hema 60 (supermooi over blauwe of groene lak), CG Good Qitch?, CG Techno, CH in Awe of Amber, LA Girl rockstar Electric Guitar!
[ afbeelding ]
Een beetje veel? Misschien wel, maar er gaat ook genoeg weer terug! (op mijn nagels hier Zoya Charla)
[ afbeelding ]
En de volgende........dat wisten we al, dat is Princess-a die vast in de route zit!
Uit de OP:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Goede aanwinsten!!![]()
En ik zie dat je mijn pakketje ook aangekomen is, dus nog een keer![]()
Maar hoezo "dat wisten we al, dat is Princess-a"?? Dat was mij compleet ontgaan eerlijk gezegd, hahaha.
quote:Stormqueen is eerste aanspreekpunt, maar alles gaat in overleg met princess-a. Zo blijft het enigszins democratisch. Princess-a en stormqueen overleggen dus onderling als er vragen en/of opmerkingen zijn.
We hebben geen definitief aantal deelnemers. Dus inschrijven loopt gewoon door. Wel is het zo dat de coördinator de Doos ook nog een keer krijgt. Om te voorkomen dat hier ruzie over komt bepaal ik nu dat ik als 20e zelf weer aan de beurt ben. (aangezien ik weet wat er in en uit gaat wil ik dat nu alvast vast hebben liggen zodat ik niet achteraf het verwijt kan krijgen dat ik de doos op een goed moment naar me toe heb gehaald). Mocht het animo enorm zijn loopt dit gewoon door per 20 (dus dan ben ik ook weer als 40e, enz.). Princess-a gaat als 10e, en daarna eventueel als 30e.
Waarom moet zij als 10de???quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jwtz
Princess-a presenteerde een dilemma gisteren. Zij heeft namelijk donderdag pas tijd om te dozen.
Zij vroeg me of we misschien nog iemand er tussen moeten plakken. Ik zei van niet, omdat het eigenlijk tegen de doosregels is. Zij moet immers als tiende. Maar misschien denkt de rest daar anders over?
doos-regels, princess-a gaat als 10e, SQ als 20e, om controle te houden over de inhoud van de doosquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Goede aanwinsten!!![]()
En ik zie dat je mijn pakketje ook aangekomen is, dus nog een keer![]()
Maar hoezo "dat wisten we al, dat is Princess-a"?? Dat was mij compleet ontgaan eerlijk gezegd, hahaha.
Omdat wij weten wat er in zit. Maar feitelijk is het nu zo dat alleen ik dat weet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Waarom moet zij als 10de???
En eerlijk gezegd vind ik dat best ver weg... dat is bijna een week verder. Maar goed, misschien denken de anderen er anders over.
Gewoon doen, zeker in dat gevalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat wij weten wat er in zit. Maar feitelijk is het nu zo dat alleen ik dat weet.
Dus ik kan er eventueel nog iemand voor proppen...
Ja he?!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zit nu pas de kaartjes te bekijken, Go Vamp, jij bent bij de tijd!![]()
![]()
same herequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
Twijfelt om nog een keer mee te doen... Het was zo leuk!!
Heb je wel swappies?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
ja... nou... ik kan zo moeilijk afstand doen.... maar in principe heb ik wel dingen waarvan er 5 op elkaar lijken zegmaarquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Knoop doorgehakt, we hanteren de regels zoals ze zijn opgesteld in het begin. En dus gaat de doos gewoon naar Princess-aWant voor hetzelfde geldt trek ik iemand uit de hoed die ook pas na een paar dagen tijd heeft
*Bloos* Dank jullie! Maar ik smokkel hoor, ik ben juf....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
De doos is besnuffeld en bekeken, verslag volgt zodra SQ het heeft goedgekeurd wat ik eruit haal en terugdoe, maar ik wil eerst zeggen:
Milka82, wat heb jij een PRACHTIG handschrift!
Wat een leuke dingetjes heb je er uit gehaald! en wat leuk om je zo te zien zitten freubelen ermeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, daar wassie dus: De Doos! Omdat ik doodmoe ben van uit het niets ineens een week fulltime werken (van 9 tot ca.half 8) lekker op bed gaan zitten om alles eens te bekijken.
Ik presenteer: de doos!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De doos was HEUL goed dichtgeplakt, daar kwam grof gereedschaap aan te pas....
[ afbeelding ]
Zo leuk dit
[ afbeelding ]
Tadaa!
[ afbeelding ]
Sorry voor de 'oh-nee-niet-weer-een huisdier-he'-dames, maar vooral Square was toch wel erg nieuwsgierg....
[ afbeelding ]
en de lintjes zijn zooooo leuk!
[ afbeelding ]
En dan wat eruit gehaald is! VLNR:
OPI Dulce de Leche, creative moonlight & roses, CG wireless topcoat, Hema 60 (supermooi over blauwe of groene lak), CG Good Qitch?, CG Techno, CH in Awe of Amber, LA Girl rockstar Electric Guitar!
[ afbeelding ]
Een beetje veel? Misschien wel, maar er gaat ook genoeg weer terug! (op mijn nagels hier Zoya Charla)
[ afbeelding ]
En de volgende........dat wisten we al, dat is Princess-a die vast in de route zit!
Ik zit ook te twijfelen..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
zitten allemaal leuke dingen in deze keer, en iedereen die er wat leuks uithaalt stopt ook wat leuks weer terug! waarom twijfelen?quote:
omdat ik net aan de beurt geweest benquote:Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef princess-a het volgende:
zitten allemaal leuke dingen in deze keer, en iedereen die er wat leuks uithaalt stopt ook wat leuks weer terug! waarom twijfelen?
We kunnen best zorgen dat je pas laat weer aan de beurt bent door je niet meteen in de hoed te stoppen. SQ is niet online maar haar een beetje kennende doet ze daar echt niet moeilijk over..quote:
Klopt, PartyHardy wil ook nog een keer meedoen maar die zit ook nog niet in de Hoedquote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
We kunnen best zorgen dat je pas laat weer aan de beurt bent door je niet meteen in de hoed te stoppen. SQ is niet online maar haar een beetje kennende doet ze daar echt niet moeilijk over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |