abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86441650
Ik vind het altijd leuk om te zien wat er allemaal in de doos zit. Ik heb geen ruillakjes, dus kan helaas niet meedoen.

Maar princess-a waarom strenger? Je controleerde alles toch al?
  woensdag 15 september 2010 @ 09:34:48 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_86451617
Ik denk omdat een aantal mensen toch nog steeds een beetje naar beneden ruilen. En als 1 dat doet merk je daar nog niet zo veel van, maar als 10 mensen achter elkaar dat doen... Enfin. Ik was daar te soft in. Princess-a kan dat beter :D
disclaimer
pi_86454598
Ah dat is jammer SQ! Maar als Princess dat beter kan dan moet het maar haha! :D Ik ben benieuwd.
pi_86458396
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Ah dat is jammer SQ! Maar als Princess dat beter kan dan moet het maar haha! :D Ik ben benieuwd.
SQ was daar heul niet heel soft in hoor, de Doos doet het an sich hartstikke prima. :Y Ik zie soms dingen door de vingers omdat ik gewoon geen zin meer heb om nóg een pm naar dezelfde persoon te sturen, maar op die momenten baal ik van mezelf. 'Vét' moet je ruilen voor 'vét', en niet voor 'ook leuk'. Ik ga vanaf nu tig pm's sturen als het nodig is, want iedereen moet een vette buit er uit kunnen halen. ;)

De Doos is trouwens naar de afzender gestuurd en niet naar de ontvanger :') dus hij komt vandaag weer eens mijn kant op en ik ben benieuwd wanneer hij er is *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86601845
Zo even een schopje! Heb De Doos inmiddels :D alleen door alles wat jullie in de SC hebben kunnen lezen ben ik er nog niet goed mee bezig geweest..

Heb net heeeeeel veel foto's gemaakt van De Doos dus ga er vanavond lekker een verslagje omheen maken en dan knal ik het on tha interwebz! *O*

Donderdag ben ik de hele dag vrij dus dan ga ik lekker knutselen aan de nieuwe doos en dan gaat ie weer op pad *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86609002
Oeh, ben benieuwd!!! *O*
pi_86614200
Goed

Na een lange dag in het ziekenhuis, kwamen mama en ik donderdagavond laat bij haar huis aan. Mama ging haar fiets weg zetten in het fietsenhok en brulde ineens dat mijn Burberry bestelling er was! :o Dus ik helemaal van huh WHUT? Burberry? En zij ja KIJK!

juist :')

De doos voelde heel zacht en buigzaam aan dus ik twijfelde eerst nog even of het De Doos wel was en wel hierom;

Ál die lagen plakband dames! Ik moet zeggen; jullie hebben je best gedaan ;)

Toch nog even een fototje om aan te geven dat De Doos zo werkelijk niet één reis meer kan maken

De Doos is óp -O-

Maar goed, eenmaal open zag ik dat De Doos dan ook véél te dragen heeft gehad;

Vééél! *O*

Na lang wikken en wegen is dit dan mijn buit geworden *O*
vlnr Sally Hansen- Lavender Marquis, OPI - My Private Jet (wat een poepsjiek kleurtje zeg O+ ) L'oreal Star Magnet, Color Club - Rev'd Up, China Glaze - Blue Island Iced Tea

Ik ben een hebberig meisje dus heb ook dít er uit gegraaid
vlnr Herome Wic - Mykonos, Color Club - geen idee baby, Eyeko - Petite Polish, Trind- Nail Balsem en Essence Nail Repair pads

Heb ook behoorlijk wat vette dingetjes terug gestopt *O* Na het maken van de foto's heb ik nóg weer meer lakjes erbij gedaan dus de volgende kan haar lol op *O*

Later deze week horen jullie meer van mij, wie de volgende wordt en vooral hoe de nieuwe doos er uit gaat zien, die ga ik zo bestellen namelijk *O*
pi_86620051
Dat klinkt spannend! De doos is idd wel heel versleten zeg, hoop dat je een goed nieuwe vervangend exemplaar vindt. Ben erg benieuwd naar wat er nog meer uit gaat komen de komende 'ronde'! En MPJ O+
I had a signature once. It was awful.
pi_86667579
en, is er al meer bekend? O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86667844
Oeh O+
pi_86679683
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:10 schreef Mirjam het volgende:
en, is er al meer bekend? O+
Ja! Ik loop as we speak giechelend in de stad met de vetste swapdoos ooit in mn hand :D
pi_86680623
Vertel vertel vertel!
I had a signature once. It was awful.
pi_86682432
b
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ja! Ik loop as we speak giechelend in de stad met de vetste swapdoos ooit in mn hand :D
beter dat hij naar mij toe gaat dan B-)
pi_86682683
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:20 schreef Mirjam het volgende:
b
[..]

beter dat hij naar mij toe gaat dan B-)
Alleen De Doos he ;) Inhoud ligt bij mama..

Ga nu foto's uploaden :D

edit; fotooo's!

Hij is net zo groot als de huidige swapdoos, alleen veeel sterker en met zo'n klikslotje
Nu wil ik eigenlijk zo'n band erom heen hebben zoals je vaak ziet bij mensen die op vakantie gaan, zodat er geen plakband enzo opkomt elke keer.. Iedereen mag hem lekker inpakken in inpakpapier :P

[ Bericht 33% gewijzigd door princess-a op 21-09-2010 18:35:33 ]
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:37:29 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_86682980
Zeg dame! Je hebt toch geen vermogen uitgegeven aan een doos he? o|O
disclaimer
pi_86683023
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, idd, hij ziet er behoorlijk duur uit :o
Wel echt heel gaaf O+
pi_86683040
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
In de aanbieding bij de Xenos voor 9.95 *O* Maar vinden jullie hem wel leuk? :@
pi_86683131
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:28 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hij is net zo groot als de huidige swapdoos, alleen veeel sterker en met zo'n klikslotje
Nu wil ik eigenlijk zo'n band erom heen hebben zoals je vaak ziet bij mensen die op vakantie gaan, zodat er geen plakband enzo opkomt elke keer.. Iedereen mag hem lekker inpakken in inpakpapier :P
Die kun je bij de hema halen in regenboogkleurtjes ;)
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:45:08 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_86683262
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef princess-a het volgende:

[..]

In de aanbieding bij de Xenos voor 9.95 *O* Maar vinden jullie hem wel leuk? :@
Ja geweldig! _O_
disclaimer
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:54:03 #270
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_86683549
Wat tof _O_
Knoei
pi_86683649
SUPERTOF O+
pi_86684086
Omg hoe gaaf O+

Alleen, stel je hebt een nieuwschierige postbode :D dan kan ie em wel zo openmaken :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:17:50 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_86684391
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Diconnected het volgende:
Omg hoe gaaf O+

Alleen, stel je hebt een nieuwschierige postbode :D dan kan ie em wel zo openmaken :D
niet met inpakpapier er om ;)
disclaimer
pi_86686602
ben ik al aan de beurt? *;
ja he? O+
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:17:29 #275
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86686865
OMG!! Wat een tof ding!!! _O_