Jeetje!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef milka82 het volgende:
Op verzoek een inventaris gemaakt van de doos, er zitten op dit moment precies 50!![]()
lakken in en 22 accesoires (nailart etc..) Alle namen heb ik naar Princess A gemaild.... Vanaaf komt het verslag van mijn doos-ronde, nu eerst even koken!
Geweeeldigquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef samsuus het volgende:
Ik zal nog even het verzend avontuur van de doos laten zien....
Dat was namelijk niet zo makkelijk! ;-)
Met 3 man sterk (oke, 1 man en 2 nagellakverslaafde meisjes) gingen we op pad.....
[ afbeelding ]
(sorry ik heb tijd teveel haha..)
Mn dochter wilde trouwens echt dat dé doos bleef "Maud doos vasttehouwen"
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef samsuus het volgende:
Met 3 man sterk (oke, 1 man en 2 nagellakverslaafde meisjes) gingen we op pad.....
[ afbeelding ]
Zo'n papiertje er omheen en dan doe je hem open en zie je dat allemaalquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef milka82 het volgende:
Okee, hier het verslag!
Nadat ik de eerste keer mee had gedaan vond ik het zo leuk dat ik dacht: Nog een keer! Bij deze, doosverslag nummer twee van mij en deze keer zal ik de foto's niet weer van Tinypic gooien![]()
Het begon al op zaterdag, nadat ik vanaf tien uur 's ochtends al kwijlend voor de deur had gehangen moest er rond een uur of twee, half drie toch echt even een boodschapje gedaan worden. In de tien minuten dat ik heen en weer gesjeesd ben op de fiets *intussen om me heen kijkend of ik een oranje/wit busje zag* waren ze geweest. Toen ik nahijgend de voordeur open deed lag er, jawel, het beruchte briefje....
Maaarrrrr, vandaag dus een herkansing!
Eindelijk kwam ie binnen, DE doos!
[ afbeelding ]
Zeg nu zelf, dit is toch te leuk papier!
En hier de reden van de vertraging, niks busje was al langs geweest, beer was stiekum langs Amsterdam gegaan zaterdag en lag nu bij te komen van de Gayparade
[ afbeelding ]
En dan zie je al dit leuks waar je in mag graaien![]()
[ afbeelding ]
Daar word je wel errug hebberig van!![]()
Na alles grondig te hebben onderzocht samen met mini-me was dit de buit!
[ afbeelding ]
Daarna Beer losgelaten in mijn Helmer, waar hij deze uitkoos om weer mee op reis te gaan.....
[ afbeelding ]
En de reis gaat naar........ SpaceInvaders!!!!! Alvast heel veel plezier!
Wat en leuk verslag!! Mooie buit ook, is dat een holo helemaal links?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef milka82 het volgende:
Okee, hier het verslag!
Nadat ik de eerste keer mee had gedaan vond ik het zo leuk dat ik dacht: Nog een keer! Bij deze, doosverslag nummer twee van mij en deze keer zal ik de foto's niet weer van Tinypic gooien![]()
Het begon al op zaterdag, nadat ik vanaf tien uur 's ochtends al kwijlend voor de deur had gehangen moest er rond een uur of twee, half drie toch echt even een boodschapje gedaan worden. In de tien minuten dat ik heen en weer gesjeesd ben op de fiets *intussen om me heen kijkend of ik een oranje/wit busje zag* waren ze geweest. Toen ik nahijgend de voordeur open deed lag er, jawel, het beruchte briefje....
Maaarrrrr, vandaag dus een herkansing!
Eindelijk kwam ie binnen, DE doos!
[ afbeelding ]
Zeg nu zelf, dit is toch te leuk papier!
En hier de reden van de vertraging, niks busje was al langs geweest, beer was stiekum langs Amsterdam gegaan zaterdag en lag nu bij te komen van de Gayparade
[ afbeelding ]
En dan zie je al dit leuks waar je in mag graaien![]()
[ afbeelding ]
Daar word je wel errug hebberig van!![]()
Na alles grondig te hebben onderzocht samen met mini-me was dit de buit!
[ afbeelding ]
Daarna Beer losgelaten in mijn Helmer, waar hij deze uitkoos om weer mee op reis te gaan.....
[ afbeelding ]
En de reis gaat naar........ SpaceInvaders!!!!! Alvast heel veel plezier!
Leuk gedaan!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik benquote:
De mijne krijg je nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef beautyfreak het volgende:
ik wil later ook een kerel die van nagellak houd.
ofja, hij zal wel moeten
Mijne houdt van de geurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef beautyfreak het volgende:
ik wil later ook een kerel die van nagellak houd.
ofja, hij zal wel moeten
Je hebt nog tijd zat om te sparen, er staan uit mijn hoofd nog zo'n 10-15 dames die nog gaan, wie weet komen er nog meer aanmeldingen en heb jij dan wel weer wat te ruilen dan meld je je gewoon weer aanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:26 schreef Loqi het volgende:
Leukik wil ook weer zo graag meedoen, maar heb niet zat om te ruilen
Goedemorgen! PM mag naar mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef RenRen- het volgende:
Ik? Dat is nog leuk wakker worden.Leuke buit! Even kijken wie ik moet PMen, ik heb geen idee
Dan moet je de OP lezenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef RenRen- het volgende:
Ik? Dat is nog leuk wakker worden.Leuke buit! Even kijken wie ik moet PMen, ik heb geen idee
Daarom ook even kijkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je de OP lezen
Veel plezierrr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |