abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90011590
Een nieuw topic speciaal voor Lindytje ;)

*O* Welkom bij de Nagelswapdoos! *O*

DE SPELREGELS

• Als je mee wil doen met de nagelswapdoos, stuur je een PM naar Stormqueen Zij maakt de route. Deze wordt niet vooraf bekend gemaakt.
• De Doos moet uiterlijk een week na ontvangst weer op reis zijn. Dit om te voorkomen dat mensen erg lang moeten wachten. Mocht je door vakantie of andere redenen een tijdlang verhinderd zijn, meld dit dan via PM aan Stormqueen, Dan kan zij er voor zorgen dat je eventueel opschuift in de route.
• Je haalt minimaal 5 items uit de doos. Dit is om er voor te zorgen dat de variatie er in blijft. Je stopt voor de items die je er uit haalt, ook weer spullen terug. Hierbij ruil je eerlijk
• Alle spullen die in de doos gaan, zijn nagelgerelateerd. Onder nagelgerelateerd vallen nagellakken, nailartspullen, nagelverzorging. Dus geen badschuim, parfum, sieraden, snoep, andere cosmetica en make-up, enzovoorts.
• Voordat de doos weer op reis kan, stuur je een PM aan Stormqueen met een lijstje wat je er uit haalt en wat je er in stopt. Pas als dit lijstje is goedgekeurd mag je het verslag online zetten. Zonder goedkeuring wordt de nieuwe naam niet vrijgegeven. Het klinkt flauw, maar dit is de enige manier om te waarborgen dat de Doos niet verandert in een troepbak. Zodra deze PM erdoor is krijg je het adres van de volgende eigenaresse.
• Je ruilt eerlijk. Geen toffe, unieke, hard to find items tegen HEMA of Essence die iedereen om de hoek kan kopen voor een kruimel. Ook niet tegen tien Essence. HEMA/Essence ruil je tegen iets van HEMA/Essence. Iets wat alleen online te koop is, ruil je voor iets wat ook alleen online te koop is. Veel verscheidene kleuren ruil je voor een andere verscheidenheid aan kleuren, niet voor 6 nudes. Probeer zelf ook te bedenken wat eerlijk ruilen is. Het is ook voor ons niet fijn om jou te moeten vertellen dat je niet eerlijk ruilt. Als je twijfelt over je ruil, neem je contact op met Stormqueen, zij kan dan helpen.
• De variatie moet gewaarborgd blijven. Als er al twee vijlen in de doos zitten, spreekt het voor zich dat er geen derde bij hoeft. Hetzelfde geldt voor kleuren lak: als er al een paar van dezelfde kleur in zitten, gooi er dan niet nog meer van hetzelfde bij. Dit ging de eerste keer goed mis. En dit is ook de reden dat er nu streng op gecontroleerd wordt.
• Om dit alles nog even kracht bij te zetten zal Stormqueen steekproefsgewijs degene die de Doos op dat moment heeft vragen een lijst te maken met alles wat er in zit.
• Uiteraard blijft het Swapschrift gehandhaafd.
• Als De Doos bij jou is geweest post je in dit topic een leuk verslagje met foto's over wat je allemaal uit de doos hebt gehaald *O*
• Meisjes die de vorige ronde wel aangemeld waren maar niet aan de beurt zijn gekomen krijgen voorrang!
[*]Het verzenden van de doos kost 6,75 via TNT post!

*O* *O* *O* *O* *O*

Waarom zo streng?

Omdat het nodig blijkt. En om het voor iedereen leuk te houden. Want voor de laatste moet het net zo tof zijn als voor de eerste!

Stormqueen is eerste aanspreekpunt, maar alles gaat in overleg met Princess-a. Zo blijft het enigszins democratisch. Princess-a en stormqueen overleggen dus onderling als er vragen en/of opmerkingen zijn.
We hebben geen definitief aantal deelnemers. Dus inschrijven loopt gewoon door. Wel is het zo dat de coördinator de Doos ook nog een keer krijgt. Om te voorkomen dat hier ruzie over komt bepaal ik nu dat ik als 20e zelf weer aan de beurt ben. (aangezien ik weet wat er in en uit gaat wil ik dat nu alvast vast hebben liggen zodat ik niet achteraf het verwijt kan krijgen dat ik de doos op een goed moment naar me toe heb gehaald). Mocht het animo enorm zijn loopt dit gewoon door per 20 (dus dan ben ik ook weer als 40e, 60e enz.). Princess-a gaat als 10e, 30e, 50e etc.
*O* *O* *O* *O* *O*

Nog even dit:
Als je denkt dat je niet aan de spelregels kan voldoen, moet je je niet aanmelden. Schat dit dus even in. Het is heus niet zo dat er alleen hele dure dingen in de doos mogen, maar als je eigenlijk niets te ruilen hebt, kun je het beter niet doen.

*O* *O* *O* *O* *O*

LIJST VAN DEELNEMERS:
klik op de naam voor het verslagje O+
AANMELDEN VIA PM BIJ STORMQUEEN!

Het restje eerste ronders:
Lindytje
Mirjam
MissJ
PartyHardy
Nune (scrollen voor het hele verslag)

En dan gaan we verder met...
Zoeperzazke
Diconnected
Milka82
MinderMutsig
princess-a
Ooi86
miss--moana
deerntie
SpaceInvaders
Joysa
liizsle
mirannie
Vamperotica
DeltaCephei
Stormqueen
-ladybird-
Renren-
Mirjam 2
Puckzzz
Milka82 2
SpaceInvaders 2
samsuus
Dwyn
Mirannie 2
Mss
friekin_
DeltaCephei 2
Devilsanddust
Diconnected 2
Princess-a 2
Stormqueen 2
Zoeperzazke 2
Cynthiaa
• miss—moana2
RenRen-2
• fehaflits
SpaceInvaders3
• Mirannie3
• Miasan
• PartyHardy
beautyfreak
• De_Taartjesfee
MissJ2
• Mirjam3
• Princess-a3

Deelnemers komen met naam in een pot. Elke keer als iemand zich aanmeldt gooi ik haar naam in de pot. Elke keer als de doos verder reist trek ik een nieuwe naam uit de pot!!

*O* Game on, girlz! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door princess-a op 16-12-2010 23:23:38 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 16 december 2010 @ 19:34:43 #2
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_90012217
Yay, speciaal voor mij :D O+
Don't come closer, I might hurt you
pi_90016581
Jeeeee mooi dat de doos goed bij je is aangekomen Lindy *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:14:38 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_90060832
hier moet ik natuurlijk ook gepost hebben :+
disclaimer
  zondag 19 december 2010 @ 15:37:05 #5
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_90126275
PM verstuurd naar SQ :)
Dus wat mij betreft kan de doos morgen verder reizen!
  zondag 19 december 2010 @ 17:32:07 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_90131386
als ik mijn laptop gereanimeerd heb krijg je reactie :')
disclaimer
  zondag 19 december 2010 @ 22:13:56 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_90148163
zijn er trouwens nog mensen die zichzelf missen in de lijst?
disclaimer
pi_90149144
Sharaan misschien?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 19 december 2010 @ 22:28:08 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_90149340
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:25 schreef princess-a het volgende:
Sharaan misschien?
Ja maar die heeft nooit een PM gestuurd, dus daar heb ik verder ook geen adres of niks van.
disclaimer
  zondag 19 december 2010 @ 23:25:41 #10
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_90153112
Jaaaaa, ik kreeg de koffer weer!!

Eerst nog een restantje uit de oude koffer... Dit trof ik thuis aan toen ik thuis kwam na het werken op de dag dat de koffer was bezorgd :')
Op de grond zie je Beer en BeemsterMuis (beemstermuis heeft gezorgd voor de sneeuw binnen, hoewel, het was meer Sien denk ik, die uiterst onschuldig kijkt... O-) )

BeemsterMuis is anaal vernederd door Sien ;(

Na een paar uurtjes elk half uur uit het raam kijken of de overburen al thuis waren (die hadden de koffer aangenomen), eindelijk de koffer in huis!! *O*

Wat veel leuks zit er in!! :D

Helaas kon ik pas vandaag lakjes uit gaan zoeken, want ik was steeds overdag weg, en het licht is hier 's avonds in de huiskamer wel heel sfeervol, maar niet echt geschikt om lakjes uit te zoeken ;)

Ik heb dit er uit gevist O+

En dit gaat er weer mee op reis:

De koffer gaat morgen weer verder op pad, en de gelukkige volgende is Mirannie! Veel plezier met de doos/koffer!!
  zondag 19 december 2010 @ 23:46:39 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_90154232
anaal vernederde beemstermuizers O+
disclaimer
pi_90154621
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
anaal vernederde beemstermuizers O+
Dat indd! Ik moest er zo om lachen :@
Vette buit Lindy, veeeel plezier mirannie!
pi_90166385
Beemstermuizel heeft een mooi einde gehad

We hebben nog drie zakken met 15 van die kutmuizen liggen hiero :')
pi_90167445
Wat een lieve lakjes heb je gepakt O+
* drie ervan staan op mijn wishlist :P *
pi_90173539
Haha, ik zat gisteren nog te twijfelen of ik me zou afmelden voor de doos en nu komt ie weer mijn kant op en vind ik het stiekem toch ook wel weer heeeeel leuk *O*
pi_90190073
hahaha anaal vernederde Beemstermuis :')

Enne toffe buit Lindy!

veel plezier mirannie!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_90194212
Nice Lindy! Wat is de naam van die groene CG en die paarsige? van ModelsOwn?
pi_90194533
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:02 schreef Juud- het volgende:
Nice Lindy! Wat is de naam van die groene CG en die paarsige? van ModelsOwn?
Re-fresh mint, en de MO is geloof ik Beth blue. Ofzo. :o
  maandag 20 december 2010 @ 20:14:00 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_90195000
beth's blue is dat ja, die heb ik ook, is echt een juud-lakje wel :D
disclaimer
  maandag 20 december 2010 @ 21:25:47 #20
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_90200165
En re-fresh mint idd :)

En thanx nog voor de reacties!

De doos is vanmiddag afgeleverd bij de appie, dus als het een beetje meezit, morgen bij Mirannie!
pi_90200447
Leuk weer :Y
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 20 december 2010 @ 22:36:06 #22
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90205672
Leuke buit! O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_90226889
toffe lakjes nfu-oh :9~
pi_90227310
Ik ben bang dat de koffer vandaag mijn huisje niet gaat bereiken. Heb zojuist de TNT gesproken omtrent een ander pakketje en ze hebben ernstige vertraging door het weer opgelopen de afgelopen dagen. Dus nog even geduld... hopelijk komen ze dan morgen middag, want de overige dagen ben ik niet thuis...
pi_90227368
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:15 schreef mirannie het volgende:
Ik ben bang dat de koffer vandaag mijn huisje niet gaat bereiken. Heb zojuist de TNT gesproken omtrent een ander pakketje en ze hebben ernstige vertraging door het weer opgelopen de afgelopen dagen. Dus nog even geduld... hopelijk komen ze dan morgen middag, want de overige dagen ben ik niet thuis...
Het is ook heel moeilijk om je tijd in te delen met de doos en de feestdagen _O- Vond ik dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')