Dat dusquote:Op zondag 4 juli 2010 13:34 schreef Lindytje het volgende:
To doos, or not to doos... *twijfelt nog even...*
Je kan altijd even wachten, voorlopig Dozen we nog wel ffquote:foto Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook meedoen maar heb niet zoveel waar ik van af wil
QFTquote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef Diconnected het volgende:
Wanneer kom ik nou toch aan de beurt oh machtige hoed
Weet ik welquote:
dat eerste. En vakanties graag ook per pm!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:02 schreef RenRen- het volgende:
Hoe zit het trouwens als je op vakantie bent en je wordt getrokken?Word je dan weer in de hoed gegooid, of zeg je dan van. Ach, als je terug bent mag je wel? Het is toch een soort van overmacht
je moet even in Show hier je nagels #191 Met wederom WK mani's? wezenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef StolenSweetheart het volgende:
Even een vraagje aan de nagellakaddicts hier: Ik ben linkshandig dus met mijn linkerhand mijn rechternagels lakken lukt wel, maar als ik met mijn rechterhand mijn linkernagels moet doen wordt het één grote smeerboelHoe doen jullie dit?
je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef StolenSweetheart het volgende:
Even een vraagje aan de nagellakaddicts hier: Ik ben linkshandig dus met mijn linkerhand mijn rechternagels lakken lukt wel, maar als ik met mijn rechterhand mijn linkernagels moet doen wordt het één grote smeerboelHoe doen jullie dit?
(Psst: Show hier je nagels #191 Met wederom WK mani's?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef StolenSweetheart het volgende:
Aaah, zondequote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat eerste. En vakanties graag ook per pm!
zonde? Wat dacht je, dat de doos wel een paar weken wacht op iemand?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
(Psst: Show hier je nagels #191 Met wederom WK mani's?Dit is een bij-topic) ( En ik leer het door veeel te oefenen en niet zwevend te lakken maar m'n linkerhand op de tafel te zetten en zo te lakken (rechtshandig))
[..]
Aaah, zondeDoe ik zo
Oh sorry! Ja ik zag dit topic als eerstequote:
Maar je zou dan ook zo kunnen doen dat diegene die getrokken is na zijn vakantie als eerste aan de beurt is zegmaar, dus eerst een ander en die stuurt hem dan door naar de vakantieganger?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zonde? Wat dacht je, dat de doos wel een paar weken wacht op iemand?lijkt me niet zo leuk voor de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop