Contracten, lukt niet denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:09 schreef Falco het volgende:
Borst naar VI is voor een keertje wel leuk.
Denk het wel hoor, als hij dat zelf wil. Hij doet bij Studiosport alleen SV, dus ik neem aan dat ie op freelance basis contract heeft.quote:
quote:René van der Gijp wordt typetje in De TV Kantine
Dit najaar is De TV Kantine, het persiflage- en sketchprogramma van Carlo Boszhard en Irene Moors, weer te zien bij RTL4. Deze week werd bekendgemaakt dat een aantal nieuwe typetjes hun opwachting in de serie zullen gaan maken. Eén van hen is René van der Gijp.
In het vorige seizoen van De TV Kantine werd Johan Derksen, met aan zijn zijde de echte Wilfred Genee, ook al gepersifleerd in het programma.
Maar in dat contract zal neem ik aan wel een soort van concurrentiebeding zitten dat hij niet ook (als vaste gast) bij VI mag gaan zitten. Tijdje geleden heeft hij trouwens al eens gezegd dat hij te weinig een tegenpool van Johan is om in VI succesvol te kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef bascross het volgende:
[..]
Denk het wel hoor, als hij dat zelf wil. Hij doet bij Studiosport alleen SV, dus ik neem aan dat ie op freelance basis contract heeft.
Daar heb je gelijk in. Het zou inderdaad een beetje vreemd zijn om bij SV én VI te zitten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:57 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Maar in dat contract zal neem ik aan wel een soort van concurrentiebeding zitten dat hij niet ook (als vaste gast) bij VI mag gaan zitten. Tijdje geleden heeft hij trouwens al eens gezegd dat hij te weinig een tegenpool van Johan is om in VI succesvol te kunnen zijn.
Tv-kantine is altijd uiterst slecht, en dit typetje zal ook niet veel worden, maar ben toch benieuwd naar het resultaatquote:
Dat verhaal over Alberto Contador die die zonder pomp een rubberbootje opblaast op een berg op Mallarca.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:01 schreef tralalala het volgende:
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7571
Hansie weer vandaag.
http://sigaarsnor.blogspo(...)-zoals-jack-van.htmlquote:Wilfred Genee: hoop nooit zoals Jack van Gelder te worden
In zijn column in Playboy schrijft Wilfred Genee deze maand dat hij tijdens het WK Voetbal met verbazing naar zijn NOS-collega Jack van Gelder heeft gekeken. Genee hoopt zich dan ook nooit de stijl van Van Gelder aan te meten.
"Hoewel ik Jack een prima journalist vind, schurkt hij wel heel dicht tegen winnende spelers aan", aldus Genee. "Dat Maarten Stekelenburg Jack voor elke wedstrijd een knipoog gaf, duidde ongetwijfeld op een goede relatie. Om dit zelf echter op camera te gaan vertellen, neigde nogal naar koketteren. Ook het constant melden dat 'de jongens' hem bij de warming-up probeerden te raken, had iets klefs. Om over Sneijdertje op zijn knie nog maar te zwijgen."
"Toen Robin van Persie in een interview liet weten teleurgesteld te zijn in Jack, omdat deze een liplezeres op zijn woede om de wissel tegen Slowakije had losgelaten, struikelde Jack bijna over zijn woorden om aan te geven dat hij daar niets mee te maken had en dat hij het allang met Van Persie had uitgesproken."
"Jack zal ongetwijfeld roepen dat de kijkcijfers hem gelijk gaven en wie ben ik om daar iets tegen in te brengen. Toch hoop ik dat het nooit mijn stijl zal worden. Hoe blij ik ook zal zijn met successen van Oranje."
Wilfred Genee: Jack van Gelder koketteert en is klefquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:57 schreef Veerboot het volgende:
Weer een nieuw episode in het gehakketak tussen Genee/Derksen en Van Gelder
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)-zoals-jack-van.html
Waar is de supercup op?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
Zal vandaag wel tegenvallen met kijkers door het voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |