Goed
Na een lange dag in het ziekenhuis, kwamen mama en ik donderdagavond laat bij haar huis aan. Mama ging haar fiets weg zetten in het fietsenhok en brulde ineens dat mijn Burberry bestelling er was!

Dus ik helemaal van huh WHUT? Burberry? En zij ja KIJK!
![]()
juist
De doos voelde heel zacht en buigzaam aan dus ik twijfelde eerst nog even of het De Doos wel was en wel hierom;
![]()
Ál die lagen plakband dames! Ik moet zeggen; jullie hebben je best gedaan

Toch nog even een fototje om aan te geven dat De Doos zo werkelijk niet één reis meer kan maken
![]()
De Doos is óp
Maar goed, eenmaal open zag ik dat De Doos dan ook véél te dragen heeft gehad;
Vééél!
Na lang wikken en wegen is dit dan mijn buit geworden
vlnr Sally Hansen- Lavender Marquis, OPI - My Private Jet (wat een poepsjiek kleurtje zeg

) L'oreal Star Magnet, Color Club - Rev'd Up, China Glaze - Blue Island Iced Tea
![]()
Ik ben een hebberig meisje dus heb ook dít er uit gegraaid
vlnr Herome Wic - Mykonos, Color Club - geen idee baby, Eyeko - Petite Polish, Trind- Nail Balsem en Essence Nail Repair pads
![]()
Heb ook behoorlijk wat vette dingetjes terug gestopt

Na het maken van de foto's heb ik nóg weer meer lakjes erbij gedaan dus de volgende kan haar lol op
![]()
Later deze week horen jullie meer van mij, wie de volgende wordt en vooral hoe de nieuwe doos er uit gaat zien, die ga ik zo bestellen namelijk
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain