Can't wait!! Altijd leuk die verslagen en ook om te zien wat voor buit je scoortquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:38 schreef vamperotica het volgende:
Oooooooooo wat is dit leueueueueueueueueueueueueueueueueueuk!!!![]()
(foto) verslag volgt snel...
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:20 schreef vamperotica het volgende:
kan de foto's er nie op krijgen
is weg en heeft de laptop meegenomen...Mij achterlatend op een aftands ding waar dus geen kaartje in kan.....
Tell us, tell us, tell us!! Please!? Ben te nieuwsgierig!!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:17 schreef vamperotica het volgende:
De foto's laten nog even op zich wachten....
Maar dat houdt mij natuurlijk niet tegen om wat avonturen van de doos te vertellen....
Zo sprongen de katten er midden in toen ik 'm de eerste keer aan het bekijken was... Ze hadden alleen niet verwacht dat doordat de doos op mn bed stond en dus wiebelde de piepschuimpjes in he trond zouden vliegen... helaas geen camera in de buurt!
De bubbeltjesplastiekjes zijn door de kids onder handen genomen dus de flesjes gaan gewoon nakend naar de volgende *...( Waarvan ik lekker al weet wie dat gaat worden...Willen jullie het ook weten?)
* Nee hoor...Ik voorzie ze allemaal van een mooi nieuw jurkje
Nee, met foto's is veel leukerquote:Op zondag 30 mei 2010 16:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tell us, tell us, tell us!! Please!? Ben te nieuwsgierig!!
En ben benieuwd naar je buitKun je niet vast vertellen wat je eruit hebt gehaald??
Nagellakquote:Op zondag 30 mei 2010 16:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tell us, tell us, tell us!! Please!? Ben te nieuwsgierig!!
En ben benieuwd naar je buitKun je niet vast vertellen wat je eruit hebt gehaald??
Neeeee echt!? oh neee toch, jeeeetje wat verrassend (uh, schrijf je dat zo?)quote:
ik moest lachenquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik moest lachenmijn mama zegt altijd als ik vraag wat we eten vanavond; voedsel! of wat zal ik aantrekken?; kleding! duhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |