Oh, had ik overheen gelezen, primaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:59 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Opnieuw aanmelden hoeft nietDe deelnemerslijst die nu in de OP staat doet sowieso mee
We kunnen je nu nog niet mee laten doen helaas. Als je wat vaker en langer post (hoeft niet persé in de sc), kun je eventueel later wel mee doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hee, ik post niet zo heel vaak in SC en ook post ik nooit echt nagelfoto's. Ik wil wel, maar heb een crappy camera op mn bb en wacht met smart op mn iphone.
Ik volg wel altijd trouw de topics SHJN en het nagellakruiltopic, daar koop ik ook wel eens wat.
Maarr nu is mijn vraag, mag ik ook mee doen? Of moet ik nog even wachten en vaker posten?
Jammer! Maar ik snap het.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We kunnen je nu nog niet mee laten doen helaas. Als je wat vaker en langer post (hoeft niet persé in de sc), kun je eventueel later wel mee doen.
We moeten helaas zo streng zijn door ervaringen uit het verleden.
Kom gewoon wat vaker mee posten, dan kun je later alsnog mee doen. De koffer blijft nog wel even rond toerenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jammer! Maar ik snap het.
Gezelligquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef Debsterr het volgende:
Oeeeeh zal ik ook weer eens meedoen? Nog genoeg apart staan hier wat best ruilmateriaal is!
gewoon doenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef Debsterr het volgende:
Oeeeeh zal ik ook weer eens meedoen? Nog genoeg apart staan hier wat best ruilmateriaal is!
Haha ja eigenlijk heul stom van me, want ik lurk wel altijdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kom gewoon wat vaker mee posten, dan kun je later alsnog mee doen. De koffer blijft nog wel even rond toeren
Doen!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef Debsterr het volgende:
Dat, en geld, als de koffer weer helemaal leeggeroofd is...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb net even wat verslagjes en topics terug gelezen (gewoon, voor de lol en om te kwijlen), maar ik snap nu inderdaad waarom het noodzakelijk is om zo streng te zijn. Er gaat een hoop tijd in zitten voor de koffermama's.
vaag, ik heb m namelijk wel als nieuw deel geopend!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:57 schreef Puckzzz het volgende:
Nounou, poepoe...deze koffermama heeft het topic ook eindelijk gevonden
Ik maar denken dat het een reeks was
Maar het reeks-tekentje staat er ook niet bij, dus waarschijnlijk nooit tot reeks gemaakt ofzo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vaag, ik heb m namelijk wel als nieuw deel geopend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop