vanuit waar vamp woont is dat maar 10 minuutjes met de treinquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tof vamp!
Ik hoop stiekem dat ik dit aantref:
[ afbeelding ]
En persoonlijk brengen, je wilt niet dood gevonden worden in dit kutdorp hoorMaar wel lief!
Legendarisch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanuit waar vamp woont is dat maar 10 minuutjes met de treinjullie station is tevens legendarisch
ergens daar jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Legendarisch?![]()
Waar woont vamp dan? Tilburg? Oisterwijk? Best? Vught? Den Bosch? Eindhoven?
BOXTOOOOOLquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ergens daar jalegendarisch omdat elke eindhovenaar die met de trein reist zo ongeveer door jullie gat komt
En het sint lucas natuurlijk met vreemde pubers.
dat vroeg ik me ook af jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:04 schreef Diconnected het volgende:
Ah dat is shitties Vamp. Maar omg hoe hebben de mensen van het postkantoor naar jou zitten kijken toen jij foto's aan het maken was van de lakjes en doos
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:39 schreef milka82 het volgende:
Aaaaah, das wel heel sneu..... Heb nog wel Overdose voor je, zal ik je die opsturen?
O mijn god! Je lakjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:07 schreef vamperotica het volgende:![]()
A sad, sad thing has happened.................
We wilde allemaal afscheid nemen en de doos uitzwaaien....
Pas op...... schokkende beelden....
Punky was wat ongeduldig en hopte zo uit mn tas......op de stenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo werd de doos door de 4 overgebleven lakjes uitgezwaaid.......
Een afscheid vol gemengede gevoelens... Nog vol van wat er net gebeurd was..... Vol spanning omat ze nu met zn viertjes zich moeten gaan redden in dat huishouden met helicopters en wie weet wat er zal gebeuren als 1 van hen eens wat ongeduldig zou worden... En die kattebeesten........ Komt het allemaal wel goed? Maar Vampje heeft meer nagelspulletjes... allemaal gezellig bij elkaar in een rommelige op slot kunnende beautycase.... dus toch ook met vertrouwen.....
En verheugd en ook hier weer vol spanning voor hen die verder mogen.....
Punky... we zullen je nooit vergeten....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik trek zodra ik thuis ben een naam uit de hoed!
Nou, ik heb getrokken!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:13 schreef zoeperzazke het volgende:
mooie lakjes! Ben ebnieuwd wie de volgende weer is!
Ja, da's het risico van je opnieuw opgevenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Ow jeeDat is snel weer!!! Wat leuk!!!!!!!!!
Ik had ook al van alles klaar staan,maar daar zat t meeste van al in den doosquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Hopelijk morgen De Doos! Moet zelf werken, maarkan de doos aannemen. Zaterdagochtend komt een verslagje (zodra ik uit bed ben)
Denk niet dat ik daar morgenavond nog puf voor heb....
(ik heb al wel 12 superleuke lakjes apart gezet, zodat ik daar tegen kan ruilen, ik zie pas welke het echt worden als ik weet wat er in de doos zit maar ze zijn iig superleuk!)
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
04.06.2010:
Driver is on the way
![]()
Veel plezier zoeper!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |