Can't wait!! Altijd leuk die verslagen en ook om te zien wat voor buit je scoortquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:38 schreef vamperotica het volgende:
Oooooooooo wat is dit leueueueueueueueueueueueueueueueueueuk!!!![]()
(foto) verslag volgt snel...
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:20 schreef vamperotica het volgende:
kan de foto's er nie op krijgen
is weg en heeft de laptop meegenomen...Mij achterlatend op een aftands ding waar dus geen kaartje in kan.....
Tell us, tell us, tell us!! Please!? Ben te nieuwsgierig!!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:17 schreef vamperotica het volgende:
De foto's laten nog even op zich wachten....
Maar dat houdt mij natuurlijk niet tegen om wat avonturen van de doos te vertellen....
Zo sprongen de katten er midden in toen ik 'm de eerste keer aan het bekijken was... Ze hadden alleen niet verwacht dat doordat de doos op mn bed stond en dus wiebelde de piepschuimpjes in he trond zouden vliegen... helaas geen camera in de buurt!
De bubbeltjesplastiekjes zijn door de kids onder handen genomen dus de flesjes gaan gewoon nakend naar de volgende *...( Waarvan ik lekker al weet wie dat gaat worden...Willen jullie het ook weten?)
* Nee hoor...Ik voorzie ze allemaal van een mooi nieuw jurkje
Nee, met foto's is veel leukerquote:Op zondag 30 mei 2010 16:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tell us, tell us, tell us!! Please!? Ben te nieuwsgierig!!
En ben benieuwd naar je buitKun je niet vast vertellen wat je eruit hebt gehaald??
Nagellakquote:Op zondag 30 mei 2010 16:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tell us, tell us, tell us!! Please!? Ben te nieuwsgierig!!
En ben benieuwd naar je buitKun je niet vast vertellen wat je eruit hebt gehaald??
Neeeee echt!? oh neee toch, jeeeetje wat verrassend (uh, schrijf je dat zo?)quote:
ik moest lachenquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik moest lachenmijn mama zegt altijd als ik vraag wat we eten vanavond; voedsel! of wat zal ik aantrekken?; kleding! duhh
Vanaaf als de kiddies op bed liggenquote:
niet, vamp heeft m vrijdag tegen de avond pas gekregenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:14 schreef PartyHardy het volgende:
De doos is al een week weg?Ik ben zo nieuwsgierig!
Ooh dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet, vamp heeft m vrijdag tegen de avond pas gekregenGeduld dames
euhw, wie zegt datquote:Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef mirannie het volgende:
Hij gaat dus naar SpaceInvaders??? Dat had ik even gemist.
Have fun SI
Morgen is mijn mams heel de dag thuis! ;oquote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef vamperotica het volgende:
Spaceinvaders ben je morgen of uiterlijk overmorgen thuihuis?
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef vamperotica het volgende:
Spaceinvaders ben je morgen of uiterlijk overmorgen thuihuis?
Daardoor...quote:Op maandag 31 mei 2010 17:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhw, wie zegt dat
edit; ohzo, ik zie de hint
lolquote:Op maandag 31 mei 2010 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgen is mijn mams heel de dag thuis! ;o
Anders moet je ff op het pakketje zetten dat het bij de buren afgelevert moet worden.
Zie nu pas dat ik t ben, spannundd! (Mn andere reactie in dit topic was over het verslag van vamp, toen had ik dit nog niet gezien)![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgen is mijn mams heel de dag thuis! ;o
Anders moet je ff op het pakketje zetten dat het bij de buren afgelevert moet worden.
Zie nu pas dat ik t ben, spannundd! (Mn andere reactie in dit topic was over het verslag van vamp, toen had ik dit nog niet gezien)![]()
![]()
Overmorgen want t postkantoormeneertje was niet liefquote:Op maandag 31 mei 2010 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maarr wanneer komtie? Morgen of overmorgen?
![]()
![]()
Die liggen er allang in....quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die liggen er allang in....
En toen ging Vampje t SD kaartje in de laptop vanstoppen en kreeg het gewoon voor elkaar om t kaartje op de een of andere manier schuin onder t ding te krijgen....
meer dan kwaad... Wilde eerst alles open maken en toen na veul tijd heet Vampje t kaartje er toch nog uit weten te peuteren....
Foto's gaan NU op t laptoppie gezet worden!
Tot zo
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die liggen er allang in....
En toen ging Vampje t SD kaartje in de laptop vanstoppen en kreeg het gewoon voor elkaar om t kaartje op de een of andere manier schuin onder t ding te krijgen....
meer dan kwaad... Wilde eerst alles open maken en toen na veul tijd heet Vampje t kaartje er toch nog uit weten te peuteren....
Foto's gaan NU op t laptoppie gezet worden!
Tot zo
Ik had keurig een nieuw adrespapiertje geplakt.. was prima.. maar ik had de zegeldingetjes doorgekrast en da was nie genoe.. Mocht er ook edaar ter plekke geen papiertje overheen plakken, maar heb al zooo vaak zo pakjes doorgestuurd no problemo dus dat gaan we morgen ook weer doen en anders ga ik 'm echt persoonlijk brengenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:34 schreef princess-a het volgende:
Daar istie danLeuke lakjes heb je er uit gehaald!
Waarom mocht ie niet mee? Weet die man wel wat ie SpaceInvaders aandeed? (die moet nu een dag langer wachten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |