abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:42:41 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_83006689
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:41 schreef Ooi86 het volgende:
Jeej! Ik heb er zin in! Hopelijk heeft mijn pakketjesbezorger er ook zin in, want ik ben alleen 's ochtends thuis.
op zaterdag rijden ze dacht ik alleen 's morgens
disclaimer
pi_83007036
Mijn pakketjesbezorger komt hier op zaterdag ook 's middags. Maargoed, ik hoop dat ie er vroeg is, dan kan ik vast wel neuzen voor ik naar mijn werk ga.
pi_83007224
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

op zaterdag rijden ze dacht ik alleen 's morgens
hier rijden ze de hele dag en dit is Friesland
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_83014257
IK HEB HEM!!!!!

En de meiden voor mij hebben het al gezegd, maar wat zitten er een gave dingen in!! Ik kan die halve doos wel bijna houden, zoveel leuke dingen zitten erin.

Ik ben nu lekker aan het rommelen en lezen enzo (en foto's maken natuurlijk) en daarna moet ik naar mijn werk. Morgen ergens ga ik de foto's enzo posten.

pi_83014841
Veel plezier, ben benieuwd
pi_83016368
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:58 schreef Ooi86 het volgende:
IK HEB HEM!!!!!

En de meiden voor mij hebben het al gezegd, maar wat zitten er een gave dingen in!! Ik kan die halve doos wel bijna houden, zoveel leuke dingen zitten erin.

Ik ben nu lekker aan het rommelen en lezen enzo (en foto's maken natuurlijk) en daarna moet ik naar mijn werk. Morgen ergens ga ik de foto's enzo posten.

Jippie!!
En ik word steeds nieuwsgieriger naar de inhoud!!
pi_83047324
Nou ladies, gisterochtend was het dus zover. THA doos kwam bij mij thuis aan.

Het mooie rode rozen papiertje kon mij niet tegen houden om het er zo snel mogelijk vanaf te trekken.

THA doos revealed.

Aanwijzingen voor de pakketjesbezorger. Just in case....

Eenmaal open trof ik het volgende aan:

1,5 uur vol plezier!! En er zitten echt onwijs veel lakjes in!

Vanaf een afstandje werd ik bekeken door mijn kattenkind Lola. Afkeurend keek ze naar de ravage die ik veroorzaakte.

Uiteindelijk werden het de volgende lakjes die bij mij mochten komen wonen.

Ik heb in het schrift geswatched en geschreven wat ik eruit heb gehaald. Kunnen jullie het lezen?

Ook de volgende extraatjes bleven bij mij. Een lekker klein tubetje creme voor in mijn tas naar het werk, een glasvijltje en een plate met een peaceteken en een anker (= mijn achternaam).

Hier een kleine selectie van de spullen die ik erin heb gestopt. Oeh... Spannend! Wat zal het zijn?!

Alle spulletjes in gepakt en klaar om in de doos te verdwijnen.

De doos heb ik zorgvuldig ingepakt. Om in de lakjes sfeer te blijven heb ik er een leuk holo papiertje omheen gedaan.

Ik heb ontzettend genoten van de doos. Er zitten zoveel leuke lakjes en dingetjes in. Ik heb SQ 3 x moeten pm'en om een uiteindelijke selectie door te geven!! Echt, het is heul moeilijk kiezen.

Maar nu is natuurlijk de vraag naar wie de doos nu toe gaat.....

Het is geworden.......

MIRANNIE!

Morgen gaat hij op reis. Mirannie, alvast veel plezier!
pi_83047365
Hé,weer eens iets van mij! Leuke buit!!

Maar euh, Ik weet niet of het iemand opvalt maar die "aanwijzigen voor de postbode"hebben erg weinig zin als er cadeaupapier om de doos zit hoor, HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! (op de eerste foto's dan met dat rozen papier, ik kan niet zien wat er op dat stukje papier linksboven staat dus misschien zit het daar nu wel )
pi_83047404
Oeh Mirannie gaat uit dr dak geloof ik

En wat een super leuke buit
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_83047640
Ah, weer een super leuk verslagje!!! Goede buit en heb geprobeerd om te ontcijferen wat je erin gestopt hebt want ik ben de volgende!!!! I can't believe it!!

Ik ben blijijijijijijij!!!!
pi_83047729
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_83047949
Wat een leuk verslag!!!!

(en wat leuk dat je ook de nagellakstipjes in het schrift doet haha, was een ingeving van me om het op te vrolijken )

Mooie buit, ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft en Mirannie: sterkte met wachten!
I had a signature once. It was awful.
pi_83052402
Oh, btw, bij mij er liever niet opzetten dat het bij de buren afgeleverd mag worden. Woon in een appartementen complex en juist degenen die overdag wel thuis zijn, vertrouw ik niet zo Dan maar liever een dagje langer wachten.
pi_83053192
Wat een buit Ooi86 Waren precies de dingen waarover ik getwijfeld had en die met pijn in het hart in De Doos gebleven zijn Heel leuk!

Oh en mirannie veel plezier Ben je toch niet als laatste aan de beurt
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_83053319
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:00 schreef princess-a het volgende:
Wat een buit Ooi86 Waren precies de dingen waarover ik getwijfeld had en die met pijn in het hart in De Doos gebleven zijn Heel leuk!

Oh en mirannie veel plezier Ben je toch niet als laatste aan de beurt
haha nee, en dat gevoel had ik dus echt. Ik verwachtte de doos pas rond september. Heb ook nog wat dingetjes onderweg die ik er graag in had gestopt, maar ach, heb nog genoeg andere dingen ook om erin te doen
  zondag 20 juni 2010 @ 14:22:23 #141
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83053995
Tof verslag, en wat een buit!!

Mirannie, veel plezier met De Doos!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_83055441
Superleuk verslag

Mirannie, veul plezier gewenst
  zondag 20 juni 2010 @ 15:06:56 #143
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_83055677
Heel leuk verslag en een hele mooie buit en wat een mooi cadeaupapier zit er omheen
Mirannie heel veel plezier met De Doos, ik ben benieuwd hoe het wachten je vergaat Dat De Doos maar snel bij je is!
pi_83055748
Leuk verslag! MAAH en Verushka.

Veel plezier met de doos Mirannie!
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 20 juni 2010 @ 15:20:52 #145
152787 liiszle
Illusion
pi_83056191
leuk leuk leuk!
zijn een hoop dingen uit waar ik zooo over heb zitten twijfelen.. maar ja, blij dat jij er blij mee bent
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  zondag 20 juni 2010 @ 15:48:58 #146
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_83057224
Wat een leuke buit !

En mirrannie, heel veul plezier met de Doos!
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zondag 20 juni 2010 @ 15:58:09 #147
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_83057602
Ik was het topic helemaal kwijt!
gaa goed met De Doos!! Wat zit er een moois in zeg!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_83058541
Wow, gave lakken.
en je holografische inpakpapier is ook supertop, heel veel plezierrr marannie
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
pi_83058699
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:40 schreef mirannie het volgende:
Oh, btw, bij mij er liever niet opzetten dat het bij de buren afgeleverd mag worden. Woon in een appartementen complex en juist degenen die overdag wel thuis zijn, vertrouw ik niet zo Dan maar liever een dagje langer wachten.
Haha! Nee, het staat er niet op hoor. Alleen dat het breekbaar is
pi_83061921
Leuk om weer een verslagje te lezen, wordt steeds minder geduldig....
Wie is daar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')