Ik zou even wachten, als het goed is, komt ie vast nog wel. Kun je eventueel ook in een berichtje terug schrijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:36 schreef Bos81 het volgende:
Krijg ik een bericht van iemand dat een kaart van haar een paar weken geleden al verstuurd is naar mij. Nou uit Haiti dus dat kan best wel lang onderweg zijn. Maar ik heb zo iets van ik ga die kaart echt niet registreren, dus klik op haar profile. Is ze vandaag pas geregistreerd![]()
Of het moet een nieuw profiel zijn of tja.. wat.. ?
Ik heb al gereageerd. Ook dat ik het raar vind dat ze zegt dat ze het al weken terug gedaan heeft terwijl in haar profiel staat dat ze pas vandaag is aangemeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou even wachten, als het goed is, komt ie vast nog wel. Kun je eventueel ook in een berichtje terug schrijven.
Ik ben erg benieuwd of je nog een reactie terug krijgt. Hou ons op de hoogte!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al gereageerd. Ook dat ik het raar vind dat ze zegt dat ze het al weken terug gedaan heeft terwijl in haar profiel staat dat ze pas vandaag is aangemeld.
Daarnaast ook gewoon vermeld dat het niet vreemd is dat post vanuit haar eiland lang onderweg kan zijn naar Nederland.
Uit de FAQquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:55 schreef soapie het volgende:
Hoe kan het dat ik meer karten heb ontvangen dan verstuurd?? je krijgt er toch pas één nadat jou kaart is aangekomen???
Jaaaaaa, niet meer foetsie!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:21 schreef nectarientje het volgende:
Een van mijn eerste kaarten is denk ik foetsieHij is nu al bijna 4 weken aan het proberen om in Minsk te komen terwijl ik intussen alweer een kaart uit Minks terug heb
Mazzel dus....quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uit de FAQ
Why have I received more postcards than I have sent?
The algorithm for selecting addresses is complicated. There are instances when your address will be selected more often than you expect. Count it as an early bonus - your sent/received numbers will even out soon.
ZIe, meestal komt het wel goedquote:
Ik heb met mezelf en mijn bankrekening afgesproken dat ik twee kaartjes per maand verstuur. Zo blijft het ook nog een beetje leukquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:19 schreef Reska het volgende:
Ik heb me hier een week terug ook voor aangemeld, inmiddels heb ik vijf kaarten opweg naar Wit-Rusland, Amerika, Duitsland, Italie en Rusland.
Ze zijn ondertussen allemaal 5 tot 7 dagen onderweg en ik merk nu dat ik iedere keer als ik mijn mail open hoop dat er een kaartje is aangekomen zodat ik weer een nieuwe kan sturen.
Iets zegt me dat mijn bankrekening niet zo heel blij met me gaat zijn dat ik alweer een nieuwe hobby heb gevonden
Heb ik ook gehad.quote:
Volgens mij staat Nederland 4de op de lijst van landen met de meest verstuurde kaarten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:05 schreef nectarientje het volgende:
Hoera post!Na een ongeloveloze shitdag ook echt meer dan welkom
Zat me in de trein al te bedenken hoe fijn het zou zijn et voila!
Oostenrijk en Canada deze keer, wel grappig om aan de nummers te zien dat er vanuit Oostenrijk duidelijk minder verstuurd wordt dan bijvoorbeeld uit Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop