Ik kan die arme dames toch niet zo lang in spanning houdenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:22 schreef liiszle het volgende:
geduld is een schone zaak
maar ik zie dat jullie liever direct 2 afleveringen na elkaar zien
nou Ooi86, veel plezier!
volgens mij zag ik die in grote aantallen hangen in de H&M in alkmaar van de weekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Bella's ChoiceDie wil ik ook zo graag nog eens
Geweldige buit!
Ik kom nooit in de stadquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij zag ik die in grote aantallen hangen in de H&M in alkmaar van de week
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de stadBen dit jaar nog helemaal niet in de stad geweest geloof ik
Doe rustig aan, ik zie hem wel verschijnen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:55 schreef liiszle het volgende:
is ook nog niet onderwegben hele dag weg geweest. en postkantoor is dicht wegens verbouwing, dus moet even paps vragen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:11 schreef liiszle het volgende:
hijs onderweg! paps heeft hem net weggebracht, stuur strakjes de T&T door
op zaterdag rijden ze dacht ik alleen 's morgensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:41 schreef Ooi86 het volgende:
Jeej! Ik heb er zin in! Hopelijk heeft mijn pakketjesbezorger er ook zin in, want ik ben alleen 's ochtends thuis.
hier rijden ze de hele dag en dit is Frieslandquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op zaterdag rijden ze dacht ik alleen 's morgens
Jippie!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:58 schreef Ooi86 het volgende:
IK HEB HEM!!!!!
En de meiden voor mij hebben het al gezegd, maar wat zitten er een gave dingen in!! Ik kan die halve doos wel bijna houden, zoveel leuke dingen zitten erin.
Ik ben nu lekker aan het rommelen en lezen enzo (en foto's maken natuurlijk) en daarna moet ik naar mijn werk. Morgen ergens ga ik de foto's enzo posten.![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:00 schreef princess-a het volgende:
Wat een buit Ooi86Waren precies de dingen waarover ik getwijfeld had en die met pijn in het hart in De Doos gebleven zijn
Heel leuk!
Oh en mirannie veel plezierBen je toch niet als laatste aan de beurt
Haha! Nee, het staat er niet op hoor. Alleen dat het breekbaar isquote:Op zondag 20 juni 2010 13:40 schreef mirannie het volgende:
Oh, btw, bij mij er liever niet opzetten dat het bij de buren afgeleverd mag worden. Woon in een appartementen complex en juist degenen die overdag wel thuis zijn, vertrouw ik niet zoDan maar liever een dagje langer wachten.
Jeeeeejj!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:02 schreef mirannie het volgende:
Ja, ja, hij is er!!!![]()
Samen met TD en de swap met SQ werd hij een half uurtje geleden gebracht.
[ afbeelding ]
Meteen sprongen de beesies die ik vanmorgen bij de boodschappen kreeg bovenop de doos. Wie zegt dat rood beesten aantrekt?? Net als bij de meeste dames hier, zijn ze erg gevoelig voor holo!!
Vanmiddag volgt de rest. Heb mijn dochter beloofd te wachten tot zij er bij is. Nu staat ie veilig onder mijn bed, geheel uit het zicht, anders weet ik niet of het mij lukt me in te houden en te wachten tot vanmiddag
Je kunt er bij doos 2.0 weer bij geloof ik. Die blijft als ik het toen begrepen is eindeloos doorverhuizen tot niemand meer wil...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef milka82 het volgende:
Whaaah, wat een mooie vangsten allemaal weer, ik vind het nog steeds zo leuk, kunnen we al vast weer inschrijven voor doos 3.0? Haha!
Toffe buit!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:47 schreef mirannie het volgende:
Goed, ik moest dus wachten tot m´n dochter thuis was uit school...
[ afbeelding ]
maar omdat ik zo nieuwsgierig was, toch maar even een klein stukje opengemaakt...
En toen toch het papier eraf en de beesies keken mij aan alsof ze wilden zeggen: "komt er nog wat van? OPEN DIE DOOS"
[ afbeelding ]
Dus toen kind thuis was eindelijk geopend![]()
[ afbeelding ]
Wat zat er veel in!!![]()
[ afbeelding ]
Alles op tafel uitgestald en grabbelen maar
En Big Bear bleef dus tijdelijk alleen achter met wat schuimchippy´s
[ afbeelding ]
Om hem ook maar even mee te laten delen in het feest, mocht hij de lakjes showen die weer terug De Doos in gaan [ afbeelding ]
En dan nu.....
De BUIT!
[ afbeelding ]
Konad white, Golden Rose 70, Sally Hansen base&top, OPI suzi skis suede, CG LOL, Zoya raine, CG orange knockout (speciaal voor het WK, want had nog geen oranje)
Nu gaat de doos door naar
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
* tromgeroffel*
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
nog geen idee, sorry.... ben nog aan het wachten op SQ
CG LOL heb ik voor een vriendin eruit gevist, zelf heb ik ´m al, net zoals Suzi suede.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:02 schreef Ooi86 het volgende:
Jeej Mirannie! Wat een gave buit!
En drie lakjes van mij
Die CG LOL heb ik met pijn in mijn hart terug in de doos gedaan. Heel veel plezier ermee!!
Die komt bij mij vandaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
CG LOL heb ik voor een vriendin eruit gevist, zelf heb ik ´m al, net zoals Suzi suede.
Ik ben vooral blij met de ZoyaErg mooi om te layeren
Je hoeft je niet te verantwoord gekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest werken en eten koken enzo
Tof verslag
Uhuhquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoord gek![]()
Engelengeduld hier
Die is er niet, we lopen gewoon doorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef milka82 het volgende:
Whaaah, wat een mooie vangsten allemaal weer, ik vind het nog steeds zo leuk, kunnen we al vast weer inschrijven voor doos 3.0? Haha!
In that case... 'zet vragende oogjes op'.....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die is er niet, we lopen gewoon door
*in hoed pleurt*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef milka82 het volgende:
[..]
In that case... 'zet vragende oogjes op'.....
Spuit 11quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die is er niet, we lopen gewoon door
En dan ben je volgende week alweer aan de beurtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef milka82 het volgende:
[..]
In that case... 'zet vragende oogjes op'.....
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:04 schreef mirannie het volgende:
Zo, had even visite van een vriendinnetje die ik al lang niet gezien had. Ze woont tegenwoordig in Dublin, vandaar.
Anyway, bedankt voor alle complimenten voor de stoelenEigenlijk wil ik andere hebben. Zelfde soort, maar met een ander kleur stofje. Dus zal jullie tegen die tijd wel op de hoogte brengen als ze in de sale gaan
Oh ja, dan nu het moment waar jullie al de hele avond op zitten te wachten....
wederom tromgeroffel
MiMu![]()
![]()
wat ik dan persoonlijk weer extra leuk vind omdat MiMu onwijs haar best heeft gedaan bij een vermist swaplakje naar mij
Veel plezier MiMu!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke spullies heb je eruit gevist! Die ChG is prachtig.
Mooie eettafel en stoelen ook inderdaad!There is no love sincerer than the love of food.
Ongelofelijk dat ie nog terug is gekomenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en dat vermiste lakje is inmiddels weer hier!De enveloppe was helemaal naar zijn grootje en jouw adres volledig onleesbaar geworden (volgens mij hebben ze die enveloppe laten zwemmen in een haaientank
) maar de afzender was nog wel net leesbaar dus ze hebben hem terug gestuurd. Met hoe die enveloppe eruit zag mag het een wonder heten dat het lakje nog heel was maar hij is in ieder geval terecht!
![]()
Kan ik hem toch nog in mijn swappakket meesturen naar de VS.
Verslagje wordt morgen, daar heb ik vanavond geen puf meer voor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:17 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op een verslagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |