Ik vond jouw kaartje zo grappigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben blij dat het met de 2e versie zo veel beter gaat.
Kudo's voor de organisatie hoor!
quote:
Vet leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:20 schreef samsuus het volgende:De doos is er!!!!!!!
![]()
Wat ontzettend gaafZulke mooie spulletjes, leuke kaartjes en lieve teksten
![]()
Me is happy
Ah, balen zeg!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:52 schreef milka82 het volgende:
Verslag deel 1........ briefje in de bus..... Ben ik even twee tellen een boodschapje halen en dan komen ze langs![]()
Fuckers...
Ik ben er heel blij mee! Kan zomaar een lakje zijn waar ik een back up van nodig hebquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:51 schreef Mss het volgende:
Ik had al een vermoeden dat Zoya Robyn er snel weer uit zou zijn, een prachtige kleur, maar niks voor mij. Ik ben blij dat jij hem waarschijnlijk wél gaat dragen!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef milka82 het volgende:
the box haz arrived... waitin' for approval
Losssslaten! Grrquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
mijn eerste reactie: ik heb geen PM gezienEn toen: Ohja, verrek
Jeetje!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef milka82 het volgende:
Op verzoek een inventaris gemaakt van de doos, er zitten op dit moment precies 50!![]()
lakken in en 22 accesoires (nailart etc..) Alle namen heb ik naar Princess A gemaild.... Vanaaf komt het verslag van mijn doos-ronde, nu eerst even koken!
Geweeeldigquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef samsuus het volgende:
Ik zal nog even het verzend avontuur van de doos laten zien....
Dat was namelijk niet zo makkelijk! ;-)
Met 3 man sterk (oke, 1 man en 2 nagellakverslaafde meisjes) gingen we op pad.....
[ afbeelding ]
(sorry ik heb tijd teveel haha..)
Mn dochter wilde trouwens echt dat dé doos bleef "Maud doos vasttehouwen"
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef samsuus het volgende:
Met 3 man sterk (oke, 1 man en 2 nagellakverslaafde meisjes) gingen we op pad.....
[ afbeelding ]
Zo'n papiertje er omheen en dan doe je hem open en zie je dat allemaalquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef milka82 het volgende:
Okee, hier het verslag!
Nadat ik de eerste keer mee had gedaan vond ik het zo leuk dat ik dacht: Nog een keer! Bij deze, doosverslag nummer twee van mij en deze keer zal ik de foto's niet weer van Tinypic gooien![]()
Het begon al op zaterdag, nadat ik vanaf tien uur 's ochtends al kwijlend voor de deur had gehangen moest er rond een uur of twee, half drie toch echt even een boodschapje gedaan worden. In de tien minuten dat ik heen en weer gesjeesd ben op de fiets *intussen om me heen kijkend of ik een oranje/wit busje zag* waren ze geweest. Toen ik nahijgend de voordeur open deed lag er, jawel, het beruchte briefje....
Maaarrrrr, vandaag dus een herkansing!
Eindelijk kwam ie binnen, DE doos!
[ afbeelding ]
Zeg nu zelf, dit is toch te leuk papier!
En hier de reden van de vertraging, niks busje was al langs geweest, beer was stiekum langs Amsterdam gegaan zaterdag en lag nu bij te komen van de Gayparade
[ afbeelding ]
En dan zie je al dit leuks waar je in mag graaien![]()
[ afbeelding ]
Daar word je wel errug hebberig van!![]()
Na alles grondig te hebben onderzocht samen met mini-me was dit de buit!
[ afbeelding ]
Daarna Beer losgelaten in mijn Helmer, waar hij deze uitkoos om weer mee op reis te gaan.....
[ afbeelding ]
En de reis gaat naar........ SpaceInvaders!!!!! Alvast heel veel plezier!
Wat en leuk verslag!! Mooie buit ook, is dat een holo helemaal links?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef milka82 het volgende:
Okee, hier het verslag!
Nadat ik de eerste keer mee had gedaan vond ik het zo leuk dat ik dacht: Nog een keer! Bij deze, doosverslag nummer twee van mij en deze keer zal ik de foto's niet weer van Tinypic gooien![]()
Het begon al op zaterdag, nadat ik vanaf tien uur 's ochtends al kwijlend voor de deur had gehangen moest er rond een uur of twee, half drie toch echt even een boodschapje gedaan worden. In de tien minuten dat ik heen en weer gesjeesd ben op de fiets *intussen om me heen kijkend of ik een oranje/wit busje zag* waren ze geweest. Toen ik nahijgend de voordeur open deed lag er, jawel, het beruchte briefje....
Maaarrrrr, vandaag dus een herkansing!
Eindelijk kwam ie binnen, DE doos!
[ afbeelding ]
Zeg nu zelf, dit is toch te leuk papier!
En hier de reden van de vertraging, niks busje was al langs geweest, beer was stiekum langs Amsterdam gegaan zaterdag en lag nu bij te komen van de Gayparade
[ afbeelding ]
En dan zie je al dit leuks waar je in mag graaien![]()
[ afbeelding ]
Daar word je wel errug hebberig van!![]()
Na alles grondig te hebben onderzocht samen met mini-me was dit de buit!
[ afbeelding ]
Daarna Beer losgelaten in mijn Helmer, waar hij deze uitkoos om weer mee op reis te gaan.....
[ afbeelding ]
En de reis gaat naar........ SpaceInvaders!!!!! Alvast heel veel plezier!
Leuk gedaan!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik benquote:
De mijne krijg je nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef beautyfreak het volgende:
ik wil later ook een kerel die van nagellak houd.
ofja, hij zal wel moeten
Mijne houdt van de geurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef beautyfreak het volgende:
ik wil later ook een kerel die van nagellak houd.
ofja, hij zal wel moeten
Je hebt nog tijd zat om te sparen, er staan uit mijn hoofd nog zo'n 10-15 dames die nog gaan, wie weet komen er nog meer aanmeldingen en heb jij dan wel weer wat te ruilen dan meld je je gewoon weer aanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:26 schreef Loqi het volgende:
Leukik wil ook weer zo graag meedoen, maar heb niet zat om te ruilen
Goedemorgen! PM mag naar mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef RenRen- het volgende:
Ik? Dat is nog leuk wakker worden.Leuke buit! Even kijken wie ik moet PMen, ik heb geen idee
Dan moet je de OP lezenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef RenRen- het volgende:
Ik? Dat is nog leuk wakker worden.Leuke buit! Even kijken wie ik moet PMen, ik heb geen idee
Daarom ook even kijkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je de OP lezen
Veel plezierrr!
ja, er zijn dus geen rondes meerquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:16 schreef zoeperzazke het volgende:
is het lijstje in de OP nog up2date? Want hoeveel mensen zitten er nu nog in deze ronde?
Na 2 dagen kan de OP niet meer geupdate worden door de TS, dus het duurt weer even denk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:16 schreef zoeperzazke het volgende:
is het lijstje in de OP nog up2date? Want hoeveel mensen zitten er nu nog in deze ronde?
I r patient! Ik gok dan op dinsdag. Ik ga morgen of vanavond al gelijk aan de gang aan mijn verslag. Ja ja, ik heb voorbereiding nodig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
De doos is zaterdag op reis gegaan!
Heb t track n trace briefje gehad maar die ben ik kwijtgeraakt *dom*
Hoe kan je nou een verslag maken van iets wat er nog niet is?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Na 2 dagen kan de OP niet meer geupdate worden door de TS, dus het duurt weer even denk ik.
[..]
I r patient! Ik gok dan op dinsdag. Ik ga morgen of vanavond al gelijk aan de gang aan mijn verslag. Ja ja, ik heb voorbereiding nodig.
Omdat ik weet hoe ik ga fotograferen en wat ik wil vertellen. Geloof me, je wilt dat ik voorbereidingen tref, anders is die doos allang op weg en is mijn verslag bij lange na nog niet afquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een verslag maken van iets wat er nog niet is?
Wat schattigquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoe ik ga fotograferen en wat ik wil vertellen. Geloof me, je wilt dat ik voorbereidingen tref, anders is die doos allang op weg en is mijn verslag bij lange na nog niet af
Whehehehe!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoe ik ga fotograferen en wat ik wil vertellen. Geloof me, je wilt dat ik voorbereidingen tref, anders is die doos allang op weg en is mijn verslag bij lange na nog niet af
Echt niet? Ik heb pakketjes altijd de volgende dag, als ze op zaterdag verstuurd zijn heb ik ze op maandag, en mijn postadres/mama woont in een durp! Hoop dat ie snel komt zeg!quote:
Ik heb altijd last van pakketjes die te laat aankomen. Of mijn bezorgers nou zo laks zijn of dat het aan Rotterdam ligt weet ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt niet? Ik heb pakketjes altijd de volgende dag, als ze op zaterdag verstuurd zijn heb ik ze op maandag, en mijn postadres/mama woont in een durp! Hoop dat ie snel komt zeg!
me too! Nog nooit vertraging gehad!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt niet? Ik heb pakketjes altijd de volgende dag, als ze op zaterdag verstuurd zijn heb ik ze op maandag, en mijn postadres/mama woont in een durp! Hoop dat ie snel komt zeg!
Misschien heeft ze de doos in de zak gedaan. Hmmm.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef mirannie het volgende:
Pakketjes hebben hier inderdaad ook nooit vertraging. Lakjes die met de brievenbus post komen daarentegen... pff...
Was een grapje!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
In de zak?
Heb m gewoon netjes afgegeven op het postkantoor hoor!
Nah, ook als het geen vakantie is, duurt het bij mij vaak 2 dagen langer dan bij anderen. Heel irritant. Want ik ben dan wel enorm op m'n hoede.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef beautyfreak het volgende:
het blijft nog altijd vakantieperiode, dus ja.vertraging kanbest, haha.
hier is het wel altijd vertraging, misschien omdat ik in het zuidste der limburgia woon. Oh, ik hoop dat ik ook binnenkort aan de beurt ben, hihi. heb zoveel leuke lakjes al weggelegd.P
Heeft TNT niet ook zo'n bezorgbelofte gedaan? Zie ik hier wel vaak staan op billboards enzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nah, ook als het geen vakantie is, duurt het bij mij vaak 2 dagen langer dan bij anderen. Heel irritant. Want ik ben dan wel enorm op m'n hoede.
jup, staat ook op de brievenbussen..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heeft TNT niet ook zo'n bezorgbelofte gedaan? Zie ik hier wel vaak staan op billboards enzo
Echt? Ik kan er helaas ook niets mee doen, geen T&T.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heeft TNT niet ook zo'n bezorgbelofte gedaan? Zie ik hier wel vaak staan op billboards enzo
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:11 schreef RenRen- het volgende:
It's here!
Ik hoop vanavond een deel van mijn verslag af te hebben, een kwart of zo. We'll see!
OMG Ren, is het je al die energie waard?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:11 schreef RenRen- het volgende:
It's here!
Ik hoop vanavond een deel van mijn verslag af te hebben, een kwart of zo. We'll see!
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG Ren, is het je al die energie waard?
Wel hoera voor de doos
je maakt het wel spannend iig. dus de voorpret is al geslaagdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaIk vind het leuk om te doen, ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien
niet alleen een liefde en hobby maar een waar talent! Niet laten liggen!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:01 schreef RenRen- het volgende:[/b]
Thank youuOh en dames die vragen of ik het zelf gemaakt heb, ja
Dit is mijn grote liefde en hobby. Tekenuhh.
Ik heb een tekentablet. Zodat je direct op je pc kunt tekenen zegmaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ren, teken je dat eerst op papier en scan je het dan in?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
niet alleen een liefde en hobby maar een waar talent! Niet laten liggen!!
Tekentablet, heb ik ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een tekentablet. Zodat je direct op je pc kunt tekenen zegmaar.
http://www.photoshopsuppo(...)amboo-pen-tablet.jpg
Zoiets, maar dan een paar slagjes groter.
[..]
Dankjewel. Ik moet wel zeggen, jouw kaartje was het leukst
Ofcourse!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik waarschuw maar vast, het volgende verslag zou wel eens een stuk minder indrukwekkend kunnen zijn..
RenRen, als je een Track&Trace-nummer hebt, kun je die dan doorgeven?.
Dat is raarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben net thuis, maar er is nog niks!
En de track & trace doet het ook nog niet, zie ik net..
Waarom? Kan best in een post ernaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben de foto's van m'n verslag aan het uploaden, maar ik weet nog niet wie de volgende gaat zijn. Zal ik daar op wachten?
En dat is mijn schuld want ik moest zonodig feestenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naar wie ik De Doos mag sturen weet ik nog niet, maar dat wordt ongetwijfeld snel bekend. Ik hoop dat de volgende in ieder geval net zo veel plezier ermee heeft als dat ik had! Bedankt, dames!
och, falen is ons niet onbekendquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doos dichtgeplakt, halve rol plakband gebruikt, draai me om: ligt het swapschrift nog op tafel..
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doos dichtgeplakt, halve rol plakband gebruikt, draai me om: ligt het swapschrift nog op tafel..
Ik heb hem weer uitgepakt en heb nu ook niet genoeg plakband meer om 'm nog een keer in te pakken, dus dat moet ik nog gaan kopen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Dus die heb je er maar op getapet ofzo?? (of heb je heel die doos weer uitgepakt?)
Jeeeejquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:12 schreef mirannie het volgende:
Chauffeur is onderweg![]()
Als het goed gaat, misschien vandaag nog verslagje
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef mirannie het volgende:
PM naar Princess-A![]()
Er zat nog meer in dan de vorige keerEn en en, iets wat ik echt mega graag wilde
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef DeltaCephei het volgende:
OMG IK BEN BENIEUWD. JA MET CAPSLOCK.
Hoeveelste is wie? Mirannie is nr 28! Ik ga alle namen even in de hoed doenquote:
miranniequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoeveelste is wie? Mirannie is nr 28! Ik ga alle namen even in de hoed doen
28quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoeveelste is wie? Mirannie is nr 28! Ik ga alle namen even in de hoed doen
Ja, wie nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:11 schreef mirannie het volgende:
miss--moana![]()
Grappig, want daar heb ik al heel wat heen gestuurd de afgelopen maanden
Ik heb al iets bedacht om dat te fixen, dus eenmaal bij mij gaat De Doos even een paar dagen downquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:11 schreef mirannie het volgende:
Goed, daar zijn we danDe tweede keer "De Doos"
![]()
[ afbeelding ]
Deze keer heb ik lekker niet op dochterlief gewacht, dus dat wordt knokken vanmiddagDus nadat de pakketman weg was meteen (nou ja, bijna meteen, Cherry Culture was ook binnen en die heb ik eerst open gemaakt
) het papier eraf gerukt. En toen zag ik dit:
[ afbeelding ]Heeeeeeeeeel veeeeeeeel plakband!! Logisch, want De Doos hangt inmiddels van ellende aan elkaar, hahaha.
Maar goed, met een schaar erbij is het allemaal gelukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gedaanquote:
Nein! Ga ook weer in delen ermee bezig want er moet een nieuwe doos komen, de oude doos wil ik er in verwerken als het lukt, wil weer een goede balans tussen de dingetjes erin maken, tussendoor heb ik nog een levenquote:
SQ was daar heul niet heel soft in hoor, de Doos doet het an sich hartstikke prima.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Ah dat is jammer SQ! Maar als Princess dat beter kan dan moet het maar haha!Ik ben benieuwd.
Ja! Ik loop as we speak giechelend in de stad met de vetste swapdoos ooit in mn handquote:
beter dat hij naar mij toe gaat danquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja! Ik loop as we speak giechelend in de stad met de vetste swapdoos ooit in mn hand
Alleen De Doos hequote:Op dinsdag 21 september 2010 18:20 schreef Mirjam het volgende:
b
[..]
beter dat hij naar mij toe gaat dan
Nee, idd, hij ziet er behoorlijk duur uitquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg dame! Je hebt toch geen vermogen uitgegeven aan een doos he?
In de aanbieding bij de Xenos voor 9.95quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg dame! Je hebt toch geen vermogen uitgegeven aan een doos he?
Die kun je bij de hema halen in regenboogkleurtjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is net zo groot als de huidige swapdoos, alleen veeel sterker en met zo'n klikslotje
Nu wil ik eigenlijk zo'n band erom heen hebben zoals je vaak ziet bij mensen die op vakantie gaan, zodat er geen plakband enzo opkomt elke keer.. Iedereen mag hem lekker inpakken in inpakpapier
Ja geweldig!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
In de aanbieding bij de Xenos voor 9.95Maar vinden jullie hem wel leuk?
![]()
niet met inpakpapier er omquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Diconnected het volgende:
Omg hoe gaaf
Alleen, stel je hebt een nieuwschierige postbodedan kan ie em wel zo openmaken
Hahah! Je mag tot 10 kilo verzenden en dat wordt ie echt niet hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:45 schreef milka82 het volgende:
Ik heb me vanochtend net weer aangemeld, maar nu wil ik zeker! Wat een heerlijke over de top doos.... Wordt ie nu niet te zwaar trouwens?
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Nog beter: sealen in huishoudfolie
If it makes you happy!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]Werkt wel!
Maar mag ik de buitenkant van het papiertje wel helemaal plakbanden anders is mijn plakbandroller eenzaam?![]()
Ik denk niet dat princess-a die er bij heeft gegeven wel?quote:Op maandag 27 september 2010 10:51 schreef DeltaCephei het volgende:
Die tas gaat verdwijnen tijdens het transport, dat weet ik nu alDie jatten ze gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |