Nou hier komt ie dan eindelijk... HET VERSLAG

Na de hele dag op m'n kont te hebben gezeten en met m'n pootje omhoog te hebben gezeten kwam Ali de pakjesman langs om 19.30 met de Swapdoos

Broer moest hem van beneden halen en vroeg zich af wat er godsnaam zo zwaar was. Of wat ik nu weer had besteld.

Toen ik hem vertelde dat het de Almighty Swapdoos was, keek ie me aan alsof ik een moron was. Geheel onterecht natuurlijk.
![IMAG0097.jpg]()

Met het geweldige pakpapier

Helemaal happy begon ik met het scheuren van het papier, en eronder zat nog een prachtige vuilniszak, die ik met moeite openkreeg maar uiteindelijk was het me gelukt

![IMAG0099.jpg]()
Tadaaaaa!
En toen in de inhoud!
![IMAG0101.jpg]()
Meer laat ik lekker niet zien

mogen jullie zelf gaan evenaren als jullie hem krijgen

Na mij eerst vermaakt te hebben met het vriendenboekje en de swapschriftjes ben ik heerlijk gaan graaien

de geluiden die ik maakte met 'ohhhhhh shiniessss!' tot 'OMG WANTZ WANTZ EINZ!' (met moeders naast je die je heel de tijd vreemd zit aan te kijken...). Want serieus waar, er zitten echt hele mooie lakjes in, voor ieder wat wils. Gok dat er zo'n 60 lakjes in zitten ongeveer, dus naja je kan wel nagaan dat ik mij als een kind in een snoepwinkel voelde.
Maar uiteindelijk heb ik deze beauty's er uitgevist:
![CIMG1809.jpg]()
OPI Ds Reflection, Butter London Henna Regata (oid

vergeet de naam steeds), Kleancolor Holo Chrome, Essie Mint Candy Apple en OPI Glacier Bay Blues.

Ik ben er zo blij mee! Vooral de Kleancolor en OPI GBB stonden al een tijdje op m'n wishlist en nu heb ik ze, yaay!
Nadat ik dus mijn beauty's binnen had, ben ik eens gaan kijken naar mijn stash en heb weer 5 prachtige lakjes teruggestopt en ook nog een bonus!

Helaas heb ik geen sneak previeuwwww van de lakjes, dus jullie moeten maar afwachten, muahaha.
Ik heb alles weer netjes in de doos gedaan en weer goed vastgemaakt en hij is klaar om naar de volgende lakjeslady te gaan! En wie zal dat nou zijn...................
![CIMG1811.jpg]()
(hier nog ingepakt maar ook dat gaat goedkomen

)
NAGELSCHAARTJE is de gelukkige

Veel plezier, de doos komt zo snel mogelijk jouw kant op!