quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
maar ik wil eerst zeggen:
Milka82, wat heb jij een PRACHTIG handschrift!
jaja, al done, wist ik veel dat jij zo snel was met kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Muts, ff je adres wegblurren van de foto's
Jwtzquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
jaja, al done, wist ik veel dat jij zo snel was met kijken
Goede aanwinsten!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, daar wassie dus: De Doos! Omdat ik doodmoe ben van uit het niets ineens een week fulltime werken (van 9 tot ca.half 8) lekker op bed gaan zitten om alles eens te bekijken.
Ik presenteer: de doos!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De doos was HEUL goed dichtgeplakt, daar kwam grof gereedschaap aan te pas....
[ afbeelding ]
Zo leuk dit
[ afbeelding ]
Tadaa!
[ afbeelding ]
Sorry voor de 'oh-nee-niet-weer-een huisdier-he'-dames, maar vooral Square was toch wel erg nieuwsgierg....
[ afbeelding ]
en de lintjes zijn zooooo leuk!
[ afbeelding ]
En dan wat eruit gehaald is! VLNR:
OPI Dulce de Leche, creative moonlight & roses, CG wireless topcoat, Hema 60 (supermooi over blauwe of groene lak), CG Good Qitch?, CG Techno, CH in Awe of Amber, LA Girl rockstar Electric Guitar!
[ afbeelding ]
Een beetje veel? Misschien wel, maar er gaat ook genoeg weer terug! (op mijn nagels hier Zoya Charla)
[ afbeelding ]
En de volgende........dat wisten we al, dat is Princess-a die vast in de route zit!
Uit de OP:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Goede aanwinsten!!![]()
En ik zie dat je mijn pakketje ook aangekomen is, dus nog een keer![]()
Maar hoezo "dat wisten we al, dat is Princess-a"?? Dat was mij compleet ontgaan eerlijk gezegd, hahaha.
quote:Stormqueen is eerste aanspreekpunt, maar alles gaat in overleg met princess-a. Zo blijft het enigszins democratisch. Princess-a en stormqueen overleggen dus onderling als er vragen en/of opmerkingen zijn.
We hebben geen definitief aantal deelnemers. Dus inschrijven loopt gewoon door. Wel is het zo dat de coördinator de Doos ook nog een keer krijgt. Om te voorkomen dat hier ruzie over komt bepaal ik nu dat ik als 20e zelf weer aan de beurt ben. (aangezien ik weet wat er in en uit gaat wil ik dat nu alvast vast hebben liggen zodat ik niet achteraf het verwijt kan krijgen dat ik de doos op een goed moment naar me toe heb gehaald). Mocht het animo enorm zijn loopt dit gewoon door per 20 (dus dan ben ik ook weer als 40e, enz.). Princess-a gaat als 10e, en daarna eventueel als 30e.
Waarom moet zij als 10de???quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jwtz
Princess-a presenteerde een dilemma gisteren. Zij heeft namelijk donderdag pas tijd om te dozen.
Zij vroeg me of we misschien nog iemand er tussen moeten plakken. Ik zei van niet, omdat het eigenlijk tegen de doosregels is. Zij moet immers als tiende. Maar misschien denkt de rest daar anders over?
doos-regels, princess-a gaat als 10e, SQ als 20e, om controle te houden over de inhoud van de doosquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Goede aanwinsten!!![]()
En ik zie dat je mijn pakketje ook aangekomen is, dus nog een keer![]()
Maar hoezo "dat wisten we al, dat is Princess-a"?? Dat was mij compleet ontgaan eerlijk gezegd, hahaha.
Omdat wij weten wat er in zit. Maar feitelijk is het nu zo dat alleen ik dat weet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Waarom moet zij als 10de???
En eerlijk gezegd vind ik dat best ver weg... dat is bijna een week verder. Maar goed, misschien denken de anderen er anders over.
Gewoon doen, zeker in dat gevalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat wij weten wat er in zit. Maar feitelijk is het nu zo dat alleen ik dat weet.
Dus ik kan er eventueel nog iemand voor proppen...
Ja he?!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zit nu pas de kaartjes te bekijken, Go Vamp, jij bent bij de tijd!![]()
![]()
same herequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
Twijfelt om nog een keer mee te doen... Het was zo leuk!!
Heb je wel swappies?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
ja... nou... ik kan zo moeilijk afstand doen.... maar in principe heb ik wel dingen waarvan er 5 op elkaar lijken zegmaarquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Knoop doorgehakt, we hanteren de regels zoals ze zijn opgesteld in het begin. En dus gaat de doos gewoon naar Princess-aWant voor hetzelfde geldt trek ik iemand uit de hoed die ook pas na een paar dagen tijd heeft
*Bloos* Dank jullie! Maar ik smokkel hoor, ik ben juf....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
De doos is besnuffeld en bekeken, verslag volgt zodra SQ het heeft goedgekeurd wat ik eruit haal en terugdoe, maar ik wil eerst zeggen:
Milka82, wat heb jij een PRACHTIG handschrift!
Wat een leuke dingetjes heb je er uit gehaald! en wat leuk om je zo te zien zitten freubelen ermeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, daar wassie dus: De Doos! Omdat ik doodmoe ben van uit het niets ineens een week fulltime werken (van 9 tot ca.half 8) lekker op bed gaan zitten om alles eens te bekijken.
Ik presenteer: de doos!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De doos was HEUL goed dichtgeplakt, daar kwam grof gereedschaap aan te pas....
[ afbeelding ]
Zo leuk dit
[ afbeelding ]
Tadaa!
[ afbeelding ]
Sorry voor de 'oh-nee-niet-weer-een huisdier-he'-dames, maar vooral Square was toch wel erg nieuwsgierg....
[ afbeelding ]
en de lintjes zijn zooooo leuk!
[ afbeelding ]
En dan wat eruit gehaald is! VLNR:
OPI Dulce de Leche, creative moonlight & roses, CG wireless topcoat, Hema 60 (supermooi over blauwe of groene lak), CG Good Qitch?, CG Techno, CH in Awe of Amber, LA Girl rockstar Electric Guitar!
[ afbeelding ]
Een beetje veel? Misschien wel, maar er gaat ook genoeg weer terug! (op mijn nagels hier Zoya Charla)
[ afbeelding ]
En de volgende........dat wisten we al, dat is Princess-a die vast in de route zit!
Ik zit ook te twijfelen..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
zitten allemaal leuke dingen in deze keer, en iedereen die er wat leuks uithaalt stopt ook wat leuks weer terug! waarom twijfelen?quote:
omdat ik net aan de beurt geweest benquote:Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef princess-a het volgende:
zitten allemaal leuke dingen in deze keer, en iedereen die er wat leuks uithaalt stopt ook wat leuks weer terug! waarom twijfelen?
We kunnen best zorgen dat je pas laat weer aan de beurt bent door je niet meteen in de hoed te stoppen. SQ is niet online maar haar een beetje kennende doet ze daar echt niet moeilijk over..quote:
Klopt, PartyHardy wil ook nog een keer meedoen maar die zit ook nog niet in de Hoedquote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
We kunnen best zorgen dat je pas laat weer aan de beurt bent door je niet meteen in de hoed te stoppen. SQ is niet online maar haar een beetje kennende doet ze daar echt niet moeilijk over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |