Wij reden op de snelweg, jammer de bammerquote:Op zondag 27 november 2011 16:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel, maar dan op de WiFi van thuis. Dan is het nog wel te doen.
Datquote:Op zondag 27 november 2011 18:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lin doet niet mee aan de koffer. Het is even een tussentijdse inventarisatie
Ik zit met smart te wachten op de pakketmanquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:52 schreef PriemGirl het volgende:
Gisteren opgestuurd ! (Vergeten te melden![]()
)
Of vandaag of morgen heb je hem binnen Lin
Natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als mijn moeder terug is uit de VS gaan ik zekers te weten meedoen aan de swapkoffert! EINZ!!1!! (als het mag)
En en en gaat 'ie alweer eens op padquote:Op woensdag 30 november 2011 16:12 schreef Lindytje het volgende:
De swapkoffer is hier aangekomen!
[ afbeelding ]
Hij gaat waarschijnlijk overmorgen na een telling en aanvulling weer verder op pad
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:45 schreef Incantrix het volgende:
Ik had eerst nog bedacht om een beyu 209 te gaan halen voor in de koffer, da's voor mij weinig moeite, maar volgens mij heeft iedreen die onderhand wel, dus nouja.. Had toch nog genoeg te ruilen![]()
Ennuhm, wazzup mit dem koffert?
quote:Op woensdag 7 december 2011 07:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
WÃl je 'm ook? Ik kom straks in de stad..
Lindy, ben benieuwd
Ik kijk zo ff voor jequote:Op woensdag 7 december 2011 08:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]als hij er nog is! Ik was elke keer te laat...
Toch bedankt voor het kijken, waardeer ik heel ergquote:Op woensdag 7 december 2011 14:00 schreef Incantrix het volgende:
Helaasch, in geen velden of wegen te bekennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |