Mooie buit!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:29 schreef Nune het volgende:
Om even verder te gaan met de avonturen van de swapdoos... Ik heb hem uitgepakt hoor! Even alles besnuffeld en zorgvuldig op een rijtje gelegd zodat ik kon kiezen!
Wat ik na lang wikken en wegen gekozen heb:
[ afbeelding ]
Catrice Sea of Green, China Glaze Flying Dragon, Sally Hansen Bronze Ruby, Art de Lautrec 68
[ afbeelding ]
Sally Hansen Must-Have Iris, OPI Shim-Merry Chic, P2 Hyper
Ik hoor jullie al denken: 'Wat een geweldige keuze heeft zij toch gemaakt, tjongejongejonge!'![]()
En wat er mee teruggaat (zonder Poes, maar voor de leuke herinneringen even wel met kattenlijk):
[ afbeelding ]
En wie krijgt de doos???
Dat zeg ik lekker nog niet. We sluiten dit verslag af met een pinkstercliffhanger.
ik probeer vanavond nog de lootpot te maken en de volgende te trekken. Maar de doos kan toch op zijn vroegst pas dinsdag weer verderquote:Op zondag 23 mei 2010 19:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mooie buit!![]()
En ik haaaat cliffhangres
ik weet, ik weet... Maar dan weten we waar ie naar toe mag en kunnen we mee zenuwen want DE doos komt er aan enzo....quote:Op zondag 23 mei 2010 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik probeer vanavond nog de lootpot te maken en de volgende te trekken. Maar de doos kan toch op zijn vroegst pas dinsdag weer verder
Doe maar lekker rustig aan hoor, heb dinsdag ALLE tijd.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik probeer vanavond nog de lootpot te maken en de volgende te trekken. Maar de doos kan toch op zijn vroegst pas dinsdag weer verder
Is waar, maar is toch leuk om te zien wie de volgende wordtquote:Op zondag 23 mei 2010 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar. Ik zit te bieren in de tuin met familiequote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is waar, maar is toch leuk om te zien wie de volgende wordt
gewoon rustig doorbierenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar. Ik zit te bieren in de tuin met familie
Vooral lekker blijven zitten meid!! Geniet van de gezelligheid!! Wij blijven gewoon lekker nieuwsgierigquote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezellig bieren gaat uiteraard voor!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehehehehhequote:Op maandag 24 mei 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Nou dames, komt ie dan he!
Ik moest dus bepalen naar wie de doos nu weer gaat reizen en omdat ik al veel goede verhalen had gehoord over de Hoed, heb ik die ook maar gepakt!
[ afbeelding ]
De Hoed is wel wat stoffig
Alle namen in de hoed!
[ afbeelding ]
En wie er nou uit kwam? Dat mag Nune vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |