abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:05:29 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_84851413
*O* Welkom bij de Nagelswapdoos! *O*

DE SPELREGELS

• Als je mee wil doen met de nagelswapdoos, stuur je een PM naar Princess-a. Zij maakt de route. Deze wordt niet vooraf bekend gemaakt.
• De Doos moet uiterlijk een week na ontvangst weer op reis zijn. Dit om te voorkomen dat mensen erg lang moeten wachten. Mocht je door vakantie of andere redenen een tijdlang verhinderd zijn, meld dit dan via PM aan Princess-a. Dan kan zij er voor zorgen dat je eventueel opschuift in de route.
• Je haalt minimaal 5 items uit de doos. Dit is om er voor te zorgen dat de variatie er in blijft. Je stopt voor de items die je er uit haalt, ook weer spullen terug. Er is een marge van drie minder, vijf meer. Rekenvoorbeeld: je haalt 8 spullen uit de doos. Je moet minimaal 5 en maximaal 13 spullen er voor terug stoppen.
• Alle spullen die in de doos gaan, zijn nagelgerelateerd. Onder nagelgerelateerd vallen nagellakken, nailartspullen, nagelverzorging. Dus geen badschuim, parfum, sieraden, snoep, andere cosmetica en make-up, enzovoorts.
• Voordat de doos weer op reis kan, stuur je een PM aan Princess-a met een lijstje wat je er uit haalt en wat je er in stopt. Zonder dit lijstje wordt de nieuwe naam niet vrijgegeven. Het klinkt flauw, maar dit is de enige manier om te waarborgen dat de Doos niet verandert in een troepbak. Zodra deze PM erdoor is krijg je het adres van de volgende eigenaresse.
• Je ruilt eerlijk. Geen toffe, unieke, hard to find items tegen HEMA of Essence die iedereen om de hoek kan kopen voor een kruimel. Ook niet tegen tien Essence. Als je twijfelt, neem je contact op met Princess-a.
• De variatie moet gewaarborgd blijven. Als er al twee vijlen in de doos zitten, spreekt het voor zich dat er geen derde bij hoeft. Hetzelfde geldt voor kleuren lak: als er al een paar van dezelfde kleur in zitten, gooi er dan niet nog meer van hetzelfde bij. Dit ging de eerste keer goed mis. En dit is ook de reden dat er nu streng op gecontroleerd wordt.
• Om dit alles nog even kracht bij te zetten zal Princess-a steekproefsgewijs degene die de Doos op dat moment heeft vragen een lijst te maken met alles wat er in zit.
• Uiteraard blijft het Swapschrift gehandhaafd.
• Als De Doos bij jou is geweest post je in dit topic een leuk verslagje met foto's over wat je allemaal uit de doos hebt gehaald *O*
• Meisjes die de vorige ronde wel aangemeld waren maar niet aan de beurt zijn gekomen krijgen voorrang!
• Het verzenden van de doos kost 6,75 via TNT post!

*O* *O* *O* *O* *O*

Waarom zo streng?

Omdat het nodig blijkt. En om het voor iedereen leuk te houden. Want voor de laatste moet het net zo tof zijn als voor de eerste!

Princess-a is eerste aanspreekpunt, maar alles gaat in overleg met stormqueen. Zo blijft het enigszins democratisch. Princess-a en stormqueen overleggen dus onderling als er vragen en/of opmerkingen zijn.
We hebben geen definitief aantal deelnemers. Dus inschrijven loopt gewoon door. Wel is het zo dat de coördinator de Doos ook nog een keer krijgt. Om te voorkomen dat hier ruzie over komt bepaal ik nu dat ik als 20e zelf weer aan de beurt ben. (aangezien ik weet wat er in en uit gaat wil ik dat nu alvast vast hebben liggen zodat ik niet achteraf het verwijt kan krijgen dat ik de doos op een goed moment naar me toe heb gehaald). Mocht het animo enorm zijn loopt dit gewoon door per 20 (dus dan ben ik ook weer als 40e, enz.). Princess-a gaat als 10e, en daarna eventueel als 30e.

*O* *O* *O* *O* *O*

Nog even dit:
Als je denkt dat je niet aan de spelregels kan voldoen, moet je je niet aanmelden. Schat dit dus even in. Het is heus niet zo dat er alleen hele dure dingen in de doos mogen, maar als je eigenlijk niets te ruilen hebt, kun je het beter niet doen.

*O* *O* *O* *O* *O*

LIJST VAN DEELNEMERS:
klik op de naam voor het verslagje O+
AANMELDEN VIA PM BIJ PRINCESS-A!

Het restje eerste ronders:
Lindytje
Mirjam
MissJ
PartyHardy
Nune (scrollen voor het hele verslag)

En dan gaan we verder met...
Zoeperzazke
Diconnected
Milka82
MinderMutsig
princess-a
Ooi86
• miss--moana
deerntie
SpaceInvaders
Joysa
liizsle
mirannie
Vamperotica
DeltaCephei
Stormqueen
• PartyHardy
-ladybird-
• beautyfreak
• Renren-
• Mirjam 2
Puckzzz
• Milka82 2
• SpaceInvaders 2
• samsuus
• Dwyn
• Mirannie 2
Mss
• friekin_
• fehaflits
• DeltaCephei 2
• Devilsanddust
• Diconnected 2
• Princess-a 2
• Stormqueen 2

Deelnemers komen met naam in een pot. Elke keer als iemand zich aanmeldt gooi ik haar naam in de pot. Elke keer als de doos verder reist trek ik een nieuwe naam uit de pot!!

*O* Game on, girlz! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 05-08-2010 21:55:04 ]
disclaimer
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:06:12 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_84851454
Ik werk vanavond de lijst van deelnemers even bij :)
disclaimer
pi_84852652
Een gloednieuw topic voor mijn verslag!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_84857039
*O*
pi_84858495
En hij ligt weer op het postkantoor!
Aids.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:47:25 #6
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_84867727
Ik ben blij dat het met de 2e versie zo veel beter gaat.

Kudo's voor de organisatie hoor! :*
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_84879536
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben blij dat het met de 2e versie zo veel beter gaat.

Kudo's voor de organisatie hoor! :*
Ik vond jouw kaartje zo grappig :D
Aids.
pi_84884039
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:42 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik vond jouw kaartje zo grappig :D
:D zit een heel verhaal achter, iets met Turkse bruiloft en nooit het kado af hebben kunnen geven :')
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_84887529
*O* De doos is er!!!!!!! *O*

Wat ontzettend gaaf _O_ Zulke mooie spulletjes, leuke kaartjes en lieve teksten O+

Me is happy :Y
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:22:16 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_84887574
Wow, nu al? *O*
disclaimer
pi_84896764
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:20 schreef samsuus het volgende:
*O* De doos is er!!!!!!! *O*

Wat ontzettend gaaf _O_ Zulke mooie spulletjes, leuke kaartjes en lieve teksten O+

Me is happy :Y
Vet leuk *O* ik ben benieuwd!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_84897257
Ik ben benieuwd naar je verslag :D
pi_84897905
Zo, dat is snel :o
Leuk!! *O*
pi_84905855
Jeej!!! :D

Ik ben benieuwd wat je er allemaal uit gaat toveren :)
pi_84909128
Vanmorgen al flink zitten snuffelen, na een dagje shoppen nog een keer door de doos gegraaid ;)

Na lang twijfelen heb ik een keus kunnen maken! *O*

Wilde eigelijk wel 15 lakjes houden :Y Denk niet dat SQ daarmee akkoord was gegaan :6

Ga zo mn lijstjes doorsturen en na toestemming plaats ik het verslag :9~
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:06:41 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_84909249
Zolang er ook een hoop leuks in terug gaat hoor je mij niet klagen :D
disclaimer
pi_84911311
Fijn dat hij er al is! Sorry van het gare inpakken, het papier was op en anders zou je een dagje langer moeten wachten. Ik had zo'n vermoeden dat je het dan liever zo had ;)
Aids.
pi_84911551
Zeer benieuwd naar je buit :P
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:53:11 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_84911723
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
Vanaf nu neemt Princess-a de doos tijdelijk over! Dat wil zeggen dat vanaf nu alle toestemmingen en adressen via princess-a lopen. In ieder geval tot princess-a zelf de doos weer krijgt.
Ik vind het heus heel leuk, maar ben heel even doosmoe, vooral ook omdat ik "verplicht" heel vaak mijn pm moet checken enzo. En ik denk dat een frisse wind wel even goed is!
Ik blijf wel actief meelezen en princess-a moreel ondersteunen ;) Ik pas de OP nog even aan.

I'll be back!

Princess-a, super bedankt en veel succes *O*
disclaimer
pi_84912824
Succes :9
pi_84912854
Succes princess-a en thanks SQ O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:16:36 #22
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_84913180
Succes Princess-a!! *O*
Don't come closer, I might hurt you
pi_84913189
Thanks SQ!! Je hebt het super gedaan :-)

Princess-a heel veel succes!
pi_84913462
Thank you SQ
Succes Princess-a!!
pi_84915527
Komt best wat werk kijken bij zo'n doos! Maar ik heb dit weekend lekker alle tijd om wat voorwerk te gaan doen, heb er zin in *O* SQ kan nu lekker even achterover leunen en ook vol spanning wachten op nieuwe verslagjes enzo, wel zo leuk voor haar :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 00:09:01 #26
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_84919459
Het verslag!

Toen ik eindelijk had besloten om mee te doen aan swapdoos 2.0 kon ik ook echt niet wachten tot ik aan de beurt was. Gelukkig duurde dat niet lang.....

*O* Uitpakken!

O+ Wat een lieve teksten!

Alles gelezen? Tijd om te graaien! _O_

Na lang twijfelen, snuffelen, nog meer twijfelen, weer eens snuffelen heb ik eindelijk een keus gemaakt uit al dat moois. Nu wachten op goedkeuring van SQ....

^O^

Jippie! Deze lakjes mogen hun intrek in mijn Helmer nemen!
:9~

H&M Sinful Senorita, art de Lautrec 13b, Barry M Spring Green, CG Passion in the Pacific, Zoya Robyn, Gerard Brinard, P2 016 chic, Catrice Sea of Green

Nog een dikke kus van Maud voor Beer en natuurlijk een kaartje + bericht in het Swapschrift

Morgen gaat de doos weer op reis, ik zal hem missen!

En de gelukkige is..............

pi_84919538
Wat leuk!

En Maud *zucht*
pi_84919715
Wat een leuk verslag en wat heb je een lieve dochter O+
pi_84919719
wat een enorm snoezig verslag
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_84923289
Wat is jouw dochter een plaaaaatje zeg O+ (je zoontje ook ;) en jijzelf volgens mij ook :) ) en wat heb je een leuke spullies er uit gevist! *O*

Veel plezier Milka82!
pi_84925988
Aaaaaw die foto met mijn caviakaart!! O+ Wat kan ze snoepig kijken zeg, geweldig. Heeeel leuk verslagje!!!
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:14:52 #32
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_84926697
Awwww...dit is toch wel 1 van de schattigste verslagjes ooit van DeDoos O+

Veel plezier Milka!!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:22:15 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_84926855
Wat een bril-jant leuk verslag Samsuus! O+ O+
disclaimer
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:23:39 #34
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_84926890
wat een leuk verslag!! O+ O+
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:33:33 #35
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_84927125
Jeetje, wat een super lieve reacties! Bedankt!
pi_84928736
Wat een leuk verslag, en je dochtertje is prachtig! :D
pi_84929379
Whaaaaah, joehoe!!!! Gaat vast slaapzak voor de brievenbus leggen!!
pi_84949177
wat een leuk verslagje :D
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
pi_84951191
Wat een lief verslag! En goeie buit :Y

Veel Doosplezier Milka! *O*
pi_84953709
Dit is echt het leukste verslag tot nu toe O+ En je dochter..wat een dotje! Gave vangst ook..vooral de lakjes van BarryM en Zoya..!
pi_84955156
Wat een schatje van een meisje heb je!!! O+
pi_84976581
Verslag deel 1........ briefje in de bus..... Ben ik even twee tellen een boodschapje halen en dan komen ze langs :{ ;( Fuckers...
pi_84977632
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:52 schreef milka82 het volgende:
Verslag deel 1........ briefje in de bus..... Ben ik even twee tellen een boodschapje halen en dan komen ze langs :{ ;( Fuckers...
Ah, balen zeg!!
pi_84980203
Ik had al een vermoeden dat Zoya Robyn er snel weer uit zou zijn, een prachtige kleur, maar niks voor mij. Ik ben blij dat jij hem waarschijnlijk wél gaat dragen!
Aids.
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:32:06 #45
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_85030021
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 17:51 schreef Mss het volgende:
Ik had al een vermoeden dat Zoya Robyn er snel weer uit zou zijn, een prachtige kleur, maar niks voor mij. Ik ben blij dat jij hem waarschijnlijk wél gaat dragen!
Ik ben er heel blij mee! Kan zomaar een lakje zijn waar ik een back up van nodig heb ;)
pi_85050456
the box haz arrived... waitin' for approval
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:06:19 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_85050486
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef milka82 het volgende:
the box haz arrived... waitin' for approval
*O* *O*
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:06:42 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_85050504
mijn eerste reactie: ik heb geen PM gezien :? En toen: Ohja, verrek :')
disclaimer
pi_85051471
Ik ben benieuwdddddd
pi_85052815
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
mijn eerste reactie: ik heb geen PM gezien :? En toen: Ohja, verrek :')
Losssslaten! Grr :P

Approval haz been given :)
pi_85054548
Yeey!! *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:50:04 #52
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85055209
whehehe SQ :+
pi_85056752
Op verzoek een inventaris gemaakt van de doos, er zitten op dit moment precies 50! *O* 8)7 lakken in en 22 accesoires (nailart etc..) Alle namen heb ik naar Princess A gemaild.... Vanaaf komt het verslag van mijn doos-ronde, nu eerst even koken!
pi_85057189
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef milka82 het volgende:
Op verzoek een inventaris gemaakt van de doos, er zitten op dit moment precies 50! *O* 8)7 lakken in en 22 accesoires (nailart etc..) Alle namen heb ik naar Princess A gemaild.... Vanaaf komt het verslag van mijn doos-ronde, nu eerst even koken!
Jeetje! :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85059667
Wow, zit er ondertussen zoveel in de doos :o
Kan niet wachten tot ik ´m weer krijg :D
pi_85070684
Okee, hier het verslag!

Nadat ik de eerste keer mee had gedaan vond ik het zo leuk dat ik dacht: Nog een keer! Bij deze, doosverslag nummer twee van mij en deze keer zal ik de foto's niet weer van Tinypic gooien ;(
Het begon al op zaterdag, nadat ik vanaf tien uur 's ochtends al kwijlend voor de deur had gehangen moest er rond een uur of twee, half drie toch echt even een boodschapje gedaan worden. In de tien minuten dat ik heen en weer gesjeesd ben op de fiets *intussen om me heen kijkend of ik een oranje/wit busje zag* waren ze geweest. Toen ik nahijgend de voordeur open deed lag er, jawel, het beruchte briefje....

Maaarrrrr, vandaag dus een herkansing!
Eindelijk kwam ie binnen, DE doos!

Zeg nu zelf, dit is toch te leuk papier!

En hier de reden van de vertraging, niks busje was al langs geweest, beer was stiekum langs Amsterdam gegaan zaterdag en lag nu bij te komen van de Gayparade

En dan zie je al dit leuks waar je in mag graaien *O*

Daar word je wel errug hebberig van! :9

Na alles grondig te hebben onderzocht samen met mini-me was dit de buit!

Daarna Beer losgelaten in mijn Helmer, waar hij deze uitkoos om weer mee op reis te gaan.....

En de reis gaat naar........ SpaceInvaders!!!!! Alvast heel veel plezier!
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:12:50 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_85070807
ZOMG een SQ frankenpolish! _O_ _O_

Goeie buit 8-)
disclaimer
pi_85070815
hahaha :D
Leuk! Mooie lakjes.. namen?? ;)
pi_85070973
Leuke aanwinsten!!

En Space: veel plezier!!!
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:15:25 #60
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_85070978
Ik zal nog even het verzend avontuur van de doos laten zien....

Dat was namelijk niet zo makkelijk! ;-)

Met 3 man sterk (oke, 1 man en 2 nagellakverslaafde meisjes) gingen we op pad.....

(sorry ik heb tijd teveel haha..)

Mn dochter wilde trouwens echt dat dé doos bleef "Maud doos vasttehouwen"
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:16:35 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_85071065
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef samsuus het volgende:

Met 3 man sterk (oke, 1 man en 2 nagellakverslaafde meisjes) gingen we op pad.....

[ afbeelding ]

Geweeeldig _O- O+
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:17:17 #62
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_85071111
Leuk verslag!!

En 2 van mijn lakjes zijn er alweer uit, veel plezier met je nieuwe aanwinsten!
pi_85071127
quote:

[ afbeelding ]

_O- _O- _O- _O-
pi_85072189
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef milka82 het volgende:
Okee, hier het verslag!

Nadat ik de eerste keer mee had gedaan vond ik het zo leuk dat ik dacht: Nog een keer! Bij deze, doosverslag nummer twee van mij en deze keer zal ik de foto's niet weer van Tinypic gooien ;(
Het begon al op zaterdag, nadat ik vanaf tien uur 's ochtends al kwijlend voor de deur had gehangen moest er rond een uur of twee, half drie toch echt even een boodschapje gedaan worden. In de tien minuten dat ik heen en weer gesjeesd ben op de fiets *intussen om me heen kijkend of ik een oranje/wit busje zag* waren ze geweest. Toen ik nahijgend de voordeur open deed lag er, jawel, het beruchte briefje....

[ afbeelding ]

En hier de reden van de vertraging, niks busje was al langs geweest, beer was stiekum langs Amsterdam gegaan zaterdag en lag nu bij te komen van de Gayparade

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Daarna Beer losgelaten in mijn Helmer, waar hij deze uitkoos om weer mee op reis te gaan.....

[ afbeelding ]

Zo'n papiertje er omheen en dan doe je hem open en zie je dat allemaal O+ Heerlijke buit heb je!

Het verzendverslagje is ook al zo leuk, grappig dat je kerel ook zo meedoet Samsuus! *O*

Ik heb net de hele avond zitten dozen, lijstjes maken op merk, merken op alfabet zetten, swatches erbij zoeken en de blokjes achter de namen de kleuren van de lakjes gegeven, zo zie je in 1 opslag wat er allemaal inzit. Ook zet ik er vanaf nu achter bij welke 'ronde' een lakje er in gaat, zodat ie na te lang zitten er uit kan :P Ik ben er klaar voor en heb er zin in *O*

Veel plezier SpaceInvaders! *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:42:09 #65
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85072598
Wat een superbuit!! *O*

En het verzendverslagje nog: O+
pi_85073072
wat zijn de namen? Leuke buit! :D Het begint hier toch een beetje te kriebelen zeg :+
pi_85073366
Oja, namen:
TMI, Seche bright (en verrek, het werkt echt, vanmiddag opgesmeerd en nu al weer mooie lichte nagels!), Grapepop, Got the blues for red, Ecuadorable Coral , Essie midnight cami en idd een franken van SQ, uitgezocht en inmiddels in bezit van mini-me.
pi_85083047
Leuk verslag! O+
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:16:52 #69
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85083922
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef milka82 het volgende:
Okee, hier het verslag!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat en leuk verslag!! Mooie buit ook, is dat een holo helemaal links?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:18:24 #70
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85083957
quote:

[ afbeelding ]

Leuk gedaan!

Is dat je vriend? :9
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:27:51 #71
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_85084173
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:18 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Leuk gedaan!

Is dat je vriend? :9
Ik ben ^) maar niet met hem ;)

Hij is al bijna 10 jaar mijn beste vriendje! O+ En gek op vrouwen met mooie nagels :Y groot deel van mijn stash heb ik van hem gekregen _O_
pi_85084218
Jaaaaaaaaaaaaaa swapdoos :D
pi_85087732
ik wil later ook een kerel die van nagellak houd.
ofja, hij zal wel moeten :')
www.beautyfreak.nl
pi_85101359
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef beautyfreak het volgende:
De mijne krijg je niet O+
pi_85129181
Driver is on the way :9
pi_85143197
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef beautyfreak het volgende:
Mijne houdt van de geur O+ en hij vindt het leuk om het potje vast te houden als ik zit te lakken :') daarnaast mag ik ook wel swatchen op zn nagels, what a man O+

Hoop dat de doos snel arriveert *O*
pi_85148222
SWAPDOOOOOOOS :D
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:41:26 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_85148742
*O* *O* *O*
disclaimer
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:13:02 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_85154346
ja hoi! verslaaaaag!

Je MNY is trouwens binnen, senks :@ O+
disclaimer
pi_85154823
Ik ben met mn blog aan t kloten,
maar zal zo even verslagje doen :9
pi_85174142
Gisteren was het weer zover, de swapdoos was onderweg en de track&trace gaf 'driver on the way' aan. Helaas moest ik om 12u werken, dus heeft vriendlief de doos opgewacht

Ik ben niet zo geduldig, dus bij thuiskomst scheurde ik het papier eraf

Dit is wat ik aantrof

Beer was allemaal wild aan het doen en rond aan het rennen, dus heb ik hem even opgesloten

Maar toen...

Gelukkig liep het goed af

En onder het genot van een biertje koos beer de volgende gelukkige nagellakverslaafde

:9
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:36:23 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_85174271
Loik, volgens mij zitten er twee van mij bij :D
Is die paarse ChG, Stella?
disclaimer
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:36:52 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_85174279
enne, dat ligt leker? O-)

/taalnasi :@
disclaimer
pi_85174343
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
enne, dat ligt leker? O-)

/taalnasi :@
Het was half 12 toen ik het aan het doen was :'(

Het is ChG let's groove :)
pi_85174404
Ratjes O+ O+
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:46:08 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_85174451
bier O+

Bavaria bier *O*

Brabanders O+
disclaimer
pi_85174664
Leuk verslag!! *O*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:26:30 #88
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_85175265
Leuk :D ik wil ook weer zo graag meedoen, maar heb niet zat om te ruilen :')
Knoei
pi_85175475
RENREN YAY! *O*

Mooie buit :D
pi_85177185
Oeh, leuke buit!! Die fruit fimo´s O+

Veel plezier RenRen!!
pi_85177495
Leuk verslag *O*

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:26 schreef Loqi het volgende:
Leuk :D ik wil ook weer zo graag meedoen, maar heb niet zat om te ruilen :')
Je hebt nog tijd zat om te sparen, er staan uit mijn hoofd nog zo'n 10-15 dames die nog gaan, wie weet komen er nog meer aanmeldingen en heb jij dan wel weer wat te ruilen dan meld je je gewoon weer aan :)

Veel plezier RenRen *O*
pi_85177834
Ik? Dat is nog leuk wakker worden. *O* Leuke buit! Even kijken wie ik moet PMen, ik heb geen idee :@
pi_85178235
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef RenRen- het volgende:
Ik? Dat is nog leuk wakker worden. *O* Leuke buit! Even kijken wie ik moet PMen, ik heb geen idee :@
Goedemorgen! PM mag naar mij :)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:15:47 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_85178292
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef RenRen- het volgende:
Dan moet je de OP lezen :')
Veel plezierrr! *O*
disclaimer
pi_85178552
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan moet je de OP lezen :')
Veel plezierrr! *O*
Daarom ook even kijken :* Dankje *O* O+
  PR/Manusje van alles donderdag 12 augustus 2010 @ 11:25:03 #96
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_85178599
die beer :D O+
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_85198256
Ooooo al die leuke verslagjes :D Echt geweldig ! Zou ook wel willen meedoen, maar dan moet ik toch een boel meer lakjes hebben die ik zou kunnen swappen hihi ;)

Is wel erg leuk om te volgen hoor !!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_85200701
Alweer zo leuk!!!
pi_85203830
die paarse CG is echt een toffe kleur... (niet jaloers ofso :@ )
pi_85291332
Is ie nu weer op reis, of?
pi_85291463
:D Ik dénk het wel, als het goed is.
pi_85319965
ben ik al bijna aan de beurt? *;
ik kan niet wachten, heb al een la vol lakjes klaarliggen :+
pi_85320155
is het lijstje in de OP nog up2date? Want hoeveel mensen zitten er nu nog in deze ronde?
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:49:49 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_85321891
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:16 schreef zoeperzazke het volgende:
is het lijstje in de OP nog up2date? Want hoeveel mensen zitten er nu nog in deze ronde?
ja, er zijn dus geen rondes meer :)
disclaimer
pi_85337841
De doos is zaterdag op reis gegaan!
Heb t track n trace briefje gehad maar die ben ik kwijtgeraakt *dom* :+
pi_85343488
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Na 2 dagen kan de OP niet meer geupdate worden door de TS, dus het duurt weer even denk ik.

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 08:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
De doos is zaterdag op reis gegaan!
Heb t track n trace briefje gehad maar die ben ik kwijtgeraakt *dom* :+
I r patient! Ik gok dan op dinsdag. Ik ga morgen of vanavond al gelijk aan de gang aan mijn verslag. Ja ja, ik heb voorbereiding nodig.
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:57:51 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_85344877
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:25 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Na 2 dagen kan de OP niet meer geupdate worden door de TS, dus het duurt weer even denk ik.
[..]

I r patient! Ik gok dan op dinsdag. Ik ga morgen of vanavond al gelijk aan de gang aan mijn verslag. Ja ja, ik heb voorbereiding nodig.
Hoe kan je nou een verslag maken van iets wat er nog niet is? _O-
disclaimer
pi_85345730
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoe kan je nou een verslag maken van iets wat er nog niet is? _O-
Omdat ik weet hoe ik ga fotograferen en wat ik wil vertellen. Geloof me, je wilt dat ik voorbereidingen tref, anders is die doos allang op weg en is mijn verslag bij lange na nog niet af
pi_85346980
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Omdat ik weet hoe ik ga fotograferen en wat ik wil vertellen. Geloof me, je wilt dat ik voorbereidingen tref, anders is die doos allang op weg en is mijn verslag bij lange na nog niet af
Wat schattig O+
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:58:55 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_85347688
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Whehehehe!
Nou, ik ben èrg benieuwd! :D
disclaimer
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:22:19 #111
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_85358252
Klinkt spannend......
pi_85360281
Hahaha, RenRen, je maakt me nieuwsgierig!! Dit wordt echt een mega verslag :D
pi_85363356
Niet megagroot, maar ik hoop wel dat jullie het zullen waarderen :+
pi_85382823
Istie er allll?
pi_85384169
Ik heb nog niets, hoop dat hij vandaag komt!
pi_85385362
spannend heur :9
pi_85404952
En en en en?
pi_85405362
:N. Morgen misschien?
pi_85406597
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:16 schreef RenRen- het volgende:
:N. Morgen misschien?
Echt niet? Ik heb pakketjes altijd de volgende dag, als ze op zaterdag verstuurd zijn heb ik ze op maandag, en mijn postadres/mama woont in een durp! Hoop dat ie snel komt zeg! *O*
pi_85406700
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef princess-a het volgende:

[..]

Echt niet? Ik heb pakketjes altijd de volgende dag, als ze op zaterdag verstuurd zijn heb ik ze op maandag, en mijn postadres/mama woont in een durp! Hoop dat ie snel komt zeg! *O*
Ik heb altijd last van pakketjes die te laat aankomen. Of mijn bezorgers nou zo laks zijn of dat het aan Rotterdam ligt weet ik niet :') Nu zal hij echt ook niet meer komen. Vandaag bedoel ik :+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:44:15 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_85406749
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef princess-a het volgende:

[..]

me too! Nog nooit vertraging gehad!
disclaimer
pi_85412590
Pakketjes hebben hier inderdaad ook nooit vertraging. Lakjes die met de brievenbus post komen daarentegen... pff...
pi_85412747
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef mirannie het volgende:
Pakketjes hebben hier inderdaad ook nooit vertraging. Lakjes die met de brievenbus post komen daarentegen... pff...
Misschien heeft ze de doos in de zak gedaan. Hmmm.
pi_85425825
In de zak?
Heb m gewoon netjes afgegeven op het postkantoor hoor!
pi_85426340
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
In de zak?
Heb m gewoon netjes afgegeven op het postkantoor hoor!
Was een grapje! :*
pi_85427145
het blijft nog altijd vakantieperiode, dus ja. :) vertraging kanbest, haha.
hier is het wel altijd vertraging, misschien omdat ik in het zuidste der limburgia woon. Oh, ik hoop dat ik ook binnenkort aan de beurt ben, hihi. heb zoveel leuke lakjes al weggelegd.P
www.beautyfreak.nl
pi_85427186
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef beautyfreak het volgende:
het blijft nog altijd vakantieperiode, dus ja. :) vertraging kanbest, haha.
hier is het wel altijd vertraging, misschien omdat ik in het zuidste der limburgia woon. Oh, ik hoop dat ik ook binnenkort aan de beurt ben, hihi. heb zoveel leuke lakjes al weggelegd.P
Nah, ook als het geen vakantie is, duurt het bij mij vaak 2 dagen langer dan bij anderen. Heel irritant. Want ik ben dan wel enorm op m'n hoede.
pi_85427219
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nah, ook als het geen vakantie is, duurt het bij mij vaak 2 dagen langer dan bij anderen. Heel irritant. Want ik ben dan wel enorm op m'n hoede.
Heeft TNT niet ook zo'n bezorgbelofte gedaan? Zie ik hier wel vaak staan op billboards enzo
pi_85427930
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:30 schreef princess-a het volgende:

[..]

Heeft TNT niet ook zo'n bezorgbelofte gedaan? Zie ik hier wel vaak staan op billboards enzo
jup, staat ook op de brievenbussen..
pi_85428439
Ik heb net ook weer even door mijn stash gerommeld. Er staan inmiddels iets van 25 lakjes in mijn swapla. Morgen komt een kennis even kijken wat zij er van wil en daarna zet ik ze denk ik in het ruiltopic of ik bewaar ze gewoon voor de doos.
pi_85428443
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:30 schreef princess-a het volgende:

[..]

Echt? Ik kan er helaas ook niets mee doen, geen T&T.
pi_85438033
Spaceinvaders, als hij er vandaag nog niet is, wil ik je eigenlijk wel vragen of je de T&T nog op kunt zoeken, misschien dat je hem vindt? Dan kan ik TNT bellen morgen

:+ Hoeft niet meer!

[ Bericht 28% gewijzigd door RenRen- op 18-08-2010 16:11:09 ]
pi_85440230
It's here!
Ik hoop vanavond een deel van mijn verslag af te hebben, een kwart of zo. We'll see! O+
pi_85440304
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:11 schreef RenRen- het volgende:
It's here!
Ik hoop vanavond een deel van mijn verslag af te hebben, een kwart of zo. We'll see! O+
*O* *O*
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:14:33 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_85440374
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:11 schreef RenRen- het volgende:
It's here!
OMG Ren, is het je al die energie waard? :o
Wel hoera voor de doos *O*
disclaimer
pi_85440945
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

OMG Ren, is het je al die energie waard? :o
Wel hoera voor de doos *O*
Ja :@ Ik vind het leuk om te doen, ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:39:15 #137
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85441346
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:29 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja :@ Ik vind het leuk om te doen, ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien
je maakt het wel spannend iig. dus de voorpret is al geslaagd :Y
pi_85449604
zo, goedkeuring gegeven, en nu ben ik benieuwd naar dat gewéldige verslag *O*
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:35:09 #139
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:43:43 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_85467169
schopje!
disclaimer
pi_85467386
Hoi.

Gisterochtend. In de regen. Not amused. Wachtend op de doos.

En toen.

Hop, doos op tafel. Hij kan dus open.

Ja, hoi, beer, doei.

Ren erbij.

Tahdah, dit gaat eruit:
Milani - Ruby Jewels, Rituals handcreme, OPI - What's with the cattitude, China Glaze - Lubu heels, China Glaze - Sexy Silhouette, China Glaze - Atlantis, Herome - New Delhi
Essence - Caribbian sea, Rituals - Amber Stone, Essence - The world's coolest.
Oogjes, fimosinasappels.

Dit gaat er weer in:

Hm.

En toen!

Had Ren alles opgegeten en was de doos leeg.

De lege doos gaat naar:

Groetjes!
pi_85467468
Whaha geweldig verslag !! O+ O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_85467508
Ren is veel leuker dan Beer! Wat een werk heb je ervan gemaakt zeg, geweldig!

En ik ben al aan de beurt, wat tof! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  PR/Manusje van alles donderdag 19 augustus 2010 @ 11:53:57 #144
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_85467533
Hahaha _O-

Hoe leuk! O+

Kikkermuts! _O_
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_85467534
Ohhhh Ren wat heb je dit super leuk gedaan! O+ Dit was zeker het wachten waard, leuke dingen heb je er uit gehaald. En je hondje. O+
All good things are wild and free.
pi_85467537
Ho wacht. Een lege doos? }:| .
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:07:19 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_85468081
_O- geWELdig _O_ Ren, wat een werk! *O*
disclaimer
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:26:55 #148
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_85468706
OMG! wat een cool verslag! Heb je dat allemaal zelf getekend/gemaakt? echt mooi hoor :D
Hele leuke spulletjes heb je eruit gehaald, DevilsAndDust heel veel plezier met De Doos!
pi_85469043
Gaaf!!!!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:16:12 #150
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_85470422
Wat lievvvvv O+
Knoei
pi_85470520
Wooooooww wat leuk! :D super gedaan RenRen! Hoop dat je ook heel blij bent met je buit *O*
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:30:19 #152
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85470998
:D Tof!!
pi_85471164
Haha leuk Ren :Y
pi_85476523
Jij hebt het beste verslag tot nu toe O+
pi_85476732
ren, props voor je verslag en je tekenkunsten!
pi_85481303
Tof!!
CHIAUAUAAAUU :D
sorry taalnazi's ;(
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:49:07 #157
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85481826
OMG Ren!! wat heb je dat mooi gedaan!! _O_ _O_

een cartoonfiguurtje tekenen is op zich al ontzettend moeilijk, maar om jezelf in cartoonvorm te tekenen is héél erg knap! En zo'n leuke stijl ook, niet zo'n irritante schokkerige manga ofzo.

Echt nogmaals _O_

en waarom zat Atlantis er niet in toen ik DeDoos kreeg? ;( ;)

oh en zijn dat Artifort meubels?
pi_85481910
Ren wat leuk gedaaaaaan! Ik wil ook weer meedoen als het weer kan O+ wat een toffe buit zeg O+
pi_85485960
Thanks all O+ Leuk om te lezen als je weer thuis bent :D
@ Puckz, wiens meubels? Die stoel? :o
pi_85486073
Ren! Wat een fantastisch verslag! Echt heel erg mooi gemaakt.

_O_
pi_85486086
WAUW!! Wat een onwijs leuk verslag _O_ Super Ren! Leukste tot nu toe sorry als ik hiermee andere dames beledig

En gave buit ook!! ^O^

Veel plezier DevilsandDust
pi_85486207
foute topic :')
pi_85486318
Thank youu O+ Oh en dames die vragen of ik het zelf gemaakt heb, ja O+ Dit is mijn grote liefde en hobby. Tekenuhh.
pi_85488323
wat een superleuk verslag renren!! En je buit O+
Veel plezier DevilsandDust, we zijn benieuwd!
pi_85488454
OMG, echt te gek!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:36:05 #166
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85489799
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:01 schreef RenRen- het volgende:[/b]
Thank youu O+ Oh en dames die vragen of ik het zelf gemaakt heb, ja O+ Dit is mijn grote liefde en hobby. Tekenuhh.
niet alleen een liefde en hobby maar een waar talent! Niet laten liggen!!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:48:17 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_85490265
Ren, teken je dat eerst op papier en scan je het dan in?
disclaimer
pi_85490341
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ren, teken je dat eerst op papier en scan je het dan in?
Ik heb een tekentablet. Zodat je direct op je pc kunt tekenen zegmaar.
http://www.photoshopsuppo(...)amboo-pen-tablet.jpg
Zoiets, maar dan een paar slagjes groter.
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:36 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

niet alleen een liefde en hobby maar een waar talent! Niet laten liggen!!
:@ Dankjewel. Ik moet wel zeggen, jouw kaartje was het leukst _O-
pi_85490362
Rennie, wat een ontzettend leuk verslag! En O+ Frodo O+
Aids.
pi_85490802
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:50 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik heb een tekentablet. Zodat je direct op je pc kunt tekenen zegmaar.
http://www.photoshopsuppo(...)amboo-pen-tablet.jpg
Zoiets, maar dan een paar slagjes groter.
[..]

:@ Dankjewel. Ik moet wel zeggen, jouw kaartje was het leukst _O-
Tekentablet, heb ik ook O+
pi_85491677
Wat een ontzettend gaaf verslag Ren! Echt heel leuk gedaan O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_85491763
Ik waarschuw maar vast, het volgende verslag zou wel eens een stuk minder indrukwekkend kunnen zijn. :P.

RenRen, als je een Track&Trace-nummer hebt, kun je die dan doorgeven? :).
pi_85492266
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik waarschuw maar vast, het volgende verslag zou wel eens een stuk minder indrukwekkend kunnen zijn. :P.

RenRen, als je een Track&Trace-nummer hebt, kun je die dan doorgeven? :).
Ofcourse!
pi_85492356
Supertof gedaan, complimentjes meer dan waard w/
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:42:29 #175
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_85506152
Renren wat een ontzettend gaaf verslag!
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_85506864
OMG RenREn _O_ Wat ontzettend leuk gedaan!
pi_85646439
O+

Issie er al?
pi_85648809
Ik ben net thuis, maar er is nog niks!

En de track & trace doet het ook nog niet, zie ik net. :o.
pi_85654063
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben net thuis, maar er is nog niks!

En de track & trace doet het ook nog niet, zie ik net. :o.
Dat is raar :{ Ik zal zo even het nummer controleren met mijn papiertje.
pi_85705925
Elle (de Doos is natuurlijk vrouwelijk) est arrivée! Dat is fijn thuiskomen na een heel lange dag. O+.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:43:29 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_85706005
yay eindelijk! *O*
disclaimer
pi_85726326
Jeeeej *O*
pi_85726453
Ik heb gisteravond nog de hele avond zitten snuffelen, heerlijk! princess-a heeft zojuist m'n lijstjes goedgekeurd, het verslag volgt misschien zometeen nog voor ik weer naar college/werk ga, en anders vanavond laat!
pi_85729035
*O*
pi_85748774
Yeah! Fijn dat hij er is en dat je het leuk vindt.
pi_85748986
Ik ben de foto's van m'n verslag aan het uploaden, maar ik weet nog niet wie de volgende gaat zijn. Zal ik daar op wachten?
pi_85749149
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben de foto's van m'n verslag aan het uploaden, maar ik weet nog niet wie de volgende gaat zijn. Zal ik daar op wachten?
Waarom? Kan best in een post erna :o Of in een edit.
pi_85750007
Van RenRen mocht het, dus ik gooi gewoon m'n verslagje erin! Excuses voor de foto's, maar ik heb geen enkel daglichtmomentje gehad. ;( .

Toen ik gister na een lange dag thuiskwam lag er een briefje van de postbode in de brievenbus. Veel te laat belde ik dus nog aan bij de buren, maar ik moest De Doos gewoon hebben!

Ze was prachtig verpakt. O+. En goed verpakt ook. Toen ik eenmaal door al het plakband heen was kwam ik nog een onmogelijk los te peuteren lintje tegen. Nieuwe nagellakjes, maar ik heb geen nagels meer. :P.

Ik heb hardop zitten lachen om sommige kaartjes die in De Doos zaten! Heerlijk. O+. Daarna kon ik gaan ontdekken, maar wacht, waar was Beer...? Uiteindelijk vond ik die helemaal onderin, angstig afwachtend of ik geen enorme hond of krolse kat had...

Ik heb geen huisdieren, maar wel een soortgenootje. En omdat Beer nogal moe was zo laat op de avond, mocht hij onder het zorgzame oog daarvan lekker een dutje gaan doen terwijl ik De Doos ging doorzoeken.

Al vrij snel had ik een tafel vol nagellakjes, overige nagelgerelateerde dingen, kaartjes, schriften, en bubbeltjesplastic. Na lang bekijken en twijfelen heb ik uiteindelijk het volgende in mijn bezit genomen:

Van links naar rechts zie je nagelwielen, H&M Creme de la creme, Claire's moodpolish funky/fabulous, een paarse franken van SQ, David, en CG Fairy Dust. O+.

Natuurlijk stop ik er ook weer wat terug in. Beer heeft zijn nieuwe schatjes alvast even verwelkomd, het werd erg gezellig...

Naar wie ik De Doos mag sturen weet ik nog niet, maar dat wordt ongetwijfeld snel bekend. Ik hoop dat de volgende in ieder geval net zo veel plezier ermee heeft als dat ik had! Bedankt, dames!
pi_85750354
Leuke buit!!! ^O^
pi_85751531
Leuk! *O*
pi_85752054
Leuk verslag, mooie buit :Y
pi_85758273
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naar wie ik De Doos mag sturen weet ik nog niet, maar dat wordt ongetwijfeld snel bekend. Ik hoop dat de volgende in ieder geval net zo veel plezier ermee heeft als dat ik had! Bedankt, dames!
En dat is mijn schuld want ik moest zonodig feesten :@

*O* *O* *O* *O*

Leuk verslagje DevilsAndDust O+ mirannies adres heb ik naar je gepm'd :)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 07:47:34 #193
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85760111
Leuk verslag! Veel plezier Mirannie!!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:17:07 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_85761342
Leuke buit *O*
disclaimer
pi_85761666
WAT?!?!?!?! :o IK??????????

*O* *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:23:00 #196
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_85763023
Mooie buit! En weer een leuk verslagje :)
pi_85764260
w00t mirannie *O*

Leuke buit en verslag :D
pi_85784752
Doos dichtgeplakt, halve rol plakband gebruikt, draai me om: ligt het swapschrift nog op tafel. :').
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:13:22 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_85785273
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doos dichtgeplakt, halve rol plakband gebruikt, draai me om: ligt het swapschrift nog op tafel. :').
och, falen is ons niet onbekend :')
disclaimer
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 04:45:05 #200
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85799197
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
:D _O- Dus die heb je er maar op getapet ofzo?? (of heb je heel die doos weer uitgepakt?)
pi_85799469
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:45 schreef Lindytje het volgende:

[..]

:D _O- Dus die heb je er maar op getapet ofzo?? (of heb je heel die doos weer uitgepakt?)
Ik heb hem weer uitgepakt en heb nu ook niet genoeg plakband meer om 'm nog een keer in te pakken, dus dat moet ik nog gaan kopen. :').
pi_85902369
Chauffeur is onderweg *O*

Als het goed gaat, misschien vandaag nog verslagje :D
pi_85902969
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:12 schreef mirannie het volgende:
Chauffeur is onderweg *O*

Als het goed gaat, misschien vandaag nog verslagje :D
Jeeeej *O* Ik houd mn pm in de gaten ;)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:47:32 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_85903384
Hoeveelste is ze eigenlijk?
disclaimer
pi_85904608
PM naar Princess-A *O*

Er zat nog meer in dan de vorige keer :o En en en, iets wat ik echt mega graag wilde *O*
pi_85904683
OMG IK BEN BENIEUWD. JA MET CAPSLOCK.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:30:23 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_85904697
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef mirannie het volgende:
PM naar Princess-A *O*

Er zat nog meer in dan de vorige keer :o En en en, iets wat ik echt mega graag wilde *O*
:D *O*
disclaimer
pi_85905117
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef DeltaCephei het volgende:
OMG IK BEN BENIEUWD. JA MET CAPSLOCK.
pi_85906651
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveelste is ze eigenlijk?
Hoeveelste is wie? Mirannie is nr 28! Ik ga alle namen even in de hoed doen :D
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:38:45 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_85906729
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:35 schreef princess-a het volgende:

[..]

mirannie :P
disclaimer
pi_85906961
En de volgende iiiiiiissssss...

....

....

....

Grapje! Dat verteld mirannie zometeen lekker want PM is verstuurd *O*
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:48:13 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_85906993
Yay! *O*
disclaimer
pi_85907070
IK BEN BENIEUWD JA. *O*
pi_85907279
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:35 schreef princess-a het volgende:

[..]

28 :o I wish :P

Veslagje komt er aan dames. Foto's op m'n lappie gezet, dus ga nu schrijven.
pi_85907796
Goed, daar zijn we dan :D De tweede keer "De Doos" *O*

Deze keer heb ik lekker niet op dochterlief gewacht, dus dat wordt knokken vanmiddag _O- Dus nadat de pakketman weg was meteen (nou ja, bijna meteen, Cherry Culture was ook binnen en die heb ik eerst open gemaakt :P) het papier eraf gerukt. En toen zag ik dit:

:o Heeeeeeeeeel veeeeeeeel plakband!! Logisch, want De Doos hangt inmiddels van ellende aan elkaar, hahaha.
Maar goed, met een schaar erbij is het allemaal gelukt.

Hij zit nog voller dan de vorige keer *O* Leuk!!! En meer variatie, nog leuker!

Lekker even in het schriftje zitten bladeren en kaartjes gelezen. Blijft ook leuk!

En toen goed snuffelen, zoeken, grabbelen, wielen vol kladderen, nog een keer hetzelfde opnieuw en toen uiteindelijk gekozen voor:

_O- Allemaal Nederlandse lakkies :D
v.l.n.r. Cool summer, Bella's choice, From dusk to dawn, Sold out forever, Holographic, Cha cha
En heb er ook nog een glasvijltje uitgehaald om te kijken wat de kwaliteit daarvan is en een fles remover, altijd handig!

En, en, en: Ik ben blij!!! Cool summer wilde ik erg graag!! *O* En hij is leuheuk!! En grote fles :o

Oh ja, ik heb er natuurlijk ook nog wat in terug gestopt. Hopelijk wordt iemand anders daar weer zo blij van :s)

Zo, dat was mijn karige verslagje. Ben in een onwijs niet-creatieve bui vandaag. Sorry!

And the Oscar (uh.. doos) goes to....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

miss--moana *O*

Grappig, want daar heb ik al heel wat heen gestuurd de afgelopen maanden :P
pi_85907836
Hihi yaaay! :D Leuke buit!

Miss-moana, veel plezier!
pi_85907904
LEUK!!!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:40:04 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_85908835
Je Kittyglittaah! _O- *O*

quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:11 schreef mirannie het volgende:

miss--moana *O*

Grappig, want daar heb ik al heel wat heen gestuurd de afgelopen maanden :P
Ja, wie niet :+
disclaimer
pi_85910917
Leeeeuk je buit *O*

quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:11 schreef mirannie het volgende:
Goed, daar zijn we dan :D De tweede keer "De Doos" *O*
[ afbeelding ]

Deze keer heb ik lekker niet op dochterlief gewacht, dus dat wordt knokken vanmiddag _O- Dus nadat de pakketman weg was meteen (nou ja, bijna meteen, Cherry Culture was ook binnen en die heb ik eerst open gemaakt :P) het papier eraf gerukt. En toen zag ik dit:
[ afbeelding ]
:o Heeeeeeeeeel veeeeeeeel plakband!! Logisch, want De Doos hangt inmiddels van ellende aan elkaar, hahaha.
Maar goed, met een schaar erbij is het allemaal gelukt.

Ik heb al iets bedacht om dat te fixen, dus eenmaal bij mij gaat De Doos even een paar dagen down :P
pi_85912180
We mutte even met zijn allen investeren in een nieuwe doos, haha!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:15:37 #221
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_85917002
OMG Jaah!!! Bijna een verjaardagscadeautje! *O* Wat leuk dat ik hem krijg :D
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:18:24 #222
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_85917136
Helemaal vergeten! Leuk verslagje, ik ben echt helemaal YEAH!! stond helemaal te stuiteren en vergat verders te reageren :@ Maar leuke hollandse spulletjes heb je eruit gevist!
pi_85918798
4 (!!!) lakjes van mij er alweer uit! Miniverslagje, wel lekker duidelijk O+ Geen poespas met beer.
pi_85920655
Nee, die beer heb ik niet eens aangeraakt... nou ja, heel even omdat ie boven op een lakje lag :P
pi_86010518
Swapdoos is gister weer op pad gegaan, dus hoop dat ie vandaag bij miss--moana aankomt.
  vrijdag 3 september 2010 @ 17:44:05 #226
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_86030297
De Doos is afgeleverd! *O*
Ga vanaaf en zondag even er rustig in rond rommelen.
Helaas komt het verslag pas zondag want ik geef morgen mijn birthday party dus geen tijd en vanaaf boodschappen doen en slingers ophangen, srry dat het dus wat later wordt :@
pi_86099691
is ie al bijna klaar???? O~)
pi_86128996
Waar blijft het verslagje?? :{
pi_86129110
Verslagjeeeee! *stampvoet*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 september 2010 @ 20:12:15 #230
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_86138981
Meisjes!!!!
Srry dat het zondag niets is geworden, zaterdag mijn verjaardag gevierd tot heel (erg) laat. Vandaag weer naar school. Ik ben bezig met het verslag en zet het morgen hier neer ;) Kan ik nog even de laatste foto's maken.
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:57:14 #231
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_86176788
zo het verslagje is klaar nu op goedkeuring wachten :D
pi_86176817
Eindelijk :P ;)
pi_86176844
Ik ben benieuwd *O*
pi_86186788
ja, hallo, keur eens goed :P
pi_86186821
idd. Mijn spanningsboog is niet zooo groot ;)
pi_86190140
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:06 schreef Mirjam het volgende:
ja, hallo, keur eens goed :P
gedaan :)
pi_86196973
*O*
pi_86219122
Miss Moana heeft het echt druk.
  woensdag 8 september 2010 @ 21:15:22 #239
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_86219830
Oke mijn verslag komt in twee delen, want mijn camera heeft weer kuren (het werd heel erg gezellig met me party en dat heeft me camera geweten, het arme ding is stuk) :X
De Doos kwam vrijdagavond laat aan! Met twee man sterk werd hij/zij afgeleverd aan de deur. Maar wat had ik het druk, de volgende dag vierde ik mijn verjaardag dus was druk met versieren, booschappen doen, hapjes klaar maken en opruimen. De doos moest dus even wachten, hier en daar even kort gesnuffeld maar niet de tijd gehad serieus te kijken.

De doos heeft op de stoel toegekeken hoe het hele huis verbouwd werd, werd op gepakt en weer verplaatst en toen in de kast gestopt. Zondag morgen ging de deur weer open van de kast en kon het zoeken beginnen, maar wat was het veel elke keer had ik weer een ander lijstje, ik heb getwijfeld en gedaan en na enkele dagen beslist!

en toen......Moest ik even de foto's van de gekozen lakjes herfotograveren.
Dus die komen morgen!!

Maar ik weet al wel wie de volgende is........(klein puzzeltje).........het is a-ssecnirp!
Morgenavond gaat de doos weer op reis :D Veel plezier ermee!

Morgen dus ook de 2de poging van de foto's! en de rest van het verslag.
  woensdag 8 september 2010 @ 21:16:22 #240
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_86219883
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:00 schreef friekin_ het volgende:
Miss Moana heeft het echt druk.
Nogal ja ;) Huisje, werk, stage, school, kindje dus tja...
pi_86222589
Word nu wel heul nieuwsgierig hoor :D

Ik wil ook weer meedoen, mis die spanning toch wel van wanneer komt ie weer naar mij? :D
pi_86231072
Mag ik even zeggen dat er prachtig papier om de doos zit O+

_O-
pi_86232445
a-ssecnirp :') moeilijk zeg!
  donderdag 9 september 2010 @ 20:51:19 #244
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_86255444
nou bij deze dan het tweede deel!
De foto's zijn wat wazig want me zoom/lens stelt niet meer echt lekker scherp dus vandaar...

Maar na wat lakjes te hebben uitgeprobeerd samen met me dochtertje heb ik samen met haar gekozen voor de volgende.

En de namen van de lakjes:
- CQ Gem Green
- Collistar viola lacca
- L.A Girl Brass
- NYX Graffiti
- Sally Hansen Pink Boa
- Goldie Flammable
- Lady rose 167
- Sinful Colors Coco Diamond
- L.A Colors Romanticize
- Eyeko Tea rose
- Silk wraps

Ook heb ik er weer leuke dingetjes in terug gedaan (hoop ik)

De volgende is dus Princess-a hij is op weg naar je toe! Veel plezier ermee.

sorry voor het korte verslag. ik had nog meer foto's maar die zijn allemaal mislukt en onscherp. Viel niet echt veel van te maken...
pi_86259661
Wat een leuke lakjes O+ O+
pi_86272610
Hihi, maar liefst 4 van mij :o

Veel plezier met de doos Princess-a :D
pi_86274164
lleeeuheeuk! :D
www.beautyfreak.nl
  zondag 12 september 2010 @ 21:32:27 #248
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_86359177
:D leuke verslagjes weer allemaal..!!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_86413495
Istie er al?
pi_86420654
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
Istie er al?
Nein! Ga ook weer in delen ermee bezig want er moet een nieuwe doos komen, de oude doos wil ik er in verwerken als het lukt, wil weer een goede balans tussen de dingetjes erin maken, tussendoor heb ik nog een leven :P en vanaf nu nóg strenger zijn.
pi_86441650
Ik vind het altijd leuk om te zien wat er allemaal in de doos zit. Ik heb geen ruillakjes, dus kan helaas niet meedoen.

Maar princess-a waarom strenger? Je controleerde alles toch al?
  woensdag 15 september 2010 @ 09:34:48 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_86451617
Ik denk omdat een aantal mensen toch nog steeds een beetje naar beneden ruilen. En als 1 dat doet merk je daar nog niet zo veel van, maar als 10 mensen achter elkaar dat doen... Enfin. Ik was daar te soft in. Princess-a kan dat beter :D
disclaimer
pi_86454598
Ah dat is jammer SQ! Maar als Princess dat beter kan dan moet het maar haha! :D Ik ben benieuwd.
pi_86458396
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Ah dat is jammer SQ! Maar als Princess dat beter kan dan moet het maar haha! :D Ik ben benieuwd.
SQ was daar heul niet heel soft in hoor, de Doos doet het an sich hartstikke prima. :Y Ik zie soms dingen door de vingers omdat ik gewoon geen zin meer heb om nóg een pm naar dezelfde persoon te sturen, maar op die momenten baal ik van mezelf. 'Vét' moet je ruilen voor 'vét', en niet voor 'ook leuk'. Ik ga vanaf nu tig pm's sturen als het nodig is, want iedereen moet een vette buit er uit kunnen halen. ;)

De Doos is trouwens naar de afzender gestuurd en niet naar de ontvanger :') dus hij komt vandaag weer eens mijn kant op en ik ben benieuwd wanneer hij er is *O*
pi_86601845
Zo even een schopje! Heb De Doos inmiddels :D alleen door alles wat jullie in de SC hebben kunnen lezen ben ik er nog niet goed mee bezig geweest..

Heb net heeeeeel veel foto's gemaakt van De Doos dus ga er vanavond lekker een verslagje omheen maken en dan knal ik het on tha interwebz! *O*

Donderdag ben ik de hele dag vrij dus dan ga ik lekker knutselen aan de nieuwe doos en dan gaat ie weer op pad *O*
pi_86609002
Oeh, ben benieuwd!!! *O*
pi_86614200
Goed

Na een lange dag in het ziekenhuis, kwamen mama en ik donderdagavond laat bij haar huis aan. Mama ging haar fiets weg zetten in het fietsenhok en brulde ineens dat mijn Burberry bestelling er was! :o Dus ik helemaal van huh WHUT? Burberry? En zij ja KIJK!

juist :')

De doos voelde heel zacht en buigzaam aan dus ik twijfelde eerst nog even of het De Doos wel was en wel hierom;

Ál die lagen plakband dames! Ik moet zeggen; jullie hebben je best gedaan ;)

Toch nog even een fototje om aan te geven dat De Doos zo werkelijk niet één reis meer kan maken

De Doos is óp -O-

Maar goed, eenmaal open zag ik dat De Doos dan ook véél te dragen heeft gehad;

Vééél! *O*

Na lang wikken en wegen is dit dan mijn buit geworden *O*
vlnr Sally Hansen- Lavender Marquis, OPI - My Private Jet (wat een poepsjiek kleurtje zeg O+ ) L'oreal Star Magnet, Color Club - Rev'd Up, China Glaze - Blue Island Iced Tea

Ik ben een hebberig meisje dus heb ook dít er uit gegraaid
vlnr Herome Wic - Mykonos, Color Club - geen idee baby, Eyeko - Petite Polish, Trind- Nail Balsem en Essence Nail Repair pads

Heb ook behoorlijk wat vette dingetjes terug gestopt *O* Na het maken van de foto's heb ik nóg weer meer lakjes erbij gedaan dus de volgende kan haar lol op *O*

Later deze week horen jullie meer van mij, wie de volgende wordt en vooral hoe de nieuwe doos er uit gaat zien, die ga ik zo bestellen namelijk *O*
pi_86620051
Dat klinkt spannend! De doos is idd wel heel versleten zeg, hoop dat je een goed nieuwe vervangend exemplaar vindt. Ben erg benieuwd naar wat er nog meer uit gaat komen de komende 'ronde'! En MPJ O+
pi_86667579
en, is er al meer bekend? O+
pi_86667844
Oeh O+
pi_86679683
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:10 schreef Mirjam het volgende:
en, is er al meer bekend? O+
Ja! Ik loop as we speak giechelend in de stad met de vetste swapdoos ooit in mn hand :D
pi_86680623
Vertel vertel vertel!
pi_86682432
b
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ja! Ik loop as we speak giechelend in de stad met de vetste swapdoos ooit in mn hand :D
beter dat hij naar mij toe gaat dan B-)
pi_86682683
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:20 schreef Mirjam het volgende:
b
[..]

beter dat hij naar mij toe gaat dan B-)
Alleen De Doos he ;) Inhoud ligt bij mama..

Ga nu foto's uploaden :D

edit; fotooo's!

Hij is net zo groot als de huidige swapdoos, alleen veeel sterker en met zo'n klikslotje
Nu wil ik eigenlijk zo'n band erom heen hebben zoals je vaak ziet bij mensen die op vakantie gaan, zodat er geen plakband enzo opkomt elke keer.. Iedereen mag hem lekker inpakken in inpakpapier :P

[ Bericht 33% gewijzigd door princess-a op 21-09-2010 18:35:33 ]
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:37:29 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_86682980
Zeg dame! Je hebt toch geen vermogen uitgegeven aan een doos he? o|O
disclaimer
pi_86683023
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, idd, hij ziet er behoorlijk duur uit :o
Wel echt heel gaaf O+
pi_86683040
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
In de aanbieding bij de Xenos voor 9.95 *O* Maar vinden jullie hem wel leuk? :@
pi_86683131
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:28 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hij is net zo groot als de huidige swapdoos, alleen veeel sterker en met zo'n klikslotje
Nu wil ik eigenlijk zo'n band erom heen hebben zoals je vaak ziet bij mensen die op vakantie gaan, zodat er geen plakband enzo opkomt elke keer.. Iedereen mag hem lekker inpakken in inpakpapier :P
Die kun je bij de hema halen in regenboogkleurtjes ;)
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:45:08 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_86683262
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef princess-a het volgende:

[..]

In de aanbieding bij de Xenos voor 9.95 *O* Maar vinden jullie hem wel leuk? :@
Ja geweldig! _O_
disclaimer
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:54:03 #270
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_86683549
Wat tof _O_
Knoei
pi_86683649
SUPERTOF O+
pi_86684086
Omg hoe gaaf O+

Alleen, stel je hebt een nieuwschierige postbode :D dan kan ie em wel zo openmaken :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:17:50 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_86684391
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Diconnected het volgende:
Omg hoe gaaf O+

Alleen, stel je hebt een nieuwschierige postbode :D dan kan ie em wel zo openmaken :D
niet met inpakpapier er om ;)
disclaimer
pi_86686602
ben ik al aan de beurt? *;
ja he? O+
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:17:29 #275
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86686865
OMG!! Wat een tof ding!!! _O_
pi_86687015
Whaha, super. :P Alleen voor de koffer (En de inhoud natuurlijk) zou ik mij opnieuw willen aanmelden. :P
Maar helaas, niet genoeg lakjes in voorraad om ervoor terug te stoppen. Dus misschien later. :)
pi_86688064
Ik heb me vanochtend net weer aangemeld, maar nu wil ik zeker! Wat een heerlijke over de top doos.... Wordt ie nu niet te zwaar trouwens?
pi_86688272
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:45 schreef milka82 het volgende:
Ik heb me vanochtend net weer aangemeld, maar nu wil ik zeker! Wat een heerlijke over de top doos.... Wordt ie nu niet te zwaar trouwens?
Hahah! Je mag tot 10 kilo verzenden en dat wordt ie echt niet hoor :) Tof dat jullie hem zo leuk vinden :D Ik heb het prijskaartje en alles er nog aanzitten en gevraagd of hij nog terug mag, voor het geval dat jullie echt allemaal zoiets zouden hebben van :N
pi_86689645
Die is echt super tof!!! _O_
pi_86689966
TTchange! :o Sorry Mirjam :+
pi_86690310
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:32 schreef RenRen- het volgende:
_O- _O-
pi_86694263
Goed werk Princess-a O+
Aids.
pi_86694526
Een swapkoffer, geniaal!!
pi_86694727
Ik vind hem geweldig _O_
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_86695286
Ben nu de oude doos in de nieuwe aan het verwerken en heb wéér dikke lol in mn eentje
Ik ben een beetje sneu :')

Edit: na heel wat geknutsel, euh geknip en geplak, zit de oude doos nu in de koffer *O*

[ Bericht 31% gewijzigd door princess-a op 22-09-2010 01:27:08 ]
pi_86700234
Geweldige koffer :D
pi_86701031
haha, wat een briljant idee! Idd bij e action nog even goedkope spanbandjes regelen om te zorgen dat hij niet open kan klappen (en deze een beetje op maat afknippen). Want hoewel hij errug gaaf is, ben ik wel een beetje angstig dat hij anders onderweg open zal klikken, het is en blijft immers maar xenos-kwaliteit :)

(of toch nog enkele gaatje sin boren zodat we hem met tie-wrapjes extra in kunnen snoeren)
  woensdag 22 september 2010 @ 09:06:45 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_86701075
Of gewoon touw d'r omheen kneupen. als je er een stevig papiertje strak omheen wikkelt gaat dat best goed hoor :)
disclaimer
  woensdag 22 september 2010 @ 09:07:12 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_86701085
Nog beter: sealen in huishoudfolie :D
disclaimer
pi_86701375
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Nog beter: sealen in huishoudfolie :D
:') Werkt wel!

Maar mag ik de buitenkant van het papiertje wel helemaal plakbanden anders is mijn plakbandroller eenzaam? _O- :')
  woensdag 22 september 2010 @ 09:24:56 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_86701419
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:23 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

:') Werkt wel!

Maar mag ik de buitenkant van het papiertje wel helemaal plakbanden anders is mijn plakbandroller eenzaam? _O- :')
If it makes you happy! :D
disclaimer
pi_86714321
Ik heb ook een PM gestuurd of ik mee mag doen :)
pi_86721243
dat koffffferrrrr (L)
leuk hoor :D is nog leuker uitpakken, haha.
www.beautyfreak.nl
pi_86722202
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:32 schreef RenRen- het volgende:
o|O
pi_86882064
Zo daar ben ik weer, met even een kleine how to voor het verzenden van de Swapkoffer :P

Kijken of alles er in zit;

De "sjorband" goed vastmaken, zodat die op slot zit

Leuk papiertje er om heen zodat de koffer niet snel beschadigd

Tas er omheen zodat de koffer draagbaar is

Pakket aan de postkantoor meneer geven zodat die hem verder kan sturen naaaaarrrr

....

......

....

*O*

Oja; Ik heb een extra sjorband in de koffer gestopt. Mocht deze dus gaar worden dan mag ie in de prullenbak en mag de nieuwe om de koffer :)

Oja2; De oude doos is in de dozenhemel nu ;)
pi_86883387
Leuk gedaan! O+
Aids.
pi_86890288
Echt super tof!
pi_86892723
Die tas gaat verdwijnen tijdens het transport, dat weet ik nu al :o Die jatten ze gewoon.
  maandag 27 september 2010 @ 10:55:17 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_86892824
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:51 schreef DeltaCephei het volgende:
Die tas gaat verdwijnen tijdens het transport, dat weet ik nu al :o Die jatten ze gewoon.
Ik denk niet dat princess-a die er bij heeft gegeven wel?
disclaimer
pi_86892939
Ik neem toch aan dat de tas voor haar eigen draagbaarheid was. Want losse dingen raken sowieso 'verloren'
  maandag 27 september 2010 @ 11:01:25 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_86892991
Dan maak ik hier ook wel ff een nieuwe voor :')

[SHJN] Nagelswapkoffer!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')