Kan best zijn maar ik denk niet dat er iemand op zit te wachten als ik mijn goedkope lakjes ga ruilen met dure.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat niet om duur, het gaat om tof
en plakband! vooral heel veel waar het handvat zit want daar gaan de verpakkingen op stukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:13 schreef Diconnected het volgende:Oeh hij ziet er leuk uit Dwyn!
*reminder to self: pakpapier kopen*
ik heb gewoon dat héle ding compleet ingetapedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
en plakband! vooral heel veel waar het handvat zit want daar gaan de verpakkingen op stuk
Ik heb d'r ook een halve rol overheen gegooidquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb gewoon dat héle ding compleet ingetaped
Misschien is Ali snel vandaag ;D En anders zijn er morgen wel mensen thuis hier.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Dan zal het wel niet meer vanmiddag worden.
Ik denk dat hij nog helemaal niet gesorteerd is, dus ga er maar vanuit dat het morgen wordt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Misschien is Ali snel vandaag ;D En anders zijn er morgen wel mensen thuis hier.
Whieeeeeejjjquote:
Volgens je profiel ben je een man?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:48 schreef Joell het volgende:
Hihi, óóit ga ik ook meedoenZodra ik naar Londen geweest ben om nieuwe super-toffe lakjes
te kopenJammer genoeg duurt dat nog wel even
Tot dan lees ik de suppa-leuke verslagjes mee
Haha, ben ik een man?! Dat moet ik even veranderen dan xDquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Volgens je profiel ben je een man?Maar je mag gerust meedoen hoor!
Als je tegen die tijd ietsje vaker hebt meegepost
Nee dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:16 schreef Joell het volgende:
[..]
Haha, ben ik een man?! Dat moet ik even veranderen dan xD
*zo, als het goed is ben ik nu een vrouw*
Und, ik gaat vaker posten![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:44 schreef Diconnected het volgende:
Correctie: ik ga vanavond niet redden, duik zo bedje in, moet morgen om 7 uur beginnenDus morgenmiddag verslag
Ja zitten flakies in die Koh. Hij is echt dikke liefdequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:58 schreef Mirjam het volgende:
lekkere buit(2 lakjes van mij, hihi)
en zitten er nou flakies in die koh?
Nuja, er zijn niet zoveel restricties, maar princess-a en ik willen het wel een beetje onder de reguliere posters in de nagellaktopics houden. Dus als je mee wil doen ben je welkom, maar dan is het wel fijn als je af en toe meepost in de andere topics zodat we je ook een beetje leren kennenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:45 schreef Arwyn het volgende:
Zo, hele tijd niet geFokt en nu zie ik dit..
Mag iedereen mee doen aan de koffer? Heb hier volgens mij nog wel wat leuke lakjes staan voor liefhebber
En ik ben er dinsdag om 'm aan te nemen en misschien ook alweer te verzenden, dus zal maar een korte stop zijnquote:
Zal ik je er vast bijzetten met een notitie, voor mijzelf dus, dat ik je pas over 3 weken in de hoed gooi?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:33 schreef MissJ het volgende:
Ik wil ook weer meedoen![]()
maar wel pas als ik weer terug ben van vakantie (ik vertrek overmorgen voor 17 dagen naar de andere kant van de wereld)
Stiekem houd ik daar wel vanquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En ik ben er dinsdag om 'm aan te nemen en misschien ook alweer te verzenden, dus zal maar een korte stop zijn
Is goed meis. Aahhh heb er zo'n zin inquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zal ik je er vast bijzetten met een notitie, voor mijzelf dus, dat ik je pas over 3 weken in de hoed gooi?
[..]
Stiekem houd ik daar wel vanStuur je zo vast een pm met de volgende want ik ben morgen de hele dag op pad. Heb dan wel mn BB bij me om je lijstje te checken zodat de koffer eventueel dezelfde dag door kan
Dat is ook wel weer logischquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nuja, er zijn niet zoveel restricties, maar princess-a en ik willen het wel een beetje onder de reguliere posters in de nagellaktopics houden. Dus als je mee wil doen ben je welkom, maar dan is het wel fijn als je af en toe meepost in de andere topics zodat we je ook een beetje leren kennen
Gezelligquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:34 schreef Arwyn het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer logisch
Moet ik toch maar eens van een mee-lezer een actieve deelnemen gaan worden!
Haha, ik beloof nog niks hoor, moet het eerst maar eens een tijdje vol proberen te houden, dat reagerenquote:
Je hoeft niet elke dag in alle topics mee te posten hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef Arwyn het volgende:
[..]
Haha, ik beloof nog niks hoor, moet het eerst maar eens een tijdje vol proberen te houden, dat reageren
De trutquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef friekin_ het volgende:
Helaas. Mijn tnt mevrouw was hier net, maar ze had niets voor mij
Nee, dat kan ik me voorstellen, is opeens je koffer verdwenen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke dag in alle topics mee te posten hoorOp een gegeven moment hebben wij ook wel zoiets van goh diegene komt regelmatig langs en dan is het prima. Alleen als iemand dus ineens een maand niet online is geweest dan word ik tenminste wat zenuwachtig en gaat de doos daar niet zomaar heen
dat ligt er maar net aan, mijn ervaring (vanuit de webshop waarin we alles met TNT versturen) is dat toch het merendeel er de volgende dag wel is...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Arwyn het volgende:
Over die levertijd trouwens, pakketjes doen er tegenwoordig eigenlijk altijd 2 dagen over bij de TNT! Flauw he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |