Ik kan die arme dames toch niet zo lang in spanning houdenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:22 schreef liiszle het volgende:
geduld is een schone zaak
maar ik zie dat jullie liever direct 2 afleveringen na elkaar zien
nou Ooi86, veel plezier!
volgens mij zag ik die in grote aantallen hangen in de H&M in alkmaar van de weekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Bella's ChoiceDie wil ik ook zo graag nog eens
Geweldige buit!
Ik kom nooit in de stadquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij zag ik die in grote aantallen hangen in de H&M in alkmaar van de week
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de stadBen dit jaar nog helemaal niet in de stad geweest geloof ik
Doe rustig aan, ik zie hem wel verschijnen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:55 schreef liiszle het volgende:
is ook nog niet onderwegben hele dag weg geweest. en postkantoor is dicht wegens verbouwing, dus moet even paps vragen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:11 schreef liiszle het volgende:
hijs onderweg! paps heeft hem net weggebracht, stuur strakjes de T&T door
op zaterdag rijden ze dacht ik alleen 's morgensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:41 schreef Ooi86 het volgende:
Jeej! Ik heb er zin in! Hopelijk heeft mijn pakketjesbezorger er ook zin in, want ik ben alleen 's ochtends thuis.
hier rijden ze de hele dag en dit is Frieslandquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op zaterdag rijden ze dacht ik alleen 's morgens
Jippie!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:58 schreef Ooi86 het volgende:
IK HEB HEM!!!!!
En de meiden voor mij hebben het al gezegd, maar wat zitten er een gave dingen in!! Ik kan die halve doos wel bijna houden, zoveel leuke dingen zitten erin.
Ik ben nu lekker aan het rommelen en lezen enzo (en foto's maken natuurlijk) en daarna moet ik naar mijn werk. Morgen ergens ga ik de foto's enzo posten.![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:00 schreef princess-a het volgende:
Wat een buit Ooi86Waren precies de dingen waarover ik getwijfeld had en die met pijn in het hart in De Doos gebleven zijn
Heel leuk!
Oh en mirannie veel plezierBen je toch niet als laatste aan de beurt
Haha! Nee, het staat er niet op hoor. Alleen dat het breekbaar isquote:Op zondag 20 juni 2010 13:40 schreef mirannie het volgende:
Oh, btw, bij mij er liever niet opzetten dat het bij de buren afgeleverd mag worden. Woon in een appartementen complex en juist degenen die overdag wel thuis zijn, vertrouw ik niet zoDan maar liever een dagje langer wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |