quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij doordekken. Maar toen werd hij gecensored
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
In Texas staat hij niet bekend als Johan Derksen maar als Joe Dirt
Enige nuance is wel op z'n plaats hier: Ik ben zelf groot fan van Johan, maar hij is natuurlijk vriendjes met de ontslagen Beenhakker en daarom niet helemaal neutraal. Ook valt op dat hij niet helemaal op de hoogte is van de stand van zaken en de ontwikkelingen achter de schermen en daarom maar terugvalt op typische dooddoeners als 'veelverdienende blagen' die het in elke situatie op elk moment goed doen. Niks concreets over de huidige situatie iig. Dát is wat die mensen stoort.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:44 schreef bascross het volgende:
Net even het Feyenoordtopic doorgelezen, wat zijn die Feyenoorders van fok toch een stel gefrustreerde kneuzen. De Johan Derksen haat die daar heerst.
Iemand een linkje van deze beelden?quote:
Gelul. Iedereen weet dat JD soms iets overdrijft. Maar de vragen die hij verder stelt in bijv. de uitzending van Rijnmond tv kloppen gewoon, ongeacht wat er 'achter de schermen' gebeurt. En dan heb ik het over de manier waarop Been behandeld is, niet over de vraag of Been moest blijven of niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enige nuance is wel op z'n plaats hier: Ik ben zelf groot fan van Johan, maar hij is natuurlijk vriendjes met de ontslagen Beenhakker en daarom niet helemaal neutraal. Ook valt op dat hij niet helemaal op de hoogte is van de stand van zaken en de ontwikkelingen achter de schermen en daarom maar terugvalt op typische dooddoeners als 'veelverdienende blagen' die het in elke situatie op elk moment goed doen. Niks concreets over de huidige situatie iig. Dát is wat die mensen stoort.
Voor de rest: Johan
heerlijk die grofgebekte johan!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
In Texas staat hij niet bekend als Johan Derksen maar als Joe Dirt
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef pberends het volgende:
MILAN, ITALY - February 23, 2011 Yolanthe Sneijder Cabau attends the Twin Set Cocktail Party as part of Milan Fashion Week Womenswear A/W
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe babe is Yolanthe eigenlijk nog?
Ik denk dat Wesley haar binnen nu en een paar jaar toch wel gaat dumpen voor een beter mokkel.
Ze heeft of Anorexia opgelopen (quote:Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef pberends het volgende:
MILAN, ITALY - February 23, 2011 Yolanthe Sneijder Cabau attends the Twin Set Cocktail Party as part of Milan Fashion Week Womenswear A/W
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat Wesley haar binnen nu en een paar jaar toch wel gaat dumpen voor een beter mokkel.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een crackhoofdquote:Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, en dat geldt ook voor Sylvie IMO.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stuk mooier als ze wat voller is
Moet wel een goede voetballer worden, kindje dat 75 % NL en 25 % Spaans is (moet het wel een jongetje zijn)quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef Absurditeit het volgende:
Het wordt tijd dat Yolanthe zwanger raakt.
Voor haar is dat de enige oplossing, wil ze nog een lange termijn verband aangaan met Sneijderquote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef Absurditeit het volgende:
Het wordt tijd dat Yolanthe zwanger raakt.
Hansie versie 2.0quote:Op maandag 18 juli 2011 01:35 schreef Specularium het volgende:
Zeker, ik hoop ook dat Gert een keer aanschuift in de VI studio.
Wat een mongool.
Net zoals JayLo en Marcquote:Op maandag 18 juli 2011 10:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor haar is dat de enige oplossing, wil ze nog een lange termijn verband aangaan met Sneijder. Of ze is in een jaar of twee zwanger, of ze zijn in een jaar of twee uit elkaar.
Met als verschil dat J.Lo er op haar 41-ste beter uitziet dan de jonge Yolanthequote:Op maandag 18 juli 2011 11:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Net zoals JayLo en Marc
[ afbeelding ]
Is het al geweest? Ik kijk die shit nooit omdat ik nooit weet wanneer Johan komt.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen gaat zo onthullen bij Tour du Jour wie de nieuwe trainer van Feyenoord wordt.
Gaat het allen zien!
Johquote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef Smoofie het volgende:
http://www.nusport.nl/voe(...)-niet-feyenoord.html
Het lijkt me wel leuk, Louis terug in NL, maar het is dan wel een verrader.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef msnk het volgende:
[..]
JohSnor zei ook dat het totaal niet realistisch is om Louis te bellen, lijkt me logisch.
Met de broek omlaag Bayern stijlquote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Eerst zien dan geloven btw. En denk je dat al die gangsta nigga's van Feye Van Gaal wel zouden accepteren/
Jawel joh, hij won met al die rebelse Surinamers met Ajax de CLquote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Eerst zien dan geloven btw. En denk je dat al die gangsta nigga's van Feye Van Gaal wel zouden accepteren/
Lopen ook zat Hollanders in de selectie van Feyenoord dus dan moet ie het maar met die gasten doenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Johan drinkt niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
JD moet wel flink aan de jenever zijn geweest als ie zo op de foto gaat...... kijk maar eens goed naar die waterige ogen![]()
En ik wil JD over Feyenoord horen!
Polo, en paarden ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:52 schreef Absurditeit het volgende:
Ruig Ralph Lauren-overhemd ook, goed gezelschap, alles.
Zelfs de bierworstjes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij laat de gehaktstaven ook vrij vaak voor wat ze zijn.
Zelfs de potten Franse mosterd blijven tegenwoordig in de kast staan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet je ook waarom ie altijd boos is.
En hij maar de schuld geven aan zijn huwelijk.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij laat de gehaktstaven ook vrij vaak voor wat ze zijn.
Die bananenschuimpjes bij 't tankstation daarentegen.quote:
Stapt ie weer ruftend en boerend de auto uit in Groningen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Die bananenschuimpjes bij 't tankstation daarentegen.
Een drugsverslaafde moet op zoek naar een dealer maar de arme Johan moet zich bij ieder pompstation langs de rekken met Marsen en Bounty's worstelen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Stapt ie weer ruftend en boerend de auto uit in Groningen.
Een verslaafde heeft allang connecties. Gelukkig kan je bij pompstations alleen sigaren halen en geen alcohol. Anders was Johan allang een keer de trap afgeflikkerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een drugsverslaafde moet op zoek naar een dealer maar de arme Johan moet zich bij ieder pompstation langs de rekken met Marsen en Bounty's worstelen.
Daarom ook veel respect voor de Duitsers. Bij vele tankstations daar kun je gewoon wodka, whisky en blikken bier halen. Apfelkorn, wijn, alles.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een verslaafde heeft allang connecties. Gelukkig kan je bij pompstations alleen sigaren halen en geen alcohol. Anders was Johan allang een keer de trap afgeflikkerd.
Zoals Elton John ooit zei: 'Ik heb twee problemen; een drugsprobleem en vraatzucht. Voor drugs moet je moeite doen, je moet mensen kennen en met dealers in contact komen. Voor eetbare rommel hoef ik alleen maar naar de winkel op de hoek te lopen'.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een verslaafde heeft allang connecties. Gelukkig kan je bij pompstations alleen sigaren halen en geen alcohol. Anders was Johan allang een keer de trap afgeflikkerd.
O, jij dacht dat wij dat zelf niet wisten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:05 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Jullie zijn mannen die over het gewichtsprobleem van een andere man praten.
Ik dacht, ik zeg het even.,
Zó, dat zijn teksten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
O, jij dacht dat wij dat zelf niet wisten?
Eerst hadden we alleen jordiii die leuk wilde doen, maar fijn, nu hebben we er een bij! Willen jullie niet te hard lachen om deze man dames en heren, dan blijft hij aan de gang!
Je denkt dat je scoort, maar je loopt met je eigen domheid te koop, want je moet eens leren luisteren.quote:
Je vrouw heeft wellicht een snor. Ik dacht, ik zeg het even.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:05 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Jullie zijn mannen die over het gewichtsprobleem van een andere man praten.
Ik dacht, ik zeg het even.
HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je denkt dat je scoort, maar je loopt met je eigen domheid te koop, want je moet eens leren luisteren.
Nee, het is heerlijk. Kan je de Gert proberen te doen. No waiiiiiiii.......quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:40 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Over anderhalve week begint het weer. Is toch leuk man.
Uitsmijtertje, kop koffiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-de-coen-sander.html
Gijpie is in ieder geval in vorm.
Inderdaad, van die geschoren kuiten wordt ook niemand vrolijk behalve een select 'sueel gezelschap uiteraard.quote:
Bij hem nog wel, maar het publiek is er niet echt bij gebaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks. Het gaat om de drugs die hij heeft. Uppers vallen bij hem nooit zo goed.
Beetje opportunistisch van jou.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:06 schreef marcodej het volgende:
Johan heeft een beetje krediet verspeelt bij mij. Wat een troll.
Maar goed, ik zal hem binnen twee uitzendinkjes wel weer een held vinden, is toch heerlijk man.
Hij is inderdaad weer opgeladen. Lag op de grond van het lachenquote:
Wat een held.quote:
quote:Kost kunst te veel? Voetbal, dat is pas duur
Een nieuw stadion in Rotterdam gaat meer kosten dan alle bezuinigingen op kunst en cultuur bij elkaar.
Staatssecretaris Halbe Zijlstra houdt vast aan 200 miljoen euro bezuiniging op kunst en cultuur. In deze zelfde periode mag de gemeenteraad van Rotterdam binnenkort beslissen over de vraag of er een nieuw voetbalstadion wordt gebouwd. Kosten: meer dan alle bezuinigingen op kunst en cultuur bij elkaar.
Voor de bouw van een nieuw stadion van de wegens jarenlang wanbeleid financieel onder curatele staande voetbalclub Feyenoord, zou de gemeente garant moeten staan voor 150 à 200 miljoen euro. Daar komt dan nog eens ongeveer 200 miljoen euro bij wegens 'negatieve grondexploitatie'.
Ik hoop niet dat hij de Hans Kraaij-fout begaat: namelijk dat ie zichzelf gaat naspelen. Dan word het niet meer echt en dus niet meer leuk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:48 schreef LosPollosHermanos het volgende:
Documentairetje, mannetje. René moet nu echt gaan oppassen.
rrrrob rrrruijghquote:
Volgens mij was dat alleen bij de opname van Joop zoetermelk? zoquote:Op zondag 24 juli 2011 06:07 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hapert die tv van Rene eigenlijk zo
Inderdaad, in het begin iets te veel verkleinwoordjes. Stoorde ik me ook aan, heeft ie niet nodig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:48 schreef LosPollosHermanos het volgende:
Documentairetje, mannetje. René moet nu echt gaan oppassen.
Zelfs daar Skoda-reclame.quote:
Dit heeft er mee te maken met wat er inhoudelijk in VI besproken wordt - de financiën van clubs.quote:
Ik houd ook wel van openheid van zakenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit heeft er mee te maken met wat er inhoudelijk in VI besproken wordt - de financiën van clubs.
?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:52 schreef Evertjan het volgende:
VI Oranje #44 Waar we afscheid moeten nemen..
Qua topics harder gegaan dan VI Oranje . Al scheelt het niets .
Dat is het verschil tussen lopend succes en een hype.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:02 schreef Veerboot het volgende:
Dat Tour du Jour hier op FOK! meer besproken is dan VI Oranje vorig jaar (qua aantal topics).
pberends schijnt al bezig te zijn met een FP-berichtje!
Het is leuk voor Wilfred, maar wielrennen boeit me geen zier.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:02 schreef Veerboot het volgende:
Dat Tour du Jour hier op FOK! meer besproken is dan VI Oranje vorig jaar (qua aantal topics).
pberends schijnt al bezig te zijn met een FP-berichtje!
Van mij mag hij terugkomen in VI - eenmalig.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:09 schreef Specularium het volgende:
Kun je toch wel iets over Tijl schrijven ofzo?
Hmm die moet SigaarSnor dan even uploaden.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef no1uknow het volgende:
Hahaha wat een bazenstukje net op RTL7, Derksen die op een bankje eendjes zit te voeren en een sigaar in z'n mond heeft, totdat er "nog 7 dagen" in beeld verschijnt. Te mooi
Notorious, check imdb maarquote:Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Waar keken jullie dan naar op RTL7, vechtende dwergen, dikzakken die auto's wegslepen of mongolen op het ijs?
Ik wil 'm wel zien!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hmm die moet SigaarSnor dan even uploaden.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik zat even RTL7 te kijken, reclame. Derksen op een bankje, zit die eendjes te voeren met een sigaar in zijn mond uiteraard. Nog 7 dagen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef no1uknow het volgende:
Hahaha wat een bazenstukje net op RTL7, Derksen die op een bankje eendjes zit te voeren en een sigaar in z'n mond heeft, totdat er "nog 7 dagen" in beeld verschijnt. Te mooi
Sigaarsnor meldt dat hij er vandaag weer 1 voorbij heeft zien komen maar dat het een andere was dan die van gister, ze zullen voor elke dag wel een andere hebben.quote:
Ik zag hem net ook! Met het nummer Lenny van Stevie Ray eronderquote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef no1uknow het volgende:
Die met die eendjes was volgens mij op exact dezelfde plek maar dan loopt ie met brood te strooien en hoor je eend geluiden.quote:
Ik wil die ook, deze is niet leukquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die met die eendjes was volgens mij op exact dezelfde plek maar dan loopt ie met brood te strooien en hoor je eend geluiden.
quote:Koert Westerman, voetbalcommentator en oud-buurman van Derksen, had in het verleden (volgens Derksen) een relatie met Halsema en dat zou "veel discussiëren, weinig neuken" zijn geweest...
Femke Halsema laat via Twitter weten: "@KoertWesterman: Volgens jouw buurman Johan Derksen hebben wij verkering gehad. Volgens mij was je toen al met je vrouw..." Westerman: "@FemkeHalsema: We hebben geen verkering gehad en ik heb dit niet gezegd. Dit soort grappen van JD heeft me al vaker goede relaties gekost."
Loll.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:44 schreef Veerboot het volgende:
Johan Derksen weer door de bocht
http://sigaarsnor.blogspo(...)dprestaties-van.html
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:44 schreef Veerboot het volgende:
Johan Derksen weer door de bocht
http://sigaarsnor.blogspo(...)dprestaties-van.html
[..]
Ook op de FP:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:51 schreef DrDentz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...),_weinig_neuken.html
Hij zegt het ook niet privé, nee gewoon op een boekpresentatie.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook op de FP:
Johan Derksen trollt Femke Halsema
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:35 schreef Drammer het volgende:
Voorspelling: binnen twee jaar zal er in een medisch dossier over Derksen gelekt worden dat bewijst wat iedereen eigenlijk al wist: dat hij een diepgestoorde psychopaat is.
Schrijf jij enkel en alleen berichtjes over Johan Derksen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook op de FP:
Hij doet soms een stukje over Tijl.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schrijf jij enkel en alleen berichtjes over Johan Derksen?
Je bent fan van m'n postjes he?quote:
Muhahahahahaquote:
Ook over Gijpie hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schrijf jij enkel en alleen berichtjes over Johan Derksen?
Die opmerking dat Tijl een komiek was vond ik vrij cynisch in zijn aard.quote:
Komiek? Komisch wonderkind.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die opmerking dat Tijl een komiek was vond ik vrij cynisch in zijn aard.
Ik heb hem wel een paar overnieuw gelezen.
+1.
Die bedoel ik precies.quote:
DVDtje of wat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:29 schreef Symer het volgende:
Seizoensoverzicht 2010/2011 komt zojuist binnen![]()
Vanavond maar even opzetten
Wat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:11 schreef pberends het volgende:
Nieuwe verkiezingsposter van GroenLinks (als Halsema ooit terugkeert):
[ afbeelding ]
Johan Derksen trollt Femke Halsemaquote:
quote:"Femke Halsema van GroenLinks. Die heeft verkering gehad met mijn buurman Koert Westerman en die zegt altijd 'Femke Halsema; veel discussiëren, weinig neuken'. Dus daar heb ik ook geen vertrouwen in", zei Derksen in een anekdote over politici bij de boekpresentatie.
Ah.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:25 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Weer zo'n typisch Derksen verhaal.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:25 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Ik mag die niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Seizoensoverzicht 2010/2011 Het allerbeste van een jaar voetbal international op TV
Inclusief meest ludieke momenten![]()
quote:Geachte,
Voor zover wij weten wordt deze DVD niet te koop aangeboden, maar alleen aan abonnees aangeboden. Als er nog besloten wordt hem te koop aan te bieden zal hij in onze webshop komen te staan, dus hou die anders even in de gaten de komende tijd.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Nopequote:Op woensdag 27 juli 2011 14:48 schreef Stokstaart het volgende:
Die compilatie is toch gewoon op tv geweest?
quote:Hans Kraay Jr. twee keer per maand in Voetbal International
Hans Kraay Jr. mag in het nieuwe televisieseizoen twee keer per maand zijn opwachting gaan maken in het RTL7-programma Voetbal International. Zijn werkgever SBS heeft hem daar toestemming voor verleend, zo meldt Voetbal International op de website. In de eerste uitzending (komende maandag, 1 augustus) zal Kraay Jr. direct te zien zijn.
Vorig jaar was er veel te doen over de optredens van Kraay Jr. in Voetbal International. SBS verbood hem in eerste instantie om nog in het programma te verschijnen. In maart werd bekend dat hij weer één keer per maand bij Derksen, Genee en Van der Gijp aan tafel mocht gaan zitten en nu is dat dus opgerekt naar twee keer per maand. In het seizoen 2009/2010 was het overigens zo dat hij er standaard iedere maandagavond zat.
Grof lelijk ook echt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:00 schreef Veerboot het volgende:
Dit zal ongetwijfeld maandag langs gaan komen: Wesley heeft een tattoo van Yolanthe op zijn buik laten tatoeëren.
[ afbeelding ]
(dikke pens trouwens)
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als jij zon mokkel naast je had lopen dan wil je ook wel altijd bij haar blijven
Zonder 10 lagen plamuurquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:46 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat?
Denk een verdwaalde moderator die fan was van Whinehousequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef Piles het volgende:
Hey m'n post is weg, ik dacht al dat ik gek werd
Leuk! Sommige oude afleveringen (enkel die met Hans Kraaij) uit het verleden kijk ik terug en die zijn allemaal heersendquote:
Vrouwen met territoriumdriftquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:46 schreef DrDentz het volgende:
Jantje Smit heeft toch ook een tatoeage van haar? Misschien dringt die juffrouw daar op aan.
Dacht toch echt even dat het Rooney was hahahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:00 schreef Veerboot het volgende:
Dit zal ongetwijfeld maandag langs gaan komen: Wesley heeft een tattoo van Yolanthe op zijn buik laten tatoeëren.
[ afbeelding ]
(dikke pens trouwens)
Wat stond daarin dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef Piles het volgende:
Hey m'n post is weg, ik dacht al dat ik gek werd
Wat een gek die Sneijder. Als het ook maar ff minder goed gaat met zijn voetballen, is Yo ergens anders aan het golddiggen en kan Wes zijn buik laten laserenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:00 schreef Veerboot het volgende:
[ afbeelding ]
(dikke pens trouwens)
Als het seizoen straks begint is hij in no time weer afgetraind. Zie je wel meer bij voetballers in de zomerstop.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Sneijder ziet er dik uit op die fotoKijk die tieten van hem LoL
Als je hebt aangegeven dat je die wilt wel ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die DVD zit bij het voetbalblad of...?
Kak! Wanneer kon dat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je hebt aangegeven dat je die wilt wel ja.
Thanksquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef Paul-89 het volgende:
Een week of 2 terug ofzo.
Edit : Gaat nog altijd.
http://www.vi.nl/abonnee/
Yolanthe for Everquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat een gek die Sneijder. Als het ook maar ff minder goed gaat met zijn voetballen, is Yo ergens anders aan het golddiggen en kan Wes zijn buik laten laseren
Edit: nog een betere foto van de tattooLink werkt niet, dan maar zo
[ afbeelding ]
http://sigaarsnor.blogspo(...)ar-een-keer-per.htmlquote:Hans Kraay Jr. toch maar één keer per maand in Voetbal International
Hans Kraay Jr. zal in het nieuwe seizoen voorlopig toch niet twee, maar nog steeds gewoon één keer per maand aanschuiven aan tafel bij Voetbal International. Dat vertelde hij vanmiddag in de Coen & Sander Show op Radio 3FM.
Voetbal International meldde eerder dat Kraay Jr. twee keer per maand zijn opwachting zou gaan maken in het RTL7-programma. Zijn werkgever SBS zou hem daar toestemming voor hebben verleend. Op 3FM liet Kraay Jr. echter weten dat het (voorlopig) gewoon nog bij een eenmaandelijks optreden zal blijven.
Vorig jaar was er al veel te doen over de optredens van Kraay Jr. in Voetbal International. SBS verbood hem in eerste instantie helemaal om nog in het programma te verschijnen. In maart werd bekend dat hij weer één keer per maand bij Derksen, Genee en Van der Gijp aan tafel mocht gaan zitten.
Nou, het is te hopen dat Yo het vooral graag op z'n hondjes doet, is anders zo lullig voor d'r om tijdens de daad tegen haar eigen getatoeëerde harses aan te moeten kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat een gek die Sneijder. Als het ook maar ff minder goed gaat met zijn voetballen, is Yo ergens anders aan het golddiggen en kan Wes zijn buik laten laseren
Edit: nog een betere foto van de tattooLink werkt niet, dan maar zo
[ afbeelding ]
gelukkigquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)ar-een-keer-per.html
Eens per twee maanden of half jaar was ook goed geweest. Degene die op Hansie's plek zit is 9 van de 10 keer leuker dan hij. Als hij nog even blijft zitten gaat hij zijn vader achterna.quote:
ZEER slecht nieuws dit. Ik stel een rouwperiode voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Juist,quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:37 schreef DrDentz het volgende:
Wie zit er maandag dan? Meteen beginnen met Hansie?
Emile Schelvis.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:44 schreef DrDentz het volgende:
We zouden misschien wat rustiger op gang moeten komen met een Woutertje Bos ofzo. Hansie na een periode van serene rust is zo'n ruwe overgang.
Dan kun je net zo goed geen gast uitnodigen.quote:
Mwah, hij is neutraal, er zijn genoeg die alleen maar een negatieve uitwerking hebben dus ik zou er wel tevreden mee zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:49 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed geen gast uitnodigen.
Die maakt altijd alle grappen dood door er zelf een hartstikke leuke opmerking doorheen te gooien.quote:
Mart mag dat zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:41 schreef Veerboot het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)e-was-beter-dan.html
Zolang hij bij de NOS zit zal dat echt niet gebeurenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:43 schreef Heufd het volgende:
Kan Mart niet een keer aanschuiven bij Johan, René en Wilfred?
Ik zou ze wel een keer in discussie willen zien, maar niet bij VIquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:43 schreef Heufd het volgende:
Durft ie niet, wordt ie afgezeken en hij weet hetquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:43 schreef Heufd het volgende:
Als Schelvis niet komisch wil doen is hij wel een goede gast, weet tenminste voldoende over voetbal. Dijkstra is wel een goede kerel maar moet niet te vaak komen. Boskamp is een baas. Wouter Bos hoeft van mij niet zo, vind hem wel sympathiek maar het zijn altijd tamme uitzendingen met hem erbij..zelfde geldt voor Vanenburg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:38 schreef Greetings het volgende:
Ik vind Emile Schelvis altijd wel leuk als gast. En Erik Dijkstra ook wel. Maar Hugo Borst mag zeker ook eens aanschuiven.
hiero iemandquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:17 schreef Paxcon het volgende:
Ergert niemand zich dan aan dat geacteerde gedrag van Dijkstra?
Ik denk dat Iwan en Tom weer aan de bar zitten. Hebben altijd leuke artikelen in de VI. Of Simon, Peter, Martijn of Thijs zit aan de barquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:20 schreef DrDentz het volgende:
Wie weet zitten er nu weer wat werkloze spelers aan de bar. Evander Sno, Collins John, zoek maar uit.
Ja ik eerst ook.... Maar heb m nu ook regelmatig bij toer de sjoer gezien, en volgens mij ís hij gewoon zo...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:17 schreef Paxcon het volgende:
Ergert niemand zich dan aan dat geacteerde gedrag van Dijkstra?
Heb ik iets gemist? Twee keer per maand Hansie Hansie?quote:Voetbal International maandag terug op televisie
29/07/2011 09:00
Na een aantal weken te hebben plaatsgemaakt voor het wielrennen keert Voetbal International vanaf a.s. maandag 1 augustus terug op televisie met een nieuwe serie programma's die zal duren tot en met het EK volgend jaar in Polen en Oekraïne.
Overigens werd eerder al met RTL7 overeenstemming bereikt over een nieuw contract waarmee samenwerking werd beklonken tot en met het WK in Brazilië in 2014.
De bezetting bij de voetbaltalkshow is dezelfde als voorheen met Wilfred Genee als presentator met aan zijn zijde vaste analyticus René van der Gijp en VI-hoofdredacteur Johan Derksen. Ook Hans Kraay jr. zal weer regelmatig aanschuiven, hij mag van zijn werkgever SBS6 twee keer per maand zijn medewerking aan het programma verlenen. Kraay is maandag meteen in de eerste uitzending te gast.
Tijdens de eerste uitzending wordt uiteraard teruggeblikt op de strijd om de Johan Cruijff Schaal tussen Ajax en FC Twente en wordt de start van de competitie besproken, die volgende week vrijdag opent met Excelsior-Feyenoord.
Voetbal International is elke maandag en vrijdag te zien op RTL7 van 20.30 tot 22.00 uur, met op vrijdag aansluitend de samenvattingen van de wedstrijden in de Jupiler League.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:58 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)g-op-televisie-1.htm
Heb ik iets gemist? Twee keer per maand Hansie Hansie?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:33 schreef Gramulanion het volgende:
Voordat je leuk gaat doen en denkt goedkoop te kunnen scoren, kijk eens naar de datums. Dit is vanmorgen om 9 uur op de site van vi.nl gepost. Gewoon twee keer Hansie Hansie dus. Is toch heerlijk man. Niks mis mee.quote:
Er staat dat hij 2 MAG aanschuiven, niet dat hij het doet. Gistermiddag heeft hij zelf op de radio verteld dat het voorlopig bij 1 keer blijft. Dus ik ga van 1 keer uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:37 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Voordat je leuk gaat doen en denkt goedkoop te kunnen scoren, kijk eens naar de datums. Dit is vanmorgen om 9 uur op de site van vi.nl gepost. Gewoon twee keer Hansie Hansie dus. Is toch heerlijk man. Niks mis mee.
Is een quote van Johan Derksenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Er staat dat hij 2 MAG aanschuiven, niet dat hij het doet. Gistermiddag heeft hij zelf op de radio verteld dat het voorlopig bij 1 keer blijft. Dus ik ga van 1 keer uit.
En ik doe niet leuk en scoor niet goedkoop
Iwan van Duren en Tom Knipping staan ook garant voor fascinerende televisie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Iwan en Tom weer aan de bar zitten. Hebben altijd leuke artikelen in de VI. Of Simon, Peter, Martijn of Thijs zit aan de bar
Die pannenkoeken bij Van Basten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |