Ja! Ik loop as we speak giechelend in de stad met de vetste swapdoos ooit in mn handquote:
beter dat hij naar mij toe gaat danquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja! Ik loop as we speak giechelend in de stad met de vetste swapdoos ooit in mn hand
Alleen De Doos hequote:Op dinsdag 21 september 2010 18:20 schreef Mirjam het volgende:
b
[..]
beter dat hij naar mij toe gaat dan
Nee, idd, hij ziet er behoorlijk duur uitquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg dame! Je hebt toch geen vermogen uitgegeven aan een doos he?
In de aanbieding bij de Xenos voor 9.95quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg dame! Je hebt toch geen vermogen uitgegeven aan een doos he?
Die kun je bij de hema halen in regenboogkleurtjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is net zo groot als de huidige swapdoos, alleen veeel sterker en met zo'n klikslotje
Nu wil ik eigenlijk zo'n band erom heen hebben zoals je vaak ziet bij mensen die op vakantie gaan, zodat er geen plakband enzo opkomt elke keer.. Iedereen mag hem lekker inpakken in inpakpapier
Ja geweldig!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
In de aanbieding bij de Xenos voor 9.95Maar vinden jullie hem wel leuk?
![]()
niet met inpakpapier er omquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Diconnected het volgende:
Omg hoe gaaf
Alleen, stel je hebt een nieuwschierige postbodedan kan ie em wel zo openmaken
Hahah! Je mag tot 10 kilo verzenden en dat wordt ie echt niet hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:45 schreef milka82 het volgende:
Ik heb me vanochtend net weer aangemeld, maar nu wil ik zeker! Wat een heerlijke over de top doos.... Wordt ie nu niet te zwaar trouwens?
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Nog beter: sealen in huishoudfolie
If it makes you happy!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]Werkt wel!
Maar mag ik de buitenkant van het papiertje wel helemaal plakbanden anders is mijn plakbandroller eenzaam?![]()
Ik denk niet dat princess-a die er bij heeft gegeven wel?quote:Op maandag 27 september 2010 10:51 schreef DeltaCephei het volgende:
Die tas gaat verdwijnen tijdens het transport, dat weet ik nu alDie jatten ze gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |