Kan best zijn maar ik denk niet dat er iemand op zit te wachten als ik mijn goedkope lakjes ga ruilen met dure.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat niet om duur, het gaat om tof
en plakband! vooral heel veel waar het handvat zit want daar gaan de verpakkingen op stukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:13 schreef Diconnected het volgende:Oeh hij ziet er leuk uit Dwyn!
*reminder to self: pakpapier kopen*
ik heb gewoon dat héle ding compleet ingetapedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
en plakband! vooral heel veel waar het handvat zit want daar gaan de verpakkingen op stuk
Ik heb d'r ook een halve rol overheen gegooidquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb gewoon dat héle ding compleet ingetaped
Misschien is Ali snel vandaag ;D En anders zijn er morgen wel mensen thuis hier.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Dan zal het wel niet meer vanmiddag worden.
Ik denk dat hij nog helemaal niet gesorteerd is, dus ga er maar vanuit dat het morgen wordt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Misschien is Ali snel vandaag ;D En anders zijn er morgen wel mensen thuis hier.
Whieeeeeejjjquote:
Volgens je profiel ben je een man?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:48 schreef Joell het volgende:
Hihi, óóit ga ik ook meedoenZodra ik naar Londen geweest ben om nieuwe super-toffe lakjes
te kopenJammer genoeg duurt dat nog wel even
Tot dan lees ik de suppa-leuke verslagjes mee
Haha, ben ik een man?! Dat moet ik even veranderen dan xDquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Volgens je profiel ben je een man?Maar je mag gerust meedoen hoor!
Als je tegen die tijd ietsje vaker hebt meegepost
Nee dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:16 schreef Joell het volgende:
[..]
Haha, ben ik een man?! Dat moet ik even veranderen dan xD
*zo, als het goed is ben ik nu een vrouw*
Und, ik gaat vaker posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |