Aha, en dat wist ik dan weer niet. Nou ja, het komt sowieso bij 1 van jullie terecht :p Moet nog een paar lakjes swatchen en dan gaat de doos op weg naar SQquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geeft niks!
We weten nog niet wat er allemaal in zit op het moment, vandaar dat ik nog niet had geantwoord verder. Toch nog bedankt voor het aanbod
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef princess-a het volgende:
Na ruim een half jaar tijd, is de koffert gister dan eindelijk weer op pad gegaanNa flink wat uren flesjes schudden en alles helemaal opnieuw opschrijven, ben ik er helaas niet aan toe gekomen om foto's te maken van dat wat ik er in heb gestopt, omdat ik nog 3 minuten had voordat het postkantoor zou sluiten
![]()
Maarr jullie zien vanzelf wat er in zit, als één van de volgende dames het er uit graaitDus heeeeel veel plezier met de koffer...
[ afbeelding ]
NERDquote:Op woensdag 2 november 2011 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
Klopt het dat de verslagjes in de OP niet helemaal up to date zijn?![]()
Anders wil ik binnenkort wel een keer voor zitten om ze er allemaal bij te zoeken.
En mag ik dan even een nieuwe indeling doen? (bijvoorbeeld: koffier 1 (en daarna lijst met namen); koffer 2 (en lijst met namen); etc... ?
Ik stoor me al behoorlijk lang aan die grote complete niet-geheel-logische lijst![]()
Het is sterker dan mezelfquote:
Echt he? Toen ik de lijst zo las dacht ik alleen maar "WANTZZ!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:13 schreef Diconnected het volgende:
Verslag komt vanavond of morgen
En holy moly wat zitten er mooie lakjes tussen
wel mooie terug stoppen he!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:13 schreef Diconnected het volgende:
Verslag komt vanavond of morgen
En holy moly wat zitten er mooie lakjes tussen
Heb ik alleen naar jou gemaild..quote:Op woensdag 2 november 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
puckzzz, lindy, hebben jullie de lijst met tips nog van p-a gehad? Ben ze helemaal vergeten door te mailen
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2011 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel mooie terug stoppen he!
(sq kan de controle niet loslaten)
Ja ik vond het ook zo lastig kiezenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Echt he? Toen ik de lijst zo las dacht ik alleen maar "WANTZZ!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |