Inderdaad, van die geschoren kuiten wordt ook niemand vrolijk behalve een select 'sueel gezelschap uiteraard.quote:
Bij hem nog wel, maar het publiek is er niet echt bij gebaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks. Het gaat om de drugs die hij heeft. Uppers vallen bij hem nooit zo goed.
Beetje opportunistisch van jou.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:06 schreef marcodej het volgende:
Johan heeft een beetje krediet verspeelt bij mij. Wat een troll.
Maar goed, ik zal hem binnen twee uitzendinkjes wel weer een held vinden, is toch heerlijk man.
Hij is inderdaad weer opgeladen. Lag op de grond van het lachenquote:
Wat een held.quote:
quote:Kost kunst te veel? Voetbal, dat is pas duur
Een nieuw stadion in Rotterdam gaat meer kosten dan alle bezuinigingen op kunst en cultuur bij elkaar.
Staatssecretaris Halbe Zijlstra houdt vast aan 200 miljoen euro bezuiniging op kunst en cultuur. In deze zelfde periode mag de gemeenteraad van Rotterdam binnenkort beslissen over de vraag of er een nieuw voetbalstadion wordt gebouwd. Kosten: meer dan alle bezuinigingen op kunst en cultuur bij elkaar.
Voor de bouw van een nieuw stadion van de wegens jarenlang wanbeleid financieel onder curatele staande voetbalclub Feyenoord, zou de gemeente garant moeten staan voor 150 à 200 miljoen euro. Daar komt dan nog eens ongeveer 200 miljoen euro bij wegens 'negatieve grondexploitatie'.
Ik hoop niet dat hij de Hans Kraaij-fout begaat: namelijk dat ie zichzelf gaat naspelen. Dan word het niet meer echt en dus niet meer leuk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:48 schreef LosPollosHermanos het volgende:
Documentairetje, mannetje. René moet nu echt gaan oppassen.
rrrrob rrrruijghquote:
Volgens mij was dat alleen bij de opname van Joop zoetermelk? zoquote:Op zondag 24 juli 2011 06:07 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hapert die tv van Rene eigenlijk zo
Inderdaad, in het begin iets te veel verkleinwoordjes. Stoorde ik me ook aan, heeft ie niet nodig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:48 schreef LosPollosHermanos het volgende:
Documentairetje, mannetje. René moet nu echt gaan oppassen.
Zelfs daar Skoda-reclame.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |