BBQ?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:59 schreef milka82 het volgende:
OMGWTFBBQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben helemaal enthousiast..... Joehoe!
Nee johquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de Hoed eng...hij lijkt op die van Harry Potter
yayquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef milka82 het volgende:
Hij is er! Dochterlief en ik hebben alles bekeken en wat moois uitgezocht. Verslag komt later!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef milka82 het volgende:
Hij is er! Dochterlief en ik hebben alles bekeken en wat moois uitgezocht. Verslag komt later!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de nieuwe eigenaresse naar Milka gePM't
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:39 schreef milka82 het volgende:
En de doos gaat op weg naar......... Vamperotica!!!!!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:46 schreef milka82 het volgende:
Li (=is afkorting naam van dochter) moest en zou ook zelf een kaartje schrijven voor in de doos, dus mocht je nu denken, wat een kinderlijk handschrift.....
Vamperotica, hij gaat straks naar het postkantoor!
bwehehehehehhehe dat doen mijn katten ook!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:50 schreef Ooi86 het volgende:
Ik moet een keer een foto maken van mijn kat als ik mijn nagels gelakt heb... Haha, ze trekt dan echt ZO'N vies gezicht!
jij hebt de track en trace codequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef milka82 het volgende:
Issie der al? Gisteren gepost iig
quote:
no worries, de doos kan nooit dit weekend nog bij de volgende arriverenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Diconnected het volgende:
Goed ladies mocht ik de volgende zijn in de lijst ( denk het niet tho ), ik ben er dit weekend nietmaar SQ heeft mijn nummer mocht het nodig zijn!
Nou ja, theoretisch zou het wel kunnen. Doos binnen, foto´s maken, doos terug naar postkantoor voor 18:00 uur. Maar dat lijkt me niet logisch, hahaha, en natuurlijk moet Vamperotica gewoon lekker de tijd nemen om te neuzen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
no worries, de doos kan nooit dit weekend nog bij de volgende arriverenHave fun!
Hij is NET binnenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, theoretisch zou het wel kunnen. Doos binnen, foto´s maken, doos terug naar postkantoor voor 18:00 uur. Maar dat lijkt me niet logisch, hahaha, en natuurlijk moet Vamperotica gewoon lekker de tijd nemen om te neuzen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hij is NET binnen![]()
![]()
Dus voor 18.00 naar t postkantoor gaat niet lukken
![]()
![]()
Eerst mn kinders voederen, die ook heul nieuwsgierig zijn en dan en dan en dan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |