Dat dusquote:Op zondag 4 juli 2010 13:34 schreef Lindytje het volgende:
To doos, or not to doos... *twijfelt nog even...*
Je kan altijd even wachten, voorlopig Dozen we nog wel ffquote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook meedoen maar heb niet zoveel waar ik van af wil
QFTquote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef Diconnected het volgende:
Wanneer kom ik nou toch aan de beurt oh machtige hoed
Weet ik welquote:
dat eerste. En vakanties graag ook per pm!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:02 schreef RenRen- het volgende:
Hoe zit het trouwens als je op vakantie bent en je wordt getrokken?Word je dan weer in de hoed gegooid, of zeg je dan van. Ach, als je terug bent mag je wel? Het is toch een soort van overmacht
je moet even in Show hier je nagels #191 Met wederom WK mani's? wezenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef StolenSweetheart het volgende:
Even een vraagje aan de nagellakaddicts hier: Ik ben linkshandig dus met mijn linkerhand mijn rechternagels lakken lukt wel, maar als ik met mijn rechterhand mijn linkernagels moet doen wordt het één grote smeerboelHoe doen jullie dit?
je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef StolenSweetheart het volgende:
Even een vraagje aan de nagellakaddicts hier: Ik ben linkshandig dus met mijn linkerhand mijn rechternagels lakken lukt wel, maar als ik met mijn rechterhand mijn linkernagels moet doen wordt het één grote smeerboelHoe doen jullie dit?
(Psst: Show hier je nagels #191 Met wederom WK mani's?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef StolenSweetheart het volgende:
Aaah, zondequote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat eerste. En vakanties graag ook per pm!
zonde? Wat dacht je, dat de doos wel een paar weken wacht op iemand?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
(Psst: Show hier je nagels #191 Met wederom WK mani's?Dit is een bij-topic) ( En ik leer het door veeel te oefenen en niet zwevend te lakken maar m'n linkerhand op de tafel te zetten en zo te lakken (rechtshandig))
[..]
Aaah, zondeDoe ik zo
Oh sorry! Ja ik zag dit topic als eerstequote:
Maar je zou dan ook zo kunnen doen dat diegene die getrokken is na zijn vakantie als eerste aan de beurt is zegmaar, dus eerst een ander en die stuurt hem dan door naar de vakantieganger?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zonde? Wat dacht je, dat de doos wel een paar weken wacht op iemand?lijkt me niet zo leuk voor de rest
Neuh, tuurlijk niet, ik bedoel dat je best kunt zeggen dat je een volgende trekt, en als diegene weer terug is, je diens gegevens door kunt geven aan degene die de doos heeft.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zonde? Wat dacht je, dat de doos wel een paar weken wacht op iemand?lijkt me niet zo leuk voor de rest
Ik bedoel gewoon, ben je eindelijk aan de beurt, word je er weer ingegooid, ben je weer terug bij af. Ik ben erg geduldig, maar ik zou het ook erg knullig vinden voor mezelfquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef Joysa het volgende:
Dames dames.. die doos komt vanzelf wel hoor![]()
Als er nou 5 tegelijk op vakantie gaan, en SQ trekt er 3 van uit de hoed.. Moet ze die dan netjes op een rijtje leggen zodat als diegene terug zijn ze die eerst kan doen?
Ik zou zeggen gewoon terug in de hoed en je wordt vanzelf eruit gehaald.
(mja ik ben de baas niet)
Je bent niet terug bij af, want niet iedereen die em heeft gehad wil er weer terug in.. (dus minder mensen)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon, ben je eindelijk aan de beurt, word je er weer ingegooid, ben je weer terug bij af. Ik ben erg geduldig, maar ik zou het ook erg knullig vinden voor mezelf
Minder mensen, maar je kans op getrokken te worden is weer (ongeveer) 1/20. En daarna 1/19. En dan word je getrokken, er weer ingegooid. Ik weet niet. Zou het zonde vinden, ook voor een anderquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent niet terug bij af, want niet iedereen die em heeft gehad wil er weer terug in.. (dus minder mensen)
Hij is afgeleverd bij de buren! Alleen jammer dat het een winkel betreft, en ik dus gebonden ben aan de openingstijden ervanquote:
ik denk er net zo over als jij. Pech als je op vakantie bent... En je zal het nooit weten trouwens, want ik trek dan een nieuwe naam en zal die andere niet bekend makenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:27 schreef Joysa het volgende:
Mij zou het niet boeien![]()
Eindeloos iets dit![]()
SQ, jij bent de baas
Dat is een bummer....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:16 schreef deerntie het volgende:
[..]
Hij is afgeleverd bij de buren! Alleen jammer dat het een winkel betreft, en ik dus gebonden ben aan de openingstijden ervanIk kan hem dus vrijdag pas ophalen, ik heb niet eerder overdag tijd.
Hihi!quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:34 schreef -ladybird- het volgende:
Oja, het extra bubbeltjesplastic is ietwat aangeknaagd.....![]()
[ afbeelding ]
(heb het geprobeerd weer recht te knippen)
tsja. Vind het beide wel eerlijk, haha.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
Maar je zou dan ook zo kunnen doen dat diegene die getrokken is na zijn vakantie als eerste aan de beurt is zegmaar, dus eerst een ander en die stuurt hem dan door naar de vakantieganger?
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb gereageerd, ben door mijn bier-date van vrijdag ff niet online geweestmaar alles is OK!
Veul. Je weet toch dat SQ en weinig bier niet samen gaan hequote:
Yeah, dat had ik ook wel kunnen weten natuurlijk....quote:Op zondag 11 juli 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veul. Je weet toch dat SQ en weinig bier niet samen gaan he
Dus ik heb heerlijk voor pampus gelegen gister en niet naar de laptop gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |