abonnement Unibet Coolblue
pi_83432248

VI Oranje

Vanaf 10 juni strijken Wilfred, Johan en René neer op het terras van het Kurhaus voor het dagelijkse WK programma VI Oranje. Naast de drie heren schuift er iedere dag een BN’er en een prominent persoon uit de voetbalwereld aan.

In een zomerse ambiance kan jij met je vrienden of relaties twee uitzendingen van het tv-programma VI Oranje bijwonen. Tussen de opnames kan je genieten van een Zuid-Afrikaanse barbecue en volg je samen met Johan, Wilfred en Rene de wedstrijd via grote schermen. Eveneens kan je de live uitzendingen van BNR en Radio 538 bijwonen aangezien ook zij hun WK kampement in het Kurhaus hebben opgezet.


Het dagelijkse programma ziet er als volgt uit:
1
2
3
4
5
6
7
15.30         uur  BNR WK Nieuws                       
16.00 – 19.00 uur  De 538 Middagshow                   
17.00 – 18.00 uur  Ontvangst voor VI Oranje            
18.00 – 19.00 uur  Live VI Oranje                      
19:00 – 20.30 uur  BBQ                                 
20.30 – 22.30 uur  Wedstrijd kijken                    
22.30 – 23.30 uur  Live VI Oranje met entertainment



De artiesten die komen optreden:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Dag      Artiest
10 juni: Jan Smit
11 juni: Jon Allen
12 juni: Alain Clark
13 juni: Vanessa Amorosi
14 juni: Di-rect
15 juni: Stevie-Ann
16 juni: Go Back To The Zoo
17 juni: A Silent Express



Bijwonen:
¤ 29,50 per persoon inclusief live BBQ met hamburgers, Zuid Afrikaanse boerenworst, sosaties (saté) geserveerd van een originele Zuid Afrikaanse Braai. Tevens serveren wij verschillende salades, garnituren en stokboord met boter.

Voor boekingen en meer informatie, ga naar www.kurhaus.nl/vioranje

Hoogtepunten:


Vorige topics:
01. VI Oranje (vanaf 10 juni 2 uur per dag op RTL7)
02. VI Oranje #2 - Live vanuit het Kurhaus Hotel
03. VI Oranje #3 - Met een irritante Prem
04. VI Oranje #4 - Met een irritante piep
05. VI Oranje #5
06. VI Oranje #7 Jup Holland Jup!
07. VI Oranje #8 Jup Holland Jup!
08. VI Oranje #9 Met Ali B!
09. VI Oranje #10 - Is toch heerlijk man
10. VI Oranje #11 - Genee is een dorpspastoor!
11. VI Oranje #12 - Derksen heeft een romige talkpoederbips.
12. VI Oranje # 13 Lik me reet
13. VI Oranje # 14 Waar de vrouw van Derksen kutscheten laat!
14. VI Oranje # 14 Waar de vrouw van Derksen kutscheten laat!
15. VI Oranje # 15 Waar we met z'n allen bingo gaan spelen!
16. VI Oranje # 16 Poedel Gijp aan de Paella!
17. VI Oranje # 17 | Soepele Gijp, de romige kastelijn.
18. VI Oranje # 18 | Waar gijp ons aangrijpt
19. VI Oranje # 19: Yolanthe blijft zich nadrukkelijk profileren
20. VI Oranje #20: Als je gaat klussen, bij de gamma.
21. VI Oranje #21: alle ogen gericht op Slowakije
22. VI Oranje #22: Met twee vingers in de neus naar de finale
23. VI Oranje #23: Johan Derksen op dreef!

Topic broncode vind je hier!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:11:30 #2
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83432268
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:55 schreef superjojo het volgende:
Vond Van Breukelen wel tof, eindelijk eens iemand die niet achter Johan aan loopt.
Ja, maar het was niet functioneel. Hij deed het puur van "kijk mij eens wel Derksen durven aanpakken".

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_83433577
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83433889
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

En wat zijn de cijfers voor Sportzomer? Zakken die?
Deze grafiek laat mooi zien hoe Sportzomer meelift op de late wedstrijd. Er blijft standaard zo'n 50% van de kijkers van die wedstrijd hangen, terwijl VI Oranje het op eigen kracht moet doen.

pi_83433947
Sportzomer pwnd VI
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83434236
quote:
Dus hij was vroeger ook al zo. Top.
pi_83434374
quote:
Wat een baas was het toen al
pi_83434407
quote:
Fantastische beweging trouwens van Gijp.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83434424
quote:
Geniaal filmpje. Wat een koning.
pi_83434425
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:06 schreef Winner_Taco het volgende:
Sportzomer pwnd VI
Kun je niet vergelijken commercieel met nederland 1. En iedereen heeft zijn eigen smaak. Die anderen weten gewoon niet wat ze missen. Of ze vinden Sportzomer een ideale manier om in slaap te vallen of ze nemen alles in het leven veel te serieus.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:23:18 #11
271762 Bestolene
tax is theft
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:26:44 #12
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83434779
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:29:55 #13
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83434944
Op naar de miljoen kijkers !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83435124
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:29 schreef Falco het volgende:
Op naar de miljoen kijkers !
Als Nederland het goed blijft doen dan lukt dat wel
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:00:10 #15
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83436415
Trouwens wel weer leuk om te zien .
Derksen die aangaf een hekel aan v Gaal te hebben omdat "Hij een hekel heeft aan mensen die met stemverheffing spreken "

En dan zelf schreeuwend tegen v Breukelen in gaan
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:05:30 #16
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83436674
Gijp is ook bijna onherkenbaar met dat donkere haar en zonder bril.
Bedankt Hans.
pi_83436823
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:00 schreef Winner_Taco het volgende:
Trouwens wel weer leuk om te zien .
Derksen die aangaf een hekel aan v Gaal te hebben omdat "Hij een hekel heeft aan mensen die met stemverheffing spreken "

En dan zelf schreeuwend tegen v Breukelen in gaan
Is maar 1 voorbeeld van hoe hypocriet hij kan zijn. Daar zijn er nog wel meer van te vinden en dat wilde Hans ook aangeven, alleen zijn voorbeeld over die enquete was niet het sterkste imho.

Ik snap trouwens niet dat SSZ zo veel hoger in aanzien staat bij sommigen. Amhali was bijvoorbeeld te gast, dat heeft ook niks met voetbal te maken. En Jack die iedereen te vriend wil houden en al kapot gaat van 't lachen als iemand een ander in z'n oor toetert. Ik zie best dat VI Oranje wat overdreven en volks is, maar Jack is nu ook niet bepaald het voorbeeld van een kritische topjournalist.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_83437665
quote:
pi_83437803
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:09 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Is maar 1 voorbeeld van hoe hypocriet hij kan zijn. Daar zijn er nog wel meer van te vinden en dat wilde Hans ook aangeven, alleen zijn voorbeeld over die enquete was niet het sterkste imho.

Ik snap trouwens niet dat SSZ zo veel hoger in aanzien staat bij sommigen. Amhali was bijvoorbeeld te gast, dat heeft ook niks met voetbal te maken. En Jack die iedereen te vriend wil houden en al kapot gaat van 't lachen als iemand een ander in z'n oor toetert. Ik zie best dat VI Oranje wat overdreven en volks is, maar Jack is nu ook niet bepaald het voorbeeld van een kritische topjournalist.
Ik vindt dat Hans ook gewoon aan het falen was, die probeerde gewoon Johan belachelijk te maken alleen lukte het niet. Daardoor kon Johan alleen maar sterker reageren, Hans oogt als een heel onzeker mannetje.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:40:57 #20
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83437974
Ik kijk even fragmenten terug op youtube. Ik mis de echte Hansie.
Bedankt Hans.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:47:14 #21
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83438280
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:09 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Is maar 1 voorbeeld van hoe hypocriet hij kan zijn. Daar zijn er nog wel meer van te vinden en dat wilde Hans ook aangeven, alleen zijn voorbeeld over die enquete was niet het sterkste imho.

Ik snap trouwens niet dat SSZ zo veel hoger in aanzien staat bij sommigen. Amhali was bijvoorbeeld te gast, dat heeft ook niks met voetbal te maken. En Jack die iedereen te vriend wil houden en al kapot gaat van 't lachen als iemand een ander in z'n oor toetert. Ik zie best dat VI Oranje wat overdreven en volks is, maar Jack is nu ook niet bepaald het voorbeeld van een kritische topjournalist.
De valkuil van mensen met kritiek op VI Oranje is dat mensen denken dat omdat het vaak wat plats en volks is, het inhoudelijk ook niks voorstelt. Echter, inhoudelijk is VI Oranje minstens net zo goed/slecht als SSZ, maar enkel en alleen omdat Johan en René soms lollig doen denkt iedereen dat het qua inhoud meteen waardeloos is. Ik zal niet zeggen dat het journalistiek gezien top is, maar dat is SSZ ook zeker niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_83438542
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik vindt dat Hans ook gewoon aan het falen was, die probeerde gewoon Johan belachelijk te maken alleen lukte het niet. Daardoor kon Johan alleen maar sterker reageren, Hans oogt als een heel onzeker mannetje.
Ik vind niet dat Hans aan 't falen was en misschien is hij wel een onzeker mannetje en dan komt het extra hard aan. Als je in die wereld zit moet je er in principe wel tegen kunnen, maar als Johan jou eenmaal als vast afzeikobject gebruikt (en hij heeft daar ook alle ruimte voor met zijn blad en tv-uitzendingen) kan ik in ieder geval best begrijpen dat het vervelend wordt. Petrovic, Jonker, v Breukelen (blijkbaar), Sneijder zijn regelmatig de lul en lang niet altijd op voetbalinhoudelijke gronden. En als hij daarmee geconfronteerd wordt, schuift ie 't altijd af op Wilfred: "Ja jij vroeg ernaar".
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_83438562
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:09 schreef Loohcs het volgende:

Ik snap trouwens niet dat SSZ zo veel hoger in aanzien staat bij sommigen. Amhali was bijvoorbeeld te gast, dat heeft ook niks met voetbal te maken. En Jack die iedereen te vriend wil houden en al kapot gaat van 't lachen als iemand een ander in z'n oor toetert. Ik zie best dat VI Oranje wat overdreven en volks is, maar Jack is nu ook niet bepaald het voorbeeld van een kritische topjournalist.
Gister was weer een dieptepuntje.

Na de beelden van de Fifa persco ontstond zowaar een meningsverschil aan tafel (!) over wanneer camera's gebruikt moeten worden. Jack greep meteen in en wilde van iedereen horen hoe belachelijk het was dat de Fifa geen vragen wilde beantwoorden.

Iedereen knikt eensgestemd en Jack kijkt tevreden rond.
pi_83438645
Ik moet zeggen dat dit programma het WK nog leuk maakt Zonder VI Oranje was het maar een matig kut toernooi
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:00:42 #25
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83438872
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:55 schreef Urquhart het volgende:
Ik moet zeggen dat dit programma het WK nog leuk maakt Zonder VI Oranje was het maar een matig kut toernooi
Klopt. Ik kijk iedere dag uit naar VI Oranje, zal straks weer afkicken worden.
Bedankt Hans.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')