huh?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:21 schreef Nune het volgende:
Grapje ik mag niets zeggen want ik verklap het anders.![]()
nee, dat mag inderdaad nog nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen over mijn aankomende verslag.
Eensch!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wauw wat mooi gedaan zeg en wat een prachtige nagels heb je
PRACHTIGquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Lief istie he?en al heeel oud!
Dat is Hot lava love, ik vind hem ook heel mooi!![]()
Dit zijn trouwens die french manicure lakjes, dat witte kwastje is anders gevormd en dat lakt heerlijk!
[ afbeelding ]
Thanks Mirjam en Tammymara
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:56 schreef Nune het volgende:
Nou de doos is aangekomen hoor, ik ben alleen poes kwijt, ff zoeken..
allergisch voor al die kattenharen die er op zittewn, bwhehehequote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef Nune het volgende:
Ik heb poes gevonden, ze lag versuft in de goot. Volgens mij gaat het niet zo goed met haar?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef Nune het volgende:
Ik heb poes gevonden, ze lag versuft in de goot. Volgens mij gaat het niet zo goed met haar?![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat je het minidoosje leuk vindt!! Have fun ermeequote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:02 schreef Nune het volgende:
Goed, weer even verder met de doos. Hij kwam vanochtend aan toen ik net wakker was en ik had eigenlijk nog geen zin om hem open te makenwant ik was GTST aan het kijken. Dus toen kon hij kiezen: meekijken of wegwezen.
![]()
[ afbeelding ]
Hij koos voor het eerste. (Ja ik lig in bed, da's een soort van hobby.) Toen GTST afgelopen was besloot ik de doos maar open te frutselen met grof geschut in de vorm van een grote schaar, want ducttape is zo fijn altijd!Dit is wat ik zag:
[ afbeelding ]
Leuk hé, al die berichtjes! Op de zijkant stonden er nog meer:
[ afbeelding ]
Erg creatief van SQ!Ik besloot om het swapschrift even door te bladeren en daarna ging ik door naar de kaartjes. Maar... wat zag ik?!
[ afbeelding ]
Een minidoosje in de grote doos!En er stond op Nune's Doosje!
![]()
[ afbeelding ]
Dus ik weer mijn lieve schaar pakken om het enige stukje ducttape () door te knippen. Één blik in de doos en mijn hart ging sneller kloppen!
[ afbeelding ]
Wat er ingestopt zat:
[ afbeelding ]
LA Colors Radiation, LA Colors Rainbow Glitter, Paris Hartjestopcoat, Paris Sterretjestopcoat
[ afbeelding ]
Handcreme, Gosh Diva, Orly Peridot Courage en rhinestones en oranje nagellak van Basic.
En er zat een superlief briefje bij!
[ afbeelding ]
Dus, lieve lieve lieve dames, heel erg bedankt voor dit leuke minidoosje.Ben er heel blij mee!
![]()
Het echte swapdoos verslag komt wat later, wanneer weet ik lekker niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |