me too! Nog nooit vertraging gehad!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt niet? Ik heb pakketjes altijd de volgende dag, als ze op zaterdag verstuurd zijn heb ik ze op maandag, en mijn postadres/mama woont in een durp! Hoop dat ie snel komt zeg!
Misschien heeft ze de doos in de zak gedaan. Hmmm.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef mirannie het volgende:
Pakketjes hebben hier inderdaad ook nooit vertraging. Lakjes die met de brievenbus post komen daarentegen... pff...
Was een grapje!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
In de zak?
Heb m gewoon netjes afgegeven op het postkantoor hoor!
Nah, ook als het geen vakantie is, duurt het bij mij vaak 2 dagen langer dan bij anderen. Heel irritant. Want ik ben dan wel enorm op m'n hoede.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef beautyfreak het volgende:
het blijft nog altijd vakantieperiode, dus ja.vertraging kanbest, haha.
hier is het wel altijd vertraging, misschien omdat ik in het zuidste der limburgia woon. Oh, ik hoop dat ik ook binnenkort aan de beurt ben, hihi. heb zoveel leuke lakjes al weggelegd.P
Heeft TNT niet ook zo'n bezorgbelofte gedaan? Zie ik hier wel vaak staan op billboards enzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nah, ook als het geen vakantie is, duurt het bij mij vaak 2 dagen langer dan bij anderen. Heel irritant. Want ik ben dan wel enorm op m'n hoede.
jup, staat ook op de brievenbussen..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heeft TNT niet ook zo'n bezorgbelofte gedaan? Zie ik hier wel vaak staan op billboards enzo
Echt? Ik kan er helaas ook niets mee doen, geen T&T.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heeft TNT niet ook zo'n bezorgbelofte gedaan? Zie ik hier wel vaak staan op billboards enzo
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:11 schreef RenRen- het volgende:
It's here!
Ik hoop vanavond een deel van mijn verslag af te hebben, een kwart of zo. We'll see!
OMG Ren, is het je al die energie waard?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:11 schreef RenRen- het volgende:
It's here!
Ik hoop vanavond een deel van mijn verslag af te hebben, een kwart of zo. We'll see!
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG Ren, is het je al die energie waard?
Wel hoera voor de doos
je maakt het wel spannend iig. dus de voorpret is al geslaagdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaIk vind het leuk om te doen, ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |